Urob si sám
Hlavné triedy, pokyny, užitočné tipy, recepty.
» »Jednoduché indukčné vykurovanie
Indukčné vykurovanie má oproti tenov významnú výhodu. Hlavným kritériom je tu účinnosť premeny elektrickej energie na teplo. V článku sa bude diskutovať o tom, ako vyrobiť super jednoduchý indukčný ohrievač z hotových zariadení a častí. Stavať vám nebude trvať dlhšie ako dve hodiny. S takýmto ohrievačom s kapacitou asi 1 kW bude možné vykurovať miestnosť asi 30 metrov štvorcových.
Jednoduché indukčné vykurovanie

Čo je potrebné pre indukčný ohrievač?


  • , Nie je to tak drahé a má spotrebu energie asi 1 kW.
  • Vykurovacie teleso. Vzal som bimetalický. Počet sekcií závisí od oblasti, ktorú potrebujete zahriať.
  • Vlnitá kovová hadica - je možné si ju kúpiť v ľubovoľnom inštalatérskom obchode. Bude to trvať 1,5 metra s rezervou.
  • Kovanie a spojky na pripojenie potrubia k chladiču.
  • Kus medenej rúrky na uzavretie okruhu.

Radiátor a dlaždice:
Každá indukčná varná doska má nastavenie výkonu, pomocou ktorého môžete nastaviť teplotu ohrevu radiátora.
Jednoduché indukčné vykurovanie

Vlnitá rúrka - prípojka vody:
Jednoduché indukčné vykurovanie

Ohnite trubicu ako slimák alebo špirála. Ľahko sa ohýba rukami. Kruhová oblasť slimáka by mala byť väčšia ako kruhová výhrevná plocha na dlaždici.
Jednoduché indukčné vykurovanie

Hlavnou vecou je nezabudnúť na vytvorenie prepojky tohto obvodu, inak nič nebude fungovať. Urobil som to z medenej trubice, spájkovanej na začiatok a koniec špirály. Teraz je obvod uzavretý a všetok indukčný výkon bude nasmerovaný na vykurovanie.
Jednoduché indukčné vykurovanie

Indukčný kotol je pripravený. V skutočnosti pozostáva zo zakúpeného indukčného variča a špirály, cez ktorú prechádza voda.
Jednoduché indukčné vykurovanie

Zapojíme obvod na batériu.
Jednoduché indukčné vykurovanie

Jednoduché indukčné vykurovanie

Jednoduché indukčné vykurovanie

Pod kučeru položíme dlaždicu.
Jednoduché indukčné vykurovanie

Nalejte vodu do chladiča. Pri zahrievaní cirkuluje v samotnom systéme, v tomto prípade nie je potrebné ďalšie čerpadlo.
Zapnite a skontrolujte. Najprv nastavíme minimálny výkon na kachle a potom, ak je to potrebné, na maximum.
Na drahých modeloch môžete okamžite nastaviť teplotu ohrevu a dlaždica ju podporí.
Jednoduché indukčné vykurovanie

Jednoduché indukčné vykurovanie

Vypočítal som približnú účinnosť indukčného ohrievača v porovnaní s ohrievačom na elektrických vyhrievacích prvkoch. Ukázalo sa, že účinnosť indukčného ohrievača je 3,5-krát vyššia ako účinnosť ohrievača.

Pozrite si video


Podrobnejšie experimenty a aktualizácie systému nájdete v autorových videách.

Montáž samotného kotla.



Výber indukčných varných dosiek. Finalizácia.



Prepojenie automatizácie.



Testovanie v systéme ohrevu vody.


