Pasidaryk pats
Gyvenimo įsilaužimai, meistriškumo pamokos, naudingi patarimai, receptai.
namai » Medžioklės žvejybos turizmo išgyvenimas » Žuvies rūkymas žvejojant: greita, paprasta, skanu. Mano ataskaita

Šiais metais man pasisekė dalį pavasario atostogų praleisti prie miško upės. Žvejyba su palapinėmis su draugų kompanija yra ypatingas malonumas. Mūsų stovykla nebuvo nuolatinė, per savaitę trukusią kelionę pakeitėme tris stovyklavietes. Ultralengva žvejyba miško upėje – atskiros istorijos tema. Sugauta žuvis natūraliai sudarė liūto dalį mūsų dietos. Įpusėjus kelionei, tradicinė žuvies sriuba, kepta žuvis ir kuleshas pradėjo jaustis gana nuobodu, o troškinys, kurį mes su partneriu duodame kas mėnesį kaip racioną (aptarnaujame Nepaprastųjų situacijų ministerijoje), jau seniai nebuvo mūsų burnoje.

Kaip eksperimentą mano partneris pasiėmė su savimi naminę rūkyklą, kad paįvairintų savo mitybą. Ilsėjomės ant nedidelės upės. Aš judėjau upės pakrante su spiningu, o mano partneris su sūpynėmis įsitaisė netoli nuo stovyklos ir laukė kuojų ant kažkieno pastatyto grindinio.

Ryto laimikį nuspręsta parūkyti.

Viskas pasirodė nepaprastai paprasta. Visas sugautas žuvis tiesiog apibarstėme druska ir sudėjome į kibirą. Užkūrėme laužą ir pradėjome ruoštis rūkyti.

Dūmams kurti buvo naudojamos alksnio drožlės.

Rūkykla buvo medicininė nerūdijančio plieno rūkykla. Ant dugno suberta pora sauju skiedros, ant triju metaliniu veržliu apie 2 cm atstumu nuo dugno uždėtas nerūdijančio plieno lakštas.Tada į vidų įdėtos grotelės, ant kurių dedama žuvis.

Uždenkite biksą dangčiu ir padėkite ant ugnies 20 minučių.

Gaisro ugnis, kaitindama rūkyklos dugną, įkaitino medžio drožles, iš kurios kilo karšti dūmai žuviai rūkyti. Nukėlus nuo ugnies, rūkyklai buvo leista atvėsti apie dešimt minučių.

Žuvis pasirodė auksinės rudos spalvos.

Kol jie dengė stalą, į rūkyklą padėjo antrą porciją žuvies. Kuoja pasirodė auksinė, o ešeriai tamsesni.

Visos žuvys buvo tinkamo skonio, bet vis tiek ešeriai man patiko labiau. Kartu su kepsnine žuvį galima padėti ant stalo ir ji bus graži ir skani.

Putos būtų idealiai tikusios prie rūkytos mėsos, bet miške su ja sunku susitvarkyti, todėl valgėme su duona ir peletrūnu. Vienam atidėjimui į rūkyklą telpa kilogramas žuvies. Ruošiantis nereikia jokių rūpesčių, o rezultatas tiesiog nuostabus. Jei nėra šaldytuvo, tai dar vienas geras būdas išsaugoti laimikį. Kasdienybė žvejojant taip pat labai svarbi, todėl tolimoje kelionėje rūkykla tiesiog būtina.

grįžk
komentuoti
  • varlytėšypsokisjuokdamasisskaistalaišypsenėlėatsipalaidavęs atsipalaidavęsišsišiepti
    širdis_akysbučiuojantis_širdisbučiuojantis_užmerktas_akisparaudusipalengvėjopatenkintasšypsnys
    mirktelėtiužstrigęs_liežuvis_mirksi_akisiškištas liežuvis užmerktos akysišsišiepęsbučiuojasiįstrigo_liežuvismiega
    neramussusiraukęsskausmingasišsižiokgrimasassutrikęsnutilo
    be išraiškosnelinksmasprakaito_šypsenaprakaitasnusivylęs_palengvėjęspavargęspasyvus
    nusivylęssutrikęsbaisušaltas prakaitasištvertiverktiraudoti

Vestuvių šampanas | Pasidaryk pats

Auskarai "Gėlės" | Pasidaryk pats

Naujas veidrodis iš senos keptuvės | Pasidaryk pats

Kaip savo rankomis padaryti automobilio priekinį stiklą permatomą

«Padarykite tai patys – savo rankomis» - įdomių naminių gaminių, pagamintų iš laužo medžiagų ir namuose esančių daiktų, svetainė. Žingsnis po žingsnio meistriškumo kursai su nuotraukomis ir aprašymais, technologijomis, gyvenimo gudrybėmis – viskas, ko reikia tikram meistrui ar tiesiog amatininkui rankdarbiams. Bet kokio sudėtingumo amatai, didelis kūrybiškumo krypčių ir idėjų pasirinkimas.