Pasidaryk pats pasidaryk pats
Meistriškumo kursai, instrukcijos, naudingi patarimai, receptai.
» "" Nulis "ir" žemė ": koks yra pagrindinis skirtumas?
Istoriškai taip atsitiko, kad Rusijos Federacijoje, taip pat kaimyninėse šalyse, įžeminimo principas yra naudojamas, kai neutralus laidininkas yra prijungtas prie įžeminimo grandinės. Daugeliui žmonių gali kilti „teisėtas“ klausimas: jei jie liečiasi vienas su kitu, kodėl tada reikia traukti tiek daug laidų - užtenka visur vesti dvigubą šerdį (fazės ir nulio linija) ir bus įmanoma įžeminti per nulinę šerdį! Tačiau formuluojant klausimą paslėptas vienas techninis niuansas, kuris šį sprendimą paverčia ne tik nenaudingu žaislu, bet kai kuriais atvejais ir gana pavojingu dalyku.
Nulis ir žemė, koks yra pagrindinis skirtumas

Tiems, kurie negali laukti ir kurie mėgsta „atsigręžti“, a priori pasakysiu „slapta“ - esminė mintis yra ta, kur įžeminimo laidas jungiasi su žeme. Galimybė juos prijungti tiesiai iš lizdo viduje, prijungti įžeminimo laidininką (geltonai žalią laidą) prie nulio (mėlyna viela) nebus tiesa. Tokia įžeminimo grandinė prieštaraus PUE reikalavimams. Dėl to žmonės nebus apsaugoti nuo elektros šoko, be to, bus dar daugiau saugumo problemų.
PUE be jokių variantų vienareikšmiškai nustatyta, koks turėtų būti įžeminimo laidininkas. Tai turėtų būti ištisinė viela be jokių atjungiamųjų elementų - relių, saugiklių, jungiklių ir, tarkime, atjungiant elektros kištuką nuo lizdo.
Verta pažeisti šį pagrindinį EMP reikalavimą - ir įžeminimas nuo patikimos asmens apsaugos nuo elektros smūgio virsta nenaudinga fikcija. Tačiau šios problemos, kaip moko teorija, ir praktika, nesibaigia! Jei vis tiek bandysite nulio laidui suteikti įžeminimo funkcijas, neatmetama galimybė, kad šaldytuvas, mikrobangų krosnelė ar kiti buitiniai prietaisai bus maitinami. Taip yra dėl to, kad elektros srovė teka su atitinkamu įtampos kritimu per nulinį laidą, kurio vertę galima nustatyti padauginus iš srovės stiprio iš laidininko varžos indekso, esančio tarpo tarp išmatuotos vietos ir tikrojo įžeminimo taško. Be to, tokios įtampos dydį galima apibūdinti dešimtimis voltų, tai yra, ji gali būti pavojinga žmonėms (riboje - mirtina!).
Nulis ir žemė, koks yra pagrindinis skirtumas

Belieka padaryti keletą išvadų ir pabrėžti. Koks yra esminis skirtumas tarp „nulio“ ir „žemės“? Tai, kad srovė teka per neutralią laidą, o jungikliai yra prijungti prie jos, yra tos pačios įvesties mašinos. T. y., Jei norime „žemės“ ištisinės formos pavidalu, turime:
  • daugiaaukščiuose daugiabučiuose namuose: prijunkite prie specialaus žemės laidininko elektriniame tunelyje;
  • individualiam gyvenamajam kotedžui: jungties taškas turėtų būti įvesties automatas, tiksliau, jo nulinis laidas prie įėjimo, kuris driekiasi oro ar požeminiu laidu nuo artimiausio laiptelio žemyn transformatoriaus iš namo, o nulinio laido skerspjūvis turėtų būti ne mažesnis kaip dešimt kvadratinių milimetrų varinei vielai ir 16. mm2 - aliuminio šerdis (žr. atitinkamą PUE pastraipą).

Bet kuri kita vieta, esanti už įvadinio aparato, negali būti naudojama kaip „įžeminimas“, todėl nieko negalima laikyti nuo namo iškastų metalinių luitų iki pačios elektros skydinės korpuso.
Niekada nepamirškite PES nustatytų taisyklių.Anot jų, reikėtų vadovautis elementaria, bet tikra taisykle: kai nėra tikrinimo, kad būtent tas laidas yra „įžemintas“, neturėtumėte prijungti nieko, išskyrus 30 mA nuolatinės srovės įtaisą, kuris Jis veikia akimirksniu, skirtingai nei grandinės pertraukiklis. Dievas žino, kaip saugiai elgtis!
Komentarai (144)
  1. Nikolajus.
    #1 Nikolajus. Svečiai 2019 m. Sausio 6 d., 15:57, p.
