DIY dari pats
Meistarklases, instrukcijas, noderīgi padomi, receptes.
» »Vienkārša indukcijas sildīšana
Indukcijas apkurei ir ievērojama priekšrocība salīdzinājumā ar tenovu. Galvenais kritērijs šeit ir elektroenerģijas pārvēršanas siltumā efektivitāte. Rakstā tiks apskatīts, kā no gatavajām ierīcēm un detaļām izgatavot super vienkāršu indukcijas sildītāju. Jums būs nepieciešams ne vairāk kā divas stundas, lai izveidotu. Ar šādu sildītāju, kura jauda ir aptuveni 1 kW, būs iespējams sildīt telpu apmēram 30 kv.m.
Vienkārša indukcijas sildīšana

Kas nepieciešams indukcijas sildītājam?


  • . Tas nav tik dārgs, un tā enerģijas patēriņš ir aptuveni 1 kW.
  • Apkures radiators. Es paņēmu bimetāla. Sekciju skaits ir atkarīgs no platības, kas jums jāuzsilda.
  • Gofrēta metāla šļūtene - to var iegādāties jebkurā santehnikas veikalā. Tas prasīs 1,5 metrus ar rezervi.
  • Armatūra un savienojumi caurules savienošanai ar radiatoru.
  • Vara caurules gabals, lai aizvērtu ķēdi.

Radiators un flīze:
Jebkurai indukcijas plītnei ir jaudas regulēšana, ar kuras palīdzību jūs varat pielāgot radiatora sildīšanas temperatūru.
Vienkārša indukcijas sildīšana

Gofrēta caurule - ūdens savienojums:
Vienkārša indukcijas sildīšana

Lieciet cauruli kā gliemežu vai spirāli. Viņa viegli saliecas ar rokām. Cochlea apļa laukumam jābūt lielākam par flīzes apļveida sildīšanas virsmu.
Vienkārša indukcijas sildīšana

Galvenais ir neaizmirst izdarīt šīs ķēdes džemperi, pretējā gadījumā nekas nedarbosies. Es to izgatavoju no vara caurules, pielodēju līdz spirāles sākumam un beigām. Tagad ķēde ir slēgta, un visa indukcijas jauda tiks novirzīta apkurei.
Vienkārša indukcijas sildīšana

Indukcijas katls ir gatavs. Faktiski tas sastāv no iegādātas indukcijas plīts un spirāles, caur kuru ūdens izies.
Vienkārša indukcijas sildīšana

Mēs piestiprinām ķēdi akumulatoram.
Vienkārša indukcijas sildīšana

Vienkārša indukcijas sildīšana

Vienkārša indukcijas sildīšana

Zem čokurošanās mēs ievietojam flīžu.
Vienkārša indukcijas sildīšana

Ielejiet ūdeni radiatorā. Sildot, tas cirkulēs pašā sistēmā, papildu sūknis šajā gadījumā nav nepieciešams.
Ieslēdziet un pārbaudiet. Vispirms mēs iestatām minimālo plīts jaudu un pēc tam maksimālo.
Dārgos modeļos jūs varat nekavējoties iestatīt sildīšanas temperatūru, un pati flīze to atbalstīs.
Vienkārša indukcijas sildīšana

Vienkārša indukcijas sildīšana

Es aprēķināju indukcijas sildītāja aptuveno efektivitāti salīdzinājumā ar sildītāju uz elektriskajiem sildelementiem. Un izrādījās, ka indukcijas sildītāja efektivitāte ir 3,5 reizes augstāka nekā sildīšanas sildītāja.

Noskatieties video


Lai iegūtu sīkāku informāciju par eksperimentiem un sistēmas jaunināšanu, skatiet autora videoklipus.

Paša katla montāža.



Indukcijas plīts izvēle. Pārskatīšana.



Automatizācijas savienojums.



Pārbaude ūdens sildīšanas sistēmā.


