Zrób to sam
Kursy mistrzowskie, instrukcje, przydatne wskazówki, przepisy kulinarne.
» » »Jak uzyskać kluczowy chip z zamka
Jak zdobyć klucz chip z zamka

W życiu istnieje wiele przypadków, w których porażka zaskakuje. I w zasadzie osoba nie jest na to gotowa. Tak się na przykład zdarzyło, że klucz włamał się do zamka, a element pozostał w cylindrze zamka. Co robić Cóż, oczywiście, jeśli chip wystaje wystarczająco, aby zaczepić go szczypcami o cienkich wargach, to wszystko jest jasne: zaczepiamy końcówkę i wyciągamy. Ale co, jeśli klucz zostanie uszkodzony, a układ nie wystaje?
Pokażę dwa niezawodne sposoby usuwania złamanego klucza, pozostawiając zamek absolutnie działający po wszystkich manipulacjach.

Usuwamy chip klucza z zamka


Przed przystąpieniem bezpośrednio do ekstrakcji konieczne jest ułożenie rowka na klucz dokładnie pionowo, ponieważ jeśli ruchomy cylinder larwy nie jest pionowy, klucza nie będzie można usunąć.

Metoda pierwsza: nożyczki


Z reguły zakleszczony wiór można przechylić za pomocą końcówki nożyczek. Nożyczki są łatwe do zdobycia, ich końce są w większości przypadków zawsze ostre. Dlatego wkładamy końcówkę do wnęki i tworząc wysiłek na chipie i w kierunku jego ekstrakcji, staramy się wyciągnąć ten fragment.
Jak zdobyć klucz chip z zamka

W trzydziestu procentach przypadków ta metoda działa, oczywiście wszystko zależy od tego, jak klucz został złamany.
Jak zdobyć klucz chip z zamka

W tym przypadku wyraźnie pokazuję, że wszystko się udało, choć wciąż musiałem majstrować.
Nożyczki to tylko przykład, ponieważ łatwiej je znaleźć. Ale ogólnie rzecz biorąc, wystarczy szydło, ostry nóż i inne przedmioty.

Drugi sposób: wiercenie rowka


Teraz przechodzimy do złożonej metody, ale bardziej skutecznej.
Teoria jest następująca: w bezpośrednim sąsiedztwie gruzu należy wywiercić rowek cienkim wiertłem (1,5-2 mm). Aby to zrobić, równolegle do klucza musisz wywiercić otwór na głębokość około 2 mm. Następnie z boku wywierć otwór, zamieniając go w rowek. A następnie w tym samym czasie wywierć sam kluczowy fragment, aby uzyskać lepszy haczyk.
Jak zdobyć klucz chip z zamka

Więc zacznijmy. Zrób to lepiej za pomocą wkrętarki akumulatorowej. Wiercimy otwór w odległości około 1 mm od rowka i głębokości około 1,5-2 mm.
Jak zdobyć klucz chip z zamka

Następnie obracamy wiertło pod kątem i wiercimy ukośnie.
Jak zdobyć klucz chip z zamka

Tutaj musisz zachować szczególną ostrożność, ponieważ wiertło można łatwo złamać. Zwłaszcza jeśli przypadkowo zeskoczy. W żadnym wypadku nie należy się spieszyć.
Jeśli rowek jest równy, wiercimy kawałek klucza.
Jak zdobyć klucz chip z zamka

Cóż, wtedy bierzemy nożyczki i wyjmujemy układ bez większego wysiłku.
Jak zdobyć klucz chip z zamka

Końcówka idealnie wpasowuje się w rowek i otwór w kluczu.
Jak zdobyć klucz chip z zamka

Mamy ten odcinek.
Jak zdobyć klucz chip z zamka

Sprawdzanie działania larwy


Teraz sprawdź bota pod kątem wydajności. Wkładamy kolejny klucz i przekręcamy.
Jak zdobyć klucz chip z zamka

Najpierw w jedną stronę, a potem w drugą stronę.
Jak zdobyć klucz chip z zamka

Zamek jest w pełni sprawny.
Jak zdobyć klucz chip z zamka

Teraz musisz ustalić przyczyny złamania klucza i wyeliminować je.
Aby nie napotkać takich problemów, musisz częściej smarować wszystkie części zamka i upewnić się, że wszystko działa bez zacinania się.