    12
    Laikas pamiršti, kas yra įžeminimas ir įžeminimas. Dabartiniai namai maitinami viena viela. Kitaip tariant, iš skydo į namus patenka tik fazė. O nuliniai laidai išeina iš buto į skydą ir yra pakabinami ant nulinio strypo, kuris „sėdi“ ant pagrindinio laido nulinio laido, o šis savo ruožtu yra pakabintas ant žemės varžto. Tai viskas. Galvoti daugiau nereikia. Tai daroma tam, kad nepavogtų elektros energijos, laikydami įžeminimo magistralę atskirai nuo pagrindinės grandinės.
    Bet net ir šią mikroschemą galima apeiti ir sukūrus „savo antžeminę magistralę“, kad ant jos būtų pakabinti visi jūsų vartotojų pėdsakai. Bet kaip tai padaryti praktiškai neįmanoma. Reikės nulieti visus laidus, nutiesti naujus, „savus“. Vis dėlto valdikliai vis tiek jie išsiaiškins tave.
    1. evgenas
      #2 evgenas Svečiai 2019 m. Sausio 6 d. 7:51 p.
      43
      „Laikas pamiršti, kas yra įžeminimas ir įžeminimas“, ar jūs net tai sakėte?

      yra ir įžeminimas, ir pagaliau šiame straipsnyje parašyta daugiau nesąmonių, kurios kažką paaiškina.
      Trumpai pasakysiu, kad nulis visada yra įžemintas, senuose namuose jis yra įžemintas pastotėse ir tokiuose namuose nėra žemės, nes „kastuvas“ visuomet taupydavo, buvo gaila pratęsti įžeminimo laidą įėjime į visus butus, o dabar yra paprasčiausia schema. gruntas jau yra įžemintas skirstyklose prie įėjimo ir iš jo jau yra traukiamas atskiras įžeminimas. Ir visi jau seniai turėjo pereiti prie šios sistemos !!! kaip ir įprasta, šiknios santaupos neleidžia visiems žmonėms normaliai naudoti importuotų buitinių prietaisų, nes ji visada !! reikia žemės !! , o mes esame pusiau samte ir naudojamės Vakarų civilizacijos pranašumais.
      1. gogolis
        #3 gogolis Svečiai 2019 m. Sausio 7 d. 14:50 p.
        20
        Mieli, mes pasinaudojome civilizacijos pranašumais. iki pat XIX amžiaus vidurio ir dabar mes skiname amoralumo ir visiško žmonijos degradacijos vaisius
      2. Borisas
        #4 Borisas Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 10:55
        12
        Kada atsirado mūsų RCD? Nuo to laiko reikėjo trečiosios vielos. Tai yra 90-ieji. Trečiosios vielos nebuvimas nėra taupymas kastuvu, tai yra teoriškai nepriimtinos spalvotųjų metalų išlaidos. Kokiems tikslams jums reikėjo 3-iosios vielos? Ar manote, kad visur pasaulyje yra pagrįstas neutralumas? O jei linijinis 220, tai trikampyje? Jungtinėse Valstijose namų ūkio sektoriuje maistas tiekiamas ilgą laiką „kiaulės“ būdu. Stengiatės dirbti su buitiniais prietaisais, naudojamais Japonijoje ar JAV, ypač jei maitinate iš tos pačios „kiaulės“ vidurio.
      3. Rrr
        #5 Rrr Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 13:59 val.
        12
        Rašote nesąmones, nesuprasdami problemos esmės, neklaidinkite žmonių
      4. Krokodilas
        #6 Krokodilas Svečiai 2019 m. Sausio 13 d. 03:32
        28
        „Scoop“ yra gera priemonė šiukšlėms valyti. Deja, aš neįsivaizduoju, kokio kastuvo reikia norint pašalinti šiukšles iš galvos.
    2. manolis
      #7 manolis Svečiai 2019 m. Sausio 6 d., 8:49, p.
      1
      Paimkite pliusą nuo skydo ir nevairuokite į namus ir minusą su
      1. Svečias Vladas
        #8 Svečias Vladas Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 01:28 val.
        18
        Kitas „meistras“, kurio namas maitinamas nuolatine įtampa. Pliusas ir minusas nuolatinės srovės grandinėse. Namas turi kintamą srovę. Nulis ir fazė.
        1. Šlaitai
          #9 Šlaitai Svečiai 2019 m. Sausio 14 d. 18:53
          4
          Namas turi kintamą srovę, 3 fazes, kurių poslinkis yra 120 laipsnių kampu (iš viso 380 voltų), o centre yra lygus nuliui, o tai iš esmės yra kryžminis autobusas. Skirtumas tarp šios magistralės ir bet kurios fazės suteikia 220 (230) voltų.
      2. Vladimiras
        #10 Vladimiras Svečiai 2019 m. Sausio 15 d. 11:09 val.