Komentāri (104)
  1. nigrigos59
    #1 nigrigos59 Viesi 2018. gada 12. marts 2:05 plkst.
    24
    ir nemainīgs noteikums - uz 10 kvadrātmetriem 1 kW jaudas viss pārējais ir no ļaunā
    1. Romāns
      #2 Romāns Viesi 2018. gada 12. marts 18:05
      3
      Tas notiek ar lieliem siltuma zudumiem. Vidēji 50-70 vati uz kvadrātmetru ar griestu augstumu, kas nepārsniedz 3 metrus
    2. Viesis Nikolajs
      #3 Viesis Nikolajs Viesi 2018. gada 12. marts 20:37
      0
      Ne gluži pareizi. Es personīgi 2 dienas pārbaudīju tvaika pilienu sildītāju. Karājās ar skaitītājiem, termometriem, voltiem un ampērmetriem. Ja godīgi, es nedomāju, ka tam būs kāda ietekme.Savādi, ka es saņēmu par 10-15% mazāku patēriņu nekā mikotermālais konvektors. Varbūt kaut kas netika ņemts vērā, lai gan viņš ļoti centās.
    3. Viesis Vasilijs
      #4 Viesis Vasilijs Viesi 2018. gada 14. marts 09:45
      3
      Jūsu nemainīgais noteikums ir pilnīgas muļķības. 4 istabu kv. 97,3 m2, 3017. gada janvārī IPA siltumenerģijas patēriņš sasniedza 1.4376 Gcal, kas ir vienāds ar 1.671.929 kW. Sadaliet kW 31 diennaktī uz 24 stundām pēc dzīvokļa platības, mēs iegūstam 23,0957 vati. Dzīvoklī +20 ... + 21. 1959. gada māja, aptuveni 2 vienību siltuma pretestība
      1. Edos
        #5 Edos Viesi 2018. gada 24. marts 15:37
        3
        CHiP tika aprēķināts, pamatojoties uz vidējo dienas temperatūru -25 g. !!! un mājām kopumā tika iekļauti jumtu, MOP utt. Siltuma zudumi.
      2. Viesis Andrejs
        #6 Viesis Andrejs Viesi 2018. gada 9. aprīlis 10:35
        6
        Nu tad tehnoloģija 3017 gadi!
    4. viesi
      #7 viesi Viesi 2018. gada 19. marts 2:04 plkst.
      1
      Pareizi, bet šis noteikums attiecas uz cietā kurināmā katliem, un elektriskajiem katliem - pavisam cita nozīme. tas ir 1 kW uz 18 m / 2
  2. Viesis Vladimirs
    #8 Viesis Vladimirs Viesi 2018. gada 12. marts 19:06
    21
    pilnīgas muļķības. jebkura ēnu elektriskā katla efektivitāte ir vismaz 98%.
    1. Alexpanych
      #9 Alexpanych Viesi 2018. gada 13. marts 11:24
      0
      Un kur šie 2% iet?
    2. Viesis Vasilijs
      #10 Viesis Vasilijs Viesi 2018. gada 14. marts 09:49
      5
      Oho, 98% !!! Oho, viņi varētu dot uzņēmumam elektrisko sildītāju ražotāju ar šādu efektivitāti. Līdz šim pasīvajos sildelementos es neesmu redzējis vairāk kā reālos 86%
      1. Viesis Sergejs
        #11 Viesis Sergejs Viesi 2018. gada 14. marts 13:33 plkst.
        4
        Atvainojiet, nestāstiet man, bet kur paliek atlikušie 14%?
        1. altmax
          #12 altmax Viesi 2018. gada 19. marts 19:12
          11
          Iet siltumā. 86% dodas sildīt ūdeni, bet 14 - tikai silda ūdeni)))
          1. Edos
            #13 Edos Viesi 2018. gada 24. marts 15:45
            9
            Ūdens sildīšanai 86%, bet ūdeni silda 14% !!!))))) tas ir SUPER !!! Tavs vārds nav Klitschko?
      2. Dmitrijs
        #14 Dmitrijs Viesi 2018. gada 15. marts 22:10
        16
        Desmitnieka efektivitāte ir 0%, jo tas nedarbojas, un visa enerģija nonāk siltumā. Bet, tā kā mums ir nepieciešama arī apkure, lai iegūtu siltumu, tiek iegūta 100% efektivitāte (siltumenerģijā). Un vairāk nekā desmit nevar būt efektivitāte.
        1. Džordžs Vitaljevičs
          #15 Džordžs Vitaljevičs Viesi 2018. gada 4. aprīlis 18:44
          0
          Tavs ņēma ..!
      3. Vanja
        #16 Vanja Viesi 2018. gada 30. marts plkst. 8:14
        0
        elektriskajā ķēdē strāvas avots ir sildelements (aktīvs patērētājs 100%), kur var būt zaudējumi ????
        1. Igors Albertovičs
          #17 Igors Albertovičs Viesi 2018. gada 15. oktobris 10:01 plkst.
          0
          Ne visa pašreizējā enerģija desmit tiek pārveidota siltumā. Sildot, ķermenis izplešas. Vismaz tā!
    3. Žeka
      #18 Žeka Viesi 2018. gada 21. marts 21:03
      5
      Un pārējais ir virpuļplūsmas magnētiskais lauks, kas silda apkārtējos vadītājus un rada īpaši garus radioviļņus. Tātad, ņemot vērā to, gandrīz 100%.
      PS Pat nekvalitatīvas kontaktligzdas un sliktas elektroinstalācijas apkure netiek izšķiesta, silda telpu.
      1. Aleksandrs
        #19 Aleksandrs Viesi 2018. gada 8. aprīlis 18:23
        3
        Pat zemas kvalitātes rozetes sildīšana un slikta elektroinstalācija
        nav izniekots.
    4. Viesis Aleksandrs
      #20 Viesis Aleksandrs Viesi 2019. gada 12. jūlijs 19:43
      0
      Smieties par eglīti !!! Tie 98% maksāja - jā. Kopumā visi sildelementi ir pagājušajā gadsimtā. BET jo šos sildītājus ir visvieglāk ražot un praktiski izmantot, joprojām ir grūti no tiem atteikties. Bet enerģija kratās nežēlīgi !!!
  3. deficīts21
    #21 deficīts21 Viesi 2018. gada 12. marts 19:24
    77
    Apkures un ūdens apgādes jomā esmu iesaistījies gandrīz divdesmit gadus. Bet tik trakas muļķības es redzu pirmo reizi !!! Pats autors, iespējams, sevi iedomājas par 80. līmeņa moderno Albertu Einšteinu. Diezgan taisnība par 10 kvadrātmetriem ar 1 kW jaudu un neatkarīgi no katla vai sildelementa, elektrība tiks tērēta TIKAI, neatkarīgi no tā, vai tā ir apkure, indukcija, infrasarkanais savienojums utt. Sildīšanas laika atšķirība. Un šajā gadījumā lētāk ir iegādāties vienu radiatoru: elektrokonvektora infrasarkano staru vai eļļas radiatoru. Šī mājās ražotā bumba bez izplešanās tvertnes un drošības grupas darbosies precīzi līdz pirmajai labajai apkurei !!!
    1. Viesis Genādijs
      #22 Viesis Genādijs Viesi 2018. gada 13. marts 02:59
      17
      + 100%. Piekrītu - vēl viena stulba lieta.
    2. Helge
      #23 Helge Viesi 2018. gada 14. marts 13:10
      12
