Zrób to sam
Kursy mistrzowskie, instrukcje, przydatne wskazówki, przepisy kulinarne.
» » »Jak zmienić zawór pod ciśnieniem
W hydraulice, podobnie jak w przypadku innych prac naprawczych, istnieje wiele niuansów. Technicznie praca ta jest zrozumiała i przewidywalna, ale nie można przewidzieć wszystkiego. Incydenty mogą zdarzyć się w najbardziej nieodpowiednim momencie i trzeba się na nie przygotować.
Wymiana uszkodzonego kranu w hydraulice jest rodzajem zwykłej pracy. Zwykle wykonuje się to po całkowitym odcięciu dopływu wody w domu lub pionie za pomocą pionowego okablowania. Ale co zrobić, gdy nie zaleca się odłączania całego domu od źródła wody, a żuraw wymaga wymiany?
Zobaczmy, jak jeden z hydraulików wydostał się z tej sytuacji. Chcemy od razu cię ostrzec, że ta metoda nie jest panaceum i wiąże się z dość poważnym ryzykiem. Ale odrzucenie tego też nie jest tego warte. Więc zacznijmy!
Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Opis problemu


Zawór kulowy, pomimo ulepszonej konstrukcji w stosunku do zaworu, może również stać się bezużyteczny. Może być tego kilka przyczyn:
  • Powstawanie kamienia na piłce, aw rezultacie kasowanie uszczelek PTFE (siodełek);
  • Złamanie pręta obrotowego;
  • Deformacja wewnętrznych części dźwigu;
  • Uszkodzenie samej kuli śruby.

Oczywiście może to wynikać z różnych przyczyn, na przykład złej jakości cienkiego metalu lub oszczędności producenta na komponentach. Ale w krytycznej sytuacji, gdy dźwig nie działa i wymaga wymiany, musisz znaleźć właściwe wyjście, a jednocześnie nie zalać ani siebie, ani sąsiadów.
Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Zmieniamy dźwig pod ciśnieniem


Na początek warto przygotować kilka pojemników do napełnienia wodą na najbardziej nieprzewidziane wydarzenie. Jeśli w pionie kanalizacyjnym znajduje się w pobliżu klapa toaletowa lub rewizyjna, można ich użyć do spuszczenia wody przez odpowiedni wąż.

Przygotowujemy uszczelniacz


Aby uszczelnić gwinty w hydraulice, stosuje się różne szczeliwa. Każda z nich ma swoje zalety i wady. Jeden z najbardziej wszechstronnych i starożytnych uszczelniaczy jest uważany za płótno holownicze.
Ostatnio hol jest zwyczajowo stosowany w połączeniu z pastami uszczelniającymi, takimi jak Unipack. Jest łatwy w użyciu, nietoksyczny, odporny na korozję i temperatury do +140 stopni Celsjusza. Ale największą zaletą tego materiału jest możliwość dostosowania do 45 stopni. W przypadku złożonych zespołów, w których zaangażowanych jest kilka elementów, a położenie każdego z nich ma znaczenie, ta właściwość jest niezwykle przydatna. W przeciwieństwie do, na przykład, fumlent, nie musisz już demontować połączenia, jeśli nagle przypadkowo przekręcisz kran lub gruboziarnisty filtr przed miernikiem. Schnie bardzo powoli, więc jeśli musisz zdemontować elementy montażowe, prace te można wykonać bez większego wysiłku.
Odwijamy kilka włókien holowniczych i przekręcamy je w ciasny warkocz. Obliczamy długość, aby wystarczyła do nawijania całej nici pod kurkiem. Zbieramy małą pastę uszczelniającą i dokładnie namaczamy nasze szczeliwo.
Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Demontujemy dźwig


