Pasidaryk pats pasidaryk pats
Meistriškumo kursai, instrukcijos, naudingi patarimai, receptai.
» »Kaip įdiegti lizdą, jei yra trumpų laidų
Kaip įdiegti lizdą, jei yra trumpų laidų

Laikui bėgant, sovietiniuose namuose anksčiau ar vėliau reikia pakeisti lizdus. Jie niūrūs, šiuolaikiniai euro kištukai į juos nelipo, yra ir kitų priežasčių. Senų Sovietų Sąjungos pastatų laidai pagaminti iš aliuminio. Aliuminis viengyslis laidas yra gana trapus, ir jei jis taip pat įšyla jungties taškuose, tada, kai išjungsite seną lizdą, jis tikrai nutrūks.
Kaip iš tikrųjų atsitiko mano pavyzdyje. Ilgą laiką laidai buvo šildomi dėl susilpnėjusio kontakto, todėl izoliacija jau buvo ištirpusi. Dabar iš sienos, lizdo, išeina maži gabaliukai, o jūs tiesiog negalite įdiegti naujo lizdo. Ši problema yra gana dažna, ypač atliekant remontą. Čia nėra nieko baisaus ir iš principo viskas lengvai nustatoma.

Reikės


  • Susitraukiantis vamzdis (geriau rinkinys su skirtingais diametrais).
  • .
  • Du variniai ar aliumininiai laidai, šerdžių skaičius nesvarbus, pagrindinis kvadratūra yra mažiausiai 1,5 kvadratinio metro. mm
  • Naujas išpardavimas.

Įdėkite lizdą į lizdą trumpais laidais


Pradėkime nuo to, kad namuose išjungsime elektrą. Toliau visus žiedo lizdo kontaktus sužadinsime indikatoriniu atsuktuvu su neonine lempute, kad nustatytume fazę. Tokiu būdu įsitikinkite, kad elektra yra tikrai išjungta ir niekas nepavojingas jūsų gyvybei.
Atsukite priekinį skydelį, atjunkite senojo lizdo kontaktus. Kaip jau sakiau, laidai buvo šildomi, izoliacija ant jų ištirpo, išdžiūvo ir tapo trapi. Kadangi jis sutrūkinėja, jį reikia pašalinti. Vietoj to pasirinkite tinkamo skersmens šilumos susitraukiančius vamzdelius.
Kaip įdiegti lizdą, jei yra trumpų laidų

Aš sukonstruosiu laidus naudodamas WAGO gnybtus. Bet šie patogūs įrenginiai turi būti tinkamai įdiegti, kitaip jie gali žaisti blogai. Taigi: mažiausias ilgis, kuris turi būti išstumtas iš sienos, turėtų būti ne mažesnis kaip 2 cm, o 1 cm atstumas turi būti gerai išvalytas, o ne susiraukšlėjęs ir nesulenktas. Tai yra pagrindinės taisyklės. Todėl visa, kas sulenkta, reikia ištiesinti, o tai, kas išlyginta, - nupjauti. Ir likusią dalį izoliuokite nuo šilumos susitraukimo. Galite jį pasodinti specialiu plaukų džiovintuvu arba įprastu žiebtuvėliu.
Štai ką gavau:
Kaip įdiegti lizdą, jei yra trumpų laidų

Viena viela nutrūko, bet tai nėra baisu. Mes aprengiame gnybtus iki galo ir užfiksuojame. Jų didelis pliusas yra tas, kad dabar sluoksniavimą galima atlikti varine viela. Aš paėmiau daugiagyslį. Jis yra minkštas ir nenusibosta.
Kaip įdiegti lizdą, jei yra trumpų laidų

Aš paėmiau dvigubą lizdą, kuris išplės funkcionalumą, o ne senas.
Kaip įdiegti lizdą, jei yra trumpų laidų

Mes jungiame ir įdiegiame.
Kaip įdiegti lizdą, jei yra trumpų laidų

Jis pritvirtinamas lygiai taip pat kaip senasis - remiasi į lizdo šoninius griovelius. Bet kaip matote, taip pat yra išilginių tvirtinimų, skirtų tiesioginiam montavimui prie sienos. Tai tiesiog puikus sprendimas, ypač tiems, kurie turi sugedusį lizdą ir pritvirtinti visas vidines dalis nėra patikimi.
Kaip įdiegti lizdą, jei yra trumpų laidų

Įdiekite pleistro skydelį.
Kaip įdiegti lizdą, jei yra trumpų laidų

Įjunkite elektrą ir patikrinkite darbą. Viskas puiku. Gnybtai šioje vietoje atlaikys visas būtinas apkrovas. Tarp kitko jie yra gana nebrangūs - . Tai gali padėti sutaupyti remontui.