      Jūs esat absolūti nepareizi. Ja jūs uzņemat noteiktu struktūru, tad ar statisku ārējo vidi, kas absorbē siltumu, piemēram, uz ielas, jūs būsit spiesti tērēt stabilu siltumenerģijas daudzumu, lai saglabātu vēlamo temperatūru struktūras iekšienē. Tomēr tas nenozīmē, ka siltuma ražošanai X daudzumā ir nepieciešams tāds pats elektroenerģijas daudzums. Tulkojumā jūs teicāt, ka nav svarīgi, kas ir plīts vērts: holandiešu sieviete, plīts vai kamīns - malka būs nepieciešama tāpat, kas, protams, ir absurdi. Katram ir sava efektivitāte. Infrasarkanā sildītāja labākajos paraugos ir ne vairāk kā 75%.Es strādāju pie jautājuma par viena speciālista eksportēšanu no Baltkrievijas, jo viņš sasniedza 68–69% un apsolīja to paaugstināt līdz 73%, kas Rietumos 2004. – 2005. Gadā bija vienkārši nesasniedzams. Indukcijas sildītājos teorētiski praksē sasniedza 170%, mēs peldējam no 130 līdz 160%. TEN - faktiski gandrīz 90%. Attiecīgi, ja ir nepieciešama 1500 W siltumenerģijas, tad 2000 W vajadzētu sadedzināt uz infrasarkanā starojuma emitētāja, 1666,666 - uz sildelementa un 1000 W - uz indukcijas. Nu, kur ir "tas pats, tikai laika jautājums"?
      Atvainojiet, ka jums var uzticēties tikai uzgriežņu ieslēgšana apkurei.
      1. Viesis Anatolijs
        #24 Viesis Anatolijs Viesi 2018. gada 14. marts 9:37 plkst.
        22
        Ar saviem aprēķiniem varat droši pieteikties uz Nobela prēmiju, efektivitāte ir 150%, ar šādu efektivitāti prēmija tiek garantēta ar 150, nē, par 200 procentiem, viņi piešķirs tikai 2 par mūžīgās kustības mašīnas izgudrošanu.
        Jebkurš sildītājs visu elektrisko enerģiju pārvērš siltumā, kas no sildītāja tiek noņemts ar konvekcijas un infrasarkano starojumu, tīkla zemā sprieguma un frekvences dēļ netiek ņemts vērā elektromagnētiskais starojums, joprojām ir zaudējumi pie piegādes vadiem, bet tie arī silda telpu. Jūs, protams, varat vārīt tēju mutē, sēžot uz elektriskās plīts, bet kāpēc, bet priesteris sadedzinās, un indukcijas sildīšana. Droši vien visi sildītāju ražotāji visā pasaulē ir briesmīgi moroni, ja jūs neesat izmantojuši šo brīnišķīgo ideju ar efektivitāti 150% vai tieši pretēji. Tā kā sildītāji ar zemu enerģijas patēriņu un lielu siltuma jaudu, visa pasaule “moronisks jūsu” jau ilgu laiku un veiksmīgi izmanto siltumsūkņus (gaisa kondicionēšana ar sildīšanas funkciju). Labs gaisa kondicionieris var saražot līdz 3,5-4 kW siltuma uz 1 kW patērētās elektroenerģijas, un brīnuma nav, ir tikai fiziķis. Turklāt gaisa kondicionētāju efektivitāte nepārsniedz 60–70%.
        1. Viesis Igors
          #25 Viesis Igors Viesi 2018. gada 15. marts 12:42
          8
          Es jums pilnīgi piekrītu. Liekas, ka visi katlu radītāji, kuru efektivitāte ir lielāka par 100%, vispār neapmeklēja vidusskolu vai vismaz fizikā tik tikko izvilka trīskāršu 9. klases programmu.
          Izgatavots skaisti ... :)) Bet jēgas nav ...
        2. Helge
          #26 Helge Viesi 2018. gada 19. marts 16:20
          1
          Jūs esat nepareizi izvēlējies atskaites punktu un sākat pārsūdzēt Nobela prēmiju. Efektivitāte vienā sistēmā nevar būt lielāka par 100%. No diviem apaļkokiem var izgatavot 4, bet masā, piešķirtās enerģijas summā, tie būtībā ir identiski. Tas tā ir, bet jūs sakāt, ka no viena baļķa varat cept tikai vienu pīrāgu, un tie, kuriem izdodas cept vairāk, ir muļķi. Tajā pašā laikā siltumsūkņu piemērs jūs nepārsteidz, bet kāpēc? Galu galā ir "neiespējama" efektivitāte !!! Kopumā vispirms košļājiet putru galvā, pirms izšļakstāt neziņa prātojumus cilvēkiem un kaut ko konsultējat
          1. Edos
            #27 Edos Viesi 2018. gada 24. marts 18:08
            8
            Vai nu jūs labi nemācījāties skolā, vai arī mēģināt ieskaidrot savu viedokli tiem, kuri skolā nemācījās labi. Siltumsūknis elektrisko enerģiju nepārvērš siltumā. Tas tērē elektrību kompresora un sūkņa darbībai, un siltumenerģija tiek "noņemta" no enerģijas "nesēja" (gaisa, ūdens, zemes ...)
          2. Viesis Sergejs
            #28 Viesis Sergejs Viesi 2018. gada 10. aprīlis 08:56
            1
            Siltumsūknis ir tieši sūknis, kas pārvadā siltumenerģiju, un enerģijas avots ir barotnes robeža.
        3. altmax
          #29 altmax Viesi 2018. gada 19. marts 19:26
          2
          Veci skaitītāji slikti uzskatīja enerģijas patēriņu no indukcijas sildītājiem slodzes rakstura dēļ (šķiet, ka lielākoties tas ir reaktīvs, nevis aktīvs). Tāpēc izrādījās, ka ar reālu 2 kW sadedzināšanu skaitītājs skaitīja nedaudz vairāk par vienu. Mūsdienu skaitītājiem ir vienalga, kāda ir slodze.
          1. Maksims
            #30 Maksims Viesi 2018. gada 2. aprīlis 15:30
            2
            kW, kuru mājas skaitītājs uzskata par aktīvu, un reaktīvais kVAR tam nosaka atsevišķus skaitītājus (tagad kombinējiet)
      2. Viesis Jurijs
        #31 Viesis Jurijs Viesi 2018. gada 22. marts 06:09 plkst.
        2
        ohhh, šie ir aprēķini. Ne velti 10 savas dzīves gadus es pavadīju, pētot termiskos procesus un visu, kas ar tiem saistīts
      3. Edos
        #32 Edos Viesi 2018. gada 24. marts 15:52
        2
        Sīkāk pastāstiet sabiedrībai ar formulām, kur siltumenerģija rodas no vismaz 1% vairāk, nekā tiek tērēta elektriskā enerģija ?!
      4. Viesis Aleksandrs
        #33 Viesis Aleksandrs Viesi 2019. gada 12. jūlijs 19:53
        0
        Paldies Ilgu laiku meklēju praktisku neatkarīgu atbildi par siltumenerģijas ģeneratoru tipu izmaksām.Jūsu atbilde vedina mani uz praktisku datu ievadīšanu salīdzinošās izmaksās par peļņas vienību. Paldies!
    3. Viesis Sergejs
      #34 Viesis Sergejs Viesi 2018. gada 14. marts 13:35
      6
      Neviens neatcēla Džoula-Lenca likumu, jebkura apkures veida sildītāja efektivitāte ir gandrīz 100%.
    4. Šuriks
      #35 Šuriks Viesi 2018. gada 16. marts 16:10
      3
      Pastāv atšķirība e-pasta uzskaites metodē. enerģija. Induktīvo slodzi mājsaimniecības mērītājs nepareizi neaprēķina, ja tās izmaksas ievērojami atšķirsies no mājsaimniecības slodzes.
      Piemēram, sildiet transformatora magnētisko ķēdi.