Ta procedura jest bardzo ryzykowna, ponieważ nierozwinięty korpus żurawia może pęknąć lub po prostu pęknąć pod wpływem ciśnienia wody. Dostosowujemy klucz regulowany lub gazowy pod rozmiar kołnierza żurawia. Jednocześnie można zdjąć uchwyt zaworu (dźwignię lub „motyl”), odkręcając mosiężną nakrętkę euro.
Regulując ciśnienie, odkręć kran w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, trzymając kran pionu.Ostatnie zwoje nici można wykonać ręcznie, ponieważ opór nici powinien być minimalny.
Po usunięciu kranu z gwintu zastępujemy zbiornik lub wąż odpływem wody.
Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Nawijamy pieczęć


Owinąć wstępnie przygotowany warkocz warkoczyk na nitce kranu zgodnie z ruchem wskazówek zegara. W ten sposób podczas instalacji dźwigu zostanie wyłączone odwijanie plomby. Dodatkowo można go wcierać ręcznie w nitkę.
Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Instalujemy dźwig


Instalujemy nowy zawór kulowy ręcznie, otwierając zawór w celu dostarczenia wody. Po wykonaniu kilku obrotów połączenie można wyciągnąć z klucza. Przekręcamy kurek do końca, odsłaniając jego położenie względem reszty elementów montażowych, i obracamy zawór. Dowodem dobrego połączenia będzie suche złącze na wylocie pionu i dźwigu.
Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Jak zmienić zawór pod ciśnieniem

Praktyczne wskazówki


W takich sytuacjach, o ile to możliwe, odcinaj dopływ wody w pionie lub w domu. Ponieważ nie można być całkowicie pewnym poprawności nici pod gwintem na rurociągu, musisz przygotować się do przecięcia go w nowym, a to zajmie trochę czasu. A pod presją wody - jest to bardzo niewygodne, a czasem po prostu niemożliwe.
Aby nie doprowadzić do nieprawidłowego działania lub awarii zaworu kulowego, należy go opracowywać 1-2 razy w miesiącu, naprzemiennie zamykając i otwierając pręt blokujący.
Staraj się zawsze brać wysokiej jakości łączniki blokujące, w tym zawory kulowe, ponieważ dobry hydraulik, który może naprawić każdą awarię, może nie być pod ręką!

Obejrzyj wideo


Wróć
Komentarze (62)
  1. Wiktor Fiodorowicz
    #1 Wiktor Fiodorowicz Odwiedzający 24 marca 2018 01:52
    28
    rzhachno, więc w ramce ciśnienie wody wynosi nie więcej niż 1,5 atmosfery (1,5 kg / cm2); w prawdziwym życiu ciśnienie wody jest nie mniejsze niż 4 atmosfery (4 kg / cm2)
    1. Alexander
      #2 Alexander Goście 24 marca 2018 10:23
      13
      Otwórz inne kurki w domu, a ciśnienie drastycznie spadnie.
      1. Alexander
        #3 Alexander Goście 30 marca 2018 19:01
        8
        Tak, więc jego sąsiedzi uruchomili dźwigi, aby je otworzyć)))))))
    2. Aleksander Siergiejewicz
      #4 Aleksander Siergiejewicz Goście 3 kwietnia 2018 01:57
      25
      Zgadzam się! Spojrzałbym na czarodzieja, gdy P powiedziałby więcej niż 2. Nie tylko mogę czerpać wodę do przygotowanych pojemników - nie będę w stanie normalnie ją nakręcić! Odbij się i zadzwoń na awaryjne połączenie gangów!