Žiūrėkite vaizdo įrašą


Komentarai (74)
  1. Svečias Anatolijus
    #1 Svečias Anatolijus Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 2:37 p.
    21
    Štai ką apie tai sako gamintojas: "Galima naudoti 222-xxx serijos WAGO gnybtus su aliuminio laidininkais, tačiau nerekomenduojama. Apribojimai atsiranda dėl medžiagų savybių, tai yra dėl aliuminio (išorinio) ir vario laidininko (esančio terminale) kontakto. Kadangi aliuminis yra oksiduojamas ir silpnas elektros atžvilgiu, laikui bėgant (sankryža), kontaktas pablogės, o dėl tam tikrų apkrovų jis išdegs.

    Norėdami apsaugoti aliuminio laidininką (kontaktą), galite naudoti WAGO Alu-Plus pastą, kuri yra speciali šiems tikslams, tačiau atkreipkite dėmesį į tai, kad vardinė srovės apkrova turi būti sumažinta bent 40%, t.y., jei maks. gnybtų 222-xx srovė yra 24 A, tada aliuminio ji neturėtų viršyti 16 A.
    1. Svečias Vladimiras
      #2 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Sausio 27 d. 11:39
      5
      Nuo 2000 m. Aliuminio viela nebuvo naudojama keičiant laidus naujais pagal elektros grandinių eksploatavimo taisykles, prisimenu, kad skydelyje darbe mačiau mašinas į naujas, mačiau, kad antrą dieną laidai (aliuminis) buvo įkišti į mašinas ir pamiršo priveržti (aliuminio viela praranda savo kietumą, kai šildymas) Būtina nustatyti ir susukti laidus kartu, jei norite gero ir patikimo kontakto, jei tapetai yra ten, kur yra lizdas, tada turite juos sudrėkinti ir padaryti išpjovos tipą, tada, kai šlapia, atsukite gabalą į šonus ir ištuštinkite gipsą. vieta, kur laidai kai atkurti elektrikas zamazhete skyles ir įklijuokite tapetai į vietą. Jei rimtai, tai nebus pastebimas „tapetų vientisumo pažeidimas“. Man nepatinka, kad visi losjonų fabrikai prailgina laidus
  2. Svečias
    #3 Svečias Svečiai 2019 m. Sausio 23 d., 15:48, 15 val.
    9
    Ne visi WAGOsekranai tinkami aliuminiui. Aliuminio laidus arba mišrų aliuminio variantą su variu sujungti naudojami gnybtai su kontaktine pasta, jie yra juodos arba pilkos spalvos. Jei turite prijungti aliuminio ir vario laidus, pasta pašalinama iš lizdo, skirto variui.
    1. Eugenijus
      #4 Eugenijus Svečiai 2019 m. Sausio 26 d. 8:34 val.
      1
      Kodėl ji išeina? Šalinimo pojūtis? Antra, jei jūs išardėte terminalą, tada pamatėte, kad laidai neliečia vienas kito.
  3. Svečias Jurijus
    #5 Svečias Jurijus Svečiai 2019 m. Sausio 23 d., 15:50, 15 val.
    14
    Šie gnybtai nėra skirti sujungti aliuminio laidus.
  4. Andrejus
    #6 Andrejus Svečiai 2019 m. Sausio 23 d., 17:58, 17:58.
    17
    Suvyta viela pirmiausia turi būti nutraukta rankovėmis.
    1. Svečias Aleksas
      #7 Svečias Aleksas Svečiai 2019 m. Sausio 25 d. 10:51
      1
      Aš taip pat norėjau atkreipti dėmesį, bet jūs tai padarėte dėl manęs.
  5. Svečias Vladimiras
    #8 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Sausio 23 d., 18:55, 18 val.
    25
    „Wago“ gali būti tik vokiškas, visa kita pagal „Wago“ yra netikra. Išorinių laidų laidų neįmanoma atlikti su pervyta viela, tik vienguba šerdis yra 2,5 mm.
    1. vopros
      #9 vopros Svečiai 2019 m. Sausio 24 d., 08:38 val
      5
