DIY dari pats
Meistarklases, instrukcijas, noderīgi padomi, receptes.
» » Trīs no visuzticamākajiem vadu pievienošanas veidiem savienojuma kārbā
Mūsu mājās ir arvien vairāk jaudīgu elektrisko ierīču: kafijas automāti, tējkannas, gaisa kondicionieri, katli utt. Tas viss ievērojami palielina mājas barošanas tīkla slodzi. Pirmā lieta, kas reaģē uz ķēdes strāvas palielināšanos, ir vadu savienošana. Pirmkārt, tie izraisa ugunsgrēkus, ja tie nav veikti pienācīgā veidā. Un, ja tādu ir vairāki un pat slēgtā savienojuma kārbā, kopējais radītais siltums tiek summēts un palielināts. Tas nozīmē, ka savienojuma kārba ir īpaši svarīgs un atbildīgs mezgls tīkla kravnesības ziņā.
Trīs visuzticamākie vadu pievienošanas veidi savienojuma kārbā

Es jums pateiks trīs ticamus veidus, kā savienot vadus sadales kārbā, kurus es pats izmantoju un iesaku citiem.

Stiepļu metināšana


Pirmais uzticamībā ir stiepļu metināšana. To ražo ar īpašu metināšanas mašīnu, izmantojot grafīta vai volframa elektrodu. Ņemot vērā metāla kausēšanu, rodas sajaukšanās struktūras un stieples kļūst par vienu. Ja iespējams, izmantojiet to.
Stiepļu metināšana

Plusi:
  • Visuzticamākais savienojums no visiem uzrādītajiem.
  • Piemērots alumīnija un vara stieplēm.

Mīnusi:
  • Nepieciešams īpašs aprīkojums.
  • Laikietilpīgs un ne vienmēr piemērojams.

Lodēšanas stieples


Otra visuzticamākā metode divu vai vairāku vadu savienošanai ir lodēšana. To ražo ar parasto lodāmuru, izmantojot parasto lodēšanu un plūsmu, ko izmanto radiotehnikā. Tas ir vispieejamākais veids.
Vispirms izveidojiet dažu centimetru vērpjot un pēc tam aizzīmogojiet to visā garumā.
Lodēšanas stieples

Plusi:
  • Ļoti uzticams savienojums ar pareizu pielodēta vijuma garumu.
  • Pieejams lielākajai daļai mājas meistaru.

Mīnusi:
  • Laikietilpīgs un ne vienmēr piemērojams.
  • Piemērojams tikai vara stieplēm.


Gofrēšanas stieples


Trešā visuzticamākā metode ir stiepļu gofrēšana ar gredzeniem. Ņemot vērā tā ātrumu un uzticamību, elektriķi to bieži izmanto, ieliekot elektroinstalāciju jaunās mājās.
Gofrēšanas stieples

Plusi:
  • Ļoti ātri, ir nepieciešams minimāls laiks, lai izveidotu uzticamu savienojumu.
  • Piemērots alumīnija un vara stieplēm.

Mīnusi:
  • Jums jābūt speciāliem gofrēšanas knaibles un uzmavas.

Secinājums


Parasta vīšana, skrūvju spailes, spaiļu bloki, vāciņi, skavas - manuprāt, elektriķis ar 20 gadu pieredzi nav uzticams vadu savienojums! Pēc uzticamības es saprotu, ka savienojums spēj izturēt tādu pašu strāvu bez pārmērīgas sildīšanas, ka pats vads ir paredzēts visam darbības periodam.
Protams, es savā darbā izmantoju gan VAGO spailes, gan pagriezienus, taču cenšos to darīt vai nu gaismas vados, kur maksimālā strāva nepārsniedz 5 ampērus, vai citos piemēros ar mazu strāvu. Armatūras savienošana ar šādiem spailēm ir ļoti ērta un ātra, jūs nevarat strīdēties.
Tagad daudzi cilvēki sāks apgalvot, ka VAGO ir ļoti uzticami, ar augstu strāvu 32 A utt. Bet mana ilggadējā pieredze diemžēl apgalvo pretējo.
Trīs visuzticamākie vadu pievienošanas veidi savienojuma kārbā

Tāpēc trīs sākumā norādītos savienojumus var izmantot, un nākotnē nav jāuztraucas par sekām.