Komentáre (104)
  1. nigrigos59
    #1 nigrigos59 hostia 12. marca 2018 14:05 hod.
    24
    existuje nemenné pravidlo - na 10 štvorcových metrov 1 kW energie je všetko ostatné od toho zlého
    1. Román
      #2 Román hostia 12. marca 2018 18:05
      3
      Je to so značnými tepelnými stratami. Priemerne je 50 - 70 wattov na meter štvorcový s výškou stropu najviac 3 metre
    2. Hosť Nikolay
      #3 Hosť Nikolay hostia 12. marca 2018 20:37
      0
      Nie celkom správne. Osobne som skontroloval parný odkvapkávač na 2 dni. Hung s pulty, teplomery, volty a ampérmetre. Úprimne povedané, nemyslel som si, že by to malo nejaký účinok.Napodiv som dostal 10-15% nižšiu spotrebu ako mykotermálny konvektor. Možno sa niečo nezohľadnilo, hoci sa veľmi usilovne snažil.
    3. Hosť Vasily
      #4 Hosť Vasily hostia 14. marca 2018 09:45
      3
      Vaše nemenné pravidlo je úplný nezmysel. 4 + kk. štvorcových. 97,3 m2, v januári 3017, predstavovala spotreba tepelnej energie pomocou IPA 1,4376 Gcal, čo sa rovná 1 671 929 kW. Rozdeľte kW na 31 dní, na 24 hodín, na plochu bytu dostaneme 23,0957 wattov. V byte +20 ... + 21. Dom z roku 1959, tepelný odpor asi 2 jednotky
      1. EDOS
        #5 EDOS hostia 24. marca 2018 15:37
        3
        CHiP bola vypočítaná na základe priemernej dennej teploty -25 g. !!! a pre domy ako celok tu boli zahrnuté tepelné straty striech, MOP atď.
      2. Hosť Andrey
        #6 Hosť Andrey hostia 9. apríla 2018 10:35
        6
        Tak potom technológia 3017 rokov!
    4. hosť
      #7 hosť hostia 19. marca 2018 14:04 hod.
      1
      Správne, ale toto pravidlo sa uplatňuje na kotly na tuhé palivo a pre elektrické kotly úplne iný význam. je to 1 kW na 18 m / 2
  2. Hosť Vladimir
    #8 Hosť Vladimir hostia 12. marca 2018 19:06
    21
    úplný nezmysel. každý tieňový elektrický kotol má účinnosť najmenej 98%.
    1. AlexPanych
      #9 AlexPanych hostia 13. marca 2018 11:24
      0
      A kam idú tieto 2%?
    2. Hosť Vasily
      #10 Hosť Vasily hostia 14. marca 2018 09:49
      5
      Páni, 98% !!! Wow, mohli, dať spoločnosti výrobcu elektrických ohrievačov s takou účinnosťou. Zatiaľ som nevidel viac ako skutočných 86% v pasívnych vykurovacích telesách
      1. Hosť Sergey
        #11 Hosť Sergey hostia 14. marca 2018 13:33
        4
        Ospravedlňujeme sa, ale nehovorte mi, ale kam smeruje zostávajúcich 14%?
        1. altmax
          #12 altmax hostia 19. marca 2018 19:12
          11
          Choďte do tepla. 86% ide na ohrev vody a 14 iba ohrieva vodu)))
          1. EDOS
            #13 EDOS hostia 24. marca 2018 15:45
            9
            86% pre ohrev vody a 14% ohrieva vodu !!!)))))) je to SUPER !!! Nemáš Klitschko priezvisko?
      2. Dmitry
        #14 Dmitry hostia 15. marca 2018 22:10
        16
        Účinnosť zariadenia je 0%, pretože nefunguje a všetka energia prechádza do tepla. Pretože však potrebujeme aj zahrievanie, aby sme získali teplo, dosiahne sa 100% účinnosť (v tepelnej energii). A viac ako desať nemôže mať účinnosť.
        1. George Vitalievich
          #15 George Vitalievich hostia 4. apríla 2018 18:44
          0
          Vaše vzali ..!
      3. Vanya
        #16 Vanya hostia 30. marca 2018, 8:14 hod.
        0
        v elektrickom obvode je zdrojom energie vykurovací prvok (aktívny spotrebiteľ 100%), kde môžu vzniknúť straty ????
        1. Igor Albertovich
          #17 Igor Albertovich hostia 15. októbra 2018 10:01 hod.
          0
          Nie všetka súčasná energia z desiatich sa premieňa na teplo. Po zahriatí sa telo roztiahne. Aspoň tak!
    3. Jeka
      #18 Jeka hostia 21. marca 2018 21:03
      5
      Zvyšok je vírivé magnetické pole, ktoré ohrieva okolité vodiče a vytvára ultra dlhé rádiové vlny. Vzhľadom na to takmer 100%.
      PS Dokonca ani vyhrievanie nekvalitnej zásuvky a nekvalitné zapojenie nie sú zbytočné, ohrieva miestnosť.
      1. alexander
        #19 alexander hostia 8. apríla 2018 18:23
        3
        Dokonca aj vyhrievanie zásuviek nízkej kvality a zlé vedenie
        nestratili sa zbytočne.
    4. Hosť Alexander
      #20 Hosť Alexander hostia 12. júla 2019 19:43
      0
      Smejte sa na vianočný stromček !!! To stálo 98% - áno. Všeobecne sú všetky vykurovacie telesá minulé storočie. Ale pretože tieto ohrievače sú najjednoduchšie na výrobu a praktické použitie, je stále ťažké ich odmietnuť. Ale energia sa nemilosrdne trasie !!!
  3. deficit21
    #21 deficit21 hostia 12. marca 2018 19:24
    77
    Už takmer dvadsať rokov sa venujem vykurovaniu a dodávkam vody. Ale vidím také šialené nezmysly prvýkrát !!! Samotný autor si pravdepodobne predstavuje moderného Alberta Einsteina z 80. úrovne. To platí pre 10 metrov štvorcových s výkonom 1 kW a bez ohľadu na to, čo je to kotol alebo vykurovacie teleso, bude elektrina použitá rovnako, či už ide o vykurovanie, indukciu, infračervené žiarenie atď. Rozdiel v dobe vykurovania. V tomto prípade je lacnejšie kúpiť jeden žiarič: elektrokonvektor alebo infračervený žiarič. Táto domáca bomba bez expanznej nádrže a bezpečnostnej skupiny bude fungovať presne do prvého dobrého zahrievania !!!
    1. Hosť Gennady
      #22 Hosť Gennady hostia 13. marca 2018 02:59
      17
      + 100%. Súhlasím - ďalšia hlúpa vec.
    2. Helge
      #23 Helge hostia 14. marca 2018 13:10
      12