      Krótko mówiąc, nawet nie spojrzałem. Na ogół rozwściecz się taką radą! Ludzie będą wystarczająco widoczni, zaczną robić, a potem natychmiast do nas podbiegną - „Pomóż i łatwiej!”
    3. Jura
      #5 Jura Goście 7 kwietnia 2018 16:35
      9
      mamy 8 - 10 oczu. Ciekawie byłoby to zobaczyć
    4. Gość Alexander
      #6 Gość Alexander Goście 12 maja 2018 10:27
      14
      Sam musiałem często zmieniać hydraulika i kurki ciśnieniowe, ponieważ w niektórych przypadkach nie ma sposobu, aby zablokować wejście. Zmieniają się bardzo łatwo, jeśli ręce wyrastają z więcej niż jednego miejsca. Autor popełnił błąd, przed dokręceniem kranu musiał być OTWARTY, aby ciśnienie nie naciskało tak mocno, po spakowaniu, zamknąć kran i to wszystko. A ci komentatorzy, którzy się wahają, powiem jedno, wiesz tylko, jak siedzieć w fotelach i sofach i nie jesteś w stanie robić podstawowych rzeczy. Ale to dobrze, dopóki będą tacy ludzie jak ty, będziemy mieli pracę))
      1. Putskin
        #7 Putskin Goście 20 stycznia 2019 20:48
        2
        Więc jakby to otworzył. A te nieszczęścia to komentarze - młodzi ludzie, którzy potrafią tylko obnosić się z klawiaturą.
  2. Alexander
    #8 Alexander Goście 24 marca 2018 02:19
    23
    i spróbuj tego na pionie z gorącą wodą pod ciśnieniem 4 atm. i jaką pojemność należy ustawić!
  3. Gość Wasilij
    #9 Gość Wasilij Goście 24 marca 2018 03:32
    8
    Tak .... Ciśnienie w systemie wynosi nie więcej niż półtora atmosfery .... I sądząc po kolorze miernika - w HVS była wymiana śruby .... A przy ciśnieniu 6,2 na CWU - czy są opcje ??!
  4. Gość Michael
    #10 Gość Michael Goście 24 marca 2018 06:47
    49
    Nie próbuj korzystać z tej porady. Wlej swoją własną i położoną niżej kvatira
  5. Wiaczesław
    #11 Wiaczesław Goście 24 marca 2018 07:13
    3
    Zestaw zaworów gazowych
  6. Alexander
    #12 Alexander Goście 24 marca 2018 07:41
    67
    witajcie sąsiedzi, ja sam jestem hydraulikiem i nigdy nie będę robić takich bzdur i nie doradzam innym.
  7. Gość Anatolij
    #13 Gość Anatolij Goście 24 marca 2018 08:06
    5
    A jeśli jest gorąca woda?
  8. Sanya
    #14 Sanya Goście 24 marca 2018 08:37
    17
    a jeśli nić się odłamie, to co !!! ???
    1. Alexander
      #15 Alexander Goście 24 marca 2018 10:26
      5
      Kiedy już będą dręczyć się, stukając kran w wodę do domu (mieszkania), nie czekając na problemy z pomocą pracowników mieszkaniowych i usług komunalnych, aw przyszłości zrób to sam i bezpłatnie.
    2. SHURIK
      #16 SHURIK Goście 24 marca 2018 17:57
      20
      ZABÓJ DREWNIANY STAWEK I WEZWANIE AWARYJNEGO
  9. Aleksander Semenyuk
    #17 Aleksander Semenyuk Goście 24 marca 2018 09:10
    17
    W Moskwie oszczędności 2,5 tony, a ryzyko jest jeszcze większe. Wątek pod kurkiem może się również zerwać. Tak było. Ale jeśli to wszystko postanowił zaryzykować, przygotuj drewniany kotlet. Możesz zrobić to sam, na przykład z suchej płyty (nie płyty wiórowej). Ostry koniec powinien swobodnie wchodzić do rury o 2-3 cm W krytycznej sytuacji można go wbić w rurę, odciąć gwint i dokręcić zawór kulowy, a następnie wywiercić drzewo za pomocą śrubokręta. posiekać sześć atmosfer