Obejrzyj wideo


Wróć
Komentarze (69)
  1. Sergey K.
    #1 Sergey K. Odwiedzający 5 lipca 2018 08:45
    31
    W artykule nie ma o niczym ... Najważniejszej rzeczy nie powiedziano - klucz zwykle pęka, jeśli wszystko źle się obraca, tj. lekko zardzewiały lub zamulony brudem, ogólnie nie ma wystarczającej ilości smaru.
    W takim przypadku nie pomogą żadne nożyczki, na początek wszystko musi być starannie nasmarowane, najlepiej za pomocą środka penetrującego. A potem kluczowy chip prawie się wyskakuje!
    1. No cóż
      #2 No cóż Goście 5 lipca 2018 08:56
      15
      Zaskakujące, skąd pochodzą tacy mądrzy ludzie? „W tym artykule nie ma nic na myśli” - co robisz tutaj tak mądrze?
      Świetny artykuł! Autor młotek!
      Klucz odrywa się od nadmiernych wysiłków, ponieważ śruba może się zaklinować. Nie chodzi o rdzę, Vasya! Jeśli używasz zamka codziennie, skąd pochodzi rdza na kluczu ...
      Oczywiście nie wierciłem, ale wybrałem nóż nożem. Chociaż Che ci wyjaśnia ...
      1. Sergey K.
        #3 Sergey K. Odwiedzający 5 lipca 2018 15:17
        11
        Niegrzeczne, aby nie toczyć toreb;
        Mam kilka garści złamanych kluczy, więc niewiele wiem o czym rozmawiać. Wszędzie się psuje, zepsuł się przyjaciel w samochodzie. A smarowanie dowolnego sprzętu jest przydatne, szkoda, że ​​wciąż nie wiesz;)
        Oczywiste jest więc, że nowoczesne klucze są wykonane z proszkowego metalu i są bardzo delikatne, ale gdy bez smarowania klucz prawie nie wchodzi i wychodzi z larwy, a po tych wysiłkach (z reguły ludzie są wyciągani przez machanie) łamie się.
        Jeśli ta obudowa jest nasmarowana, klucz działa znacznie dłużej. Czasami oczywiście ktoś próbuje skrzywdzić jego zwłoki, zwykle śmiertelnie. Najlepiej jest zdobyć szydło, mam kilka kawałków wykonanych z cygańskiej igły, a nawet przewracam i przewracam, aby sam wypadł.
      2. Guest Vlad
        #4 Guest Vlad Goście 30 lipca 2018 19:02
        2
        Hej, Alyosha, dlaczego wpadłeś na pomysł, aby codziennie korzystać z tego zamku? Przez rok nie otwierali drzwi w szafie, prawda? Skąd jesteś taki mądry?
    2. Gość Alex
      #5 Gość Alex Goście 15 lipca 2018 16:32
      1
      Cześć Przeczytaj artykuł do końca. Tam autor mówi, że konieczne jest ustalenie przyczyny złamania klucza.
  2. valiopeshev
    #6 valiopeshev Goście 5 lipca 2018 09:18
    10
    Inną metodą jest użycie pliku układanki ręcznej.
    1. Serge Ant
      #7 Serge Ant Goście 5 lipca 2018 19:05
      15
      Lub możesz po prostu zmienić maskę. Nie
      1. rafik kasymov
        #8 rafik kasymov Goście 6 lipca 2018 20:26
        5
        najwyraźniej nie wiesz, kiedy zamek (rdzeń) jest zamknięty, wtedy zamykanie przeszkadza w usunięciu rdzenia, a zamek nie jest po prostu usunięty.
      2. Gość Igor
        #9 Gość Igor Goście 8 września 2018 10:55
        0