      Máte úplne pravdu. Ak máte určitú štruktúru, potom so statickým vonkajším prostredím, ktoré absorbuje teplo, napríklad ulica, budete nútení minúť stabilné množstvo tepelnej energie na udržanie požadovanej teploty vnútri štruktúry. To však neznamená, že výroba tepla v množstve X vyžaduje rovnaké množstvo elektrickej energie. V preklade ste povedali, že nezáleží na tom, aké sú kachle: holandská žena, kachle alebo krb - palivové drevo bude potrebné rovnako, čo je samozrejme absurdné. Pre každého má svoju vlastnú efektívnosť. Infračervený ohrievač nemá v najlepších vzorkách viac ako 75%.Pracoval som na otázke vývozu jedného špecialistu z Bieloruska, pretože dosiahol 68 - 69% a sľúbil, že ho zvýši na 73%, čo bolo v rokoch 2004-2005 na Západe jednoducho nedosiahnuteľné. V indukčných ohrievačoch teoreticky dosahovalo 170% v praxi, vznášali sme sa v rozmedzí od 130 do 160%. TEN - v skutočnosti takmer 90%. Ak je teda potrebné 1 500 W tepelnej energie, potom by sa malo 2 000 W spáliť na infračervenom žiariči, 1666 666 na vyhrievacom telese a 1 000 W pri indukcii. Kde je „to isté, len otázka času“?
      Ospravedlňujeme sa, ale môžete si byť istí, že na vykurovanie zatiahnete matice.
      1. Hosť Anatoly
        #24 Hosť Anatoly hostia 14. marca 2018 9:37 hod.
        22
        S vašimi výpočtami sa môžete bezpečne uchádzať o Nobelovu cenu, účinnosť je 150%, pri takejto účinnosti je prémia zaručená 150, nie, o 200 percent, dajú iba 2 za vynaloženie vynálezu stroja na večný pohyb.
        Akýkoľvek ohrievač premieňa všetku elektrickú energiu na teplo, ktoré sa z ohrievača odvádza prúdením tepla a infračerveným žiarením, elektromagnetické žiarenie sa nezohľadňuje z dôvodu nízkeho napätia a frekvencie v sieti, stále existujú straty na napájacích kábloch, ale tiež ohrievajú miestnosť. Čaj si môžete samozrejme variť v ústach, zatiaľ čo sedíte na elektrickom sporáku, ale prečo, ale kňaz zhorí a indukčné zahriatie. Pravdepodobne všetci výrobcovia ohrievačov na celom svete sú hrozné morálky, ak ste sa nezachytili tohto úžasného nápadu s účinnosťou 150%, alebo naopak, naopak. Ako ohrievače s nízkou spotrebou energie a vysokým tepelným výkonom celý svet „morálky do vášho“ sveta používa tepelné čerpadlá dlho a úspešne (klimatizácia s funkciou vykurovania). Dobrá klimatizácia dokáže vyrobiť až 3,5 - 4 kW tepla na 1 kW spotrebovanej elektriny a nie je žiadny zázrak, iba fyzik. Okrem toho účinnosť klimatizačných zariadení nie je vyššia ako 60 - 70%.
        1. Hosť Igor
          #25 Hosť Igor hostia 15. marca 2018 12:42
          8
          Úplne s vami súhlasím. Zdá sa, že všetci tvorcovia kotlov s efektívnosťou viac ako 100% nechodili vôbec na strednú školu alebo aspoň vo fyzike sotva ťahali trojnásobok. Program je 9. ročník.
          Krásne vyrobené ... :)) Ale nemá zmysel ...
        2. Helge
          #26 Helge hostia 19. marca 2018 16:20
          1
          Vzali ste nesprávne referenčný bod a začnete sa odvolávať na Nobelovu cenu. V jednom systéme nesmie byť účinnosť vyššia ako 100%. Z týchto dvoch guľatín je možné vyrobiť 4, ale čo sa týka súhrnu pridelenej energie, sú v podstate rovnaké. Je to tak, ale hovoríte, že môžete piecť iba jeden koláč z jedného denníka a tí, ktorým sa podarí piecť viac, sú blázni. Zároveň vás príklad tepelných čerpadiel neprekvapuje, ale prečo? Koniec koncov, existuje „nemožná“ účinnosť !!! Všeobecne platí, že najprv si musíte prežúvať ovsenú kašu vo svojej hlave, než vystreknete špekulácie ignoranta na ľudí a radíte niečo
          1. EDOS
            #27 EDOS hostia 24. marca 2018 18:08
            8
            Buď ste v škole neštudovali dobre, alebo sa snažíte zaujať svoj názor na tých, ktorí v škole neštudovali dobre. Tepelné čerpadlo nezmení elektrickú energiu na teplo, vynakladá elektrinu na prevádzku kompresora a čerpadla a tepelná energia sa „odvádza“ z „nosiča“ energie (vzduch, voda, zemina ...)
          2. Hosť Sergey
            #28 Hosť Sergey hostia 10. apríla 2018 08:56
            1
            Tepelné čerpadlo je presne čerpadlo, ktoré prenáša tepelnú energiu, a hranica média je zdrojom energie.
        3. altmax
          #29 altmax hostia 19. marca 2018 19:26
          2
          Staré počítadlá zle posudzovali spotrebu energie z indukčných ohrievačov z dôvodu charakteru zaťaženia (zdá sa, že je skôr reaktívny ako aktívny). Preto sa ukázalo, že pri spálení skutočných 2 kW sa počítadlo počítalo o niečo viac ako jedno. Moderné počítadlá sa nestarajú, čo je zaťaženie.
          1. maxima
            #30 maxima hostia 2. apríla 2018 15:30
            2
            kW, ktoré domáci počítadlo považuje za aktívne, a reaktívny kVAR preň nastavil samostatné počítadlá (teraz kombinovať)
      2. Hosť Jurij
        #31 Hosť Jurij hostia 22. marca 2018 06:09 ráno.
        2
        ohhh, toto sú výpočty. Takže márne som strávil 10 rokov života štúdiom tepelných procesov a všetkého, čo s nimi súviselo
      3. EDOS
        #32 EDOS hostia 24. marca 2018 15:52
        2
        Podrobne povedzte verejnosti o vzorcoch, kde tepelná energia pochádza najmenej o 1% viac ako elektrická energia?
      4. Hosť Alexander
        #33 Hosť Alexander hostia 12. júla 2019 19:53
        0
        Ďakujem Dlho som hľadal praktickú nezávislú odpoveď na náklady typov tepelných generátorov.Vaša odpoveď ma vedie k uvedeniu praktických údajov za porovnateľné náklady na jednotku návratnosti. Ďakujem!
    3. Hosť Sergey
      #34 Hosť Sergey hostia 14. marca 2018 13:35
      6
      Nikto nezrušil zákon Joule-Lenz, účinnosť každého ohrievača typu kúrenia je takmer 100%.
    4. shura
      #35 shura hostia 16. marca 2018 16:10
      3
      Existuje rozdiel v spôsobe účtovania e-mailov. energie. Indukčné zaťaženie nie je správne počítané domácim meračom, ak sa jeho cos bude výrazne odlišovať od domáceho zaťaženia.
      Napríklad zahrievajte magnetický obvod transformátora.