        1
        gerai tu .... oi, koks tankus!
      3. vano55
        #11 vano55 Lankytojai 2019 m. Kovo 1 d. 20:35
        1
        Kur radote (+) AC?
    3. Mitai
      #12 Mitai Svečiai 2019 m. Sausio 10 d., 15:39, 15 val.
      13
      PUE nerūpi finansai - tai ne jo tikslas, o jo - nesaugumas. Tik vienas pavyzdys: jei 0 nutrūksta, tada, kai įžeminta žemė, dėklas (tarkime, šaldytuvas) yra veikiamas ne daugiau kaip 220V įtampos !!!
      1. Andronas
        #13 Andronas Svečiai 2019 m. Sausio 13 d. 20:10
        0
        Įtampa vadinama potencialų skirtumu laidininko galuose, o dėl vartotojo (šaldytuvo) pasipriešinimo skirtumas sumažėja, o išėjimas bus 100 ne didesnis kaip 100.
        1. Svečias Aleksandras
          #14 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 00:27
          5
          Pakanka nuleisti pačiūžas ir 100 V
      2. vienas
        #15 vienas Svečiai 2019 m. Sausio 21 d. 15:00 val.
        4
        Norėdami, kad šaldytuvo korpusas būtų maitinamas energija, pirmiausia turite nukreipti šią įtampą į korpusą arba pralaužti izoliaciją ir taip gudriai prijunkite kompresoriaus variklį, kad gedimas eitų į korpusą.
      3. Markas
        #16 Markas Svečiai 2019 m. Kovo 7 d. 11:12 val.
        0
        Būtent PUE yra nustatyta, kad šaldytuvo dėklui (elektriniam įtaisui su dviguba izoliacija) nereikia nulio.
    4. Svečias Michaelas
      #17 Svečias Michaelas Svečiai 2019 m. Sausio 12 d. 17:50
      2
      pavogti, kaip jūs siūlote, turite atidaryti antspaudą ant skaitiklio ir sukeisti 0 ir fazę ir tai lengvai nustatoma, nes skaitiklis stovės, jei nuspręsite perkelti fazę ir pasukti skaitiklį priešinga kryptimi, tai efektyvu tik grynajai mechanikai. elektroninės sistemos, kurios yra optinio jungiklio arba salės jutikliai išilgai būgno, sukimosi kryptis apskritai
    5. Ruslanas
      #18 Ruslanas Svečiai 2019 m. Sausio 26 d. 11:39 a.m.
      2
      Nikolajus, jūs aiškiai nesate elektros energijos pramonės specialistas, todėl, prašau, nesuklyskite ir neklaidinkite paprastų žmonių!
    6. Svečias Aleksas
      #19 Svečias Aleksas Svečiai 2019 m. Kovo 2 d. 11:31 val.
      0
      Jei nieko nesuprantate elektrotechnikoje, tada nieko nerašykite, nes dėl savo nesąmonių pakeliate žmonėms mirtiną pavojų. Reikėjo parašyti tokį dalyką - „iš skydo į namus patenka tik fazė“!
      Tada tiesiog visiška nesąmonė. Daugiabučiame gyvenamajame name yra klojami trys faziniai laidininkai, vienas nulis, vienas įžemintas. Skirstyklose (įvesties paskirstymo skirstomieji įrenginiai) nuliniai ir įžeminimo laidai yra sujungti su skirtingais autobusais, tarp kurių yra sumontuotas trumpiklis (!), Nes įvesties nulis turi būti iš naujo įžemintas, o tai daroma prijungiant šio pastato vietinę įžeminimo grandinę prie antžeminės magistralės. Privatiems namams principas yra tas pats: nulis ties įvestimi turi būti iš naujo įžemintas, t. prijungtas prie vietinės (šiam namui) antžeminės kilpos, pradedant nuo šio taško, nuliniai darbiniai ir apsauginiai laidininkai turi būti griežtai atskirti visose grandinės dalyse.
  2. Egoras
    #20 Egoras Svečiai 2019 m. Sausio 6 d., 18:28
    74
    Autorius bando atskleisti temą, apie kurią net neturi idėjos. Tai nurodo PUE, bet jis, atrodo, į juos nežiūrėjo. Jis neturi supratimo, kuo skiriasi įžeminimas ir įžeminimas. Kur naudojamas įžeminimas, o kur įžeminimas? Apskritai, autoriaus netvarka galvoje vedė temą, kurioje jis nebuvo kompetentingas.
    1. YURICH
      #21 YURICH Svečiai 2019 m. Sausio 8 d. 9:49 p.
      10
      5+. Visiškai sutinku.
    2. Sperma
      #22 Sperma Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 10:05 val.