Informatīvs video par tēmu


Komentāri (46)
  1. Mi
    #1 Mi Viesi 2018. gada 14. jūlijs 00:25
    9
    Un ko saka šī fotogrāfija ar vaga? Kāda veida vadi? Kura mašīna DO? Vai tas ir precīzi WAGO, vai ike / rekants / aliexpress? Personīgi man gadu bija garāža cauri vagonam, un pastāvīgi tika ielādēta metināšana, kā arī olga, un karstuma lielgabals, kā arī citi mazi šušari, bet es to neredzēju) Ak, jā! Man visur ir normāli vadi, bet tas nav apkaunojums ar fotoattēlu)
  2. Sergejs 66
    #2 Sergejs 66 Viesi 2018. gada 14. jūlijs 13:29 plkst.
    7
    Elektriķis ar 20 gadu pieredzi, jūs lasāt PUE, ar pareizi izvēlētu aizsardzību, VAG darbojas lieliski, un, kad darbojas rokasspiedieni, es "strādāju kā drošinātāji ....
    1. Valka
      #3 Valka Viesi 2018. gada 14. jūlijs plkst. 8:21
      7
      Viņi kaut ko lasa! Bet jūs neiet kempingā! Ielieciet savu automašīnu pat oriģinālu 3 kW kravai un meklējiet sev jaunu māju.
      Klausieties citu gudru cilvēku:
  3. Viesis Nikolajs
    #4 Viesis Nikolajs Viesi 2018. gada 14. jūlijs plkst. 8:55
    1
    Manā praksē 16A automašīnai tika uzlikta 5A krava (pelēka). Savienojums ilga līdz gadam; skava sāka kust. Šeit izdariet secinājumus.
    1. Angrybaldman
      #5 Angrybaldman Apmeklētāji 2018. gada 25. jūlijs 19:51
      4
      nav nepieciešams pirkt ķīniešu WAG. Ja uz oriģinālajiem 16 un peld pēc 5 a, jūtieties brīvi pacelties un dodieties pie izplatītāja.
  4. Andryukha.
    #6 Andryukha. Viesi 2018. gada 15. jūlijs 07:19
    16
    Laba vīšana nekad neizdevās! Pieredze 15 gadi.
  5. popvovka
    #7 popvovka Apmeklētāji 2018. gada 15. jūlijs 08:56
    7
    Neviens profesionāls elektriķis neizmanto šos vagonus.
    Lai arī man ir 15-20 gadu pieredze, nirazu savīšana nelika vilties.
    Man bija laba iepazīšanās ar vairāk nekā 40 gadu pieredzi, tāpēc es runāju par visuzticamāko vīšanas veidu.
    Pat amerikāņi ir pierādījuši, ka tas ir viens no uzticamajiem veidiem. Vijumam jābūt 15-20 mm.
    Metināšana ir sapnis. Lodēt-lodēt.
    1. vid
      #8 vid Viesi 2018. gada 15. jūlijs 15:32
      2
      Nu, ja amerikāņi pierādīja, tad, protams! Amerikāņi ir slaveni kungi un nekad nemelo! Viņi vienmēr saka pareizo lietu!
  6. Viesis Sergejs
    #9 Viesis Sergejs Viesi 2018. gada 16. jūlijs 18:50
    9
    Es izveidoju 3,5 mm vērpjot pa virsu, es vējinu izmēru un izolēju izolācijas lenti no mitruma.