      Kodėl toks pareiškimas? Man įdomu. Jei šis teiginys yra pagrįstas, tada būtų labai įdomu sužinoti nuorodą, net neturint konkretaus straipsnio ar pastraipos. Bet iš tikrųjų straipsnis. Padėtis yra standartinė. Jei laidus nepakeičia varis, tada mes turime manyti, kad visi buto "elektrikai" yra aplaidūs.
    2. Svečias Nikolajus
      #10 Svečias Nikolajus Svečiai 2019 m. Sausio 24 d. 14:51 val.
      6
      Kas tau pasakė tokias nesąmones? Suvyta viela yra susukta ir išlyginta į priekį !!! Aš užsiimu specialių transporto priemonių elektrinės įrangos, kur yra įvairūs lizdai, skirti nuolatiniam 24 V kintamajam 220 V ir 380 V, kūrimui. Visas montavimas atliekamas lanksčia daugiagysliu „PuGV“ laidu. Išmok medžiagą, brangioji.
    3. Svečias Sergejus
      #11 Svečias Sergejus Svečiai 2019 m. Sausio 25 d. 17:59, 17:59.
      0
      nifiga! mono viela, taip, nuo 2,5 ?! ar jūs ten įtrauksite tris arbatinukus? 2.5 vis tiek neišėjo, daugiau, tai jau yra per daug, net atsargų ir pan.
    4. Viktoras Igorevičius
      #12 Viktoras Igorevičius Svečiai 2019 m. Vasario 2 d. 11:37 p.
      2
      Kalbant apie daugiagyslį - visiškai tiesa! Ir vietoj automobilių galite naudoti gnybtų blokus su varžtais. Tada po poros savaičių vėl juos išdalinčiau.
    5. Sperma
      #13 Sperma Svečiai 2019 m. Vasario 7 d. 00:32
      0
      1. Nutrūkusi viengyslė viela - perkaitimas ir gaisras.
      2. Energija perduodama išoriniame tūryje. Aukštesnė įtampa - mažiau nuostolių perduodant išorinį tūrį!
      3. Suvynioti laidai yra mažiau linkę į trūkčiojimus.
      Rezultatas.
    6. Sperma
      #14 Sperma Svečiai 2019 m. Vasario 7 d. 00:34
      0
      Atsakymas kvailas. Galite lituoti galą ir ji veiks geriau nei jūsų!
  6. Vasja
    #15 Vasja Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 20:12
    2
    elektrika bet kokiu būdu. viskas nėra ilga ir nepatikima
  7. Svečias Aleksandras
    #16 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 9:20 val.
    5
    Aš perskaičiau, kad suvyta viela ir „Wago“ gnybtai nėra skirti elektros linijoms, todėl aš nesutinku su šiuo metodu.
  8. Komentuok
    #17 Komentuok Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 9:36 p.
    9
    Šiuo atveju „Wago“ gnybtų blokai turi būti naudojami specialiai (Al + Cu), leidžiančiam tuo pačiu metu sujungti aliuminio ir vario laidus. Ant pakuotės parašyta. Priešingu atveju laikui bėgant jungtis įkaista.
  9. Svečias Jurijus
    #18 Svečias Jurijus Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 9:42 p.
    12
    Jokiu būdu neturėtumėte to daryti; aliuminio ir vario laidams sujungti naudojami tik specialūs „Wago“ gnybtų blokai su pasta.
  10. Aleksandras Vyčeslavovičius Golubevas
    #19 Aleksandras Vyčeslavovičius Golubevas Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 9:44 p.
    17
    Pradėkime nuo to, kokia apkrova bus ant šio išleidimo angos.Jei skalbimo mašina yra automatinė mašina ar vandens šildytuvas, tada šie spaustukai bus išlydyti.
    elektrinis 20 metų
  11. Dmitrijus budykinas
    #20 Dmitrijus budykinas Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 10:02 val.
    8
    Gnybtai nėra skirti jūsų nurodytai aliuminio vielai. Kietam vario ir aliuminio sujungimui naudokite vežimėlio kaiščius su pasta, kitaip terminalai laikui bėgant ištirps dėl aliuminio vielos oksido plėvelės. Prieš užverždami lizdą, lanksti viela turi būti įspausta į NShVI kaiščius.