  10. Max
    #18 Max Goście 24 marca 2018 09:12
    5
    Kiedyś prawie zalałem siebie i moich sąsiadów. Dźwig zaczął płynąć, potrząsnąłem nim czymkolwiek i czekałem na odpowiednią skrzynię przez kilka lat. Przyszedł - zobaczył ogłoszenie o wyłączeniu wody na 3 godziny.
    Cóż, to mi wystarczy, pomyślałem i wszystko załatwiłem. Wodę podano w pół godziny. ;) Nie mogłem się spieszyć, aby dokręcić nowy kran, ponieważ Nie wyjąłem uchwytu, przekręciłem stary. Powrócił do swojego pierwotnego stanu. Woda nie miała czasu dotrzeć do sąsiadów.
    Zapłaciłem za odłączenie pionu i spokojnie wszystko zmieniłem.
  11. Gość Siergiej
    #19 Gość Siergiej Goście 24 marca 2018 12:12
    16
    Musisz obrócić hol w innym kierunku.
    1. Alexander
      #20 Alexander Goście 7 kwietnia 2018 22:10
      2
      Tak, tak, możliwe było owinięcie holowania bez całkowitego usunięcia dźwigu, a następnie wyjęcie dźwigu i natychmiast nakręcenie nowego
  12. Dmitry
    #21 Dmitry Goście 24 marca 2018 16:19
    16
    Pod ciśnieniem 3 atm. przepływ wody z otwartej rury do 1/2 "wyniesie około 90l / min. Więc nie dostaniesz pary wiader. Wszyscy zaleją! I nawet jeśli, jak w artykule, wszystko jest w porządku z nicią i wszystko zrobiono szybko. Nikt Nie radzę.
  13. Gość
    #22 Gość Goście 24 marca 2018 17:44
    19
    Nie próbuj tego powtarzać! Wypełnij to wszystko do piekła. O wężu w ogóle, kompletna bzdura.
    1. Gość Alex
      #23 Gość Alex Goście 26 marca 2018 15:47
      5
      Zupełnie bzdury. To była umowa. W nocy obudził się sąsiad, złamał dźwig przy wejściu. Oprawiony wąż z odkurzacza i do toalety. Na szczęście zimny pion podskoczył. Rana lnu, 3 zwoje na wierzchu FUM i trochę silikonu. Żuraw został zwinięty w stanie otwartym. To był szósty rok, odkąd poszedłem - i na razie wszystko jest w porządku.
  14. Gość
    #24 Gość Goście 24 marca 2018 21:48
    7
    Cóż, w końcu:
    Żółty kran do gazu, zamontowany na wodzie.
    Len jest nawijany losowo i niezupełnie w nitce, co oznacza, że ​​nie położy się tak, jak powinien i będą przecieki
    Duże ryzyko zalania sąsiadów.
    A co najważniejsze, kran znajduje się przy ladzie i odnosi się do pionu, co oznacza, że ​​opłata za zmianę została już zapłacona miesięczną opłatą i nie jest wypłacana, gdy dzwonisz do awaryjnego hydraulika.
  15. Max
    #25 Max Goście 24 marca 2018 22:37
    15
    Jako hydraulik powiem, że po odkręceniu starego wentylatora, natychmiast przykręć nowy, powinien on być otwarty, ale najpierw konieczne jest nakręcenie 2 3 wątków (wątek), zamknięcie wentylatora, a po cichym wyczyszczeniu nici, nawinięcie szpuli, rolka jest zgodna z ruchem wskazówek zegara strzałkę i obróć otwór wentylacyjny do końca. Ale lepiej zadzwoń do specjalnie przeszkolonych osób
    1. Kostya
      #26 Kostya Goście 3 lipca 2018 21:00
      2
      Bliiiin! Wentyluj, a nie wentyluj. Przynajmniej czytasz, co jest napisane w dokumentach zakupu.
  16. Dmitry
    #27 Dmitry Goście 25 marca 2018 10:33
    3
