Pasidaryk pats pasidaryk pats
Meistriškumo kursai, instrukcijos, naudingi patarimai, receptai.
» Ar verta montuoti magnetą ant alyvos filtro?
Nusprendžiau patikrinti, ar reikia montuoti magnetą ant alyvos filtro. Tam pasirinkau neodimį iš kietojo disko - jis yra pakankamai galingas ir, jei kažkas metalinio tepimo sistemoje pateks į magnetinį lauką, jis visą laiką bus patikimai laikomas. Kito pakeitimo metu jis pritvirtintas prie filtro elemento galo. Nuvažiavęs 5 tūkstančius km, vėl pakeičiau tepalą, o dabar atidarysiu naudotą filtrą, kad viską matyčiau savo akimis.
Ar turėčiau įmontuoti magnetą ant alyvos filtro

Kas turėtų būti po ranka


  • Bulgarų
  • Tinka naftos nutekėjimui (senas išpjautas plastikinis indas);
  • Skudurėlis rankoms nušluostyti.

Priešpaskutinė sąlyga manęs neatitiko, ir aš turėjau pilti aliejaus ant medinių grindų, dengiančių garažo duobę, kurio nerekomenduoju pakartoti.

Filtro atidarymas


Patogumui centrinį filtro elemento kanalą užkimšau popieriniu kištuku, kad likusi alyva neištekėtų. Nupjaunu filtrą šlifuokliu, atsitraukdamas nuo vidaus 2–2,5 cm. Norėdami tai padaryti, pasukite korpusą pagal poreikį. Nebūtina būti labai uoliems, kad karštas metalas neuždegtų variklio alyvos.
Ar turėčiau įmontuoti magnetą ant alyvos filtro

Kai pjūvis bus per visą skersmenį, turėtumėte atjungti korpuso puses ir nuimti filtro elementą. Jis sėdi gana stora, todėl jūs turite pabandyti. Beje, dėl tos pačios priežasties drožlės iš pjūvio negalėjo patekti į filtro dugną, o tai išsaugo eksperimento grynumą.
Ar turėčiau įmontuoti magnetą ant alyvos filtro

Turinio analizė


Ar turėčiau įmontuoti magnetą ant alyvos filtro

Tyrimams vis dar turime puodelio formos filtro nugarėlę (niekur negalime pašalinti neodimio juostos!). Nusausinęs likusį aliejų, pradedu manipuliuoti magnetu, vedu jį išilgai kūno įvairiomis kryptimis. Variklinės alyvos ir metalinių dulkių emulsija seka lauko judesį. Mano atveju, susidūrė net labai didelės dalelės.
Ar turėčiau įmontuoti magnetą ant alyvos filtro

Filtro talpa yra 15 mikronų, todėl jis netrukdo šio abrazyvo cirkuliacijai alyvos sistemoje.
Ar turėčiau įmontuoti magnetą ant alyvos filtro

Apibendrinant


Galiu pasakyti užtikrintai - nusistatykite alyvos filtras tikrai to vertas, nes tai, ką jis sugauna, visada būna pakaboje, kai variklis dirba (skiedros yra per lengvos, kad būtų galima nusėsti), todėl spartėja trinties porų susidėvėjimas. Šis metodas yra pats paprasčiausias ir patikimiausias metalo priemaišoms ištraukti iš variklio tepimo sistemos, tuo iš tikrųjų buvau įsitikinęs kartu su jumis.