  7. Viesis Vladimirs
    #10 Viesis Vladimirs Viesi 2018. gada 19. jūlijs 09:32
    1
    Autorei nav taisnība, ka metināšana ir visdrošākā metode. Transportlīdzekļa ugunsgrēka iemeslu var noteikt šādi. Ja rentgenstaru difrakcijas analīze parāda vara oksīda klātbūtni vara vados, pastāv īssavienojums. Nav vara oksīda - dedzināšana. Metinot, kausējuma aizsardzību no skābekļa ir diezgan grūti. Būs vara oksīds. Turklāt ir iespējama karstuma ietekmētā zona - izturības un lokanības zudums. Es izvelku stieples par 7 cm, alvu, savērpu un lodēju ar Koka sakausējumu. Es neesmu profesionāls elektriķis, elektrību daru tikai mājās. Es izmantoju spaiļu blokus tikai LED gaismām.
    1. Viesis Viktors
      #11 Viesis Viktors Viesi 2018. gada 1. augusts 01:17
      0
      Es veicu vara metināšanu vannā ar brūnā vai bora grafīta elektrodu; urbja vai bora elektromotoram varat veikt suku, jo plūsma nedod skābekļa piekļuves metinātāju trans 150 vati 4,5-6,5 volti 4 mm tinumu
    2. Viesis Alekss
      #12 Viesis Alekss Viesi 2018. gada 6. augusts 14:15 plkst.
      0
      Kāpēc lodēšanai ir tik daudz 7 cm (70 mm)? Droši vien pietiktu ar 2-3 centimetriem.
  8. Viesis Aleksandrs
    #13 Viesis Aleksandrs Viesi 2018. gada 19. jūlijs 18:50
    0
    Vītot ilgi, bet lēti. Wag ir daudz ātrāks, bet dārgs. Izvēlies tevi.
  9. Viesis Alekss
    #14 Viesis Alekss Viesi 2018. gada 19. jūlijs plkst. 9:54
    1
    Laboratorija izlaiž metināšanu, lodēšanu un PPE'y - visu, bez vagoniem un spaiļu blokiem.
  10. Atbalstītājs
    #15 Atbalstītājs Viesi 2018. gada 20. jūlijs 08:25
    7
    Skaidrs ir viens, ka padomju vara kabelis VVGNG 2 * 2.5 parasta vērpjot tur elektrisko katlu 6kW ieslēgtu gandrīz visu diennakti, speciāli ļaujot kravai iziet cauri oriģinālajiem vagoniem, pēc 5 stundām tie izkusuši, tas arī viss. Neko citu nevajag skaidrot, un tāpēc viss ir skaidrs. Vago nav paredzēti strāvai, ko kabelis var iziet, lai gan teorētiski tām vajadzētu būt 2-3 reizes lielām, ja tās uzskata par drošām. Kādam tas ir tikai izdevīgi, un viņš šo ideju virzīja uz priekšu.
    1. Serge
      #16 Serge Viesi 2018. gada 1. augusts 17:38 plkst.
      1
      tas, ka jums ir 2,5 kvadrāti, tur gandrīz 30A strāvu, ir ļoti slikts. Un tas ir paredzēts, ja jums ir sprieguma relejs un spriegums nenokrīt zemāk par 200 V, jūs nomainītu kabeli uz 6 kvadrātiem