  12. Svečias Aleksas
    #21 Svečias Aleksas Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 10:07 val.
    6
    Ne visai teisus. WAGO gnybtai, skirti dirbti su aliuminio laidais, turi būti paimti su specialia pasta. Kadangi terminalas taip pat pagamintas iš vario, ir, kaip žinote, sukant varį su aliuminiu, kontaktinis paviršius greitai korozuoja, kontaktas nutrūksta ir tai dažnai sukelia gaisrus. Gnybtų bloke esanti pasta užkirs kelią aliuminio oksidacijai. Ir montuojant į lizdą, geriau pasiimti kitą gnybtų bloką, o ne svirties gnybtą, jis yra daug kompaktiškesnis.
  13. JulijaS
    #22 JulijaS Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 10:23 p.
    5
    Deja, šie gnybtų blokai nemėgsta perkrovų.
  14. Svečias Aleksas
    #23 Svečias Aleksas Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 10:32
    19
    Dėl tokių meistrų tada viskas dega mėlyna liepsna. Gnybtų blokas yra suteptas, kad būtų galima sujungti aliuminį ir varį. Jis tikrai nebuvo elektrikas.
  15. Svečias Dmitrijus
    #24 Svečias Dmitrijus Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 10:34 p.
    3
    Šie gnybtai nėra skirti aliuminiui. tų su makaronais turėtų būti
  16. Svečias Michaelas
    #25 Svečias Michaelas Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 11:25 p.
    7
    1. Ne "kvadratūra", bet skyrių laidai.
    2. Naujos vielos skerspjūvis neturėtų būti 1,5 mm, bet turėtų būti lygus seno laido skerspjūviui.
    3. Jūsų atveju patartina pakeisti seną metalinį lizdą plastikiniu. Taigi, dažnai jūs gaunate kitą 2-3 cm ilgio laidą, kuris supaprastina jungtį, taip pat pašalina fazę lizdo ir lizdų korpuse.
    3. Jei jungiate aliuminio laidą su variniu, gnybtams nereikia jokio „Wago“, o su specialiu įdaru, kad būtų išvengta laidų oksidacijos ir (arba) įkaitimo.
  17. Ivanas
    #26 Ivanas Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 11:39 p.
    3
    Aliuminio ir vario laidų jungtis jūsų netrikdo?
  18. Ciceronas Tauridas
    #27 Ciceronas Tauridas Lankytojai 2019 m. Sausio 24 d., 00:58
    20
    tai vadinama, nes to tiesiog nereikia daryti. Sovietiniai lizdai buvo 10A, todėl euro kištukas ten neina, nes jis yra tik 16A, ir atitinkamai laidas ten turi būti ne 1,5, bet 2,5 kvadratinio metro. ir gnybtų blokai su kojomis, t.y. spaustukai yra skirti sujungti tik vieno ir daugio šerdies COPPER laidus. aliuminiui būtina naudoti kitas serijas su PASTE aliuminiui. Ir tikrai nereikia pirkti automobilio terminalo su Ali. ypač jei tai darote taip, kaip pataria autorius
  19. Plutonas
    #28 Plutonas Svečiai 2019 m. Sausio 24 d., 01:18 val
    9
    Aš remiu ankstesnį komentatorių:
    1.Autoriau, ar jūs skaitėte EMP? Ar jūs perskaitėte apie mažiausią varinių laidininkų skerspjūvį, kai maitinimo (ne apšvietimo) tinklas yra 2,5 kvadratų? Perskaitykite tai, og.
    2. WAGO, jūsų pritaikytas - be laidžios pastos. PATIKIMAMAM darbui, kurį palaikote, jums reikia WAGO su pasta, taigi, skirta vieno laido šerdims. Todėl būtina statyti laidus su standžiaisiais laidais, nors tai nėra labai patogu.
    3. Įrengti naują išleidimo angą be įžeminimo PE laidininko? Na, gerai ...
    4. Šildykite susitraukiančius vamzdelius lizdo viduje žiebtuvėliu? Kaip paspausite žiebtuvėlio mygtuką, įdėdami jį į lizdą, prašau pasidalinti.