      Druhou možnosťou, ako ušetriť, je vykurovať klimatizačnú jednotku, jej 1 kW tepla sa získava z asi 300 W el. Náklady. Zvyšok (700 W) sa získa ochladením vzduchu na ulici. Bohužiaľ, obvyklá klimatizácia je do -5 ° C. A tak je to len tepelné čerpadlo).
      1. altmax
        #36 altmax hostia 19. marca 2018 19:29
        3
        Existujú špeciálne nízkoteplotné klimatizačné zariadenia, ktoré fungujú až do -30. Ak je však pri +10, účinnosť tepelného čerpadla je asi 400%, potom pri -20 je to iba 200 a o -30 klesá na 100%. A tak celkom efektívne riešenie, ak nie príliš chladno vonku.
  4. Hosť Nikolay
    #37 Hosť Nikolay hostia 12. marca 2018 20:31
    6
    Najúžasnejšia vec je výpočet efektívnosti. Nebudem to komentovať, hoci vyhrievam 20 rokov. Celý tento systém alebo zázrak prírody alebo odpadky. Skôr posledné.
  5. Román
    #38 Román hostia 12. marca 2018 21:04
    3
    1 kilowatt, nemôžete vyhriať 30 metrov, ak chcete iba udržiavať minimálnu pozitívnu teplotu. Bolo potrebné študovať v škole, naučiť sa zákon "termodynamiky".
    1. EDOS
      #39 EDOS hostia 24. marca 2018 18:17
      4
      30 štvorcov môže byť rôzne. Nemôžete ohriať železnú nádobu s dvoma kilowattmi a dom z panelov SIP (v skutočnosti peny termosky) je jednoduchý. Otázka znie, že z 1 kilowattu elektriny nemôžete získať viac ako 1 kilowatt tepelnej energie.
  6. boris
    #40 boris hostia 12. marca 2018 9:54 hod.
    12
    Najviac sa mi páčilo: „Vypočítal som približnú účinnosť indukčného ohrievača v porovnaní s ohrievačom na vyhrievacích prvkoch. Ukázalo sa, že účinnosť indukčného ohrievača je 3,5-krát vyššia ako vyhrievacie teleso.“
    Je veľmi zaujímavé pozerať sa na výpočty EZOBRATEL, ktoré nie sú oboznámené so zákonom o úspore energie, ale ovládajú elektrotechnický a tepelný priemysel.
  7. vladilir
    #41 vladilir hostia 12. marca 2018 22:20
    5
    drahé. Existuje oveľa úspornejší systém. príkladom je iónový kotol
  8. Hosť Vladimir
    #42 Hosť Vladimir hostia 12. marca 2018 10:54 hod.
    1
    Táto dlaždica ohrieva iba materiál s magnetickými vlastnosťami a tieto vlnité rúrky nemagnetizujú, skontroloval som to niekoľkokrát, peklo pozná svoju účinnosť, ale sotva môžete vyhrať za cenu, a prečo sa pýtate, je to rozruch?
  9. Hosť Gennady
    #43 Hosť Gennady hostia 12. marca 2018 23:32
    5
    Ak váš merač počítal 24 kWh elektriny za deň, potom podľa zákona o úspore energie nezáleží na tom, ktorý vykurovací prvok používate, 100% tepla zostane v dome, byte.
    Má zmysel uvažovať o účinnosti, ak sa na vykurovanie plynom, uhlím, drevom s komínom používajú rôzne typy kotlov, kde letí asi 30 - 60% tepla. V dedinách som stretol neefektívne, niekedy domáce kotly zo sovietskych čias.
  10. Hosť Vladimir
    #44 Hosť Vladimir hostia 13. marca 2018 00:17
    0
    "Hlavným kritériom je tu účinnosť premeny elektrickej energie na teplo."
    ak je účinnosť nízka, budú straty tepelné. A to je to, čo konzumujeme z Teny. V dome nie sú žiadne straty. Mimo domu neberieme do úvahy straty.
  11. vik
    #45 vik hostia 13. marca 2018 01:13
    5
    o účinnosti kompletný nezmysel na 10 100% a viac iba pri tepelnom čerpadle
    1. Hosť Sergey
      #46 Hosť Sergey hostia 14. marca 2018 13:41
      4
      Podľa zákona o úspore energie nemôže byť účinnosť vyššia ako 100%. Aj tepelné čerpadlo. Ak vezmeme do úvahy náklady na prenos tepla z jedného média na druhé, nejde o účinnosť. Je to všetko rovnaké, čo treba brať do úvahy pri spaľovaní benzínu, a náklady sú spojené s čerpaním benzínu benzínovým čerpadlom. Účinnosť bude obrovská)))
  12. Petr Vasilievich
    #47 Petr Vasilievich hostia 13. marca 2018 07:13
    8
    Účinnosť konvenčného ohrievača je asi 100%, pretože energia elektrického prúdu sa podľa Joule-Lenzovho zákona premieňa na tepelnú energiu a iba malá časť z neho je rozptýlená v priestore vytvorením magnetického poľa, ktorého intenzita je nízka, pretože indukčnosť špirály TENA je zanedbateľná.Remeslo je zaujímavé, ale skôr ako začnete hovoriť o účinnosti, naučte sa hardvér!
    1. Helge
      #48 Helge hostia 14. marca 2018 09:54
      0
      Účinnosť 100% iba teoreticky
  13. Leonid
    #49 Leonid hostia 13. marca 2018 08:16
    0
    Je to praktické, ale tu je potrebný presný výpočet zahrievania, aby nedochádzalo k prehrievaniu cirkulačného vodného systému, inak je to nebezpečné. Nemám zvlnený, ale obyčajnú trubicu s dvoma zákrutami špirály veľkosti ohrievača zo slnečného plynu. Používam Solyarogaz s 2,5 štvorcových metrov. Uistite sa, že kapacita na polovicu a menej ako polovicu je naplnená vodou dodávajúcou vodný systém chladiča. Nádoba chráni pred možným prasknutím, keď expanzia vychádza z vždy otvoreného otvoru. Mám dosť soli na jednu noc, je to 2n. od 20:00 do 8:00 ráno a stále majú čas variť čaj. V noci je veľmi horúco, miestnosť je iba 3 m2.
  14. Miha
    #50 Miha hostia 13. marca 2018 09:34
    0
    Pokiaľ ide o efektívnosť, samozrejme, to zaplavuje !!! A samozrejme je to také skvelé, že v prípade domácich zákazníkov si zoberte ruky !!! A ak sa namiesto vody používa nemrznúca zmes, používa sa namiesto chladiaceho média aj domácnosť?!
  15. Helge
    #51 Helge hostia 14. marca 2018 11:44
    5
    Áno, aké temné a zaostalé páni sú kritici.
    1. Nemenné pravidlo 1 kW na 10 m2 - úplný nezmysel. Máme: 4 izby. sq., 97,3 m2, spotreba 23 W / m2 tepelnej energie v januári 2017 podľa merača tepla.
    2. Účinnosť tepelného prvku založeného na odpore (hromadné elektrické kotly) je teoreticky iba 100%. Na dosiahnutie jednoducho vysokej účinnosti je však potrebné, aby sa ohrievač nevypínal! Nepracujú však v takom cykle, takže pri každom prechode na vykurovacie procesy stratíte. Zrátané a podčiarknuté: Bože, nedaj sa dostať na hranicu 86 - 87%.
    Čo v skutočnom svete nie je vyrobené z bavlny?
    1. Požadovaný výkon vo VT na m2 nezávisí od „vždy bol“, ale od tepelného odporu budovy / konštrukcie. Masová stavba 60-70 rokov od škvárového bloku, tehla má limit 2 jednotky. Pre oblasť Jekaterinburgu je potrebných najmenej 3,5 jednotiek. Veľmi často sa pri prijateľnej stene stretávam s chybami pri inštalácii okien a dverí - v dôsledku straty a namiesto odhadovaných 25 W pri silnom chlade máme 60 W spotreby na m2.
    2. Kto vám povedal, že z 1 kW elektrickej energie je možné získať iba 1 kW tepla? Je tu Gigue a Merce jazdia rovnakou rýchlosťou, Gigat zje 10 litrov, Merce - 5 litrov. Otázkou je účinnosť Merca 200% alebo Zhigiho 50% ??? Pokiaľ ide o indukciu: existujú tri schémy „nahromadenia“ indukčného toku. V lacných dlaždiciach okolo 90%, vo vážnych schémach 170%. Zákon o úspore energie nezakazuje príjem prác vo forme tepelnej energie vo výške 1700 W (presnejšie v Jouloch) vynaložením 1 000 W elektrickej energie. Ľudia sú zmätení v názve, hovoria: Watts sú tiež Watts, čo znamená „nemôže byť“ a zabudnú, že jedno palivo a druhé je práca, pre pohodlie prevedené na obvyklé Watty.
    3. Vývoj indukčných ohrievačov už dosiahol štádium beta testovania. Bude čoskoro.
    1. Alexey.
      #52 Alexey. hostia 15. marca 2018 14:11
      2
      1 J = 1 kg · m² / s² = 1 N · m = 1 W · s. 1 kWh = 3 600 000 J.
      kW a kW * hodina sú dve rôzne veci.
    2. Sergey Ponomarev
      #53 Sergey Ponomarev hostia 17. marca 2018 07:16
      8