        Aby zastąpić larwę, musisz najpierw usunąć z niej chip klucza. Następnie włóż klucz i otwórz drzwi, jeśli klucz zostanie złamany po otwarciu. Następnie przy otwartych drzwiach znajdź pozycję, w której larwa jest wyjmowana z zamka, odkręcając wcześniej śrubę mocującą.
        1. Gość gościnny
          #10 Gość gościnny Goście 20 listopada 2018 16:02
          0
          fragment klucza umożliwia obrócenie mechanizmu obrotowego, a następnie można wyciągnąć cylinder zamka.
  3. Guest Vlad
    #11 Guest Vlad Goście 5 lipca 2018 15:18
    30
    Ten artykuł jest naprawdę szalony ... (z cylindrem zamka w imadle).
    W normalnym życiu larwa w zamku, zamek w drzwiach. W środku autor zbierałby .....
    1. Gość Nikolay
      #12 Gość Nikolay Goście 20 lipca 2018 17:53
      3
      tak, i nożyczki z wiertłem w mieszkaniu))
  4. Zamek
    #13 Zamek Goście 5 lipca 2018 15:33
    1
    Wyciągnąć, aby zapisać zamek? rumienić się
  5. 11111
    #14 11111 Goście 5 lipca 2018 16:37
    19
    Z ręcznej wyrzynarki bierzemy zwykły pilnik, wkładamy go do szczeliny między fragmentem klucza a odwiertem, lekko obracamy pilnik, aby przylgnął do chipa zębami, spryskać WD-40 i usunąć chip. Łatwy i prosty i bez tych wszystkich ćwiczeń.
    1. rafik kasymov
      #15 rafik kasymov Goście 6 lipca 2018 20:28
      6
      proszę nie pisać nonsensów. tam nawet igła nie jest w stanie przykleić rdzenia, a ty złożysz.
    2. Gość Igor
      #16 Gość Igor Goście 8 września 2018 10:59
      0
      Czy zawsze nosisz przy sobie wyrzynarkę, szydło, nożyczki, wiertarki, śrubokręt? Klucz zwykle pęka podczas otwierania zamka. I nie wszyscy sąsiedzi mają w domu pilniki, śrubokręty i bardzo cienkie wiertła.
  6. Gość Alex
    #17 Gość Alex Goście 5 lipca 2018 18:50
    7
    Tyle że smarowanie zamków jest absolutnie niemożliwe. To gęstniejący smar z czasem staje się przyczyną uszkodzenia klucza.Zamek, który nigdy nie był smarowany, działa jak zegarek. W każdym razie mam trzy zamki starsze niż 20 lat, które działają bez smarowania i otwierają się bez żadnego wysiłku.
    1. Sergey K.
      #18 Sergey K. Odwiedzający 5 lipca 2018 20:51
      5
      Mówisz Chińczykom. Ile chińskich drzwi miało dość wysokiej jakości larwy, po chwili przestały się obracać! W Związku Radzieckim był to miernik jednokolorowy, a nawet renomowani producenci oszczędzają teraz ...
    2. Gość Igor
      #19 Gość Igor Goście 16 września 2018 11:31
      0
      Smar musi być regularnie wymieniany, wtedy nie będzie żadnych problemów. A jeśli smarujesz raz na 20 lat, wtedy oczywiście wszystko wyschnie.
  7. Peczeneg
    #20 Peczeneg Goście 6 lipca 2018 00:16
    1
    ustaw prosto, weź pincetę, wyjmij chip.
  8. Peczeneg
    #21 Peczeneg Goście 6 lipca 2018 00:19
    0
    pęsety
  9. Kapitanie Nemo
    #22 Kapitanie Nemo Goście 6 lipca 2018 12:08
    14
    Konieczne jest smarowanie zamku grafitowym pyłem. I to wszystko. Klucze nigdy się nie łamią.
    1. rafik kasymov
      #23 rafik kasymov Goście 6 lipca 2018 20:30
      0