Žiūrėkite vaizdo įrašą


Komentarai (68)
  1. Ivanas
    #1 Ivanas Svečiai 2019 m. Vasario 27 d. 14:56 val.
    73
    Pjaudami dėklą malūnėliu, ar traškučiai pateko ten netyčia?
  2. Svečias Vladimiras
    #2 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Vasario 27 d. 14:59 val.
    16
    Eksperimento grynumui geriau pjaustyti metalo žirklėmis, o ne malūnėliu. Iš jo drožlės ir kt. taip pat skraido ir traukia magnetas.
  3. Zvirkūnas Genadijus Michailovičius
    #3 Zvirkūnas Genadijus Michailovičius Svečiai 2019 m. Vasario 27 d. 3:01 val.
    8
    Ačiū tau trumpai, aiškiai, įtikinamai.
    1. Evlampy Sukhodrishchev
      #4 Evlampy Sukhodrishchev Svečiai 2019 m. Vasario 28 d., 15:38, 15 val.
      29
      Ir svarbiausia - juokinga. Pjaustydami trintuvu, suraskite drožles ir pjuvenas.
      1. Svečias Nikolajus
        #5 Svečias Nikolajus Svečiai 2019 m. Kovo 8 d. 9:46 p.
        1
        Metodas yra tikrai labai efektyvus. Jie taip pat rašo apie nemagnetines daleles. Taigi, kalbant apie kietumą, jie yra mažiau pavojingi nei plieno, ketaus intarpai aliejuje. Galų gale jie naudojami kaip abrazyvinė medžiaga (aliejus + plieno „dulkės“). Išlaidos yra menkos ir laiko, ir finansinės.
  4. Igoris
    #6 Igoris Svečiai 2019 m. Vasario 27 d., 3:26, p.
    30
    Bet kurio variklio dalys iš aliuminio ar lydinių susidėvi. Jie neįmagnetina! Tai, ką jūs surinkote filtro apačioje, yra šlifavimo priemonė, kurios nepraleido pats filtras. Na, be abejo, drožlės iš malūnėlio.
    1. Svečias Aleksandras
      #7 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. Kovo 1 d. 11:25
      1
      Tiksliai
    2. Georgas
      #8 Georgas Svečiai 2019 m. Kovo 10 d., 17:47, p.
      2
      Balionų sienos yra ketaus, žiedai taip pat gaminami iš juodųjų metalų, kaip alkūninis velenas, todėl jie puikiai įmagnetinami.
    3. Ratamahata
      #9 Ratamahata Svečiai 2019 m. Kovo 11 d. 12:45
      2
      Kol variklis yra šaltame aliejuje, filtras iš jo indo visas daleles pateks į aplinkkelio vožtuvą. Ir tai yra iki +80 laipsnių! Filtre alyvos slėgis yra toks, kad jis spaudžia vožtuvo standžią spyruoklę „šaltai“ ir atitinkamai praplauna viską, ką surinko veikdamas uždarytu vožtuvu. Tuo pačiu metu nuo paties filtro elemento nuplaunama šiek tiek nešvarumų.
  5. y
    #10 y Svečiai 2019 m. Vasario 27 d., 15:48, p.
    12
    esant 15 mikronų greičiui, filtras neperduos lustų, bet paliks jį filtro viduje
  6. Eugenijus
    #11 Eugenijus Svečiai 2019 m. Vasario 27 d. 16:23
    5
    Bet ar dėl to šis filtras yra ko nors vertas? ar aš jo nesuprantu? sumišęs
    1. ivan
      #12 ivan Svečiai 2019 m. Kovo 7 d., 09:53
      0
      pažiūrėkite, kaip veikia filtras ... ir jūs suprasite ... kai variklis užvedamas, kai šalta alyva, jis nieko nefiltruoja
  7. Svečias Sergejus
    #13 Svečias Sergejus Svečiai 2019 m. Vasario 27 d. 17:09
    17
    Pamiršai pridėti dar 20-30 arklių, pridedama bent jau dedama į kuro liniją ir išmetimo vamzdį
  8. Svečias Viktoras
    #14 Svečias Viktoras Svečiai 2019 m. Vasario 27 d. 19:12
    4
    jūs parodote drožles., tarsi jūsų variklis veiktų be alyvos.
  9. Svečias Roma
    #15 Svečias Roma Svečiai 2019 m. Vasario 27 d. 20:00
    8
    Aš visiškai sutinku, pats dedu magnetus. Rezultatas teigiamas: jis sulaiko metalo dulkes (susidėvėjusius gaminius). Vis tiek labai naudinga įdiegti magnetinio išleidimo kamštį.