      Podľa nároku 2 - aký nezmysel? Ospravedlňujte vzorcami, nie odhadmi! Aké sú „prechodné hodnoty“ v aktívnom odpore ohrievača, ktorých hodnota sa v studenom a zahriatom stave veľmi mení? Áno, skutočne - v „teórii“ spočíva práca na čisto aktívnom odpore časti obvodu jednosmerného aj striedavého prúdu výlučne vo výrobe tepelnej energie, ale dovoľte mi zvedavosť: KDE ste „prakticky“ zahriali takmer 20% tohto tepla? Áno, nezbavíte sa ho so všetkou vašou túžbou! A ak je prechod elektrickej energie na teplo, napríklad v transformátore alebo elektrickom motore, mimoriadne škodlivý a nežiaduci jav, potom je úloha vykurovacieho telesa jednoduchá a jednoduchá ako dvere - je to práve výroba tohto tepla! To znamená splniť Ohmov zákon v jeho pôvodnej podobe! Elektrická účinnosť vykurovacieho telesa nie je nijako spojená ani s metrom štvorcovým, ani s materiálmi stien alebo s ich tepelným odporom, ale iba ukazuje, koľko z elektrickej energie, ktorá sa do neho dodáva, sa premenila na tepelnú energiu.A to je takmer 99,1,1% pre vykurovacie teleso! Ale otázka, či systém založený na tomto ohrievači zvládne vykurovanie, je ďalšou otázkou. Toto je už termodynamika: ak je tento systém schopný informovať životné prostredie (vyhrievanú miestnosť) za jednotku času tepelnej energie viac, ako toto prostredie stratí vonku, vyrovná sa, inak to nezvládne. Jednoduchý príklad: zapálte horák na plynový sporák a nechajte ho na jeden deň zapnutý, zatiaľ čo v kuchyni to nebude oveľa teplejšie. Teraz na horák vložíme hrniec s vodou 10,20 l alebo vložíme 2..3 tehly a teplo - po jednej alebo dvoch hodinách v kuchyni - Taškent! Ale v prvom a druhom prípade išlo o rovnaký horák, jeho výkon a účinnosť pri spaľovaní plynu boli rovnaké! Ale tepelná energia, ktorá do značnej miery závisí od oblasti povrchu vyžarujúceho teplo, ako aj tepelný odpor a tepelná kapacita médií, je už iná, čo viedlo k výsledku! Preto by ste si nemali zamieňať vlastnú účinnosť elektrického ohrievača a celého vykurovacieho systému ako celku! Nechajte TENA mať svoju vlastnú účinnosť takmer 100% a indukčný ohrievač má iba asi 70..75, ale ak napríklad vykurovací systém v prvom prípade zabezpečí prenos do životného prostredia iba polovicu tepelnej energie vyrobenej TEN a v druhej - dve tretiny , potom môžeme bezpečne povedať, že indukčné vykurovanie bolo tu efektívnejšie a majiteľa by to stálo lacnejšie. Ak však vezmeme do úvahy prípad, keď je potrebné zvoliť si medzi elektrickým alebo indukčným kotlom v špecificky existujúcom systéme, potom môžeme povedať, že je tu nepravdepodobne vyššia účinnosť indukčného ohrevu.
      1. Helge
        #54 Helge hostia 19. marca 2018 16:33
        2
        Ďakujeme, že ste - teoretici zo skupiny! Kto vás priviedol k tomu, že všetka 100% energie dodávaná do vykurovacieho telesa na základe odporu sa uvoľňuje vo forme tepla? Nie je to teda problém, kde „takmer 20% tohto tepla bolo opité?“ - to jednoducho NEMALO. Táto osoba vás správne orientovala na racionalizátor, TEN založené na odpore nikdy nedali 100% účinnosť. NIKDY.
        Prepáčte, pane, ale nič vám nedlžím. Odpočívali ste ako baran vo wattovom lietadle a nechutili ste, aká energia je pre prácu, ale aká je práca vo forme energie. Pokiaľ teoretizujete tému „nemožné“, Čína to už robí. Ale nie sám, ale že bude poslaný z Európy. A prečo to tak nie je v Rusku? Povedzte vďaka svojmu perzskému bývalému. Nemusíte veľa myslieť zbraňou a spoločnosť Siemens vám predá moderné moduly s dvoma.
        Na rozdiel od vás mám po ruke zariadenie a pracuje s efektívnosťou, ktorá je pre vaše vedomie nemožná. Nebudem rozširovať technické listy, inak ma Rusko okamžite zmení z topánok na lykové topánky.
        1. Hosť Alexander
          #55 Hosť Alexander hostia 12. júla 2019 20:53 hod.
          0
          Takže každému dávam príklad Číny i Západu.
          Kým som mal zvárača viac ako 40 kg, počítadlo sa nedržalo dobre a zátky vyleteli von, nemohol som ho prepraviť bez stroja a roztrhol som pupok na presun, sníval som o malých prístrojoch a varil hliník konvenčným zváračom. A všetci inteligentní elektronickí inžinieri neukladali na mozog a hovorili o inteligentných vzorcoch.
          Ale potom Západ prudko vzrástol a nasledovala Čína ... A zázraky začali !!! A teraz LED žiarovka poskytuje približne rovnaký svetelný tok, ale vyžaduje 10-krát menej elektrickej energie. Zvárači sú takmer 20-krát ľahší !!! Teraz mám taký invertor s hmotnosťou 2,5 kg, pracuje s elektródami s prierezom 1 mm2 až 4 mm2 a spotrebuje trikrát menej elektrickej energie. A nestarám sa o zákony J. Lenza alebo o čokoľvek iné. Mám ekonomickejšie, praktickejšie, výnosnejšie tovary a nástroje. A to znamená, že to funguje, na rozdiel od našich šikovných a šikovných žien zo 17. storočia !!! Osobne potrebujem praktické veci, ktoré šetria môj rozpočet. A mimochodom, pokiaľ ide o vykurovanie a výkon týchto ohrievačov vzduchu. MONOPOLY od vlády prišli s tými vzorcami, ktoré neboli k dispozícii v systéme predaja Snab a Gosstroy ZSSR. Potom sa vypočítala energia platenej tepelnej energie a zaplatila sa energiou dodávanou do každej časti vykurovacej batérie, ktorá sa tiež merala v Gcal. Pracoval som v dodávateľskom reťazci a zaoberal som sa radom viac ako 10 000 výrobkov.Preto sa len klamu o tom, čo sa teraz nepovažuje za horúcu vodu tečúcu za jednotku času, a o rozdiele teplotných strát na vstupe na výstupe, ale vypočítavajú sa v kW na 1 m2 namiesto 1 kW v jednej časti liatinovej alebo hliníkovej batérie a vzťahujú sa na konvekčné teplo steny, stropy a iné nosné konštrukcie. Zdá sa, že tieto nosiče tiež produkujú teplo, čo je potrebné vziať do úvahy aj pri použití nosiča tepla. Ale nie senzorom v sekcii a nie objemom prechádzajúcej chladiacej kvapaliny za jednotku času. Konkrétne by tieto jednotky mali zohľadniť náklady na výrobu a vrátenie tohto tepla. Ale kto to skontroluje na vládnej úrovni? Potrebuje získať viac peňazí od obyvateľstva prostredníctvom monopolov Lukoil a ďalších zdrojov. Preto boli zavedené tieto počítané štandardy na výpočet platieb od obyvateľstva, medzi ktoré patria inteligentní debatéri. A preto múdri, ktorí uvažujú o tom, kto je na 1 m2, potom na indukcii múrov ... radšej mlčte.
          Táto tena sú náklady majiteľa na vykurovanie pri výbere ohrievača. Musí byť zakrytá a nesmie ukázať znalosti teórie 17-19. Storočia ...
          Pozrite sa na ulicu a na kalendár. Teraz je to 2. tucet 21. storočia. A satelity sa vracajú z Venuše. A vy tam, na vykurovacích telesách sedíte ... No, sadnite si. Vyberám indukčný ohrev a ohrev vody. Penzión mi to hovorí.
      2. Hosť Alexander
        #56 Hosť Alexander hostia 12. júla 2019 20:24 hod.
        0
        ak napríklad vykurovací systém v prvom prípade zabezpečuje prenos do životného prostredia iba polovicu tepelnej energie vyrobenej vykurovacím telesom a v druhej - dve tretiny, potom môžeme bezpečne povedať, že indukčné vykurovanie bolo pre majiteľa efektívnejšie a lacnejšie.
        Ako jednoduchý spotrebiteľ tepla, ktorý nepozná inteligentné zákony fyziky a iných tepelných stupňov a zákony tepla, si vyberiem presne to, čo je oveľa výhodnejšie, lacnejšie a lacnejšie na vykurovanie môjho domu so všetkými ostatnými rovnakými stenami ... A vy ste mi ukázali túto indukciu možnosť je pre mňa výhodnejšia a ekonomickejšia. Ktoré bolo potrebné dokázať. A nech si všetci chytrí muži a odborníci vyberú svoj 10% TEN a vydajú rubľov našim nenásytným zdrojom ...
    3. altmax
      #57 altmax hostia 19. marca 2018 19:33
      1
      podľa nároku 1 Nie je potrebné porovnávať byt, v ktorom je iba jedna stena otočená do ulice, s domom, kde je zima zo všetkých 4 strán, plus nad a pod.
    4. ko4egar
      #58 ko4egar hostia 26. marca 2018 09:42
      1
      Všetko, čo ste napísali, je veľmi, veľmi, veľmi hlúpe. Tento článok nie je ani taký hlúpy. Účinnosť odliatku má tendenciu k jednote, indukcia nesmie prekročiť viac ako jednu, všetky straty sa nejakým spôsobom nalievajú do tepla, všetko, téma je uzavretá. Čo sa týka paľby a žoldniera, áno, ukázalo sa, že vo vašom príklade sa ich účinnosť líši 2-krát (ceteris paribus). Iba on je ďaleko od Mercedesu 100 a najlepšie 30.