      Otra iespēja ietaupīt ir gaisa kondicionētāja sildīšana, tā 1 kW siltuma tiek iegūta no aptuveni 300W el. izmaksas. Pārējo (700W) iegūst, atdzesējot gaisu uz ielas. Bet diemžēl parastais gaisa kondicionieris ir līdz -5C. Un tāpēc tas ir tikai siltumsūknis).
      1. altmax
        #36 altmax Viesi 2018. gada 19. marts 19:29
        3
        Ir īpaši zemas temperatūras gaisa kondicionētāji, kas darbojas līdz -30. Bet, ja pie +10 siltumsūkņa efektivitāte ir aptuveni 400%, tad pie -20 tā ir tikai 200, un līdz -30 tā pazeminās līdz 100%. Un tātad diezgan efektīvs risinājums, ja ārā nav ļoti auksts.
  4. Viesis Nikolajs
    #37 Viesis Nikolajs Viesi 2018. gada 12. marts 20:31
    6
    Foršākais ir efektivitātes aprēķins. Es pat nekomentēšu, lai gan es karsēju jau 20 gadus. Visa šī sistēma vai dabas brīnums, vai atkritumi. Drīzāk pēdējais.
  5. Romāns
    #38 Romāns Viesi 2018. gada 12. marts 21:04
    3
    Ja jums ir 1 kilovats, jūs nevarat sildīt 30 metrus, ja tas ir tikai minimālās pozitīvās temperatūras uzturēšanai. Bija nepieciešams mācīties skolā, apgūt "Termodinamikas" likumus.
    1. Edos
      #39 Edos Viesi 2018. gada 24. marts 18:17
      4
      30 kvadrāti var būt atšķirīgi. Jūs nevarat sildīt dzelzs trauku ar diviem kilovatiem, un no SIP paneļiem izgatavota māja (galvenokārt putu termoss) ir vienkārša. Jautājums ir tāds, ka no 1 kilovats elektrības jūs nevarat iegūt vairāk kā 1 kilovattu siltumenerģijas
  6. Boriss
    #40 Boriss Viesi 2018. gada 12. marts plkst. 9:54
    12
    Visvairāk man patika: "Es aprēķināju indukcijas sildītāja aptuveno efektivitāti salīdzinājumā ar sildīšanas elementu sildītāju. Un izrādījās, ka indukcijas sildītāja efektivitāte ir 3,5 reizes augstāka nekā sildīšanas sildītāja."
    Ir ļoti ziņkārīgi aplūkot EZOBRATEL aprēķinus, kas nav pazīstami ar enerģijas taupīšanas likumu, bet ir pieredzējuši elektrības un siltumtehnikas jomā.
  7. vladilir
    #41 vladilir Viesi 2018. gada 12. marts 22:20
    5
    dārgi. Ir daudz ekonomiskāka sistēma. piemērs ir jonu katls
  8. Viesis Vladimirs
    #42 Viesis Vladimirs Viesi 2018. gada 12. marts plkst. 10:54
    1
    Šī flīze silda tikai materiālu ar magnētiskām īpašībām, un šīs gofrētās caurules neveic magnetizēšanu, es to pārbaudīju vairākas reizes, ellē ir zināma tās efektivitāte, taču jūs diez vai varat uzvarēt par cenu, un kāpēc, jūs jautājat, vai tas ir satraukums?
  9. Viesis Genādijs
    #43 Viesis Genādijs Viesi 2018. gada 12. marts 23:32
    5
    Ja jūsu skaitītājs ir saskaitījis 24 kWh elektroenerģijas dienā, tad saskaņā ar enerģijas taupīšanas likumu nav nozīmes tam, kuru sildelementu jūs izmantojat, 100% siltuma paliks mājā, dzīvoklī.
    Ir lietderīgi apsvērt efektivitāti, ja dažādu veidu apkures katlus izmanto apkurei ar gāzi, akmeņoglēm, koksni ar skursteni, kur plūst apmēram 30–60% no siltuma. Ciemos es satiku neefektīvus, dažreiz mājās gatavotus katlus no padomju laikiem.
  10. Viesis Vladimirs
    #44 Viesis Vladimirs Viesi 2018. gada 13. marts 00:17
    0
    "Galvenais kritērijs šeit ir elektroenerģijas pārvēršanas siltumā efektivitāte."
    ja efektivitāte ir zema, tad zaudējumi būs termiski. Un to mēs patērējam no Tenas. Mājā nav zaudējumu. Ārpus mājas mēs neuzskatām zaudējumus.
  11. vik
    #45 vik Viesi 2018. gada 13. marts 01:13
    5
    par efektivitāti pilnīgas muļķības pie desmit 100% un vairāk tikai pie siltumsūkņa
    1. Viesis Sergejs
      #46 Viesis Sergejs Viesi 2018. gada 14. marts 13:41 plkst.
      4
      Efektivitāte nevar būt lielāka par 100% saskaņā ar enerģijas taupīšanas likumu. Arī siltumsūknis. Ja mēs ņemam vērā izmaksas, kas saistītas ar siltuma pārnesi no viena vides uz otru, tad tā nav efektivitāte. Tas pats, kas jāņem vērā efektivitātei, sadedzinot benzīnu, un izmaksas ir saistītas ar šī benzīna sūknēšanu ar benzīna sūkni. Efektivitāte būs milzīga))
  12. Petrs Vasiļjevičs
    #47 Petrs Vasiļjevičs Viesi 2018. gada 13. marts 07:13
    8
    Parastā sildītāja efektivitāte ir aptuveni 100%, jo saskaņā ar Joule-Lenz likumu elektriskās strāvas enerģija tiek pārveidota par siltumenerģiju un tikai neliela tās daļa tiek izkliedēta telpā, izveidojot magnētisko lauku, kura intensitāte ir zema, jo TENA spirāles induktivitāte ir nenozīmīga.Amatniecība ir interesanta, taču pirms runājat par efektivitāti, apgūstiet aparatūru!
    1. Helge
      #48 Helge Viesi 2018. gada 14. marts 09:54
      0
      Efektivitāte 100% tikai teorētiski
  13. leonīds
    #49 leonīds Viesi 2018. gada 13. marts 08:16
    0
    Nu, tas ir praktiski, taču šeit ir nepieciešams precīzs apkures aprēķins, lai cirkulējošā ūdens sistēma netiktu pārkarsēta, pretējā gadījumā tā ir bīstama. Man nav gofrētas, bet gan parasta caurule ar diviem spirāles pagriezieniem, kas ir sildītāja izmēra no saules gāzes. Es izmantoju Solyarogaz ar 2,5 kvadrātmetriem. Pārliecinieties, vai puse jaudas un mazāk nekā puse ir piepildīta ar ūdeni, kas piegādā radiatora ūdens sistēmu. Tvertne aizsargā pret iespējamu plīsumu, kur izplešanās iziet caur vienmēr atvērto caurumu. Man pietiek sāls vienai naktij tas ir 2n. no astoņiem vakarā līdz astoņiem rītā un vēl ir laiks vārīt tēju. Naktīs ir ļoti karsts, jo telpa ir tikai 3 kv.m.
  14. Miha
    #50 Miha Viesi 2018. gada 13. marts 09:34
    0
    Runājot par efektivitāti, protams, jā, tā applūst !!! Un tas ir tik forši, protams, mājās gatavotiem, ņemiet rokās !!! Un ja ūdens vietā izmantot antifrīzu, dzesēšanas šķidruma vietā izmanto arī mājsaimniecību ?!
  15. Helge
    #51 Helge Viesi 2018. gada 14. marts 11:44
    5
    Jā, cik drūmi un atpalikuši kungi ir kritiķi.
    1. negrozāms noteikums 1 kW uz 10 m2 - pilnīgas muļķības. Mums ir: 4 istabas. kv., 97,3 m2, 23 W / m2 siltumenerģijas patēriņš 2017. gada janvārī saskaņā ar siltuma skaitītāju.
    2. Termiskā elementa, pamatojoties uz pretestību (masveida elektrisko katlu) efektivitāte teorētiski ir tikai 100%. Tomēr, lai sasniegtu vienkārši lielu efektivitāti, ir nepieciešams, lai sildītājs neizslēgtos! Bet tie nedarbojas šādā ciklā, tāpēc jūs zaudēsit katru reizi, ieslēdzot īslaicīgus sildīšanas procesus. Grunts līnija: nedod Dievs, nokļūsti līdz 86-87% robežai.
    Kas ir reālajā pasaulē, kas nav izgatavots no kokvilnas?
    1. Nepieciešamā jauda VT uz m2 nav atkarīga no "tā vienmēr ir bijusi", bet gan no ēkas / struktūras siltumizturības. Masveida būvniecība 60-70 gadu laikā no plēnes bloka, ķieģeļu ierobežojums ir 2 vienības. Jekaterinburgas zonai ir vajadzīgas vismaz 3,5 vienības. Ļoti bieži ar pieņemamu sienu es saskaros ar kļūdām, uzstādot logus un durvis - zaudējumu rezultātā, un tā vietā, lai aprēķinātu 25 W spēcīgā aukstumā, mums ir 60 W patēriņš uz m2.
    2. Kas jums teica, ka no 1 kW elektroenerģijas var iegūt tikai 1 kW siltuma? Ir Gigue, un tur ir Merce, abi brauc ar vienādu ātrumu, Gigat ēd 10 litrus, Merce - 5 litrus. Jautājums ir par Merc efektivitāti 200% vai Zhigi 50% ??? Saistībā ar indukciju: pastāv trīs indukcijas plūsmas "palielināšanas" shēmas. Lētās flīzēs ap 90%, nopietnās shēmās - 170%. Enerģijas taupīšanas likums neaizliedz saņemt darbu siltumenerģijas veidā 1700 W apjomā (pareizāk uzskatīts Džoulā), iztērējot 1000 W elektroenerģijas. Cilvēki sajaucas nosaukumā, viņi saka, ka vati ir arī vati, kas nozīmē "nevar būt", un aizmirst, ka viena degviela, bet otra ir darbs, ērtības labad pārveidota par parasto vatu.
    3. Indukcijas sildītāju izstrāde jau ir sasniegusi beta testēšanas stadiju. Drīz būs.
    1. Aleksejs.
      #52 Aleksejs. Viesi 2018. gada 15. marts 14:11
      2
      1 J = 1 kg · m² / s² = 1 N · m = 1 W · s. 1 kWh = 3 600 000 J.
      kW un kW * stunda ir divas dažādas lietas.
    2. Sergejs Ponomarevs
      #53 Sergejs Ponomarevs Viesi 2018. gada 17. marts 07:16
      8