    Rury są stare, oczywiście spawane przez długi czas. Aby nie oderwać kranu od rury, odkręcając kurek - w tym przypadku wszystko jest takie samo: czy obrócimy go pod ciśnieniem - bez ciśnienia, fajnie byłoby trzymać rurkę za pomocą klucza gazowego nad gwintem i przekręcić kurek obiema rękami - obrócić kurek jedną ręką i trzymać drugą rura. I nie ciągnij dźwigu za rurę, ale staraj się ręka w rękę, aby nie ograniczyć spawania.
  17. Alexander
    #28 Alexander Goście 25 marca 2018 18:56
    5
    Lepiej nie przeprowadzać takiego eksperymentu w swoim mieszkaniu, nie pożeraj pieniędzy, aby dać kanalizacji domowej, aby wyłączyć wodę w pionie! Zwłaszcza, jeśli nie wiadomo, jakie ciśnienie występuje w rurze: przy 3 ... 4 atm dźwigu po prostu nie można doprowadzić do gwintu ...
  18. Jakub
    #29 Jakub Goście 25 marca 2018 21:59
    3
    Który len? Szybko przygotował kran, posmarował go uszczelniaczem samochodowym. Sam uszczelniacz pozostawiono otwarty, aby bardzo szybko nałożyć go na gwinty pionu. Następnie, w miarę możliwości, otwórz wszystkie krany ciepłą i zimną wodą. To zmniejszy presję. Nowy kran musi być otwarty, aby się nie poparzyć.
  19. Akaki
    #30 Akaki Goście 26 marca 2018 15:30
    1
    Chet jakoś nieprzekonujący. Fajka jest dogodnie zlokalizowana, przepływ nie jest silny ... Nic naprawdę tam nie ma. Niestety. I nie zrobiłem takich sztuczek!))))))
  20. Gość Andrew
    #31 Gość Andrew Goście 26 marca 2018 18:15
    2
    pion jest zamknięty, ale woda nie jest spuszczana; na takiej wysokości nie ma ciśnienia.
  21. Gość Oleg
    #32 Gość Oleg Goście 27 marca 2018 07:23
    0
    Ale jeśli zastąpiłby większą pojemność pod dnem, na przykład plastikową beczką o pojemności 80 litrów, nie miałby żadnych problemów.
  22. Alexander
    #33 Alexander Goście 27 marca 2018 07:35
    5
    Panowie, jeśli mieszkasz w budynku mieszkalnym powyżej pierwszego piętra, zdecydowanie nie polecam zmiany dźwigu bez odciążenia, aby uniknąć konsekwencji
  23. Gość Siergiej
    #34 Gość Siergiej Goście 27 marca 2018 18:36
    1
    Aby nie zalać sąsiadów, trzeba było zbudować coś podobnego do zlewu i skierować wodę do toalety (na szczęście jest w pobliżu)
  24. Gość Oleg
    #35 Gość Oleg Goście 28 marca 2018 16:17
    6
    Uzwojenie powinno być uzwojone, nawet gdy dźwig był trzymany na ostatnim wątku nici
    1. Vadim
      #36 Vadim Goście 1 kwietnia 2018 01:48
      0
      Przeczytałem komentarze i pomyślałem, że przynajmniej ktoś mi to powie? Zgadza się. Aby zaoszczędzić czas, musisz od razu nawijać uzwojenie, aż stary dźwig zostanie całkowicie wykręcony. Jeśli zrobisz wszystko szybko i dokładnie, to pod ciśnieniem 2 atm. pojemność 20 litrów wystarczy. Ostatnio sam to sprawdziłem w systemie grzewczym.
  25. Alexey
    #37 Alexey Goście 29 marca 2018 12:22
    0
    przelałem wiadro wody obok kontuaru)
  26. Alexey
    #38 Alexey Goście 29 marca 2018 12:23
    4
    a jednak) Mam nadzieję, że moi sąsiedzi z góry nie będą cię słuchać)
  27. Alexander
    #39 Alexander Goście 30 marca 2018 18:54
    1
    Można było wymyślić, jaką nitkę lejkową z 5-litrowej butelki i do toalety. I poprosił sąsiada od dołu, aby go trzymał, ponieważ nie miał dokąd pójść)))))
  28. Gość Igor
    #40 Gość Igor Goście 1 kwietnia 2018 19:49
    2
    4 atm znajduje się w pięciopiętrowym budynku, a dom na 16. piętrze 7 ma 7,5 atm. Zaleją wszystko do piwnicy.