      Un kā jūs saprotat, ka kabelis "turas"? jūs pakarinājāt 32a mašīnu uz 2,5 kvadrātiem!
  11. Viesis Oļegs
    #17 Viesis Oļegs Viesi 2018. gada 20. jūlijs 10:51
    1
    Un uz skrūvēm?
  12. ssss
    #18 ssss Viesi 2018. gada 20. jūlijs plkst. 9:21
    6
    Kādus gudrus cilvēkus es vēroju ... Visi elektriķi! = D

    Un kāds no jums ar elektriskajām tējkannām brīnījās, bet kāpēc par to izmantot “vagi”?
    Un es jums atbildēšu, pirmkārt, tā ir ātra uzstādīšana, otrkārt, ar nelielu slodzi, atkal privātmāja, “vagi” ir vairāk nekā uzticami, manā mājā visi savienojumi ir “vagi” izgatavoti, vienreiz lietojami un atkārtoti lietojami, nav problēmu, izstiepts viss varš, viegls 1,5, 2,5 ligzdas.

    Tāpēc nevajag muļķot cilvēkus ar galvu, slīpmašīnām un metinātājiem viņi veido citus savienojumus, bet kontaktligzdai ar spuldzi "wag" tas arī ir. -_-
    1. Viesis Aleksandrs
      #19 Viesis Aleksandrs Viesi 2018. gada 27. jūlijs 10:52
      1
      Es personīgi mainu visus VAGi mājas pagriezienus. Un nekas ar mani neizkūst.
      1. Viesis Andrejs
        #20 Viesis Andrejs Viesi 2018. gada 15. augusts 09:41
        0
        Un VAGI neizkusīs, tie kādā brīdī iedegas. Vīšana ar lodēšanu vai metināšana ar plūsmu - ilgu laiku, bet uzticami. VAGI tikai nelieliem vai īslaicīgiem savienojumiem.
  13. Vitālijs
    #21 Vitālijs Viesi 2018. gada 21. jūlijs 19:21
    0
    Nesen atklāju plūsmu alumīnija cietlodēšanai, lai gan par to dzirdēju pirms 10 gadiem. Alumīnijs ir ļoti pielodēts; es to vēl neesmu izmēģinājis uz līkločiem
    1. Dmitrijs
      #22 Dmitrijs Viesi 2018. gada 7. augusts 11:10
      0
      Es atceros, ka izmantoju flux f 64, tikai pēc lodēšanas to uzmanīgi berzē un labi izolē
  14. Maikls
    #23 Maikls Viesi 2018. gada 22. jūlijs 16:34
    7
    Bet no savas četrdesmit gadu pieredzes es esmu nācis klajā ar šādu modeli, nekā rūpīgāk un uzticamāk izveidojis tos pašus savienojumus kastē. Jo grūtāk būs tos pārtaisīt vēlāk. Un nevis tas, ka viņi paši oksidēsies vai sildīs, tikai saskaņā ar vidusjūras likumu pēkšņi jums jāveic konstruktīvas izmaiņas.
    1. Viesis Aleksandrs
      #24 Viesis Aleksandrs Viesi 2018. gada 5. augusts 07:36
      0
      Tieši tā. Ja jums ir nepieciešams kaut ko pārtaisīt, ērtākais savienojums ir Wagi.
  15. Viesis Viktors
    #25 Viesis Viktors Viesi 2018. gada 24. jūlijs 11:38
    3
    Paldies par konsultāciju. Bet varbūt jūsu pieredze ir balstīta uz jūsu 20 gadu pieredzi, bet tas tā nav. Es nebūtu uzticējies jums, ka manā mājā ir elektriķis. Kontaktu metināšana ir naudas izkrāpšana un nekas cits. Es vairāk kā 20 gadus strādāju somu valodā par elektriķi. Wago / ja pareizi salikts / darbojas bez problēmām. Un, ja rokas neaug no turienes, tāpēc nav ko ņemt
    1. Viesis Andrejs
      #26 Viesis Andrejs Viesi 2018. gada 15. augusts 09:44
      1
      Vai tas atrodas strāvas padeves kārbā, kurā viņi strādā? Pliks pliks. Vai nu savīti ar lodēšanu, vai gofrējot. Pēdējais ir labāks, bet ir nepieciešams rīks.