      Saskaņā ar 2. pretenziju - kādas muļķības? Pamatojiet ar formulām, nevis minējumiem! Kādas ir "īslaicīgās pārejas" sildītājā - aktīvā pretestība, kuras vērtība aukstā un sakarsētā stāvoklī ļoti nedaudz mainās? Jā, patiešām - "teorijā" darbs pie tīri aktīvās pretestības gan tiešās, gan maiņstrāvas ķēdes sadaļā sastāv tikai no siltumenerģijas iegūšanas, bet ļaujiet man zinātkāri: KUR jūs "praktiski" sasildījāt gandrīz 20% no šī siltuma? Jā, jūs neatbrīvosities no viņa ar visu savu vēlmi! Un, ja elektroenerģijas pāreja siltumā, teiksim, transformatorā vai elektromotorā, ir ārkārtīgi kaitīga un nevēlama parādība, tad sildelementa uzdevums ir viegls un vienkāršs, tāpat kā durvīm - atliek tikai radīt šo ļoti siltumu! Tas ir, lai izpildītu Ohmas likumu sākotnējā formā! Un sildelementa elektriskā efektivitāte nekādā veidā nav saistīta ne ar kvadrātmetriem, ne ar sienu materiāliem, ne ar to termisko pretestību, bet tikai norāda, cik liela daļa no tai piegādātās elektroenerģijas tika pārveidota siltumenerģijā.Un tas ir gandrīz 99..100% sildelementam! Bet tas, vai sistēma, kuras pamatā ir šis sildītājs, tiks galā ar apkuri, ir cits jautājums. Tā jau ir termodinamika: ja šī sistēma par vienu siltumenerģijas laika vienību spēj vairāk informēt vidi (apsildāmu telpu), nekā šī vide zaudē ārā, tā tiks galā, pretējā gadījumā tā nenotiks. Vienkāršs piemērs: aizdedziniet gāzes plīts degli un atstājiet to ieslēgtu uz dienu, kamēr virtuvē tas nekļūs daudz siltāks. Tagad mēs uzliekam katlu ūdens uz degļa 10..20l vai liekam 2..3 ķieģeļus un uzkarsējam - pēc stundas vai divām virtuvē - Taškentā! Bet pirmajā un otrajā gadījumā tas bija viens un tas pats deglis, tā jauda un efektivitāte gāzes sadegšanas laikā bija vienāda! Bet siltuma jauda, ​​kas lielā mērā ir atkarīga no siltumu izstarojošās virsmas laukuma, kā arī materiāla siltumizturība un siltuma jauda jau ir atšķirīga, kas noveda pie rezultāta! Tāpēc jums nevajadzētu sajaukt pašu elektriskā sildītāja un visas apkures sistēmas efektivitāti kopumā! Ļaujiet TENA savai efektivitātei gandrīz 100%, un indukcijas sildītājam ir tikai aptuveni 70..75, bet, ja, piemēram, apkures sistēma pirmajā gadījumā nodrošina tikai pusi no TEN saražotās siltumenerģijas, bet otrajā - divas trešdaļas. , tad mēs varam droši teikt, ka indukcijas apkure šeit bija efektīvāka un īpašniekam izmaksās lētāk. Bet, ja mēs apsveram gadījumu, kad ir nepieciešams izvēlēties starp elektrisko vai indukcijas katlu konkrētā esošā sistēmā, tad mēs varam teikt, ka indukcijas sildīšanas efektivitāte šeit, visticamāk, nebūs augstāka.
      1. Helge
        #54 Helge Viesi 2018. gada 19. marts 16:33
        2
        Paldies, ka esat - teorētiķi no kausiņa! Kas jūs vadīja, ka visi 100% no enerģijas, kas tiek piegādāta sildelementam, pamatojoties uz pretestību, tiek izdalīta siltuma veidā? Tādēļ tā nav, ja "gandrīz 20% no šī karstuma ir izdzēruši?" - tas vienkārši NAV. Persona pareizi orientēja jūs uz Rationalizer; TEN, kuru pamatā ir pretestība, nekad nav devusi 100% efektivitāti. NEKAD.
        Atvainojiet, kungs, bet es jums neko neesmu parādā. Jūs atpūtāties kā auns uz Watt plaknes un jums negaršo, kāda enerģija ir darbam, bet gan tas, kas darbojas enerģijas veidā. Kamēr jūs teorizējat tēmu “neiespējami”, Ķīna to jau dara. Bet ne jau no viņa paša, bet gan tāpēc, ka viņu sūtīs no Eiropas. Un kāpēc tas nav Krievijā? Sakiet paldies savam persiešu bijušajam. Jums nevajadzēs daudz grabēt prāta ieroci, un Siemens jums pārdos modernus moduļus ar diviem.
        Atšķirībā no jums, man ir ierīce pie rokas, un tā darbojas ar tādu efektivitāti, kāda jūsu izpratnei nav iespējama. Es neizplatīšu datu lapas, pretējā gadījumā Krievija mani nekavējoties nomainīs no zābakiem uz lūpām.
        1. Viesis Aleksandrs
          #55 Viesis Aleksandrs Viesi 2019. gada 12. jūlijs plkst. 8:53 plkst.
          0
          Tāpēc es visiem sniedzu gan Ķīnas, gan Rietumu piemēru.
          Kamēr man bija metinātājs, kas svēra vairāk nekā 40 kg, lete neturējās labi un aizbāžņi izlidoja, es nevarēju to transportēt bez mašīnas, un es saplēsu nabu pārvietošanai, sapņoju par maziem aparātiem un vārīju alumīniju ar parasto metinātāju. Un visi viedie elektronikas inženieri nesaprata smadzenes un atsaucās uz viedajām formulām.
          Bet tad Rietumi uzliesmoja, un sekoja Ķīna ... Un sākās brīnumi !!! Un tagad LED lampa dod apmēram tādu pašu gaismas plūsmu, bet patērē 10 reizes mazāk elektrības.Metinātāji ir gandrīz 20 reizes vieglāki !!! Tagad man ir tāds invertors 2,5 kg, tas darbojas ar elektrodiem no 1 mm2 līdz 4 mm2 šķērsgriezuma un ēd trīs reizes mazāk elektroenerģijas. Un man nav vienalga par J. Lenca likumiem vai jebkuriem citiem, kādi tie ir. Es ieguvu ekonomiskākas, praktiskākas un izdevīgākas preces un instrumentus. Un tas nozīmē, ka darbojas, pretēji mūsu gudrajām un gudrajām sievietēm no 17. gadsimta !!! Man personīgi ir vajadzīgas praktiskas lietas, kas ietaupa manu budžetu. Un, starp citu, attiecībā uz apkuri un šo gaisa sildītāju jaudu. Valdības monopoli nāca klajā ar tādām formulām, kādas nebija pieejamas PSRS Snab pārdošanas sistēmā un Gosstroy. Tad tika aprēķināta apmaksātās siltumenerģijas jauda un samaksāta par katru apkures akumulatora sekciju piegādāto jaudu, kas arī tika mērīta Gcal. Es strādāju piegādes ķēdē un nodarbojos ar vairāk nekā 10 000 produktu klāstu.Un tāpēc es tikai muļļājos par to, kas tagad tiek uzskatīts nevis no karstā ūdens, kas plūst vienā laika vienībā, un temperatūras zudumu starpības pie ieejas izejā, bet tos aprēķina par kW uz 1 m2, nevis par 1 kW uz vienu čuguna vai alumīnija akumulatora sekciju, un attiecas uz konvekcijas siltumu sienas, griesti un citas nesošās konstrukcijas. Liekas, ka šie nesēji rada arī siltumu, kas arī jāņem vērā, lietojot siltumnesēju. Bet ne pēc sektora sensora, ne pēc izvadītā dzesēšanas šķidruma tilpuma vienā laika laikā. Proti, šīm vienībām ir jāņem vērā naudas izmaksas par šī siltuma ražošanu un atgriešanu. Bet kurš to pārbaudīs valdības līmenī ?? Viņam caur Lukoil monopoliem un citiem resursiem jāiekasē vairāk naudas no iedzīvotājiem. Tādēļ šie ieskaitītie aprēķinu standarti ir ieviesti, lai aprēķinātu samaksu no iedzīvotājiem, kurā ietilpst arī gudri debašu dalībnieki. Tāpēc gudri cilvēki, kas uzskata, kurš atrodas uz 1 m2, tad uz sienu indukcijas .. lūdzu, labāk klusējiet.
          Šī tenna ir īpašnieka izmaksas par apkuri, izvēloties sildītāju. Viņai jābūt apsegtai, nevis jāparāda zināšanas par 17–19 gadsimtu teoriju ...
          Paskatieties uz ielu un kalendāru. Tagad tas ir 21. gadsimta 2. ducis. Un satelīti atgriežas no Venēras. Un jūs tur, uz sildīšanas elementiem, sēdējat ... Nu, sēdiet. Es izvēlos indukcijas apkuri un ūdens sildīšanu. Pensija man tā saka.
      2. Viesis Aleksandrs
        #56 Viesis Aleksandrs Viesi 2019. gada 12. jūlijs plkst. 8:24
        0
        ja, piemēram, apkures sistēma pirmajā gadījumā nodrošina tikai pusei no siltumenerģijas, ko rada sildīšanas elements, nodošanu vidē, bet otrajā - divas trešdaļas, tad mēs varam droši teikt, ka indukcijas apkure šeit īpašniekam bija efektīvāka un lētāka.
        Kā vienkāršs siltuma patērētājs, nezinot viedos fizikas un citu siltuma grādu likumus un siltuma likumus, es izvēlos tieši to, kas ir daudz rentablāks, ekonomiskāks un lētāks manas mājas apsildīšanai ar visām citām vienādām sienām ... Un jūs man parādījāt, ka indukcija Šis variants man ir izdevīgāks un ekonomiskāks. Kas bija jāpierāda. Un ļaujiet visiem pārējiem gudrajiem vīriešiem un ekspertiem izvēlēties savus 10% TEN un dot rubļus mūsu greznajiem resursiem ...
    3. altmax
      #57 altmax Viesi 2018. gada 19. marts 19:33
      1
      saskaņā ar 1. pretenziju Nav jāsalīdzina dzīvoklis, kur tikai viena siena ir vērsta pret ielu, ar māju, kur visās 4 pusēs ir auksts, kā arī virs un zem.
    4. ko4egar
      #58 ko4egar Viesi 2018. gada 26. marts 09:42
      1