  10. Igoris
    #16 Igoris Svečiai 2019 m. Vasario 27 d. 9:02 val.
    3
    Jis taip pat įdėjo 2 magnetus, atidarė filtrą batų peiliu ir plaktuku, ten buvo šiek tiek smulkių metalinių „dulkių“, iš principo, jei tai atidėlioja filtrą, iš magneto nėra jokios prasmės (magnetas laikosi iki filtro elemento), bet jei jis yra tikrai toks mažas, kad praeina pro jį popierius “, kam tada to reikia aliejuje :-)
  11. Lechas
    #17 Lechas Svečiai 2019 m. Vasario 27 d. 11:46 p.
    11
    O kur dingo įprastas magnetas iš variklio dėklo?
    1. Igoris A
      #18 Igoris A Svečiai 2019 m. Kovo 16 d. 00:26
      0
      Aš atskleisiu baisią paslaptį. daugelyje šiuolaikinių variklių tokio kamščio nėra.
  12. Markas
    #19 Markas Svečiai 2019 m. Vasario 28 d. 01:13
    5
    Lustai iš šlifavimo mašinos, įdomu, kad pagrindinis susidėvėjimas kyla iš cilindrų, bet, kaip žinote, blokai dabar yra aliuminio, kas tada sugauna šį magnetą, įdėklus ir žiedus?
    1. Svečias Sergas
      #20 Svečias Sergas Svečiai 2019 m. Kovo 1 d. 9:31 p.
      9
      Tiesą sakant, visi aliuminio blokai yra rankovių tipo. Frazė „sausa rankovė“ nieko nereiškia? Ir ši rankovė, kaip bebūtų keista, yra ketaus.
    2. Juozapas
      #21 Juozapas Svečiai 2019 m. Kovo 2 d., 00:51
      8
      Blokas gali būti aliuminis, bet rankovės yra panašios į stūmoklio žiedus iš plieno.
    3. mehanigg
      #22 mehanigg Svečiai 2019 m. Kovo 2 d. 10:34 val.
      1
      Pažymėti, blokai su retomis išimtimis (Gas-66) yra pagaminti iš ketaus, bet ant Gas-66 aliuminio bloke yra plieninės rankovės
  13. Lustų rinkinys
    #23 Lustų rinkinys Svečiai 2019 m. Vasario 28 d. 01:41
    1
    Aliejus dugne, tikiuosi, kad surinkau tą patį gatavą feromagnetinį skystį, kainuoja daug pinigų
  14. Svečias Andrejus
    #24 Svečias Andrejus Svečiai 2019 m. Vasario 28 d., 05:33
    1
    Ir negalvojote apie tai, kad smulki frakcija, kuri turėtų likti ant dalių, kad ji būtų mažiau nusidėvėjusi, liko filtre. Tai reiškia, kad alyva išgaunama mažiau, nei tikėtasi.
  15. Ku
    #25 Ku Svečiai 2019 m. Vasario 28 d. 08:35
    1
    Jūs esate šlifuoklis, kai supjaustote visas mikroschemas iki magneto ir užstrigo
    1. Svečias Vladimiras
      #26 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Kovo 1 d. 16:39
      0
      Įdėklai yra padengti granitu, jis nemagnetuoja, net jei tai bus drožlės (o tai tiesiog neįmanoma).Įdomu, kokiame automobilyje buvo tas filtras?
  16. Svečias Michaelas
    #27 Svečias Michaelas Svečiai 2019 m. Vasario 28 d. 08:38
    4
    Senais laikais kamštienos durelių kamščiai durims buvo su magnetais, traukė plieno drožlės, aš tai mačiau pati.
    1. Sektorius
      #28 Sektorius Svečiai 2019 m. Vasario 28 d. 13:37 val.
      2
      Tai buvo taip. Tai yra aviacijos greičių dėžėse. Apatinėje dalyje įmontuoti lengvai nuimami magnetiniai kištukai. Dabar jie pereina prie lustų signalizacijos įtaisų, tiksliau, tai jau yra visų naujų tipų. O informacija rodoma rezultatų suvestinėje kabinoje.
  17. Sektorius
    #29 Sektorius Svečiai 2019 m. Vasario 28 d. 13:32 val.
    12
    Aviacijoje FSS (lustų signalizacijos filtrai) dedamas į variklių ir pavarų dėžių alyvų sistemą, siekiant perspėti lėktuvų ir sraigtasparnių įgulą apie variklio ar pavarų dėžės sunaikinimo pradžią. Užsidega indikatorius „Lustai pagrindinėje pavarų dėžėje“ arba „Lustai variklyje“. Tik tuo tikslu jie įdeda magnetus. Jiems daugiau nieko nebereikia. Viskas, ką autorius parašė, yra nesąmonė. Įprastas filtras puikiai atlieka savo darbą. Svarbiausia, kad reikia tai laiku pakeisti.