    5. Alexey
      #59 Alexey hostia 8. apríla 2018 11:22 hod.
      0
      „Máme: 4 metre štvorcové, 97,3 m2, spotreba tepelnej energie 23 W / m2 v januári 2017 podľa merača tepla.“
      Pridajte tu všetku spotrebovanú elektrinu. Hádate, že sa všetko zohrialo, aj keď sa zdalo, že kŕmila chladničku (comp atď.)?
      Koľko TERAZ ste dostali?
  16. Hosť Michael
    #60 Hosť Michael hostia 15. marca 2018 11:50
    0
    30% elektrického prúdu v nichromu jednoducho letí vytvorením prúdu K.Z. a nevyrába žiadne práce ani teplo! A AKADEMICKÁ VEDA, ktorá nevie nič správne vysvetliť, ale iba dáva experimentálne koeficienty, necháva akademikov! vynálezca odkazu a racionalizátor časopisu č. 8 2001
    1. Sergey Ponomarev
      #61 Sergey Ponomarev hostia 17. marca 2018 06:26
      4
      "Muchy ..." je stádo súborov po Paríži. A prúd, ktorý prechádza cez aktívny odpor vodiča, v tomto prípade vždy pracuje - na jeho zahriatie. Výkon (t. J. Práca za jednotku času), ktorý bude pridelený na časti obvodu so striedavým prúdom, ktorý má PREDCHÁDZAJÚCI aktívny odpor, ktorý je vyhrievacím prvkom a ktorý pôjde na určený účel - ohrev vody: Pa = U * I * cos ( f). Pretože ohrievač má zanedbateľnú zložku reaktancie, môžeme predpokladať, že cos (f) = 1, t.j.Pa = U * I alebo že účinnosť TENA ako zdroja „generovania“ tepla sa blíži 100% (98..99%)! Je možné, že ďalšie zníženie účinnosti samotného elektrického ohrievača (svorky alebo svorky na pripojenie elektrického ohrievača) a elektrického kotla ako celku je možné pripísať stratám vo vodičoch, ako aj na svorkách, kontaktoch a spínacích prvkoch spojovacích obvodov. Celkom: účinnosť elektrického ohrievača vody na bojler by nemala byť nižšia ako 95,9,9%! Aký druh „rozpätia“ 30% súčasných interpretujete tu? Účinnosť indukčného ohrievača, tým viac „zaseknutého“ z čínskej indukčnej pece, nikdy nemôže teoreticky a v zásade priblížiť účinnosť elektrického ohrievača, iba ak spočítate, koľko energie je rozptýlené na spínacom prvku (IGBT) a samotnom induktore?! A aká je reaktívna zložka pri takýchto frekvenciách? Premýšľali ste niekedy, prečo je to v jednej a pol až dvoch kilowattovej peci (alebo skôr kilo-varne (B * A)!) Vždy existuje ventilátor, ktorý počas prevádzky neustále fúka okolo induktora a silových obvodov? Áno, kvôli týmto jeden a pol deklarovaným „kilowattom“ je iba 150.,250 W aktívneho výkonu rozptýlených iba na usmerňovacom mostíku a tranzistore! To znamená, že takmer štvrtina energie dodávanej do pece nepôjde na vykurovaciu vodu (chladivo), ale v najlepšom prípade nepriamo vyhrieva miestnosť (suterén, kotolňa), v ktorej sa jednotka nachádza. A ak vezmete do úvahy značné zahrievanie vodičov induktora? To je - tu zohrievame vodu vo vykurovacom potrubí a tu musíme tvrdo pracovať, aby vychladli induktor a elektroniku, inak jednoducho zlyhajú, a preto na ne vyfúknite ventilátor! A s tým všetkým nám niektorí autori vysielajú asi 350% účinnosť indukčného ohrevu v porovnaní s priamym elektrickým prúdom?!
      1. Sergey Ponomarev
        #62 Sergey Ponomarev hostia 17. marca 2018 06:37
        2
        Jedinou možnou výhodou indukčného ohrevu je rýchlosť ohrevu vykurovacieho média, pretože je pomerne ľahké vytvoriť veľkú kontaktnú plochu medzi vykurovacím médiom a vykurovacím prvkom. Opäť: v prípade vyhrievacieho telesa - je úplne ponorený do chladiva a prenáša naň teplo takmer úplne, v tomto prípade iba asi 50% povrchovej plochy vyhrievacieho prvku je v kontakte s chladivom, konkrétne s vnútorným povrchom kovovej hadice. tj je potrebné vysvetliť, kde takmer polovica tepla generovaného induktorom zmizne? No, ak nie polovica, vzhľadom na tepelnú vodivosť medzi prostredím kov-voda a kov-vzduch, ale stále - opäť, povedzte príbehy 350%? ,
  17. shura
    #63 shura hostia 16. marca 2018 16:04
    1
    Ak môžete použiť zmenu v domácom kachle, potom cos Fi - takáto záťaž vám umožní oklamať e-mail. counter.
    Prístroj pre domácnosť berie do úvahy činný výkon a zohľadňuje daný cos.
    Ak je záťaž induktívna (alebo kapacitná), počítadlo sa nebude počítať správne - tu môžete uložiť.
  18. Sergey Ponomarev
    #64 Sergey Ponomarev hostia 17. marca 2018 05:41
    3
    „Vypočítal som približnú účinnosť indukčného ohrievača v porovnaní s ohrievačom na vyhrievacích prvkoch. Ukázalo sa, že účinnosť indukčného ohrievača je 3,5-krát vyššia ako vyhrievanie ohrievača ....“ - toto sú kapeti, kamaráti! To znamená, že chcete povedať, že účinnosť tohto zázračného „zázraku“ dosahuje takmer 350% !!! ??? Dovoľte mi opýtať sa na vašu mimoriadne „vedeckú“ metódu výpočtu!
    1. Hosť Vadim
      #65 Hosť Vadim hostia 17. marca 2018 17:19
      0
      Z dôvodu takýchto jedlíkov sme ešte stále nezvládli Mars, hoci sme to dokázali. Človek navrhuje prípad, ktorý už bol dokázaný skúsenosťami, a vy ste páni, byrokrati ......... A ani jeden z vás nepreukázal, že na vašich prstoch je indukcia horšia. Zohľadnili ste vykurovaciu oblasť?, Akademici
  19. Hosť Nicholas
    #66 Hosť Nicholas hostia 19. marca 2018 11:03
    2
    Nebudem sa hádať o téme účinnosti, mám dva hrnce, jeden kachle, druhý indukčný, nevidím veľký rozdiel, skontroloval som každý pri príprave rovnakých jedál, samostatne som pripojil elektrický merač. Indukčný ohrievač sa zahrieva rýchlejšie, to je pravdepodobne všetko. presnejšie, 2 kilowatény mesačne jedli viac, ale na stupnici jednej kuchyne to nie je rozhodujúce. Indukčné kúrenie zobrazené na fotografii je to, čo chcete mať vPoznamenávam dve veci, ktoré v zásade kladú túto myšlienku na nezmysel: 1. Indukčné dlaždice, rovnako ako akékoľvek iné indukčné zariadenie, nemôžu pracovať s materiálmi, ktoré nie sú magnetizované, ale tu je vlnitá rúrka vyrobená z neželezných kovov alebo nehrdzavejúcej ocele, pretože indukcia je rovnaká. 2.Ak je zahrievaná, akákoľvek tekutina má chuť expandovať, ale neexistuje žiadna taká možnosť, čo znamená, že na slabom mieste nedôjde k cirkulácii ani zníženiu tlaku. A koľko sa môže zahriať jeden kW / h, je to sám autor. Ale zákony fyziky na planéte Zem práce rozpustí, a to musí byť brané do úvahy.
    1. Vadim
      #67 Vadim hostia 19. marca 2018 15:25
      1
      Dobre, chcete povedať, že vo videu bol teplotný senzor vyhrievaný osobitne? Existuje nehrdzavejúca oceľ s magnetickými vlastnosťami. Myšlienka je dobrá, implementujem ju.
    2. Helge
      #68 Helge hostia 19. marca 2018 16:05
      0
      Nebudete vidieť veľký rozdiel medzi sporákmi, pretože v domácnostiach, ktoré nepoužívajú, nepoužívajú seriózne riešenia - existuje jednoduchý systém jedného kľúča. Úspory pri absencii zotrvačnosti zahrievania a chladenia, to znamená úplnejšie využitie vyrobeného tepla.
      1. Machna
        #69 Machna hostia 16. januára 2019 01:14
        0
        Úspora vykurovania okolitého vzduchu. Indukčný ohrievač ohrieva iba kov riadu sám, obyčajný sporák ohrieva všetko, vzduch, riad, pohodlie.
  20. Helge
    #70 Helge hostia 19. marca 2018 19:17
    1
    Koniec koncov, je to trochu škaredé, keď neuvádzam konkrétne údaje. Olejová maľba 1: zahrievanie nádoby typu Pan s vodou do 99 ° nevarilo, pretože výpočet energie bude ťažší. Panvica nie je izolovaná, prirodzené straty spôsobené pridruženým ohrievaním vzduchu samotnou panvicou. Ktokoľvek, kto si želá, môže vypočítať počet tepelných strát spôsobených ohrievaním vzduchu, t ° C vzduchu 24 ° C. Vyhrievané indukčným žiaričom s výkonom 15 kW. Ako vidíte, doba do varu bola 3 minúty. 10 s