      Viss, ko jūs rakstījāt, ir ļoti, ļoti, ļoti stulbi. Raksts pat nav tik stulbs. Tena efektivitātei ir tendence uz vienotību, indukcija nevar pārsniegt vairāk kā vienu, visi zaudējumi kaut kā ielej siltumu, viss, tēma ir slēgta. Par šaušanu un algotņiem, jā, izrādās, ka jūsu piemērā to efektivitāte atšķiras 2 reizes (ceteris paribus). Tikai viņš ir tālu no Mercedes 100 un labākajā gadījumā 30.
    5. Aleksejs
      #59 Aleksejs Viesi 2018. gada 8. aprīlis 11:22 p.
      0
      “Mums ir: 4 istabu kvadrātmetri, 97,3 m2, siltumenerģijas patēriņš 23 W / m2 2017. gada janvārī atbilstoši siltuma skaitītājam.”
      Pievienojiet šeit visu patērēto elektrību. Jūs domājat, ka tas viss gāja siltumā, pat ja šķita, ka viņa baro ledusskapi (komp. Utt.)?
      Cik TŪLĪT saņēmāt?
  16. Viesis Maikls
    #60 Viesis Maikls Viesi 2018. gada 15. marts 11:50
    0
    30% no elektriskās strāvas nihromā vienkārši lido, izveidojot strāvu K.Z. un nerada ne darbu, ne siltumu! Un AKADĒMISKĀ ZINĀTNE, kas neko nespēj izskaidrot pareizi, bet dod tikai eksperimentālus koeficientus, atstājiet akadēmiķiem! saite žurnāla izgudrotājs un racionalizators №8 2001
    1. Sergejs Ponomarevs
      #61 Sergejs Ponomarevs Viesi 2018. gada 17. marts 06:26
      4
      "Mušas ..." ir ganāmpulka failu virs Parīzes. Un strāva, kas iet caur diriģenta AKTĪVO pretestību, šajā gadījumā vienmēr veic darbu - to silda. Jauda (t.i., darbs laika vienībā), kas tiks piešķirta maiņstrāvas ķēdes daļai ar PREVIOUSLY aktīvo pretestību, kas ir sildelements un kas darbosies paredzētajam mērķim - ūdens sildīšanai: Pa = U * I * cos ( f) Tā kā sildītājam ir nenozīmīga reaģētspējas sastāvdaļa, mēs varam pieņemt, ka cos (f) = 1, t.i.Pa = U * I vai arī TENA kā siltuma "avota" efektivitāte tuvojas 100% (98..99%)! Iespējams, ka vēl par 2..3% samazinājumu gan paša elektriskā sildītāja (spailes vai spailes elektriskā sildītāja pievienošanai), gan elektriskā katla kopumā var attiecināt uz zaudējumiem vadītājos, kā arī uz savienojuma ķēžu spailēm, kontaktiem un komutācijas elementiem. Kopā: elektriskā katla-ūdens sildītāja efektivitāte nedrīkst būt zemāka par 95..96%! Kādus 30% strāvas "laidumus" jūs šeit interpretējat? Indukcijas sildītāja efektivitāte, vēl jo vairāk tāpēc, ka "iestrēdzis" no ķīniešu indukcijas krāsns, nekad pat teorētiski un principā nevar pietuvoties elektriskā sildītāja efektivitātei, ja tikai tāpēc, ka jūs aprēķināt, cik liela jauda tiek izkliedēta pārslēdzamajam elementam (IGBT) un pašam induktoram ?! Un kāds tur ir reaktīvais komponents šādās frekvencēs? Kādreiz esat domājuši, kāpēc tas notiek pusotra līdz divu kilovatu krāsnī (vai drīzāk kilovatā (B * A)!) Vienmēr ir ventilators, kas darbības laikā PASTĀVĪGI pūš ap induktoru un strāvas ķēdēm? Jā, šo pusotru deklarēto “kilovatu” dēļ tikai uz taisngrieža tilta un tranzistora tiek izkliedēta tikai 150..250 W AKTĪVĀ jauda! Tas ir, gandrīz ceturtā daļa enerģijas, kas tiek piegādāta krāsnī, netiks novirzīta ūdens sildīšanai (dzesēšanas šķidrumam), bet labākajā gadījumā netiešai telpas (pagraba, katlu telpas) sildīšanai, kur atrodas iekārta. Un, ja ņem vērā induktora vadītāju ievērojamo sildīšanu? Tas ir - tur mēs sildām ūdeni apkures caurulē, un šeit mums ir smagi jāstrādā, lai atdzesētu induktoru un elektroniku, pretējā gadījumā tie vienkārši neizdodas, un tāpēc pūš uz tiem ar ventilatoru! Un, ņemot vērā visu šo, daži autori šeit mums pārraidīja indukcijas sildīšanas efektivitāti par 350% salīdzinājumā ar tiešo elektrisko ?!
      1. Sergejs Ponomarevs
        #62 Sergejs Ponomarevs Viesi 2018. gada 17. marts 06:37
        2
        Vienīgā iespējamā indukcijas sildīšanas priekšrocība ir sildīšanas līdzekļa sildīšanas ātrums, jo ir diezgan viegli izveidot lielu kontakta laukumu starp sildīšanas līdzekli un sildelementu. Atkal: sildelementa gadījumā - tas ir pilnībā iegremdēts dzesēšanas šķidrumā un gandrīz pilnībā nodod siltumu tam, šajā gadījumā tikai apmēram 50% sildelementa virsmas laukuma ir saskarē ar dzesēšanas šķidrumu, proti, metāla šļūtenes iekšējo virsmu. T. i. jāpaskaidro, kur pazūd gandrīz puse no induktora radītā siltuma? Nu, ja ne puse, ņemot vērā siltumvadītspēju starp metāla-ūdens un metāla-gaisa barotnēm, bet tomēr - atkal pateikt pasakas par 350%? .
  17. Šuriks
    #63 Šuriks Viesi 2018. gada 16. marts 16:04
    1
    Ja mājas plītī varat izmantot izmaiņas, tad cos Fi - šāda slodze ļaus maldināt e-pastu. skaitītājs.
    Sadzīves skaitītājs ņem vērā aktīvo jaudu un ņem vērā doto cos.
    Ja slodze ir induktīva (vai kapacitīva), tad skaitītājs netiks skaitīts pareizi - šeit jūs varat ietaupīt.
  18. Sergejs Ponomarevs
    #64 Sergejs Ponomarevs Viesi 2018. gada 17. marts 05:41
    3
    "Es aprēķināju indukcijas sildītāja aptuveno efektivitāti salīdzinājumā ar sildīšanas elementu sildītāju. Un izrādījās, ka indukcijas sildītāja efektivitāte ir 3,5 reizes augstāka nekā sildīšanas sildītājam ...." - tas ir kapetes, biedri! Tas ir, jūs vēlaties teikt, ka šī brīnumainā "brīnuma" efektivitāte sasniedz gandrīz 350% !!! ??? Ļaujiet man jautāt jums par jūsu ārkārtīgi "zinātnisko" aprēķina metodi!
    1. Viesis Vadims
      #65 Viesis Vadims Viesi 2018. gada 17. marts 17:19
      0
      Šādu vēstuļu ēdāju dēļ mēs joprojām neesam apguvuši Marsu, lai gan mēs to varētu. Cilvēks ierosina gadījumu, kas jau pierādīts ar pieredzi, un jūs, kungi, esat birokrāti ......... Un neviens no jums nav uz jūsu pirkstiem pierādījis, ka ievadīšana ir sliktāka. Vai jūs ņēmāt vērā apkures zonu ?, akadēmiķi
  19. Viesis Nikolass
    #66 Viesis Nikolass Viesi 2018. gada 19. marts 11:03
    2
    Es negrasīšos strīdēties par efektivitāti, man ir divi šķīvji, viens sildīšanas plīts, otrs indukcija, es neredzu daudz atšķirību, katru pārbaudīju, gatavojot tos pašus traukus, atsevišķi pieslēdzu elektrisko skaitītāju. Indukcijas sildītājs uzkarst ātrāk, tas droši vien ir viss. precīzāk, par 2 kilovats mēnesī apēda vairāk, bet vienas virtuves mērogā tas nav kritiski svarīgs. Fotoattēlā redzamā indukcijas sildīšana ir tāda, kādu vēlatiesEs atzīmēju divas lietas, kas principā liek šo ideju nonsenss: 1. Indukcijas flīzes, tāpat kā jebkura cita indukcijas ierīce, nevar darboties ar materiāliem, kas nav magnetizēti, bet šeit gofrēta caurule, kas izgatavota no krāsainā metāla vai nerūsējošā tērauda, ​​indukcijai tā ir vienāda. 2.Sildot, jebkuram šķidrumam ir vēlme izplesties, taču šādas iespējas nav, kas nozīmē, ka vājā vietā nebūs cirkulācijas vai spiediena samazināšanas. Un cik daudz var sildīt viens kW / h, to nosaka katrs rakstnieks. Bet uz Zemes planētas fizikas likumi darbojas izšķīst, un tas ir jāņem vērā.
    1. Vadims
      #67 Vadims Viesi 2018. gada 19. marts 15:25
      1
      Labi, jūs vēlaties teikt, ka videoklipā temperatūras sensors tika uzkarsēts atsevišķi? Ir nerūsējošais tērauds ar magnētiskām īpašībām. Ideja ir laba, es to realizēšu.
    2. Helge
      #68 Helge Viesi 2018. gada 19. marts 16:05
      0
      Jūs neredzēsit lielas atšķirības starp krāsnīm, jo ​​mājsaimniecības indukcijās tās neizmanto nopietnus risinājumus - ir vienkārša viena taustiņa shēma. Attiecīgi ietaupījumi, kas saistīti ar apkures un dzesēšanas inerces neesamību, tas ir, pilnīgāku iegūtā siltuma izmantošanu.
      1. Makhno
        #69 Makhno Viesi 2019. gada 16. janvāris 01:14
        0
        Ietaupījums, sildot apkārtējo gaisu. Indukcijas sildītājs silda tikai pašu trauku metālu, parastā plīts silda visu, gaisu, traukus, ērtības.
  20. Helge
    #70 Helge Viesi 2018. gada 19. marts 19:17
    1
    Es domāju, ka tas ir mazliet neglīti, galu galā, neizcelt konkrētus datus. Eļļas krāsošana 1: Pannas tipa trauka sildīšana ar ūdeni līdz 99 ° nevārījās, jo enerģijas aprēķināšana būs grūtāka. Tvertne nav izolēta, dabiski zaudējumi, ko rada pati gaisa sildīšana. Ikviens, kurš vēlas, var aprēķināt siltuma zudumu skaitu gaisa sildīšanas dēļ, t ° C gaisa 24 ° C. Apsildāms ar 15 kW indukcijas izstarotāju. Kā redzat, laiks pirms vārīšanās bija 3 minūtes. 10 sek