      już się stało zrozum. gdybyś wiedział gdzie ...
    2. Kolczyk
      #24 Kolczyk Goście 6 lipca 2018 21:43
      4
      Ze względu na fakt, że maski zamku faktycznie mają otwór przelotowy, a jeśli zamek znajduje się również na drzwiach wejściowych, przepłynie przez niego strumień powietrza, niosąc ze sobą pył. Jeśli smarowany jest dowolnym smarem, cały pył osadza się w masce. Mechanizm blokujący zwykle składa się z bardzo delikatnych sprężyn, które boją się pyłu. Dlatego maskę najlepiej myć okresowo alkoholem lub wódką, myjąc delikatne sprężyny mechanizmu blokującego.
      1. Gość Eugene
        #25 Gość Eugene Goście 7 lipca 2018 16:28
        13
        Koniak jest znacznie lepszy, przetestowany więcej niż jeden raz. uśmiechnij się
        1. Miroed
          #26 Miroed Goście 11 lipca 2018 16:23
          2
          zatwierdzający mniam
      2. Gość Andrey
        #27 Gość Andrey Goście 30 lipca 2018 16:51
        2
        W parach! Pary alkoholu lub wódki!
      3. Boris
        #28 Boris Goście 17 września 2018 19:06
        0
        Nie pomoże alkohol ani wódka, ponieważ jest procent wody, tylko VD!
  10. rafik kasymov
    #29 rafik kasymov Goście 6 lipca 2018 20:21
    10
    nożyczek to wszystko, co napisano, ale nie najlepszy sposób. Najlepszym i najszybszym sposobem jest SUPER KLEJ. Myślę, że zgadłem i zgadłem jak. rozmazali końcówkę i włożyli rdzeń, pięć sekund i klucz w twoje ręce.
  11. rafik kasymov
    #30 rafik kasymov Goście 6 lipca 2018 20:23
    4
    Porada dla wszystkich: jeśli mąż nie może wbić gwoździa, zadzwoń do tych, którzy potrafią.
  12. al0253
    #31 al0253 Goście 7 lipca 2018 02:19
    13
    Z oddziału bierzesz dłuto i młot, wycinasz drzwi - wejście jest bezpłatne. I dopiero wtedy chwytasz larwy z zamku i grzebiesz w nim.
    1. Guest alex
      #32 Guest alex Goście 15 lipca 2018 16:36
      1
      „Świetna” rada. Następnie drzwi zostają wyrzucone
    2. chwała
      #33 chwała Goście 1 sierpnia 2018 19:55
      1
      Cóż ... najważniejsze nie są drzwi. i uratuj larwę ....
  13. Dmitry
    #34 Dmitry Goście 7 lipca 2018 11:07
    7
    Jeśli klucz znajduje się również po drugiej stronie - wciśnij igłę i ściśnij odcinek ...
    1. Sergey R.
      #35 Sergey R. Goście 8 lipca 2018 05:29
      3
      Absolutnie racja, Dmitry !!! W ten sposób uratowałem więcej niż jeden zamek w instytucjach budżetowych, w których pracowałem.
      Z drugiej strony wkładasz zapasowy klucz, igłę lub częściej wyprostowany drut z spinacza do papieru i ściskasz odcinek klucza. Następnie, jeśli to konieczne, wyeliminuj przyczyny złamania klucza i wszystko.
  14. Reyson
    #36 Reyson Goście 7 lipca 2018 13:42
    3
    Musisz wziąć dobry klej, nałożyć go na klucz klucza i podłączyć inny, a następnie poczekać, aż wyschnie
    1. Valery Demidov
      #37 Valery Demidov Goście 27 lipca 2018 13:28
      2