  29. Fedotov Sergey
    #41 Fedotov Sergey Goście 1 kwietnia 2018 19:59
    2
    Nie próbuj tego robić - jeśli wątek jest stary, może się złamać, szczególnie gdy kran „zawiesza się” na 1-2 wątkach! za pomocą węża Najpierw przymocuj go 2-3 nitkami, a PO TYM ZWIJ
  30. Iwanow Iwan, sam zmienił dźwig.
    #42 Iwanow Iwan, sam zmienił dźwig. Goście 2 kwietnia 2018 06:40
    3
    Bzdury, -Nie próbuj tego robić, -Może pojawić się wiele problemów. 1-Uszczelnianie sąsiadów 2-Odrywanie nici z rurociągu podczas demontażu dźwigu 3 Jeśli dopływ gorącej wody lub centralne ogrzewanie może się palić, 4-len na nici zdecydowanie nie jest zraniony, po pewnym czasie czas będzie gwintowane połączenie między rurą a kranem. Jest inny, lepszy sposób, jeśli jest niecierpliwy, ale nie powiem o tym, w złych rękach może wyrządzić szkodę, a nie skorzystać.
  31. Hydraulik Pietrow
    #43 Hydraulik Pietrow Goście 4 kwietnia 2018 09:16
    0
    zabawne, był ten sam problem w kuchni, zadziałał zawór kulowy miksera, trzeba zmienić, co jest łatwiejsze? ale kran otwierający w mieszkaniu jest stary i nie zamyka wody, otworzyłem kran w łazience (gdzie będzie woda do wypłynięcia), odkręciłem wodę z kuli, oczywiście, że biegnąłem, ale podłączyłem, ale !!! kurwa okablowanie jest stare i woda przepłynęła przez wodę, trzymam kran, uderza mnie, puszczam kran - woda tryska, 4. piętro, och i pobiegłam, prąd jest słaby, zamykam się i znoszę krzyk mojej żony, wyłączam maszynę do mieszkania, znokautowałem, zostawiłem, żeby zatrzymać kran i sam poszedłem do sklepu po części zamienne, cóż, wielu nie zalało wielu :)
  32. Powieść
    #44 Powieść Goście 6 kwietnia 2018 21:31
    5
    Jeśli zdecydujesz się zmienić żuraw w ten sposób, zaopatrz się w dużą sumę za naprawy u swoich sąsiadów!
  33. Ivan
    #45 Ivan Goście 7 kwietnia 2018 21:55
    4
    Mamy jedną tak zmienioną! 8 mokrych podłóg. Pieniądze zaoszczędzone przez ponad rok.
  34. vp
    #46 vp Goście 11 kwietnia 2018 07:56
    6
    bajka jelenia ....
  35. Gość Nikolay
    #47 Gość Nikolay Goście 12 kwietnia 2018 17:36
    4
    Pracuję jako hydraulik przez 6 lat, nie widziałem złych rad, oczywiście, że możesz, jeśli jesteś na parterze, ale nadal nie radzę.
  36. Cyryl
    #48 Cyryl Goście 13 kwietnia 2018 06:54
    0
    W rzeczywistości wszystko jest prawdą! Ale aby zmienić kran w domu pod presją ... to już jest ponad ...
  37. Long_live
    #49 Long_live Goście 15 kwietnia 2018 18:18
    2
    Chodź, zrób to, zapełnij sąsiadów i zapłać za naprawę! Jesteś naszym ryzykownym)
  38. Valdemar
    #50 Valdemar Goście 16 kwietnia 2018 16:34
    3
    Cholera, i że nie można przykręcić kolejnego kranu do kranu, dopóki nie będą lepsze czasy.
  39. Jurij Wasiljewicz
    #51 Jurij Wasiljewicz Goście 19 kwietnia 2018 12:14
    0
    Zmieniłem zawór ciepłej wody w hostelu na ostatnim piątym piętrze w kuchni. Otworzył jeszcze trzy zawory ciepłej wody w pomieszczeniu i jeden pod prysznicem, aby zmniejszyć ciśnienie. Ciśnienie w układzie ciepłej wody jest większe niż na zimno. Był chroniony przed wodą przez plastikową misę, którą naciągnięto nad miejsce, w którym usunięto zawór. Wszystko „potoczyło się”.