  16. Angrybaldman
    #27 Angrybaldman Apmeklētāji 2018. gada 25. jūlijs 19:46
    5
    WAGa 32 ampēros ir kaut kas jauns.Un secinājums šeit ir tikai ON-X ... kastes ir. Viss atrodas uz vairoga, viss sadales skapis atrodas vairogā.Eiropā viņi to dara jau 50 gadus un liek kabeļa pārsniegšanai, pa e-pastu šādā veidā. , vienkārši dariet to vienreiz, jūs varat to dakšot.
    1. Dmitrijs
      #28 Dmitrijs Viesi 2018. gada 26. jūlijs 16:20
      0
      Jums ir taisnība, ja nav miskastes vai nav ietaupīšanas brīža, tad visas kabeļu līnijas mēģina novietot no sadales punkta (sadales skapja, skapja, montāžas utt.) Līdz mērķim bez savienojumiem. Ja līnija pārvadā smagas kravas, tad savienojums ar to tiek veikts (kā likums), nepārkāpjot pašu līniju, savienojot izejošo līniju ar ZOI vai 731 tipa savienojuma elementiem (labāk pazīstams kā "uzgrieznis").
      WAGO izejas grupā ir perverss. Tātad kāds neaprēķināja kabeļa garumu vai, ja tas radās vēlāk, to pārslogoja, vadu, kas izraisīja vadītāju kušanu ...
      Mājās, ja jums ir divu vai trīs guļamistabu dzīvoklis un katrā istabā ir griestu lampas ar jaudu ne vairāk kā 0,5 kW, WAGO ir vairāk nekā pamatots. Protams, elektriskā instalācija jāveic pareizi un jāizmanto augstas kvalitātes palīgmateriāli.
  17. Volt.
    #29 Volt. Viesi 2018. gada 25. jūlijs plkst. 9:57 plkst.
    1
    Es savācu visu vadu uz VAG, pirms tam es pielodēju vijumu (vara), vērpjot neietilpa standarta sadales kārbā. Visi Svagami nokļuva nelielā sadales kārbā. Vadi uz rozetes vara 2,5 - attiecīgi gaiši 1,5.Kāpēc vadi tiek uzkarsēti: Vāja saskare, mazs stieples šķērsgriezums, liela slodze. Dzīvojamā dzīvoklī es neveicu metināšanas darbus, tāpēc slodze nav ļoti liela. 16A - ŠIS IR MAKSĀTSLĀDE (īstermiņa), un ne vienmēr viss tiek ieslēgts - es runāju par kilovatu sadzīves tehniku. Pārdevējs teica, ka tas izkausēs visus VAG 1 gadā, jautājums paliek atklāts. Es izmēģināju skrūvju savienojumus uz alumīnija serdeņa - tiešām gada laikā skrūvju savienojums attiecīgi vājina, plastmasa sāk plūst (lec dzirkstele, sildot savienojumu). Uz VAG ir tērauda atsperes kontakti, vadi vien, kāpēc bask ???
  18. Volt.
    #30 Volt. Viesi 2018. gada 25. jūlijs plkst. 10:26
    2
    Es sāku šaubīties par VAG, bet viss jau ir salikts - es ceru, ka man nevajadzēs sakārtot strāvas padevi ... Maksimums - tur ir 2KV krāsns. arī 2 kV, ūdens sildītājs. Periodiski es uz neilgu laiku izmantoju 1500 vatu perforētāju. Pie izejas ir mašīnas pie 10A un 25A. Kaut kas ir ļoti pārspīlēti uzrakstīts. Privātmājas garāžā (darbnīcā) - vaga nav vēlama. Dzīvojamā mājā (dzīvoklī) - kāpēc gan ne, slodze nav pastāvīga, periodiska, VAG VAIRĀK PIEŠĶIRT.
  19. Viesis Vladimirs
    #31 Viesis Vladimirs Viesi 2018. gada 26. jūlijs 16:57 plkst.
    0
    Atsevišķa stieples saspiešana ar piedurkni - stulbi !!!!
    1. Viesis Aleksandrs