    Sėkmės studijuojant elektrotechniką!
    1. Sfei
      #29 Sfei Svečiai 2019 m. Sausio 24 d., 9:16, p.
      3
      3. Atidžiai apžiūrėkite lizdą, tam tikrą laiką nebuvo įžeminimo. Aliuminio laidų PE laidininko korpuse nebuvo, kaip ir visų sovietinių lizdų.
      4. Į lizdą galima įdėti jau apšviestą žiebtuvėlį (kaip pasirinktį).
      1. Perskaitykite pue su įjungtomis smegenimis. Leidžiama 1,5 vario srovės apkrova uždaram įrengimui yra 15 A arba 3,3 kW. Tai yra daugiau nei pakankamai.
      2. Apie vagi ir kieta viela sutinku.
    2. kolūkis
      #30 kolūkis Svečiai 2019 m. Sausio 24 d. 10:17 val.
      3
      yra žiebtuvėlių dujinėms viryklėms su ilga nosimi ar bagažine.
    3. Svečias Vladimiras
      #31 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Sausio 25 d., 15:46, 15 val.
      3
      SSRS namuose tinkle nebuvo laido. Ir kažkaip jie nepajuto didelių nepatogumų. Jei kambarys yra sausas, nereikia įžeminti išleidimo angos. Žinoma, vonioje izoliacijos sugadinimas (korpusas vis dar yra plastikinis) teoriškai gali sukelti šoką. Bet greičiausiai pats prietaisas trumpai sujungs ir grandinės pertraukiklis veiks. Aš naudoju elektrinį įrankį be įžeminimo 20 (!) Metų ir garantuoju: standartinė dviguba izoliacija yra patikima. Na, jei šis yra tinkamas ir norite įžeminti lizdus, ​​darykite tai.
    4. Volodija
      #32 Volodija Svečiai 2019 m. Sausio 27 d. 2:33 p.
      0
      Ar esate kruopštaus remonto gerbėjas?
    5. Jelena Igorevna Prokofieva
      #33 Jelena Igorevna Prokofieva Svečiai 2019 m. Sausio 27 d. 14:41 val.
      0
      PUE 60 metų skaityti?
    6. Nestoras
      #34 Nestoras Svečiai 2019 m. Vasario 6 d. 11:57 p.
      0
      NE Chruščiovo įžeminimo laidininku. Visai ne.
  20. Eugenijus
    #35 Eugenijus Svečiai 2019 m. Sausio 24 d. 03:45 a.m.
    1
    Žemiau esantis komentaras yra teisingas, nebent daugiagyslį elementą galima naudoti su gnybtų blokais. Aliuminio laidų padidinta srovė nėra suprojektuota.
  21. Andrejus
    #36 Andrejus Svečiai 2019 m. Sausio 24 d., 05:32
    7
    Tai ne tik straipsnis, bet ir blogų patarimų rinkinys.
    Maitinimo lizdų gnybtuose draudžiama užsegti pliką laidą be rankovės, antgalio ar ko nors panašaus.
    Geriausiu atveju kontaktas laikui bėgant sudegs ir lizdas nustos veikti.
    Blogiausiu atveju toks įrengimas sukels gaisrą.
    1. Svečias Nikolajus
      #37 Svečias Nikolajus Svečiai 2019 m. Sausio 24 d. 14:56 val.
      2
      Ir kaip apšvitinti pervystytą laidą, kad kietas vientisas šerdis būtų silpnas?
      1. Sektorius
        #38 Sektorius Svečiai 2019 m. Sausio 25 d. 16:45
        1
        Tam reikia į darbą įtraukti smegenis. Ne visi šiuolaikiniai vaikai tai turi.
  22. Svečias Sasha
    #39 Svečias Sasha Svečiai 2019 m. Sausio 24 d. 10:52
    0
    Autorius pasiūlė realų lizdo įrengimo būdą, kai laidai yra trumpi, gerai atlikti. Kritikai komentatoriai nesiūlo paprastos alternatyvos. Ilsisi aliuminio ir vario jungtyje, o lizde ir vėliau kištuke atsiranda kontaktas per pastą? žinoma! Aliuminis - plienas-žalvaris-varis ir kt. tt
  23. Elektrikas
    #40 Elektrikas Svečiai 2019 m. Sausio 24 d. 13:15 val.
    5
    Gerai padaryta! Vagos dega gražiai ir dedamos tik ant apšvietimo, o ne ant lizdų, ypač dvigubų!
  24. Leonidas
    #41 Leonidas Svečiai 2019 m. Sausio 24 d., 14:47, p.
    2
    Tiksliai sudeginkite terminalą, net nedvejodami. Būkite atsargūs su makaronais. Lizdai nėra skirti mažoms apkrovoms, jie taip pat jungia dideles apkrovas - šildytuvus.
  25. Svečias Romas
    #42 Svečias Romas Svečiai 2019 m. Sausio 24 d., 15:42, 15 val.
    2
    Trumpai tariant, ši parinktis yra lietingą dieną, tačiau naudojamas netinkamo tipo automobilis. naudokite specialistus trumpai, o ne skaitykite straipsnius ...