  40. Gość Vladimir
    #52 Gość Vladimir Goście 20 kwietnia 2018 12:44
    0
    próbuj latać, aby naprawić sąsiadów. A ten smutny hydraulik zobaczy pierwszy raz, więc to powtórz. Nie radzę, żeby wszystko było nie tak
  41. Witalij
    #53 Witalij Goście 21 kwietnia 2018 14:10
    1
    Bez zbędnych ceregieli, aby zadzwonić tam, gdzie powinieneś, przyjdą specjalnie przeszkoleni ludzie, choć będą prosić o pieniądze. Zamknę pozycję na godzinę. Przez godzinę nie ma nic do wymiany kranu, możesz lutować wszystkie rury)))
  42. Gregory
    #54 Gregory Goście 21 kwietnia 2018 19:27
    1
    NIE Radzę! Nić na stalowej rurze można zepsuć, a po usunięciu podstawa potu pęka, a następnie wszystko. Nie dotykaj, jeśli nie jesteś profesjonalistą w tej sprawie.
    1. Ja
      #55 Ja Goście 6 listopada 2018 04:09
      0
      A jaki będzie jego profesjonalizm? Zatrzymywanie wody siłą myśli? Ponieważ jeśli zmieni się pod naciskiem, a nić odpadnie, wynik będzie taki sam dla KAŻDEJ osoby. Z takim samym sukcesem możesz sam udać się do piwnicy i wyłączyć pion. Ale lepiej po prostu zainstalować nowy dźwig na starym i zapomnieć o nim. I żadne 90 l / min w 1/2 "z 4 punktami nawet nie będzie blisko.
  43. Alexander Kursatsky
    #56 Alexander Kursatsky Goście 22 kwietnia 2018 20:01
    1
    Znacznie łatwiej jest wkręcić w nią nowy dźwig i spróbować rozwinąć stary. I nawet nie próbował.
  44. Ufimcew Aleksander Siergiejewicz
    #57 Ufimcew Aleksander Siergiejewicz Goście 26 kwietnia 2018 19:14
    0
    Cholera, coś piszesz? Facet powiedział to samo; Nie wiem co się stanie; zrobione piękne !! Sami więc chyba żarówka prosi twoją żonę))
  45. Edward
    #58 Edward Goście 27 czerwca 2018 18:05
    0
    Próbujesz zastąpić kran gorącą wodą pod ciśnieniem. Nie będziesz działać, tylko poparzyć
  46. Eugene
    #59 Eugene Goście 15 września 2018 15:58
    0
    Normalna praca, prawie spokojnie i bez kłopotów.
  47. nie powtarzajcie głupich błędów.
    #60 nie powtarzajcie głupich błędów. Goście 21 listopada 2018 19:53
    0
    zmieniając zawór pod ciśnieniem, prawdopodobnie zalałem wszystkich sąsiadów, oto, jaką pojemność trzeba mieć przy tak powolnej procedurze wymiany!
  48. Gość Siergiej
    #61 Gość Siergiej Goście 21 stycznia 2019 19:22
    0
    Nie możesz tego zrobić, możesz zaryzykować tylko wtedy, gdy jesteś absolutnie pewien, co zrobisz. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, że coś pójdzie nie tak, zastanów się, czy masz wystarczająco dużo pieniędzy, aby naprawić niższe mieszkania. Ryzyko nie jest warte problemów, które zyskasz. Jeśli sytuacja nie jest nagła, zmiana może okazać się droższa. Osobiście, z 20-letnim doświadczeniem i doświadczeniem w takich poprawkach, nie robię tego, jeśli mogę to zrobić dobrze. I ogólnie, zbliżając się do wody, stosuj zasadę „nie szkodzić”. Nawet w przypadku gazu jest to prostsze, możesz trzymać go palcem, jest niewielki nacisk. Tak, i mieszanki wybuchowe, przy otwartym oknie jesteś w 2-3 minuty. nie pisz.
  49. Gość Alexander
    #62 Gość Alexander Goście 18 lutego 2019 10:28
    0
    Dobrze jest podstawić wiadro pod pionową rurą. A jeśli rura jest pozioma?

Przeczytaj także

Kody błędów pralek