      8
      Visiškai sutinku. Straipsnio autorius nesuprato temos. Apskritai tokius dalykus, ypač susijusius su elektrikais, turėtų rašyti žmonės, turintys techninį išsilavinimą.
      1. Svečias Aleksandras
        #23 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 19:44
        7
        Net ir aukštojo mokslo įgijimas pagal specialybę ne visada suteikia teisę reikšti savo nuomonę. Savo įmonėje turėjome elektrinės cecho vadovą, kuris labai didžiavosi, kad dalyvavo statant (ne statybą, bet atrodo, kad atiduodamas eksploatuoti) kažkokią atominę elektrinę Irane. Taigi, jis negirdėjo, kad yra „lietimo įtampos“ sąvoka, tačiau ši sąvoka yra tiek PTB, tiek Elektros įrengimo taisyklėse, esančiose šalia „žingsnio įtampos“ sąvokos. Ir tai veikė gerai.O mano žmona, MVTU absolventė. Baumanas, kvalifikuotas elektros inžinierius, rašydamas diplomą, apskaičiavo kažką panašaus į įžeminimo įtaiso atsparumą. Tačiau vargu ar ji galėjo tai paaiškinti per porą metų, tačiau ji išaugo į vyriausiojo inžinieriaus pareigas tyrimų institute. Taigi nebūtina žinoti daug dalykų. Jums tiesiog reikia padaryti pagal projektą, o dizaineriai turėtų žinoti taisykles ir jų laikytis.
        1. Ruslanas
          #24 Ruslanas Svečiai 2019 m. Sausio 26 d. 11:47
          2
          Aukštos pareigos ne visada yra žinių ir intelekto rodiklis - ačiū, kad patvirtinote tai savo viršininko ir savo pačios žmonos pavyzdžiu!
  3. Pavelas Petrovičius
    #25 Pavelas Petrovičius Svečiai 2019 m. Sausio 6 d. 18:32
    36
    Vaikinai. Ir tas, kuris parašė šį straipsnį, ir daugelis komentatorių neturi supratimo, apie ką rašo. Pirmiausia turite gauti bent III grupės elektrinės saugos kvalifikaciją, tada ką nors parašyti. Elektrotechnikos ir elektros saugos sąvokose nėra jokių kitų sąvokų, išskyrus tas, kurios parašytos taisyklėse !!!
  4. rogės
    #26 rogės Svečiai 2019 m. Sausio 6 d. 18:44
    2
    viskas yra tiesiog smagu, be abejo, saugumas yra didelis dalykas, tačiau mes neturime galvoti, kad mūsų seneliai buvo bjauresni už mus net ir dabar daugelyje privačių namų nėra tikrojo nulio; jis yra prijungtas prie nulio ant pirmosios atramos ir į namus patenka per du laidus; kaip turėtų būti kaip viskas mūsų šalyje
  5. Grigalius
    #27 Grigalius Svečiai 2019 m. Sausio 6 d. 18:45
    1
    Nesuprantu vieno dalyko, srovė kintama, ty nulis ir fazė turi pakaitomis pakeisti vietas. Tai yra, jei srovė teka viena kryptimi, tada kita. Ir nulis visai nėra nulis 1/25 sek. Ką aš suprantu neteisingai?
    1. Svečias Aleksas
      #28 Svečias Aleksas Svečiai 2019 m. Sausio 6 d. 9:20 val.
      8
      Jūs to nesuprantate. Ten niekas nekeičia vietų. Nulis - jis lygus nuliui, o antrosios laido (fazės) įtampos lygis keičiasi lygus nuliui. Tai daugiau nei jo, tada mažiau. Na tai yra - paprastu būdu.
      1. Den kol
        #29 Den kol Lankytojai 2019 m. Sausio 8 d. 12:39 val.
        0
        Nieko neaišku.
        1. Svečias Vladimiras
          #30 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Sausio 15 d. 11:16
          3
          Na, pavyzdžiui, mes manome, kad stiklinis dugnas yra lygus nuliui, viršutinė viršutinė įtampa, aš vis tiek negaliu juoktis ... apmąstyti jūsų kvailus klausimus
      2. Svečias Vladas
        #31 Svečias Vladas Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 01:35
        1
        Koks įtampos lygis keičiasi? Paimkite voltmetrą ir išmatuokite. Tarp nulio ir fazės 220 voltų, tarp bet kurių dviejų fazių - 380 voltų. Nekalbėk nesąmonių.
        1. Svečias Vladimiras
          #32 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 2:02 p.
          1
          YYY. Kaip keičiasi amplitudės reikšmė. Ir tai nifiga yra ne 220 ir ne 380 V. Bet dabartinė, taip, kaip aš sakiau, beveik tokia yra.
        2. Svečias Aleksandras
          #33 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. Sausio 13 d. 20:08
          1
          O jei vietoj voltmetro paimsi osciloskopą?