  26. Romos
    #43 Romos Svečiai 2019 m. Sausio 24 d. 17:26
    1
    Aš elgiuosi neteisingai! Aš ištraukiu laidus iš sienos viršuje, tada padarysiu skylę seno skersmens! dėl to naujasis lizdas yra šiek tiek didesnis nei senasis! Aš uždarau seną skylę ištisomis vielomis be nereikalingų jungčių
  27. Svečias Valerijus
    #44 Svečias Valerijus Svečiai 2019 m. Sausio 24 d., 17:58, 17 val.
    1
    Kitas kvailas dalykas, matyt, autorius neturi supratimo, kas yra galios grandinės, jums tiesiog reikia 2 cm ilgio sieną išilgai vielos pritvirtinti geležte, prieš tai padaryti pjūvį ant tapetų ir prailginti laidus bei viską tinkuoti.
    1. Svečias Aleksandras
      #45 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. Sausio 29 d. 06:56
      0
      Pagal PUE ir SNIP neįmanoma sujungti laidų sienos viduje. Tik dėžėse!
  28. elektrikas vis dėlto
    #46 elektrikas vis dėlto Svečiai 2019 m. Sausio 24 d., 8:04 val.
    5
    Tokie gnybtų blokai su spaustukais yra tinkami tik variui, ir paprastai gnybtų blokų negalima kišti į lizdą, ypač su aliuminio laidais. Kai laidai nutrūksta, reiškia, kad laidų eksploatavimo laikas jau pasibaigė ir geriausia visus laidus pakeisti variniais.
  29. aitvaras
    #47 aitvaras Svečiai 2019 m. Sausio 24 d. 9:30 val.
    4
    Ar turite kibiro dydžio lemputę? Senuose namuose sunku pritvirtinti ilgus laidus, tada yra gnybtai
  30. kolūkis
    #48 kolūkis Svečiai 2019 m. Sausio 24 d. 10:21 val.
    1
    Vadinamieji SSRS lizdai jau 30 metų stovi su aliuminio laidais. ir su jais nieko nedaroma. slėgio kontaktams ant jų spyruoklių.
    ir sujungti storą sovr. Aš naudoju adapterio kištuką.
    o Kinijos prekybos vietos yra tiesiog blogos. ir jungikliai. nes juose spalvametai labai išgelbėti.
  31. Aleksandras
    #49 Aleksandras Svečiai 2019 m. Sausio 24 d. 11:31 val.
    0
    Jūs negalite uždėti vagono ant lizdo! Jūs sudeginsite naftą, maksimalų apšvietimą, o tada, jei liustra nėra didelė.
  32. Andrejus
    #50 Andrejus Svečiai 2019 m. Sausio 25 d. 01:35
    2
    Kokie „nafig“ gnybtai ir net WAGO lizduose! Atjunkite lizdą, atskirai sutvarkykite vario ir aliuminio laidus, naudodami atitinkamus srautus, prijunkite prie litavimo (geriau suspausti viršuje esančia rankove), padėkite ant šilumos susitraukimo - viskas. Maždaug prieš 20 metų aš padariau šį išpardavimą - ne problema.
  33. Eugenijus
    #51 Eugenijus Svečiai 2019 m. Sausio 25 d. 09:31
    0
    Štai kiek žmonių žengs ant to paties grėblio !? Šio tipo WAGO gnybtų blokai negali būti naudojami lizdams, jie ištirpsta vienu metu. Netikite? Tada patikrinkite patys, be to, ar laidų instaliacija sena, jūs vis dar esate užsiėmę „Wagu“ krūva.
  34. Dmitrijus K
    #52 Dmitrijus K Svečiai 2019 m. Sausio 25 d. 10:48
    2
    Straipsnis kaip tai padaryti neįmanoma! Apibendrinant visus šiuos dalykus:
    Laidai aiškiai atšilo dėl priežasties - kontaktas blogas arba per daug srovės.
    Viela nėra perimta.
    „Vago“ iš Kinijos išvis nėra automobilis, o taupyti elektrikui nereikia gerbti savęs ir gyventi ant miltelių kekso.
    Taip, ir aš pasirinkau spaustukus ne tam, kad būtų sujungtas aliuminis su variu.
    Aš taip pat paėmiau dvigubą lizdą - gerai padaryta! Įdėkite ten dulkių siurblį su lygintuvu !!
  35. Glebas
    #53 Glebas Svečiai 2019 m. Sausio 25 d. 12:16
    2
    Straipsnyje gausu perlų.
    "Pradėkime nuo to, kad namuose išjungsime elektrą". - Ar galime apsiriboti butu?
    „Toliau suskambinsime visus lizdo kontaktus“, šaunu, visi du?
    Ir tt Bet apskritai straipsnis yra apie nieką. Pakako rašyti, laidai nutrūko, naudoti gnybtų blokai ir nebūtinai WAGO.
  36. Sergejus Bulyginas
    #54 Sergejus Bulyginas Lankytojai 2019 m. Sausio 25 d. 14:56 val.