      klej ma tendencję do rozprzestrzeniania się. chip dodatkowo przylgnie do larwy. Najlepszą opcją jest wyciśnięcie chipa z tyłu, pod warunkiem, że jest dostęp.
  15. i0ch
    #38 i0ch Goście 7 lipca 2018 15:41
    1
    Barbarzyńca nigdy nie widział
  16. Gość Alexander
    #39 Gość Alexander Goście 8 lipca 2018 19:15
    1
    Dużo słów, ale w przypadku snisha Wszystko jest łatwiejsze A jeśli w larwie samochodu wszystko jest załatwione Wyjście jest proste Sprawdziłem więcej niż jeden zwykły pilnik do układanki, a TY natychmiast zrozumiesz wszystko dzięki Uv.Al.Nik.
  17. Nikołaj Filippowicz
    #40 Nikołaj Filippowicz Goście 9 lipca 2018 08:25
    2
    Czy nie byłoby łatwiej kupić nowy rdzeń?
  18. Gość Alexander
    #41 Gość Alexander Goście 9 lipca 2018 19:38
    1
    Zapomniałeś, że zamek jest osadzony w DRZWI, a ona nie pozwoli, by zamek przytrzymał go drugą ręką! Staniesz bezradny przed pionowymi drzwiami! Powiedzmy, że sąsiedzi dadzą ci nożyczki i wiertło.
  19. Gość Vladislav
    #42 Gość Vladislav Goście 10 lipca 2018 16:44
    11
    Prawie zawsze wiercę larwę.Głupio weź wiertło i wiertło.
    Następnie odblokowuję, otwieram drzwi i wkładam nową larwę.
    1. Ivan Pottyagin
      #43 Ivan Pottyagin Goście 12 lipca 2018 23:37
      1
      W to dobra decyzja!
    2. Valery Demidov
      #44 Valery Demidov Goście 27 lipca 2018 13:58
      0
      jeśli fragment klucza znajduje się w larwie, zamek można łatwo otworzyć (zamknąć) w razie potrzeby. Weź pilnik do paznokci, zwykły nóż, najmniejszą monetę, wszystko, co trafi do szczeliny i obróć w żądanym kierunku. sprawdzone więcej niż raz.
  20. Witalij
    #45 Witalij Goście 10 lipca 2018 21:14
    0
    Nie smaruj zamka i larwy. Olej przyczyni się do przyspieszonego gromadzenia się kurzu i brudu, co doprowadzi do problemów w funkcjonowaniu zamku i zabrudzi ręce i ubranie.
  21. ivan
    #46 ivan Goście 11 lipca 2018 11:33
    2
    Fragment klucza jest usuwany za pomocą pilnika do paznokci z wyrzynarki. Wsuwany w szczelinę między chipem a zamkiem (ząbki do SIEBIE), lekko obróć pilnik tak, aby zęby przylegały do ​​chipa i płynnie wyciągnął chip klucza. Próbowałem wielokrotnie.
    1. Gość gościnny
      #47 Gość gościnny Goście 20 listopada 2018 16:07
      0
      lub szprycha z parasola z zaostrzoną i wygiętą literą g, samo zagięcie jest minimalne (im mniejsze, tym lepsze)
  22. Dita
    #48 Dita Goście 11 lipca 2018 16:11
    3
    Aby dostać się do nożyczek, wiertarki i wiertarki, musisz otworzyć drzwi zamknięte na zamek, w larwie, której złamał klucz. Musisz zacząć od tego. A potem możesz iść do warsztatu lub po prostu do sklepu i kupić nową larwę z kluczami, ponieważ stara w większości przypadków nie nadaje się do dalszej pracy.
    1. Gość Vladimir
      #49 Gość Vladimir Goście 12 lipca 2018 14:46
      1