      #32 Viesis Aleksandrs Viesi 2018. gada 27. jūlijs 10:54
      1
      Gofrēt kā fotoattēlā - parasti stulbi. Šāds gofrs ir arī papildus jāizolē, lai tas neveidotu īssavienojumu blakus esošajam vadam.
  20. Viesis Aleksandrs
    #33 Viesis Aleksandrs Viesi 2018. gada 27. jūlijs 10:48
    6
    Un kur atrodas WAGO? Vadi ir izkusuši, nevis WAGO. Ka viņi nevarēja izturēt strāvu. Un VAGO vienkārši to izturēja.
    1. Viesis Andrejs
      #34 Viesis Andrejs Viesi 2018. gada 15. augusts 09:49
      0
      Jā, tikai vadu izolācija no augšas ir normāla. Basking sāka precīzi kontaktēties VAGO zem slodzes. Tikai plastmasas stieple ir mazāk karstumizturīga nekā VAGO korpuss.
  21. Viesis Sergejs
    #35 Viesis Sergejs Viesi 2018. gada 27. jūlijs 13:00 plkst.
    0
    Tas viss ir atkarīgs no elektroinstalācijas mērķa. Jaunu klāšana ir viena, veca reanimācija ir cita. Pirmajā gadījumā jūs varat izmantot jebkuras savienojuma metodes, kuras piedāvā autors un komentētāji, galvenais ir ievērot drošības noteikumus un noteikumus, lai plūstošie laukumi atbilstu stieples laukumam, VAG, spaiļu blokiem utt., Bet, lai atjaunotu vecās sadales kārbas, izveidotu vadus utt., Nepieciešama cita pieeja. Mēs runājam par mājām, kas ir 30 gadus vecas vai vecākas. Elektroinstalācija tur galvenokārt ir AL. Ir varš, bet reti. Tāpēc es izmantoju tikai skrūvju spailes, ir ļoti viegli savienot varu un AL, galvenais ir tas, ka katrs vads ietilpst zem divām skrūvēm. Skrūvju savienojuma vājināšanās nenotiks, ja jūs pievelciet skrūves no sirds. (Ne velti visi elektrības skaitītāji ir aprīkoti ar spaiļu blokiem uz skrūvēm) Tajā pašā laikā pārbaudiet pašu spaiļu bloku kvalitāti, ja tie noklikšķina, tad spaiļu bloki jāizvēlas arī pēc strāvas un diametra. caurumi
  22. Eduards Kirsanovs
    #36 Eduards Kirsanovs Viesi 2018. gada 1. augusts 12:40
    0
    Es nevaru piekrist, ka lodēšana ir sliktāka nekā metināšana. Viņa nepelnīti tika pārcelta uz otro vietu. Metināšana notiek tikai vērpjot. Šajā bumbiņā nav šaubu, kāda veida maisījumu var izveidot, izmantojot grafītu. Un lodēšana visā groduma garumā noteikti ir ticamāka.
    Es vismaz piekrītu vienādības zīmei starp šīm divām metodēm. Es vienmēr pats lodēju varu.
  23. ragavas
    #37 ragavas Viesi 2018. gada 2. augusts 10:04 plkst.
    0
    visi vara kabeļi elektroinstalācijā ir savīti labi, par to nav sūdzību
    1. Dimmas
      #38 Dimmas Viesi 2018. gada 3. augusts 11:14 plkst.
      0
      Gudri elektriķi ar gadsimta pieredzi savāca skrūvi visātrāk un uzticamāk
      1. Viesis Endrjū
        #39 Viesis Endrjū Viesi 2018. gada 15. augusts 09:53
        0
        Tālu no visuzticamākā - skrūves periodiski jāpievelk. Kā arī riekstus ar gropiem vairogos (vecos). Visdrošākais faktiski ir cietais kabelis. Un tā - savīšana ar lodēšanu. Varu ar alumīniju var savienot arī pēc stiepļu retināšanas.
  24. Dimmas
    #40 Dimmas Viesi 2018. gada 3. augusts 11:29 p.
    1