    2
    Prie šio lizdo prijunkite lygintuvą arba 2 kW galios šildytuvą, jis bus uždengtas variniu baseinu, tada turėsite plaktuku pritvirtinti sieną!
  37. signalininkas
    #55 signalininkas Svečiai 2019 m. Sausio 26 d. 09:37
    0
    ginčas nuo nulio - jūs imate terminalo bloką kaip sovietiniais laikais - nuėjote prie liustra ir būsite laimingi, tačiau jie parodė tiesioginį kelią į ugnį ir į kapines.
  38. Al
    #56 Al Svečiai 2019 m. Sausio 26 d. 11:41
    2
    Patikrinkite galvaninį suderinamumą! Nulupkite galus, nuriebalinkite, susukite ir padenkite sandarikliu.
    1. Svečias Sergejus
      #57 Svečias Sergejus Svečiai 2019 m. Sausio 28 d., 02:26, ​​p.
      0
      Tai tikrai padeda susukti juos plonesne varine viela per 3cm ilgį
  39. Svečių gosh
    #58 Svečių gosh Svečiai 2019 m. Sausio 27 d. 07:49
    0
    Aš nesu elektrikas, bet štai ką aš galvoju. Jei ištiko tokia nelaimė, turinti maitinimo lizdą ir nesivarginti WAGO su makaronais ar be jų. Ar ne lengviau gręžti truputį aukščiau ar atsargiai ištraukti naują vietą po lizdu perforatoriumi, bandant nepažeisti laidų?
    1. Sektorius
      #59 Sektorius Svečiai 2019 m. Sausio 28 d. 17:32
      0
      Tai labai paprasta. Taigi bet kuris vyras pasielgs normaliai, bet būtina, kad su pasirodymais.
    2. Svečias Aleksandras
      #60 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. Sausio 29 d. 07:01
      0
      Kompensacija!
  40. Svečias Olegas
    #61 Svečias Olegas Svečiai 2019 m. Sausio 28 d. 18:38
    2
    Po velnių, demagogija buvo skleidžiama, žinoma, kad laidai seni ir niekas išmanusis nesiruošia pakrauti tokiu būdu atkurto lizdo daugiau nei 10 A Praktikoje buvo patikrinta, ar niekas neoksiduoja be pastos, 3 metus laiko 3 kW apkrovą, nešyla, viskas gerai!
  41. Svečias Jaroslavas
    #62 Svečias Jaroslavas Svečiai 2019 m. Sausio 29 d. 11:05 val.
    0
    Mūsų butuose nelaikykite gnybtų blokų. Ir pasta nepadeda - aš asmeniškai kelis kartus patikrinau. Po šešių mėnesių ar metų jie pradeda šilti ir degti. Profesionalūs elektrikai, priešingai nei mano įsitikinimai bei žinios, pasuko po dangteliu ir apsaugojo nuo oksidacijos įprastu kremu - antraisiais metais skrydis buvo normalus
  42. Grigalius
    #63 Grigalius Svečiai 2019 m. Sausio 30 d. 04:18
    5
    Kas yra WAGO? Jūs nusipirkote NORMAL gnybtų blokus (jie parduodami su 12 vnt. Tipo juostelėmis), nupjaukite po vieną, kad laidai būtų atskirti ir įtempti varžtu. Ir viskas, ką ten pataria WAGO. Kokią pastą, tepalą naudoti? Vokiečiai, jie yra VAG tepimo specialistai :) Savo naujame bute sename name (45 m.) Jis perdarinėjo visus lizdus ir jungiklius. Taip pat tinka montuoti liustra. Taip pat dažnai nuo lubų išlipa stulpeliai. Aš pritvirtinau gnybtų bloką prie šių bitų ir kiekvieną mėnesį bent keiskite sietynus
  43. Aleksandras Nikolajevičius
    #64 Aleksandras Nikolajevičius Svečiai 2019 m. Vasario 2 d. 10:08
    2
    Aš niekada nedėjau „Wago“ ant elektros grandinių. Aš esu praktikuojantis asmuo, ir aš turėjau įdiegti wago kliento prašymu ir turėjau jį pakeisti, nes dažniausiai klientas jau nupirko smulkmenas man. Taigi kai jau reikėjo perdaryti, dažniausiai tai pasisukdavo. „Wago“ gali būti naudojamas tik apšvietimui - srovės ten yra nedidelės, o įrengimo greitis šiuo metodu yra pateisinamas. Yra mano draugai ir dar viena priežastis, tiksliau, dvi visos versijos, palyginti su „wago“ išleidimo dėžutėje, jei trumpi laidai yra 1. Tai yra jų dydis. Kai kurie lizdai tiesiog netinka, pavyzdžiui, su įžeminimu, jie yra tikrai gilesni! . Ir 2. Yra gana patikimas ir gana pigus įmonės KVT gnybtas su dviem varžtais. Šis gnybtų blokas taip pat gali būti pritvirtintas prie labai trumpo laido. Ir tokie terminalai yra dvigubai plonesni nei WAGO. Paimkite tai į savo arsenalą.