  18. maks
    #30 maks Svečiai 2019 m. Vasario 28 d., 18:51
    1
    Taip, tikrai nuo pjovimo
  19. Svečias Aleksas
    #31 Svečias Aleksas Svečiai 2019 m. Kovo 1 d. 18:59 val.
    2
    Apskritai, tribotechnologijų požiūriu, mažos dalelės susisuka į ovalą ir tam tikras jų kiekis netgi yra naudingas apsaugant nuo dilimo (alyvos pleište sukuriamas savotiškas „riedėjimo guolis“). Aliejus daugiau praranda savo savybes dėl molekulinės struktūros pokyčių ir silikatų patekimo iš išorės (dulkių ir smėlio iš cilindro sienelių).
  20. ozi
    #32 ozi Svečiai 2019 m. Kovo 1 d. 12:59
    1
    Magnetas iš aliejaus įmagnetino dalį magnetinių miltelių. Ir be magneto aliejus su visais milteliais būtų nusausintas nafig. Kuo skiriasi variklis? Dabar, jei skalbimas vėliau buvo užtvindytas, o likę milteliai buvo išmatuoti kažkokiu specialiu prietaisu - jei yra likučių skirtumų su magnetu ir be jo, tada magnetas bent kažką daro. Jei nėra skirtumo, tada kodėl magnetas. Ir tiesiog magnetas ant miltelių (ir net tiesiog įdėkite magnetą į nusausintą aliejų su ta pačia sėkme) man nereikia.
    1. Geologas
      #33 Geologas Svečiai 2019 m. Kovo 12 d., 05:26
      2
      Ar supratote, ką parašėte?
  21. Zaharas Igolkinas
    #34 Zaharas Igolkinas Svečiai 2019 m. Kovo 1 d. 17:18
    8
    Trinties poros: skirstomojo veleno-svirtys, alyvos siurblio pavaros, grandinė ir pagalbinių mechanizmų pavaros krumpliaračiai ir kt. O čia yra aliuminio blokai? Vaikinai, išmokite medžiagų!
  22. Borisas Khaninas
    #35 Borisas Khaninas Svečiai 2019 m. Kovo 1 d. 10:49 p.
    3
    Magnetas uždedamas ant išleidimo kaiščio! Faktas, kad filtras jau filtruojamas už užuolaidos.
    1. Svečias dėdė Vova
      #36 Svečias dėdė Vova Svečiai 2019 m. Kovo 9 d., 8:47, p.
      0
      Tiksliau, VISIŠKAI
  23. Nikolajus Petrovas
    #37 Nikolajus Petrovas Svečiai 2019 m. Kovo 2 d. 10:14 val.
    2
    Filtro korpuse yra vožtuvas, kuris atidaromas, kai viršijamas slėgis ir alyva nebefiltruojama, patenka į liniją.
  24. Svečias Sergejus
    #38 Svečias Sergejus Svečiai 2019 m. Kovo 2 d. 10:18 val.
    32
    Jei pritvirtinsite lazdelę prie gaubto, o ant lazdelės pakabinsite penkis tokius magnetus (daugiau yra geriau), tada automobilis juos pritrauks ir nuves į priekį. Pagreitis pagerės, o vartojimas sumažės.
    1. Svečias Vladimiras
      #39 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Kovo 4 d. 08:54
      4
      ir užpakalinė dalis, kad sugedus stabdžiui
  25. Svečias Aleksas
    #40 Svečias Aleksas Svečiai 2019 m. Kovo 2 d. 11:05 val.
    0
    Kad liko filtras, alyva. Šį kokteilį net baisu priartinti prie variklio.
    1. Svečias Aleksas
      #41 Svečias Aleksas Svečiai 2019 m. Kovo 5 d. 12:15
      2
      jei daugiau nei 5000 km tiek daug metalo buvo šukuota su ICE, tada po 50 000 km ICE turi prakirsti
  26. Svečias Vladimiras
    #42 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Kovo 4 d. 08:51
    3