      Zgadza się. Najważniejsze jest, aby otworzyć drzwi. I możesz je otworzyć, gdy nie ma żadnych zanieczyszczeń. Prostą metodą jest upewnienie się, że chip w larwie zawiesza się, a następnie mocno uderzy w drzwi, chip wyskoczy (prawo Newtona). Na pokazanej larwie klucz ma zęby na dole, stąd stamtąd trzeba podważyć igłę. spinaczem do papieru. Gwoździem lekko ugnij końcówkę. (specjalista od otwierania drzwi)
      1. Gość
        #50 Gość Goście 20 lipca 2018 22:11
        3
        Wszyscy dobrze tu piszecie.
        Po pierwsze, larwy są układane przez owady, a to, o czym tutaj mówimy, nazywa się mechanizmem cylindrycznym lub cylindrycznym.
        Po drugie, z reguły, gdy coś takiego się wydarzy, żadne z powyższych (wiertło, nożyczki, wiertło, piła z układanki itp.) Nie będzie z tobą. Boże daj, jeśli masz dobrych sąsiadów i naprawdę da ci coś do otwarcia zamku.
        Po trzecie, istnieją różne zamki, w tym zamki dźwigniowe, i jest to osobna piosenka.
        Istnieją cylindry z perforowanym kluczem - to także osobny problem.
        Istnieją cylindry nie za 1000 rubli, ale nieco droższe, i są wykonane z dobrego metalu i wyposażone w ochronę przed wierceniem. Możesz majstrować przy nich przez bardzo długi czas.
        Nadal istnieje wiele różnych punktów i okoliczności.
        Jedyną dźwiękową myślą, która zabrzmiała tutaj, jest to, że musisz monitorować stan zamku i nigdy nie używać nadmiernej siły podczas otwierania i zamykania.
        W odniesieniu do wszystkich, którzy napisali na ten temat.
  23. Ivan Pottyagin
    #51 Ivan Pottyagin Goście 12 lipca 2018 23:35
    1
    Opt, skąd masz zamek? Jeśli pękł w pół obrotu i nic nie zostało wyciągnięte?
  24. Marsylia
    #52 Marsylia Goście 15 lipca 2018 16:14
    2
    Z pewnością nie szperam w tym temacie, ale czy mogę użyć magnesu?
    1. Micheasz (IL)
      #53 Micheasz (IL) Goście 21 lipca 2018 12:46
      2
      Magnes, i dość potężny, całkowicie odmówił namagnesowania klucza, ale samego rdzenia dla słodkiej duszy ... ledwie oderwał drania. Najwyraźniej klucz składa się z jakiegoś kolor-met-wie co.
  25. serg01
    #54 serg01 Goście 19 lipca 2018 06:14
    2
    a jeśli drzwi pozostaną zamknięte? wszystko jest bardzo proste - wycinamy drzwi ...
  26. Gość Nikolay
    #55 Gość Nikolay Goście 20 lipca 2018 21:15
    0
    Nie można włożyć larwy z zamku w imadło (jak pokazano na zdjęciach), dopóki nie włożymy do larwy nowego klucza (druga instancja) i nie usuniesz larwy z zamku. Dlatego zdjęcia nie odpowiadają stanowi rzeczy. A wiercenie larwy w zamku, a nie w imadle, jest znacznie trudniejsze, prawdopodobieństwo złamania wiertła jest wielokrotnie zwiększane.
  27. Micheil
    #56 Micheil Goście 21 lipca 2018 12:39
    8
    Dziękuję za radę, a komentarze były znacznie bardziej pouczające niż sam artykuł, hehe. Próbowałem prawie wszystkiego, co tu napisano i ... z dużym marginesem wygrał plik układanki, plus WD40, plus 2 szklanki brandy z 2 plasterkami cytryny (charakterystyczne, że zadziałało dopiero po drugiej szklance). Jeszcze raz dziękuję wszystkim!
  28. Guf
    #57 Guf Goście 21 lipca 2018 14:00