    1. Andrejus
      #65 Andrejus Svečiai 2019 m. Vasario 4 d., 2:01, p.
      0
      Žmonės, kuriems WAGO suteikia vieningą valstybinį egzaminą, yra nesėkmingi, greiti ir lengvi. Prieš šešis mėnesius pasistačiau sau virtuvę, viskas buvo įjungta, todėl daug nelipdavau, atsirado dvi savybės: jie sudėjo visą medį, įkopė į elektriką. Aš jiems atnešiau du lizdus, ​​vieną 6 mm po virykle ir orkaite, antrą 2,5 mm po indaplove ir smulkius daiktus. Taigi jie laksto visi nori ... Į mano pagrįstą klausimą buvo atsakymas, kad vaga talpina 40 amperų, ​​t. 8,5 kW Atidariau WAGO, ar yra vario, žalvario? laidininkų nuo amperų iki 20. Trumpai tariant, tai laiko bomba.
  44. Svečias Vladimiras
    #66 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Vasario 3 d. 18:28
    0
    Galite pasiimti bet kurį gnybtų bloką su varžtais. Norėdami palengvinti montavimą, naudokite suvyniotos vielos dalis. Šilumos susitraukimas nėra būtinas. Sraigtinio gnybto tūris ir kaina yra mažesni. Priverždami pervystytos vielos galą varžtu, sraigtas eis į vielos galo išplatintą plotą, kad paprasčiausiai suspaustas monolitas galėtų ilsėtis per kontaktinę sritį. Suvarytas medis gulės augalo viduje kaip nori, t. be lenkimų su raukšlėmis, tačiau įdėdamas ir sumontuotas monolitas gali sulūžti, jis gali nukristi po išleidimo angos tarpinių varžtų spaustukais (nepamirškite, kad senosios lizdo dėžutės yra metalinės, gali atsirasti izoliacijos įbrėžimai.
  45. Svečias Jurijus
    #67 Svečias Jurijus Svečiai 2019 m. Vasario 3 d. 11:03 p.
    1
    „Vago“ tinka tik apšvietimui lizduose, geriau jų nestatyti.
  46. Svečias Olegas
    #68 Svečias Olegas Svečiai 2019 m. Vasario 4 d., 18:04
    0
    Vaikinai, nepamirškite apie elektrocheminį suderinamumą. Tai daro didelę įtaką aliuminio ir vario poros erozijai. Tai taip pat taikoma naudojant gnybtų blokus. Taigi geriau naudoti tokio paties tipo laidą, kad būtų galima susukti, kad jis būtų lydomas, ar susuktas, ir izoliuokite jį vamzdeliu ar dangteliu. Jei vamzdžiuose yra montavimo ertmių ar laidų, prieš nutraukdami laidą geriau pakeisti. dėžės.
    Beje, iki aštuntojo dešimtmečio SSRS daugiausia buvo naudojami variniai laidai, o „makaronai“, kurie buvo naudojami vidaus instaliacijai, net džiovinant ir sulaužant neleido susidaryti trumpojo jungimo, vis tiek buvo oro tarpas.
  47. Ku
    #69 Ku Svečiai 2019 m. Vasario 4 d., 18:49
    0
    Šis UG taip pat išplito.
    Iš principo to negalima padaryti!
    Čia viskas neteisinga, pradedant nuo laidininkų skerspjūvio.
    Šios serijos „Vagi“ negalima naudoti su aliuminiu, o tvirtinamasis kontaktas viduje „nupjauna“ laidininką - minkštas aliuminis anksčiau ar vėliau nutrūks, pridėjus vario-aliuminio garus = cheminė korozija. Jei gnybtų blokai, tai yra specialios serijos vagonų, kurių viduje yra svogūnus oksiduojanti pasta, jie yra specialiai pažymėti variu-aliuminiu ir yra įkišti, o ne užsegti.
    Be to, nepaisant 20 amperų žymėjimo, aš niekur nenaudosiu gnybtų blokų, išskyrus apšvietimą, kur apkrovos yra mažos.
  48. U-96
    #70 U-96 Svečiai 2019 m. Vasario 5 d. 11:37 p.
    1
    kai kurie energetikos inžinieriai ir profesoriai ieško čia! nėra nieko geriau už varžtą jungtį!
  49. Svečias Viktoras
    #71 Svečias Viktoras Svečiai 2019 m. Vasario 6 d. 11:24
    0
    Čia visi raštingi, įskaitant autorių! Suvyta viela! Ir ne daugiagyslis venas
  50. Svečias Vladimiras
    #72 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Vasario 7 d. 10:19
    0
    Strėlė turi būti įdėta į plastikinį 65 mm gylį, o lizdas uždėtas ant 4 varžtų

    ir su tavo kalnu porą kartų patraukiau ir viskas iškris

Taip pat skaitykite

Skalbimo mašinų klaidų kodai