    Tiesą sakant, aš įdėjau į keptuvės vidų magnetą, jei keptuvė su špagatu yra glaudžiai priklijuota epoksidiniais klijais, aš nebegaliu jo nuimti, kai laikas atidaryti jūros dumblą. Tai jau yra dvidešimt metų, tada niekas nežinojo niobio magnetų magnetukų, paprasto magneto iš garsiakalbio, 90 000 pavarų dėžių praėjo pro „zaz 968“ su pavarų dėžėmis tuo pačiu tik iš išorės, jei nėra vietos. Apskritai, tvarkingas magnetas gali būti klijuojamas bet kur geriau nei be jų. kas surinks tai, kas neperėjo į filtrą, nepablogės.
  27. Svečias Andrejus
    #43 Svečias Andrejus Svečiai 2019 m. Kovo 4 d. 9:35 val.
    3
    Stipriausias magnetinis laukas neprasiskverbia pro plieno korpusą. patikrinta :-)
  28. Usenko Petras Jakovlevičius
    #44 Usenko Petras Jakovlevičius Svečiai 2019 m. Kovo 5 d. 10:37
    6
    Praėjus šimtmečiui, žurnale = Driving = jie rašė apie magneto naudojimą ICE. Aš taip pat bandžiau. Jis nuleido jį į dujų baką ... ištraukė jį po 10000 km gyvatvorės ... Karterio karteryje jis uždėjo magnetą ant eboxidkos. Tas pats Ežiukas ... Teisingas dalykas.Išardė seną CITROEN, todėl jis buvo įspaudęs magnetines plokšteles savo keptuvėje ... Kuo jų inžinieriai protingesni už kitus ??????
  29. sl
    #45 sl Svečiai 2019 m. Kovo 5 d. 13:31 val.
    1
    kompensuoti
  30. Andron59
    #46 Andron59 Svečiai 2019 m. Kovo 5 d. 18:14
    1
    plieno (geležies) drožles traukia magnetas. Šiuolaikiniuose varikliuose tai yra žiedai ir stiklas. Tai savo ruožtu reiškia figosovo varikliui suprojektuotos ar kreivos rankos ar smegenys, kol variklio pertvara.
  31. Svečias Vadimas
    #47 Svečias Vadimas Svečiai 2019 m. Kovo 6 d., 15:54, p.
    4
    Kai šaltu oru užvedamas variklio filtro avarinis vožtuvas, visa ši shnyaga pateks į variklio alyvos sistemą.
    1. Rostislavas
      #48 Rostislavas Svečiai 2019 m. Kovo 8 d. 14:52 val.
      0
      teisingai
  32. Svečias Viktoras
    #49 Svečias Viktoras Svečiai 2019 m. Kovo 7 d. 17:51 val.
    0
    tiek drožlių už 5 tūkst. Km? Koks automobilis, to noriu ir aš!
  33. Praeina
    #50 Praeina Svečiai 2019 m. Kovo 7 d. 8:11 val.
    1
    Kas šunis šituos magnetus, netrukus jie imsis į galvą į galvą ... pirma, tai drožlės iš šlifavimo mašinos, antra, filtro tinklelis bet kokiu atveju jį sustabdo ...
  34. Rostislavas
    #51 Rostislavas Svečiai 2019 m. Kovo 8 d. 14:51 val.
    0
    Aš galiu klysti, bet susidaro nešvarumai, kuriuos galima išplauti jau gabalėliais.
  35. šaltkalvis
    #52 šaltkalvis Svečiai 2019 m. Kovo 9 d. 8:43 p.
    1
    DRĖGMĖJIMO ŽENKLAS Į PALATEL AL VISADA BUVO MAGNETAS !!! Japonų mama ....
  36. šaltkalvis
    #53 šaltkalvis Svečiai 2019 m. Kovo 9 d. 8:55 val.
    2
    PLIENO stūmokliniai žiedai ... trina prieš PLIENO CILINDRO LAPUS ... visa tai susilieja į indą su MAGNETINIU nutekėjimo kamščiu ... O iš keptuvės jis įsiurbiamas siurbliu per filtrą į sistemą ... IR VISAS RANGE.
  37. Ivanas Ivanovas
    #54 Ivanas Ivanovas Lankytojai 2019 m. Kovo 9 d. 9:57 p.
    0
    Žinote, tokia mintis atėjo į galvą tolimais 80-aisiais. Įdėjau žiedinį magnetą iš garsiakalbio garsiakalbio į „Moskvich“ alyvos filtro korpusą. Po metų keisdama alyvą, pamačiau, kad magnetas-metalo dalelės buvo gana daug. Taigi, manau, neteisingas filtras nepakenks. bet sunku įdėti magnetą į dabartines mašinas ...
  38. .Vladas
    #55 .Vladas Svečiai 2019 m. Kovo 9 d. 10:27 p.
    3
    Kai aš ten dirbau „Ikarus“ autobusu, buvo sumontuoti visi variklio, ašių ir pavarų dėžių kamščiai, magnetai, o kiekvieno alyvos keitimo metu buvo daug drožlių.