        3. Andronas
          #34 Andronas Svečiai 2019 m. Sausio 13 d. 20:15
          0
          Taip, kinta ne įtampa, o potencialas
    2. Svečias Vladas
      #35 Svečias Vladas Svečiai 2019 m. Sausio 9 d
      5
      Kintama srove))) ne fazė ir nulis keičia vietas, o fazė eina sinusoidu, kurio virpesių dažnis yra 50 kartų per sekundę. Koks dabar girdimas dažnis? Jis yra paskirtas Hertz. Tinkle turime 50 Hz dažnį ir 220 voltų įtampą, JAV ir Europoje - 60 Hz dažnį ir 127 voltų įtampą.
      1. Nikolajus Polozokas
        #36 Nikolajus Polozokas Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 09:19
        2
        JAV lizduose 110V 60 Hz, o Europoje - 230V 60Hz.
      2. Andrejus
        #37 Andrejus Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 10:32 p.
        1
        O! Tai yra protingas komentaras, o ne blah blah, kažkur netoli tikrojo)
    3. Svečias Sergejus
      #38 Svečias Sergejus Svečiai 2019 m. Sausio 14 d. 00:10
      1
      Jei yra tik du laidai, tada jūs teisingai suprantate, pirmyn ir atgal kas antrą 50 kartų, ir nėra krypties, laidai yra lygūs. Bet realiame gyvenime yra trečias laidininkas - žemė (gerai, arba statinė kūno talpa), ir čia jis visada lygus nuliui, o fazėje yra kintama įtampa.
  6. Svečias Sergejus
    #39 Svečias Sergejus Svečiai 2019 m. Sausio 6 d. 18:49
    1
    Impulsiniuose maitinimo šaltiniuose, ypač kompiuteryje, naudojant „Euro“ lizdus, ​​įtampa dalijama iš kondensatorių, kurių vidurinis taškas yra sujungtas su žeme, o patiems kondensatoriams per tiltą tiekiama 220. Ar tai bus teisinga, jei įtampa paskirstoma tarp nulio ir pusės daliklio. Žemė, kuri iš principo yra 0 ir tik esant fazės disbalansui pasiekia kelis voltus. o ant kito peties yra visa kita nuo 314V?
    1. Svečias Vladas
      #40 Svečias Vladas Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 01:38
      9
      Kondensatorius Niekada nesidalijo jokia įtampa. Iš kur jūs visa tai gaunate? Kondensatoriai yra skirti sušvelninti energijos šaltinio virpėjimą.
      1. Rrr
        #41 Rrr Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 2:01 p.
        4
        Jūs tikrai dar negirdėjote apie talpinės įtampos daliklį
      2. Andrejus
        #42 Andrejus Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 10:35 val.
        0
        Tikslus ir teisingas atsakymas) Mano manymu, tas draugas buvo „šiek tiek susipainiojęs“ maitinimo šaltiniuose.
  7. Ivanas Gennadievich Gordienko
    #43 Ivanas Gennadievich Gordienko Svečiai 2019 m. Sausio 6 d., 7:04 val.
    11
    Hmm, susirinko elektrikai! Studijuokite PUE ir atidžiai išsiaiškinkite, kodėl jums reikia apsauginio įžeminimo! TN-S metodo laikas laidoti
    1. Svečias Vladas
      #44 Svečias Vladas Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 01:39
      3
      Taip seniai buvo pritaikytas TN-S-C
    2. Svečias Viktoras
      #45 Svečias Viktoras Svečiai 2019 m. Sausio 9 d., 6:33 val.
      6
      Mieloji, bet tu nieko nepainiojai, TN-S? Gal TN-C?
  8. Svečias Sergejus
    #46 Svečias Sergejus Svečiai 2019 m. Sausio 6 d., 7:14, p.
    2
    spręsdamas pagal tavo schemą, kas trukdo tau imtis žemės prieš ouzo ar atvirą kontaktą tik su ouzo?))))) ar aš nesu kvailys ar slidinėju ant asfalto
    1. Svečias Aleksas
      #47 Svečias Aleksas Svečiai 2019 m. Sausio 11 d., 2:09 val.
      16
      Aš, nepatyręs patirties (tik pradėjęs dirbti elektriku), dar 2004 m. Ir aš beveik sudeginau savo butą. Šis paveikslas tebėra priešais mano akis, nors praėjo tiek metų ...