    Vago vispār neskaitās, es vienmēr vācu kastes uz spaiļu blokiem.
  25. Dmitrijs
    #41 Dmitrijs Viesi 2018. gada 7. augusts 10:48
    0
    Es enerģētikas nozarē strādāju 22 gadus - ratiņi gadiem ilgi ir bijuši ace 15 ražošanā, izmantojot ar vibroslodzi darbināmas iekārtas, nevis kā smirdošs katls Javirā. Reiz es redzēju izdegtu ratiņu - kad kāds gudrs puisis ielika tajā kaut kādu sliktu 3 vadu savērpšanu - nopērciet oriģinālos, un jūs to iegūsit. laime)))) vagoni monolītiem pārtikas produktiem šeit ar mūsu stiepli nedzīvo labi pēc 3 gadiem darbnīcās, kur mīlēja vibrācijas apgaismojums ar atsevišķām lampām, viņi izraisīja sūdzības, bet viņi normāli dzīvo ar svešu vadu, un tie vismaz ir mūsu sacīkšu kabeļi edyahi, bet šķiet, ka elektrotehniskie atkvēlinātie, kuri elastības ziņā meklēja kabeļus un runāja ar piegādātājiem - ražotājiem, es domāju, mani sapratīs, skrūvju savienojums parasti ir apšaubāms ar šādiem kabeļiem - jums ir jāizstiepj un jākontrolē, lodēšana principā ir pieņemama iespēja, taču laiks ir izlādējies un plūst. tas ir nepieciešams rūpīgi noņemt, gofrējot saskaņā ar PUE, metināšanu - kā metinātāju iepriekš - es neuzskatu par metināšanu bez plūsmas (izņemot kalšanas darbu), bet klientam tas patīk, mīklu var uzlādēt - tāpat kā visi zīdītāji, kurus es gatavoju, ir ekskluzīvi)), lai gan p ssuzhdat mums ir speciālisti, un iekārtas vērpjot sēkļa un Siza ir apvīti ar taisnu seju - tas ir visu mākslu vadu))))))
    1. Viesis Sergejs
      #42 Viesis Sergejs Viesi 2018. gada 8. augusts 20:33
      3
      Vai visi redzēja, kā darbojas WAGO? - Plākšņu spraugā, kurā ievietoti vadi, viss tiek iespiests plastmasā. Vai jūs zināt kontaktu zonu ??? Kas pie velna ir 25 vai 32 ampēri? Vagi - tikai uz "gaismu". Visuzticamākie - metināšana, uzgalis, vīšana un IAL!
    2. Viesis Andrejs
      #43 Viesis Andrejs Viesi 2018. gada 15. augusts 09:56
      0
      Tāpēc jāveic metināšana ar plūsmu. Borax ir lieliska iespēja!
  26. Viesis Nikolajs
    #44 Viesis Nikolajs Viesi 2018. gada 6. decembrī 11:02
    0
    WAGO tikai apgaismošanai.
  27. Viesis Alekss
    #45 Viesis Alekss Viesi 2018. gada 14. decembrī 16:10
    0
    2,5 mm2 vadu vajadzētu aizsargāt ar 16A mašīnu, un Wago maksimālais strāvas ierobežojums ir divas reizes. Tajā pašā laikā ir daudz vairāk šādu sadedzinātu situāciju ar līkločiem. Arī kontaktligzdas perfekti sadedzina. Bet tiek parādīts tikai WAGO. Un, kas ir visinteresantākais fotoattēlā - visi tā vadi ir sadeguši. Bojāta nav noteikta shēma vai kontakts, bet visi vienlaikus. Un, spriežot pēc plastmasas piliena no apakšas, MONTAGER ievilkās. Pirmkārt, vadam nevajadzētu izkausēt. Un, otrkārt, šī roka ... ļoti īsi noņēma vadu un piestiprināja to pie izolācijas.
  28. Žeka (15 gadi)
    #46 Žeka (15 gadi) Viesi 2019. gada 25. jūlijs 07:35
    0
    Nevienu nepārsteidza, ka vagonā esošajā fotoattēlā ir iestrēdzis 4 balts un 1 zils? gūt panākumus)

Lasīt arī

Kļūdu kodi veļas mašīnām