  39. #56 Svečiai 2019 m. Kovo 10 d. 00:33
    1
    Pavarų dėžėje ant magistralės yra magnetas.
  40. Kirilas
    #57 Kirilas Svečiai 2019 m. Kovo 11 d. 09:14
    2
    Autorius nežino, kad alyvos filtras, kurio vidutinis iškritimo bruožas yra 40 mikronų (o ką jis turėjo omenyje kalbėdamas apie 15 mikronų - visai neaiškus), atidėlioja daleles ir 5 mikronus. Magnetų rinkinys filtrui su plieniniu dėklu buvo parduotas atgal SSRS, tik magnetai buvo juostelių pavidalu ir dedami ant sienų aplink korpuso perimetrą, o ne vienas apačioje. Tačiau iš jų nėra daug prasmės, žinoma, jis nebus blogesnis, bet taip pat daug geresnis, nes dumblą ir skiedras atidėlioja filtras. O tai, kas yra gerai suspensijoje aliejuje, nekenkia tol, kol nebus sukurti antidispersiniai priedai, tai yra, jei aliejus keičiasi reguliariai ir laiku
  41. Kirilas
    #58 Kirilas Svečiai 2019 m. Kovo 12 d. 03:17
    2
    Pavarų dėžučių ar greičių dėžių magnetiniai išleidimo kaiščiai, priešingai nei teigia kai kurie komentatoriai, nėra skirti valyti alyvą nuo drožlių, o tik stebėti vieneto būklę. Jei keičiant tepalą ant jų aptinkama didelių dalelių, daroma išvada apie galimą dalių žalą. Be to, šios dalelės nepakenks, nes kartu su alyva susidarys trinties poros.
    1. Svečias Valera
      #59 Svečias Valera Svečiai 2019 m. Kovo 14 d. 16:58 p.
      0
      Pavarų dėžėje yra magnetas, kad visa greičių dėžė nesusmulkintų ir nesulaužtų dėklo, kai nutrūksta viena pavara - dantų fragmentai įmagnetinami ir nepatenka tarp visų pavarų ar korpuso ir, pavyzdžiui, GP pavarų.
  42. Sapožnikovas Aleksejus Nikolajevičius
    #60 Sapožnikovas Aleksejus Nikolajevičius Svečiai 2019 m. Kovo 13 d. 11:31
    2
    teisingiau būtų magnetą įmontuoti ant padėklo, o dar geriau - ant padėklo. Po ciklo alyva gerai išpilama į karterį ir per alyvos pompą praeis mažiau metalo drožlių, ji gyvens ilgiau)))
  43. Svečias Vovčikas
    #61 Svečias Vovčikas Svečiai 2019 m. Kovo 13 d. 16:34
    0
    hahaha degrod))) tai yra filtras)))) toliau nei filtras (net jei bus "drožlių") niekas nepraeis :))) tada filtras, huh))))
  44. Svečias Valera
    #62 Svečias Valera Svečiai 2019 m. Kovo 14 d. 16:54
    0
    WBC, visa ši luobelė tiesiai virš apėjimo vožtuvo.
  45. Stanislavas Iljičiovas
    #63 Stanislavas Iljičiovas Svečiai 2019 m. Kovo 15 d. 00:10
    1
    Jei šis dalykas būtų pritaikytas mechaninei arba automatinei transmisijai, jis būtų aktualesnis ....
  46. Svečias Pavelas
    #64 Svečias Pavelas Svečiai 2019 m. Kovo 15 d. 14:43.
    2
    Eksperimento dažnumui reikėjo pamatyti panašų filtrą, su tuo pačiu rida, tačiau be magneto.
  47. Svečias Pavelas
    #65 Svečias Pavelas Svečiai 2019 m. Kovo 15 d. 14:49.
    2
    Įdėkite magnetinį kištuką ant padėklo, o magnetą - ant filtro, dar blogiau, automobilis to tikrai nedarys.)
  48. Svečias Dmitrijus
    #66 Svečias Dmitrijus Svečiai 2019 m. Kovo 16 d. 10:22
    1
    Ar tai humoristinis straipsnis? Taip! laivapriekis
  49. Svečias Sergejus
    #67 Svečias Sergejus Svečiai 2019 m. Kovo 17 d. 04:11
    0
    filtro korpusas yra helezo, tai reiškia, kad jis nepraeis pro magną. laukas ir geležinės drožlės nebus įmagnetintos, kad tinkamai veiktų, magnetas turi būti dedamas į vidų, tačiau to padaryti namuose neįmanoma, tačiau tokių magnetų yra ant padėklo. filtrai viduje

Taip pat skaitykite

Skalbimo mašinų klaidų kodai