      Mes tada gyvenome sename pamate, pastatytame 30-aisiais (medinis namas, tinkuotas viduje). Ir mes turėjome įprastus kamščius (arba, tiksliau, vieną, „fazėje“). Tuo metu jau pusantrų metų dirbau elektriku, maniau, kad viską žinau ir galiu tai padaryti, „esu reaktyvinis lėktuvas“ ir visa tai. Aš nusprendžiau virtuvėje įdėti „euro lizdus“, o tuo pačiu pakeisti kištukus į automatus, ir įdėti RCD (kadangi duše su tekančiu vandens šildytuvu mes įrengėme tuo pačiu metu, kai virtuvėje pakeitėme laidus) (tiems, kurie nežino, tuose senuose namuose yra panašios „civilizacijos naudos“). neršto nebuvo, jie patys visi „baigė“)). Na, aš įdėjau RCD, mašinas, padalinau linijas į virtuvę ir į kambarius ... Aš įdėjau įžeminimo laidininką iš "Euro lizdų" ir tekančio vandens šildytuvo į RCD įvestį, po vienu gnybtu su nuliniu laidu nuo skaitiklio. Ir „dėl patikimumo“, aš į tą patį gnybtą įdėjau susuktas 1,5 „kvadratinių“ laidų laidų poras (velniškai tai man pačiam juokinga iš to, kad aš rašiau, o po to „nervinuosi“) ir prijungiau prie kito galo ... šildymo baterija virtuvėje ir netgi pritvirtino dušo padėklą. Patikrinau su „kontroline lempute“, ar RCD veikia (buvo pakankamai nuotėkio srovės), akumuliatoriaus, padėklo ir „fazės“ atžvilgiu RCD veikė teisingai, „visi buvo laimingi, visi„ juokėsi “... Tiksliai, kol„ griaustinis griaudėjo “ „: mūsų miesto rajone prasidėjo audra pastatas, visi seni namai buvo nugriauti (įskaitant mano po kurio laiko), teritorija pradėjo atstatyti, atsirado nauji dangoraižiai, viskas. Ir vieną šeštadienio vakarą statybininkams pavyko nutraukti laidą, kurį mūsų namas tiekė iš TP. Jų viršininkas išsirikiavo su darbščių darbuotojų komanda, jie visus nuramino, kad, sakoma, dabar iš statybvietės išmes laikiną namą nameliui, o darbo dienomis viską atstatys kartu su tinklininkais. Jie atjungė pažeistą laidą nuo mūsų namo atidarymo spintelės, prijungė savo, pajungė jį iš statybvietės ... Taip, bet, matyt, jie pasirinko netinkamą posūkio skyrių. Nors namas senas, jame yra 8 butai, įranga yra moderni, krovinys padorus ... Tuo metu mes rūkėme virtuvėje. Iš pradžių užsidegė šviesa. Tris sekundes. Tuomet įvyko antras ištraukimas, kad lempos vos nedegė. Po to jie dar keletą sekundžių labai ryškiai įsiliepsnojo ir išėjo, o iš mūsų koridoriaus pasigirdo baisus įtrūkimas. Mes iššokome ir pamatome, kaip mūsų skaitliukas dega atvira liepsna, bet ne ligotai! O virš prekystalio yra mezzaninas (medinis), aplinkui - seni, sausi tapetai, šalia dešinės - šviežiai nudažytos priekinių durų juostos ... Ir visa tai jau laižo ugnį, ir visame bute daug dūmų. Pažodžiui per kelias sekundes ... Jei tuo metu nebūtume namie, į visus namus, ne tik mus, ateitų amba. Jie viską pripildė vandens nuo virdulio ir puodelių, puolė į gatvę, šaukė statybininkams, kad niekas neįsijungtų. Viskas šokas, koks šūdas ...!? .. Meistras bėgo ... Vėdinkite butą nuo dūmų, eik namo ...Tai, kad mano laidas, einantis prie šildymo akumuliatoriaus, ir dušo padėklas "susmuko", tiesiog ištirpo per visą ilgį ... Aš atidariau suodžių plastikinę dėžę, kurioje stovėjo RCD su automatiniais prietaisais, viskas buvo apdegusi, bet tai tarsi gyvas. Jis išmetė visas „žemės“ venas nuo UZO įėjimo, prižiūrėdamas superintendento, kuris įtarė, kad vagiame elektrą (nors taip nebuvo, nes tai buvo „panašus potencialo išlyginimas, padarytas per ..“) ... Statybininkai nutempė kabelį su didesnio skerspjūvio venos ir maitino namą, be incidentų. Kai šokas praėjo, buvo pripažinta klaida. Apgaulė ta, kad daugelis žmonių pamiršta (taip pat ir aš tuo metu), kad mūsų šalyje gyvenamasis sektorius (ir ne tik) maitinamas trimis fazėmis, naudojant neutralų laidininką. Ir jei apkrova fazėmis nėra tolygi (o gyvenamuosiuose sektoriuose tai visada būna), tada neutralioje laidoje pradeda tekėti srovė, o įtampa šokinėja (aš tai tiesiog paaiškinu) - įtampa krinta ant perkrautos fazės, ant perkrautos fazės ji šokinėja (atsiranda) fazių disbalansas). Ir jei neutralus laidininkas turi silpną kontaktą su neutraliu arba silpną skerspjūvį, tada esant dideliam krūviui jis sudegina iki xp ..., o tai galiausiai atsitiko: iš pradžių (statybininkų teigimu) iš jų išdegė nulis, o po poros sekundžių jis išlėkė iš mano proto. bute, nes visuose aštuoniuose butuose, įskaitant mano, „skystas“ laidas, prijungtas prie šildymo akumuliatoriaus ir uždėtas ant RCD įvesties, tapo nuliniu laidu ... Todėl, bendražygiai, mokykitės iš kitų klaidų. Jie gali tapti mirtimi (neduok Dieve!) ...