    1
    paluszki-kiełbaski jak Shrek)))
  29. Shamkhal
    #58 Shamkhal Goście 22 lipca 2018 10:28
    0
    naiwni ludzie szukają lub kupują materiał do wydobywania gruzu, nawet wiertarki psują tyle zamieszania, dlaczego poszliśmy do sklepu za 100r, co chcesz kupić bęben w odniesieniu do smarowania, musisz smarować płyn hamulcowy raz w roku nie zamarznie
  30. Leonid Kireev
    #59 Leonid Kireev Goście 22 lipca 2018 18:17
    2
    Kup nową larwę. Inne czasy teraz!
  31. Gość Alexander
    #60 Gość Alexander Goście 27 lipca 2018 13:29
    0
    Nie „larwa”, ale klucz.
  32. BORIS
    #61 BORIS Goście 27 lipca 2018 19:59
    0
    Istnieje spawanie na zimno, nałóż cienką warstwę na końcówkę wraku, nałóż ją na larwę w larwie, poczekaj, aż się zestali, wrzuć olej do maski za pomocą strzykawki i spokojnie wyjmij klucz. Sprawdzono, czy wszystko jest otwarte przez dwie przerwy
  33. Vasya Pupkin
    #62 Vasya Pupkin Goście 28 lipca 2018 19:14
    3
    spróbuj popchnąć go z przeciwnej strony, kulibiny, cholera)
  34. Camille RB.
    #63 Camille RB. Goście 29 lipca 2018 15:38
    0
    Nigdy nie smaruj (larwy) mechanizmu blokującego. Za fabryką nie ma głupich inżynierów, którzy dołączają instrukcję obsługi! Smar (asfalt) wyschnie i zablokuje działanie „larwy”.
  35. Gość Alex
    #64 Gość Alex Goście 30 lipca 2018 01:41
    0
    Kilka razy przykleiłem szczątki klejem jak „sekundy” i delikatnie wyciągnąłem klucz.
    (Oczywiście metoda działa, jeśli klucz zostanie przekręcony „do usunięcia”, w przeciwnym razie należy go przekręcić w żądane położenie)
  36. Gość Siergiej
    #65 Gość Siergiej Goście 3 sierpnia 2018 10:45
    0
    łatwiej założyć nowy zamek
  37. Gość Alex
    #66 Gość Alex Goście 3 sierpnia 2018 18:25
    0
    Weź młot od sąsiada i uderz w spód rdzenia, chip sam wyleci.
  38. Dmitry
    #67 Dmitry Goście 3 sierpnia 2018 18:33
    1
    klucz włamał się głęboko do maski, wziął dwa zszywki, grubszy i cieńszy, i wycisnął guz z pleców. nie wiercone ani nie używane nożyczki. Nawet nie zdjąłem maski z zamku.
    1. Gość Igor
      #68 Gość Igor Goście 8 września 2018 11:23
      0
      Bardzo mądra wskazówka. Przybyłeś z nocnej zmiany, oczywiście nie ma nikogo w domu. Podczas otwierania zamka klucz pękł. Stoisz w wejściu.
      Pytanie Jak dostać się do wnętrza drzwi? Piętro powiedz 10..
  39. Gość Igor
    #69 Gość Igor Goście 8 września 2018 10:49
    0
    Artykuł absolutnie bezużyteczny. Klucz zwykle pęka, gdy zamek jest całkowicie zamknięty, tj. drzwi frontowe są zamknięte. Mój klucz jakoś pękł, kiedy zacząłem otwierać zamek. Dobrze, że w tym czasie drzwi nie były metalowe i wywiercili zamek u sąsiada, ponieważ był to rachunek.
    Ale dlaczego nie mogę wyciągnąć kluczowego fragmentu z larwy, którego nie rozumiem. Zmierzyłem długość larwy, poszedłem do najbliższego sklepu Master i kupiłem nową larwę. To jest tanie.

Przeczytaj także

Kody błędów pralek