    Eļļas gleznojumā 2: tāda paša tilpuma ūdens sildīšanas laiks, nezaudējot gaisa sildīšanu, un 100% sildīšanas efektivitāte ir 4 minūtes. 46 sek


    Nu, kungi, teorētiski visi, aprēķiniet, cik daudz siltumenerģijas tika saražots uz indukcijas radiatora ar nominālo starojuma jaudu 15 kW, ja faktiskais elektroenerģijas patēriņš bija ~ 14,5 kW?
    1. Helge
      #71 Helge Viesi 2018. gada 20. marts 14:13
      1
      Visbeidzot es izdomāju tādu sistēmu kā vietne.
      Tātad šeit ir parādīts reālo indukcijas sildīšanas mērījumu attēls:

      Tiem, kas vēlas aprēķināt gaisa sildīšanas zudumus, dati: temperatūra 24 ° C, mitrums 90%, katliņš 500 mm diametrā wok (vārda tulkojums) ir pārklāts ar vāku.
      Standarta ūdens sildītājs sildīs tādu pašu ūdens daudzumu:
      Minimālā efektivitāte ir 120% no patērētās elektroenerģijas. Tomēr faktiski šādi emitētāji no tīkla patērē ~ 14,5 kW, ne vairāk. Šeit nav nekas pasakains, indukcija nerada siltumu, tā “šūpojas” vielai, siltums ir blakusprodukts. Nu, metāla rezonanse nav atcelta. Visas kausēšanas krāsnis ir rezonējošas un darbojas,
      tas ir, viņi uzrauga radiācijas frekvenci - sadzīves flīzēs šādas funkcijas nav. Nu, indukcijai ir vienalga, kuru metālu karsēt - jautājums ir frekvencēs. Bet metālu magnetizēšana, protams, ir vienkāršāka un rentablāka efektivitātes ziņā.
      1. aleks2468
        #72 aleks2468 Viesi 2018. gada 25. marts 17:45
        1
        Induktors uzsilda 80% no trauka pārvietojuma (10,96 litri), un ar desmit, visi 100% (13,7 litri) ar induktoru iztērēja 0,95603 kWh un attiecīgi 1,195 kWh ar desmit - 20% starpību (100 % -80% = 20; pēc sildīšanas pārvietošanas)))))
        Eļļas glezna - elementāra scam ar apsildāmās ķermeņa tilpumu))))
        1. Helge
          #73 Helge Viesi 2018. gada 29. marts 08:30
          0
          Pēdējā publiskajā izdevumā tas maksā precīzi 10.96, tāpat kā indukcijā. Tomēr indukcija NAV vienāda ar desmit
  21. Viesis Jurijs
    #74 Viesis Jurijs Viesi 2018. gada 19. marts 19:17
    0
    Reizēm augstāka efektivitāte - pie siltumsūkņa. Visi pārējie apsvērumi ir ķecerība!
    1. Vadims
      #75 Vadims Viesi 2018. gada 19. marts 20:59
      0
      Labi. Un, ja mēs ņemam vērā kopumu: izgatavošanas vienkāršība, sastāvdaļu izmaksas, apkopes vienkāršība, pieejamība. Kurš projekts uzvarēs?
      1. Helge
        #76 Helge Viesi 2018. gada 20. marts 09:33
        1
        Es zinu Vācijai - tur valsts līmenī subsīdijas "zemes sūkņu" uzstādīšanai, Grundpumpe burtiskajam tulkojumam. Siltumsūknis zemes karstuma dēļ, arī visas zemes uzstādīšanas grūtības ir saistītas ar zemes darbiem. Es jau neatceros cenu, bet ne bērnišķīgi, tāpēc viņi subsidē.Tiesa, tas laika gaitā atmaksājas.
      2. Helge
        #77 Helge Viesi 2018. gada 20. marts 09:39
        0
        Es esmu praksē: piecus gadus cenas gazifikācijas projektēšanas darbiem ir tikai pieaugušas. Mūsdienās gāzes projekts patērē visu iespējamo peļņu no tā izmantošanas 30–40 gadus uz priekšu. Ja vien, protams, pašvaldību līmenī tas netiek subsidēts.
    2. Helge
      #78 Helge Viesi 2018. gada 20. marts 09:25
      0
      Mēģiniet sildīt ar siltumsūkni temperatūrā, kas zemāka par -15 ° C
      1. Vadims
        #79 Vadims Viesi 2018. gada 20. marts 14:47 plkst.
        0
        Uz to es vedinu. Ņemot vērā: vasarnīca 45 kv.m., apmeklējums no pavasara līdz salnām, vienvietīga istaba 25 kv.m, gāzes padeve, bet atsakās pieslēgties, kamēr apkure nav pabeigta. Es gribu uz laiku sildīt, tā sakot, pamazām. Siltumsūknis ar uzstādīšanu maksā apmēram 400 000 rubļu (lētākais), vai tas joprojām var būt indukcijas plīts? Vai?
        1. Helge
          #80 Helge Viesi 2018. gada 29. marts 09:19
          0
          Flīze nav ļoti laba: to efektivitāte tomēr atstāj daudz vēlama. Turklāt ķīniešu valoda ir ķīniešu valoda, bez firmas zīmes, bailīgi atstāt bez uzraudzības. Nu, visas smadzenes ir sašūtas, lai pēc 4 stundām tās izslēgtos. Es atrisinu kontroliera jautājumu, lineāžā būs 3, 5 kW sildītāji 220 un trīs fāžu jauda līdz 100 kW. Cenu zīme ir aptuveni 30 kilogramu rubļu. Sērijā cena, visticamāk, būtiski nemainīsies.
  22. alikisay
    #81 alikisay Viesi 2018. gada 23. marts 19:37
    1
    siltuma zudumi ir atkarīgi no virsmas laukuma, caur kuru siltums tiek noņemts. Daudzdzīvokļu mājās tās galvenokārt ir sienas, logi. Nozīmīgus siltuma zudumus nodrošina ventilācija.
    Tātad, ja dzīvoklī ir labi izolētas 3. pakešu logu sienas un logi ar slāni, kas atstarojas IR diapazonā, tad pietiks ar 1 kW jaudu. Tomēr reālajā dzīvē vairums padomju laikā ražotu dzīvokļu un daudzu jau Krievijā celtu māju ir ļoti atšķirīgi siltuma zudumu ziņā. Plus atkarīgā psiholoģija. Kad viņi dodas uz lieveņu smēķēt, un pēc tam ziemā atver verandas logu, lai tabakas smaku neievilktu mājā. Kad regulatoram neliek akumulatoru, tas maksā naudu, un pavasarī būs logi un logu atveres. Nav iespējams no cilvēkiem iekasēt naudu par fasāžu siltināšanu (valstij obligāti), bet, lūdzu, katru gadu maksājiet pusi no šīs summas par apkuri.
    Kas attiecas uz indukcijas sildīšanu. Ir grūti saprast piedāvātās shēmas mērķi. Kāda ir atšķirība starp vienkārša sildītāja un šī "kosmosa kuģa" siltumu, tas noteikti nav iespējams. Droši vien ierīce maina apkārtējā gaisa un sadzīves priekšmetu siltumietilpību samazināšanas virzienā (gravitācija kropļo telpas-laika kontinuumu). Tāpēc tiem pašiem elektrības zudumiem tos var uzkarsēt lielāks grādu skaits.
    IMHO Fomenkovschina.
    1. Viesis Nikolajs
      #82 Viesis Nikolajs Viesi 2018. gada 27. marts 05:02
      0
      Necieņa pret pretinieku strīdā ved uz māju, un patiesība paliek nepiepildīta. Katrs no jums darbojas vecā fizisko parādību skolā un nevēlas izpētīt jaunas atklātas vai neizpētītas pasaules enerģijas parādības.
      Mērīšanas metodes kļūst novecojušas, tāpat kā likumi, kas prasa grozījumus un izmaiņas.
      Siltuma un siltuma pārnešanas uz celtni parādības nav izpētītas, un tās tiek veidotas, pamatojoties uz laboratorijas praksi.
      Esiet pieklājīgs un kulturāls savos secinājumos un izturieties pret citiem kā pret sevi, lai turpmāk netiktu uzskatīti par šarlatānu.
    2. Helge
      #83 Helge Viesi 2018. gada 29. marts 09:22
      0
      Siltuma zudumi ir atkarīgi no laukuma un no sienu siltumvadītspējas / siltumnoturības. Ventilācija, ja tā nav iegrime, nesniedz būtiskus zaudējumus.
  23. boba
    #84 boba Viesi 2018. gada 26. marts 00:36
    1
    papēžiem citam jaudīgam datoram, kas piekrauts sarežģītiem uzdevumiem, iespējams, ka ieguve ir silta un efektivitāte nepazūd
  24. Gregorijs
    #85 Gregorijs Viesi 2018. gada 3. aprīlis 18:21
    0
    Jūs izgatavojāt ratiņus no maizes klaips. Sildelementa, lodāmura, lampas un citu lietu efektivitāte - 100%. Šī ir aktīva slodze, tā aktīvi pārveido enerģiju (šajā gadījumā elektrisko) siltumā, un mums tā ir nepieciešama. Tas nesniedz neko citu - parasto Džoula-Lenca likumu. Un šāda uzstādīšana ar indukciju ir sarežģītāka, neuzticamāka, dārgāka, un tās efektivitāte, starp citu, būs zemāka nekā parastajam sildelementam, jo daļa enerģijas (lai arī tā, iespējams, ir nenozīmīga) pazudīs elektromagnētisko viļņu veidā.