      Dabar mes jau seniai gyvename naujame pastate, perstatymo metu rekonstravau savivaldybės buto renovaciją kartu su elektriku, į buto skydą įdėjau įtampos relę (USM), kuri jau mus išgelbėjo nuo viršįtampių. Daugelis stebisi - kodėl jums reikalingas UZM naujame pastate, nes visa instaliacija yra moderni ir nauja? Vėl klaida! Aš taip, viskas yra nauja. O namas sujungtas su TP, pastatytu 80-aisiais. Visa energijos tiekimo sistema visada turėtų būti vertinama kaip sudėtinga, „nuo ir iki“, kaip viena visuma. Ir jei kažkuri šios „visumos“ vieta yra „siaura“, tuomet geriau žaisti saugiai, kad vėliau ji nebūtų nepaprastai skausminga, tuo labiau, kaip jau rašiau aukščiau, ultragarsinis nuskaitymas jau veikė ne kartą. Kaimynystėje esančiame naujame pastate, virinant viename iš butų, nulis ant vieno aukšto vis tiek sudegė (aš nežinau tikslios informacijos), o mūsų Baudžiamasis kodeksas turėjo daugybę butų savininkų ieškinių dėl sudegusių prietaisų ...
      1. vienas
        #48 vienas Svečiai 2019 m. Sausio 21 d., 3:05, p.
        1
        Norėdami pasukti elektrinės generatoriaus sukurtas fazes, turite mesti apkrovą maždaug 10% generuojamos galios .. kokią įrangą turėjote savo namuose, ar yra koks nors prekybos centras?
      2. svečias
        #49 svečias Svečiai 2019 m. Sausio 25 d., 15:40, 15:40.
        1
        Aš ją perskaičiau, ne per daug tingus. Liūtas Tolstojus ir Fiodoras Michailovičius Dostojevskis ilsisi nuošalėje
  9. Svečias Vladimiras
    #50 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Sausio 6 d. 19:41
    12
    Geriau būtų parašyti, jei taip protinga, kaip atskirti neutralų laidą nuo įžeminimo laido trijuose šerdiniuose kabeliuose, kur visi laidai yra vienodos spalvos izoliacijos. Jie buvo klojami daugiabučiuose elektrinių viryklių 80-ųjų pradžioje.
    1. Svečias Sergejus
      #51 Svečias Sergejus Svečiai 2019 m. Sausio 14 d. 00:16
      3
      Raskite, kur pritvirtinta antroji uodega. Arba nutraukite namuose elektrą - įžeminimas nėra nutrūkęs jungikliu, todėl ant nulio bus mažas antgalis, o žemėje - nebus.
  10. Waik
    #52 Waik Svečiai 2019 m. Sausio 6 d., 7:47, p.
    5
    0,4 kV tinklas su negyvu įžemintu neutraliu. Nėra jokio skirtumo, žemė, nulis. Negalima klaidinti žmonių
    1. Svečias Vladas
      #53 Svečias Vladas Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 01:43
      4
      Yra skirtumas. Kas yra pagrįsta neutrali? Kur dera nulis ir žemė? ASU pastotėje ar skirstomajame skydelyje ir kaip teisingai parašyta tame pačiame ПУЭ 7 skyriuje, pakartotinai sujungti nulinį darbinį ir nulinį apsauginį laidininką energijos paskirstymo metu yra griežtai draudžiama!
  11. Konstantinas Egorovas
    #54 Konstantinas Egorovas Lankytojai 2019 m. Sausio 6 d. 8:50 val.
    2
    Klausimas
    Kotedžas. Dviejų laidų šerdis prie išleidimo angos. Nulio padėtis ir fazė lizduose yra vienareikšmiškai nustatomos. Trečiasis lizdo lizdas kol kas liko laisvas.
    Skalbimo mašina yra sumontuota gatvėje per standartinį kištuką. Ji yra sumontuota gatvėje ant betoninių batų.
    Tokios būklės mašinos patikrinimas atliekamas trimis lazdelėmis. Viskas vyksta kaip įprasta.