    Pri olejovej maľbe 2: doba zahrievania rovnakého objemu vody bez straty ohrievania vzduchu a 100% účinnosť zahrievania sú 4 minúty. 46 sek


    Pánovia, teoretické know-it-alls, spočítajte, koľko tepelnej energie sa vygenerovalo na indukčnom žiariči s nominálnym žiarením 15 kW, ak skutočná spotreba elektrickej energie bola ~ 14,5 kW?
    1. Helge
      #71 Helge hostia 20. marca 2018 14:13
      1
      Nakoniec som prišiel na systém ako web.
      Obrázok skutočných meraní na indukčnom ohreve je tu:

      Pre tých, ktorí chcú počítať stratu zohrievania vzduchu, sú údaje: teplota 24 ° C, vlhkosť 90%, hrniec s priemerom 500 mm wok (preložený kotol) zakrytý vekom.
      Štandardný ohrievač vody bude ohrievať rovnaký objem vody pre:
      Minimálna účinnosť je 120% spotrebovanej elektriny. V skutočnosti však takéto žiariče spotrebúvajú ~ 14,5 kW zo siete. Nie je tu nič báječné, indukcia nevytvára teplo, „hojdá“ látku, teplo je vedľajší produkt. Rezonancia v kovu nebola zrušená. Všetky taviace pece sú rezonančné a pracujú,
      to znamená, že monitorujú frekvenciu žiarenia - v obkladačkách pre domácnosť takáto funkcia neexistuje. Indukcia sa nezaujíma o to, aký kov sa zohreje - otázkou je frekvencia. Magnetizačné kovy sú však z hľadiska účinnosti samozrejme jednoduchšie a výnosnejšie.
      1. aleks2468
        #72 aleks2468 hostia 25. marca 2018 17:45
        1
        Induktor zohreje 80% výtlaku nádoby (10,96 litra) a pri desiatich, všetkých 100% (13,7 litra) strávilo 0,960603 kWh induktorom a 1,195 kWh pri desiatom poradí - rozdiel 20% (100 -80% = 20; vyhrievaním))))))
        Olejomaľba - elementárny podvod s objemom vyhrievaného tela))))
        1. Helge
          #73 Helge hostia 29. marca 2018 08:30
          0
          V poslednej verejnej správe to stálo presne 10,96 ako v úvode. Napriek tomu indukcia NIE JE ROVNAKÁ na desať
  21. Hosť Jurij
    #74 Hosť Jurij hostia 19. marca 2018 19:17
    0
    Občas vyššia účinnosť - na tepelnom čerpadle. Všetky ostatné dôvody sú kacírstvo!
    1. Vadim
      #75 Vadim hostia 19. marca 2018 20:59
      0
      Dobrá. A ak vezmeme do agregátu: ľahkú výrobu, náklady na komponenty, ľahkú údržbu, dostupnosť. Ktorý projekt vyhrá?
      1. Helge
        #76 Helge hostia 20. marca 2018 09:33
        1
        Viem pre Nemecko - na štátnej úrovni existujú dotácie na inštaláciu „pozemných čerpadiel“, doslovný preklad Grundpumpe. Tepelné čerpadlo kvôli teplu zeme, všetky problémy pri inštalácii sú spojené so zemnými prácami. Už si nepamätám cenu, ale nie detinsky, preto dotujú.Je pravda, že sa časom vypláca.
      2. Helge
        #77 Helge hostia 20. marca 2018 09:39
        0
        Som v praxi: za 5 rokov sa ceny za projekčné práce na splyňovaní iba zvýšili. Dnes plynárenský projekt využíva všetky možné zisky z jeho využívania na 30 až 40 rokov dopredu. Samozrejme, pokiaľ to nie je na úrovni miestnej samosprávy.
    2. Helge
      #78 Helge hostia 20. marca 2018 09:25
      0
      Pokúste sa ohriať pomocou tepelného čerpadla pri teplotách pod -15 ° C
      1. Vadim
        #79 Vadim hostia 20. marca 2018 14:47 hod.
        0
        To je to, čo ja vediem. Vzhľadom k tomu: chata 45m2, návšteva od jari do mrazu, obývacia izba 25m2, dodávka plynu, ale odmietajú sa pripojiť, kým nie je kúrenie dokončené. Chcem dočasne vykurovať, aby som tak povedal postupne. Tepelné čerpadlo s inštalačnými nákladmi asi 400 000 rubľov (najlacnejšie), môže to byť stále indukčná varná doska? A ďalej?
        1. Helge
          #80 Helge hostia 29.03.2018 09:19
          0
          Dlaždice nie sú veľmi: ich efektivita však ešte stále zostáva veľmi žiadaná. Navyše, Číňan je Číňan, nie je značkový, desivý nechať bez dozoru. Všetky mozgy sú zošívané, aby sa po 4 hodinách uzavreli. Vyriešim problém ovládača, v zostave budú 3, 5 kW ohrievače pre 220 a až 100 kW pre trojfázový výkon. Cena je približne 30 kilogramov rubľov. V sérii sa cena pravdepodobne významne nezmení.
  22. alikisay
    #81 alikisay hostia 23. marca 2018 19:37
    1
    tepelné straty závisia od plochy povrchu, cez ktorú sa odvádza teplo. V bytových domoch sú to hlavne steny, okná. Významné tepelné straty sú zabezpečené vetraním.
    Ak má byt dobre izolované steny a okná 3. okna s dvojitým zasklením s vrstvou reflexnou v oblasti infračerveného žiarenia, potom bude stačiť výkon 1 kW. V skutočnom živote sa však väčšina bytov vyrobených v Sovietskom zväze a mnoho domov postavených v Rusku príliš neliší v tepelných stratách. Plus závislá psychológia. Keď idú na verandu fajčiť a potom v zime otvoria na verande okno, aby tabakový zápach nebol vtiahnutý do chaty. Ak regulátor nie je vložený na batériu, stojí to peniaze a na jar sa objavia okná a otvory na okná. Nie je možné zbierať peniaze od ľudí za izoláciu fasády (štát musí), ale zaplatte ročne polovicu tejto sumy za vykurovanie.
    Pokiaľ ide o indukčné vykurovanie. Je ťažké pochopiť účel predloženého systému. Aký je rozdiel medzi teplom jednoduchého ohrievača a tejto „vesmírnej lode“ je rozhodne nemožný. Zariadenie pravdepodobne mení tepelnú kapacitu okolitého vzduchu a predmetov pre domácnosť v smere redukcie (gravitácia skresľuje priestorovo-časové kontinuum). Preto môžu byť pri rovnakej strate elektriny vyhrievané o viac stupňov.
    IMHO Fomenkovschina.
    1. Hosť Nikolay
      #82 Hosť Nikolay hostia 27. marca 2018 05:02
      0
      Nerešpektovanie oponenta v spore vedie k domu a pravda zostáva nenaplnená. Každý z vás pracuje na starej škole fyzikálnych javov a nechce sa pozerať do nových otvorených alebo nepreskúmaných energetických javov sveta.
      Metódy merania sa stali zastaranými, ako aj zákony, ktoré si vyžadujú zmenu a doplnenie.
      Fenomény prenosu tepla a tepla na žeriav sa neskúmali a stavajú sa na laboratórnej praxi.
      Vo svojich záveroch buďte zdvorilí a kultivujte sa a zaobchádzajte s ostatnými ako ste vy, aby ste sa v budúcnosti nepovažovali za šarlatána.
    2. Helge
      #83 Helge hostia 29.03.2018 09:22
      0
      Tepelné straty závisia od oblasti a od tepelnej vodivosti stien. Vetranie, ak nie je ponorom, nespôsobí výraznú stratu.
  23. bob
    #84 bob hostia 26. marca 2018 00:36
    1
    Po inokedy výkonného počítača s náročnými úlohami je možné, že ťažba je teplá a účinnosť nezmizne
  24. Gregor
    #85 Gregor hostia 3. apríla 2018 18:21
    0
    Spravili ste si vozík z bochníka chleba. Účinnosť výhrevného telesa, spájkovačky, žiarovky a ďalších vecí - 100%. Je to aktívna záťaž, aktívne premieňa energiu (v tomto prípade elektrickú) na teplo a my ju potrebujeme. Nevyrába nič iné - zvyčajný zákon Joule-Lenz. A takáto inštalácia s indukciou je zložitejšia, nespoľahlivejšia, drahšia a jej účinnosť bude mimochodom nižšia ako pri konvenčných vykurovacích telesách, pretože časť energie (aj keď pravdepodobne nevýznamná) zmizne vo forme elektromagnetických vĺn.