    1. Helge
      #86 Helge Viesi 2018. gada 9. aprīlis 08:42
      0
      Apgaismojiet, kāpēc luktura efektivitāte ir 100%, kvēlot vai sildot? Jums atpalikušās pasaules muļķi izgudro visu veidu atkritumus, bet jums vienkārši jāieslēdz gaisma, un tas tūlīt būs silts ... Līdzīgi, izmantojot lodāmuru, dodiet modeli ar efektivitāti 100%, mēs to pārdosim ārzemēs, pretējā gadījumā viņiem tādu nav ...
  25. Vasja
    #87 Vasja Viesi 2018. gada 9. aprīlis 16:24
    0
    Es lasīju komentārus, un visi strīdas par efektivitāti, bet man ir cits jautājums. Spriežot pēc foto no radiatora, ir savienota gofrēta nerūsējošā tērauda caurule, citus neesmu redzējis arī veikalos. Īsi sakot, šī ķēde nedarbojas 100%, jo indukcijas plīts darbojas tikai ar magnētisku materiālu, dzelzs, čuguna utt. Tātad, kā sēšanas sistēma darbojas viņam? Tas viss ir atkritumi.
    1. Viesis Aleksandrs
      #88 Viesis Aleksandrs Viesi 2019. gada 12. jūlijs 9:26 plkst.
      0
      Tagad šādi gofrējumi visi sarūsē. Čuguna cepamās pannas un citi ēdieni, kas nekad nerūsēja, "Ražots Lysvā" (!!!) Tie arī rūsē! Viltus !!! Ķīna-Ķīna .. Diezgan iespējams, ka gofrē var būt piemaisījumi ... Lai gan arī šim gadījumam nav iespējams 100% ticēt. Lasot, mēs nevaram just šo siltumu.
  26. Roberts
    #89 Roberts Viesi 2018. gada 10. aprīlis 08:33
    1
    Par ko šeit rakstītas muļķības? Elektroenerģijas pārvēršanai siltumā ir viena aprēķina formula Q = I2 * R * t, kur I ir strāva ķēdē, R ir slodzes pretestība, t ir darbības laiks. Efektivitāte ar jebkuru konvertēšanas metodi no e-pasta. enerģija, lai sildītu 100%. Drošības, resursu, ērtības, cenas, komforta, izmēru atšķirības.
    1. Helge
      #90 Helge Viesi 2018. gada 23. aprīlis 15:21
      0
      Izņemot nihromu nezinu? Mikroviļņu krāsnī, kā aprēķināt pēc šīs formulas, vai varat sniegt aprēķina piemēru?
  27. Maikls
    #91 Maikls Viesi 2018. gada 11. jūlijs plkst. 9:12
    0
    ir pienācis laiks visiem vietējiem siltuma akadēmiķiem doties uz pamatskolām, pēc tam mācīt fiziku .... tad jūs varat spekulēt par sildītāja efektivitāti.
  28. RuslanME
    #92 RuslanME Apmeklētāji 2018. gada 11. septembris 10:06
    1
    Vietnē YouTube es redzēju pirms simts gadiem, kā kāds vīrietis vienkārši ievieto šādu indukcijas krāsni tieši aiz vannas istabā apturēta radiatora =)
  29. Viesis Alekss
    #93 Viesis Alekss Viesi 2018. gada 18. oktobris 18:26
    0
    Bija tik daudz vērts, lai izsalktu, dārgais Kulibins. Viņi studētu fiziku 8. klasē, nepazustu jau sākotnējā izgudrojuma vēstījumā. Patiesībā esmu pārsteigts, kā cilvēks, kurš tik sarežģītā veidā iegūst siltumu no elektrības, nezina, ka jebkura elektrības pārveidotāja efektivitāte siltumam slēgtā 100% tilpumā. Kārlis - 100% (pat ja pārveidotājam ir mehāniski kustīgi elementi). Nejauciet ar siltumsūkņiem (ledusskapjiem, gaisa kondicionieriem), jo tie nedarbojas slēgtā tilpumā (sistēmā).
  30. Viesis Oļegs
    #94 Viesis Oļegs Viesi 2018. gada 21. oktobris 14:50 plkst.
    0
    un caurules no kura uzņēmuma ..lavita..tie ir atšķirīgi kuri magnetizēti kuri nav, ne visi ies tikai magnētiski
  31. Jurijs
    #95 Jurijs Viesi 2018. gada 1. novembris 11:24
    0
    Šī nav tieša indukcijas apkure, šajā gadījumā mums ir transformators ar īsslēgtu sekundāro tinumu (tas nedarbosies bez džempera).
    1. Jurijs
      #96 Jurijs Viesi 2018. gada 2. novembris 09:19
      0
      Šajā gadījumā metāla magnētiskajām īpašībām nav nozīmes.
  32. Kirils
    #97 Kirils Viesi 2018. gada 19. decembrī 20:11
    1
    Sildītāja efektivitāte ir aptuveni 100%, tāpēc jums ir 350%? Īkšķus uz augšu, īkšķus uz augšu.
  33. Kirils
    #98 Kirils Viesi 2018. gada 19. decembrī 20:29
    0
    Elektriskais sildītājs, pat konvektors, pat IR, slēgtā telpā pārvērsīs visu enerģiju siltumā (izņemot to, ka skaņa un EMP nedarbosies))). Bet IR sildīs žogu / priekšmetus, un konvektors būs gaiss, tāpēc temperatūras komforts telpā būs atšķirīgs.
  34. alexander1
    #99 alexander1 Viesi 2019. gada 25. janvārī plkst. 8:36 plkst.
    0
    “Apkures sistēmas ir paredzētas siltuma zudumu kompensēšanai dzīvojamās un rūpnieciskās telpās”, kaut ko tādu definē SNiP. Siltuma zudumi ir tieši proporcionāli temperatūras starpībai gan telpās, gan ārpus tām, un apgriezti proporcionāli siltumizolācijas kvalitātei. Ilgstoši nodarbojoties ar apkuri, varu teikt, ka ir mājas, kuru jauda ir 2 kW. uz 10 kv.m. maz, bet ir arī tādi, kuru jauda ir 0,5 kW. uz 10Q vairāk nekā pietiekami. Jums jāsaprot, ka mēs runājam īpaši par siltumenerģiju, bet gan par tās ražošanu no cita veida enerģijas un konversijas efektivitāti: tas ir konkrēts lēmums konkrētā gadījumā. Kas attiecas uz efektivitāti dažādas ierīces, es domāju, ka ar elektriskajiem sildītājiem tas tiešām ir 100%.Zaudējumi rodas tikai elektrības vadiem ārpus telpām, kurus, pareizi uzstādot, var atstāt novārtā. Siltumsūkņi ir efektīvāki, taču tas ir brīnums tikai tad, ja konkrētu istabu uzskatām par slēgtu apkures sistēmu, ko daudzi dara, panākot efektivitāti virs 100%. Bet siltumsūknis ņem siltumu no apkārtējās vides, ūdens, gaisa, augsnes, kas saņem siltumu no avotiem ārpus telpas, tātad arī “Nobela” efektivitātei. Ja mēs visu planētu uzskatām par slēgtu termisko sistēmu, kas šajā gadījumā ir pieļaujama , tad viss kļūst saprotams, tas ir, iekšējo karstumu jūsu māju silda saule vai pati zeme. Visu citu veidu sildītājiem efektivitāte ir 95% un zemāka.
  35. Viesis
    #100 Viesis Viesi 2019. gada 31. janvāris 18:05
    0
    Indukcijas sildītāja efektivitāte - mārketinga izkrāpšana. Padomā pats: vismaz zaudējumi pārveidotājam un zaudējumi uz spoles. Lai gan parastajam sildelementam ir gandrīz 100% efektivitāte, jo siltumā rodas pat zaudējumi
  36. Andryukha 2
    #101 Andryukha 2 Viesi 2019. gada 12. marts 15:25 plkst.
    0
    Es teikšu, ka vairāk nekā 500 vatu grīdas apsilde, telpu apsilda ātrāk nekā 2000 vatu dzelzs. Tiek ievērots enerģijas taupīšanas likums. Vienkārši grīda būs 50 grādi pēc Celsija (un gaiss 30), bet dzelzs - 500 grādi (un gaiss 15). Bet kontakta laukums ar apsildāmo gaisu telpā ir dažāda lieluma.
  37. Jurijs dolgarevs
    #102 Jurijs dolgarevs Viesi 2019. gada 20. marts 12:37
    0
    100% nevar būt vienkārša iemesla dēļ - zudumi vados, kontaktos (automātiski), īslaicīga pretestība savienojumos un rezultātā siltums izdalās vairogā pie ieejas, nevis jūsu mājās. Jā, vadiem ir arī izturība pret jūsu mājām. Zaudējumi konvertējot un atkārtojot arī transformatoros, neviens nav atcēlis.
  38. Viesis Saša
    #103 Viesis Saša Viesi 2019. gada 13. maijs 14:44 plkst.
    1
    Ja dizains patiešām darbojas, autorei tas ir labi izdarīts! Skeptiķi vienmēr bija pārsteigti komentāros, izņemot savējos. Un viņi neko nenoturēja savās rokās, bet skaidri zināja XD termodinamikas likumus.

Lasīt arī

Kļūdu kodi veļas mašīnām