    1. Helge
      #86 Helge hostia 9. apríla 2018 08:42
      0
      Osvetlite, prečo má žiarovka 100% účinnosť žiarom alebo zahrievaním? Pre vás, blázni zaostalého sveta vymýšľajú všetky druhy odpadu, ale musíte iba zapnúť svetlo a bude to okamžite teplé ... Podobne pomocou spájkovačky dávame model so 100% účinnosťou, predávame ho v zahraničí, inak ho nemajú ...
  25. Vasya
    #87 Vasya hostia 9. apríla 2018 16:24
    0
    Čítal som komentáre a všetci sa hádajú o efektívnosti, ale mám inú otázku. Podľa fotografie z radiátora je vlnitá rúrka z nehrdzavejúcej ocele spojená, v obchodoch som nevidel ani iných. Stručne povedané, tento obvod nefunguje na 100%, pretože indukčný varič pracuje iba s magnetickým materiálom, saponátom, liatinou atď. Ako pre neho pracuje systém siatia? To je všetko odpadky.
    1. Hosť Alexander
      #88 Hosť Alexander hostia 12. júla 2019 9:26 hod.
      0
      Teraz také zvlnenie všetky hrdze. Liatinové panvice a iné pokrmy, ktoré nikdy nehrdzaveli: „Vyrobené v Lysve“ (!!!) Tiež hrdzaví! Falošný !!! Čína-Čína .. Je celkom pravdepodobné, že vo zvlnení môžu byť nečistoty ... Aj keď je tiež nemožné 100% veriť v tento príklad. Počas čítania nemôžeme cítiť toto teplo.
  26. robert
    #89 robert hostia 10. apríla 2018 08:33
    1
    Čo je to tu nezmysel? Premena elektriny na teplo má jeden výpočtový vzorec Q = I2 * R * t, kde I je prúd v obvode, R je odpor záťaže, t je prevádzkový čas. Účinnosť pri akejkoľvek metóde konverzie z e-mailu. energia na zahrievanie 100%. Rozdiel v bezpečnosti, zdroji, pohodlí, cene, pohodlí, rozmeroch.
    1. Helge
      #90 Helge hostia 23. apríla 2018 15:21
      0
      Okrem nichrom neviem? Pre mikrovlnnú rúru, ako počítať podľa tohto vzorca, môžete uviesť príklad výpočtu?
  27. michal
    #91 michal hostia 11. júla 2018 9:12 hod.
    0
    je čas, aby všetci miestni tepelní akademici chodili na základné triedy, potom učili fyziku ... potom môžete uvažovať o účinnosti ohrievača.
  28. Ruslana
    #92 Ruslana Návštevy 11. september 2018 10:06
    1
    Na YouTube som videl pred sto rokmi, ako človek práve umiestnil takúto indukčnú pec hneď za radiátor zavesený v kúpeľni =)
  29. Hosť Alex
    #93 Hosť Alex hostia 18. októbra 2018 18:26
    0
    Kulibinovi sa to stálo za to, aby si bol hladný. Študovali by fyziku v 8. ročníku, nestratili by sa pri počiatočnom posolstve svojho vynálezu. V skutočnosti som ohromený tým, že človek, ktorý takýmto zložitým spôsobom odoberá teplo z elektriny, nevie, že účinnosť akéhokoľvek konvertora elektriny na teplo v uzavretom objeme 100%. Karl - 100% (aj keď prevodník obsahuje mechanické pohyblivé prvky). Nezamieňajte si tepelné čerpadlá (chladničky, klimatizácie), pretože nepracujú v uzavretom objeme (systéme).
  30. Hosť Oleg
    #94 Hosť Oleg hostia 21. októbra 2018 14:50 hod.
    0
    a rúry, ktorých spoločnosť ..lavita .. sú rôzne, ktoré sú magnetizované, ktoré nie sú, nie všetky pôjdu iba magnetické
  31. porota
    #95 porota hostia 1. novembra 2018 11:24
    0
    Nejde o priame indukčné zahrievanie, v tomto prípade máme transformátor so skratovaným sekundárnym vinutím (bez prepojky nebude fungovať).
    1. porota
      #96 porota hostia 2. november 2018 09:19
      0
      V tomto prípade nezáleží na magnetických vlastnostiach kovu.
  32. Kirill
    #97 Kirill hostia 19. decembra 2018 20:11
    1
    Ohrievač má účinnosť asi 100%, takže máte 350%? Palec hore, palec hore.
  33. Kirill
    #98 Kirill hostia 19. decembra 2018 20:29
    0
    Elektrický ohrievač, dokonca aj konvektor, dokonca aj IR, v obmedzenom priestore premení všetku energiu na teplo (okrem toho, že zvuk a EMP sa uvoľní))). IR však zahreje plot / predmety a konvektor bude vzduch, takže teplotný komfort v miestnosti sa bude líšiť.
  34. aleksandr1
    #99 aleksandr1 hostia 25. januára 2019 20:36 hod.
    0
    „Vykurovacie systémy sú navrhnuté tak, aby kompenzovali tepelné straty v obytných a priemyselných priestoroch“, niečo také definuje spoločnosť SNIP. Tepelné straty sú priamo úmerné teplotným rozdielom v interiéri aj exteriéri a nepriamo úmerné kvalite tepelnej izolácie. Po dlhodobom pôsobení v oblasti vykurovania môžem povedať, že existujú domy, ktoré majú 2 kW. o 10 m2 málo, ale sú tie, ktoré sú 0,5 kW. 10.Q viac ako dosť. Musíte pochopiť, že hovoríme konkrétne o tepelnej energii, ale o jej výrobe z iného typu energie a účinnosti premeny: v konkrétnom prípade je to konkrétne rozhodnutie. Pokiaľ ide o účinnosť rôznych zariadení, myslím, že s elektrickými ohrievačmi je to skutočne 100%.Straty sa vyskytujú iba na silových vodičoch mimo priestorov, ktoré možno pri správnej inštalácii zanedbať. Tepelné čerpadlá sú účinnejšie, ale je to zázrak iba vtedy, ak konkrétnu miestnosť považujeme za uzavretý vykurovací systém, ktorý mnohí robia, čím sa zvyšuje účinnosť nad 100%. Tepelné čerpadlo však odoberá teplo z vonkajšieho prostredia, vody, vzduchu, pôdy, ktoré prijíma teplo zo zdrojov mimo miestnosti, a teda z hľadiska účinnosti „Nobel“. Ak považujeme celú planétu za uzavretý tepelný systém, čo je v tomto prípade prípustné , potom je všetko pochopiteľné, to znamená, že váš dom je kvôli vnútornému teplu vyhrievaný slnkom alebo samotnou zemou. Všetky ostatné typy ohrievačov majú účinnosť 95% a nižšiu.
  35. hosť
    #100 hosť hostia 31. januára 2019 18:05
    0
    Účinnosť indukčného ohrievača - marketingový podvod. Myslite na seba: minimálne straty na prevodníku a straty na cievke. Kým konvenčný vykurovací článok má účinnosť takmer 100%, pretože aj straty na ňom prechádzajú do tepla
  36. Andryukha 2
    #101 Andryukha 2 hostia 12. marca 2019 15:25 hod.
    0
    Poviem viac ako 500 wattov podlahového kúrenia, vyhrieva miestnosť rýchlejšie ako 2 000 wattov železa. Zákon o zachovaní energie sa dodržiava. Len podlaha bude 50 stupňov Celzia (a vzduch 30) a železo 500 stupňov (a vzduch 15). Ale oblasť kontaktu s ohriatym vzduchom v miestnosti je rádovo iná.
  37. Yurii dolgarev
    #102 Yurii dolgarev hostia 20. marca 2019 12:37
    0
    100% nemôže byť z jednoduchého dôvodu - straty v drôtoch, kontaktoch (automatické), prechodné odpory v spojoch a v dôsledku toho sa teplo uvoľňuje v tieni pri vchode, a nie vo vašom dome. Drôty tiež majú odpor k vám domov. o konverzii a opakované aj v transformátoroch, nikto nezrušil.
  38. Hosť Sasha
    #103 Hosť Sasha hostia 13. mája 2019 14:44 hod.
    1
    Ak je návrh skutočne funkčný, autor je dobrý! Skeptici boli v komentároch vždy prekvapení, s výnimkou svojich vlastných. A nedržali nič vo svojich rukách, ale jednoznačne poznali termodynamické zákony XD.

Prečítajte si tiež

Chybové kódy pre práčky