    Kitas.
    Kadangi mano draugas nuo vaikystės, 2007 m., Mirė panašiame name nuo elektros smūgio per siurblinės pastatą, kyla natūralus noras įžeminti skalbimo mašiną.
    Mašinos kištuko geltonai žalia (įžeminimo) viela „suskamba“ su testeriu ant korpuso.
    Aš paimu 3,5 m ilgio kaištį iš vandens vamzdžio, įmetu į žemę ir pritvirtinu prie laisvo (geltonai žalios) lizdo kontakto.
    Įkišau automobilio kištuką. Gerai.
    Įjungiu mašiną pasiruošti. Reakcija normali. Visi rodikliai yra normalūs.
    Paspaudžiu skalbimo mašinos mygtuką „Pradėti“.
    Į lizdą įkišta maitinimo apsauga yra išmušta.
    Durelių skląsčio skląstis yra sulaužytas.
    Ir svarbiausia.
    Nužudė skalbimo mašinos plokštę.
    **************************
    Klausimas
    Kas buvo padaryta neteisingai?
    1. Andrejus
      #55 Andrejus Svečiai 2019 m. Sausio 6 d. 11:37 p.
      0
      pamiršo apie ouzo
    2. Potencialas
      #56 Potencialas Svečiai 2019 m. Sausio 7 d. 06:17
      5
      Tarp jūsų lizdų ir pastotės yra skirtingų sekcijų ir metrų kabeliai ir laidai (gali siekti 500 metrų). Jie yra tarpusavyje sujungti skirtingais būdais varžtu (skaitikliuose, automatuose, lydymosi įdėklais), laidų ir atramų šakose. Kabeliai ir laidai turi specifinę varžą, kuo didesnis skaitiklis, tuo didesnis pasipriešinimas. Jungtys - varžtai, posūkiai, pradūrimai, turi mažą pereinamąjį pasipriešinimą, tačiau kuo daugiau ir blogesnių jungčių, tuo didesnis pasipriešinimas. Bendras jūsų tinklo atsparumas nuo pastotės iki lizdo gali būti gana geras. Tuomet jūsų namuose esantis nulis nulinės pastotės atžvilgiu nebėra lygus nuliui. Pastotėje nulis yra „pasodintas“ ant žemės, bet ne name. Tarp jūsų nulio ir žemės yra potencialas. Tegul tai būna 9-10 voltų. Skalbimo mašina visada šlapia iš vidaus, būtent ten „gyveno“ valdymo elementas
      1. jonpiratas
        #57 jonpiratas Svečiai 2019 m. Sausio 7 d. 17:49, 17:49.
        2
        Atrodo, kad tai gali būti vadinama „žemės kilpa“. Potencialus skirtumas tarp nuotolinių vartotojų įžeminimo
      2. Antonas
        #58 Antonas Svečiai 2019 m. Sausio 28 d., 15.30 val.
        0
        Žemė-žemė - nesantaika.
        Tinkamai įmetus į žemę, kaištis turėtų parodyti 28–40 omų su „nuliu“. Darbinė vertė yra 29 omai. Tačiau leidžiama 40 omų. Paprastai vienas kaištis neduos tokio pasipriešinimo. Užsikimšę trys metaliniai vamzdžiai, po tris metrus. Trikampio formos, kurio kraštinė yra 1 metras. Jie yra sujungti tarpusavyje ir iš jų veda „žemę“. Mano atveju pasirodė 35 omai. Jau vieną kartą išgelbėjome mūsų gyvybes, tikriausiai tada, kai nutrūko vandens šildymo kabelis ir fazė pateko į vandenį. Diferencialinė automatinė mašina veikė aiškiai. Ir, kol kabelis nebuvo pakeistas, mašina tvirtai stovėjo ant savęs, neįsijungė.
    3. Svečias Valerijus
      #59 Svečias Valerijus Svečiai 2019 m. Sausio 7 d. 07:53
      11
      Jūs jau turėjote nuotėkį byloje, atrodo, kad variklis ar tenu, ir taip yra
    4. Anatolijus Afanasjevas
      #60 Anatolijus Afanasjevas Svečiai 2019 m. Sausio 7 d., 17:08, p.
      4
      Jei turite dviejų laidų oro liniją su nuliu ir fazę, tinkančią jūsų name, o „nulis“ yra lygiai padarytas nulis, įžemintas ant jūsų stulpo arba artimiausiame jums, tuomet šį geltonai žalią išėjimo angos kontaktą turite prijungti prie neutralaus laido. prie įėjimo į kotedžą. Bet prisijungti be trikdžių prie įėjimo, t. Į UZO. Kitaip tariant, neutraliojo laido ir įžeminimo laido potencialas turi būti iš tikrųjų subalansuotas.
      Jei prie įėjimo į kotedžą vis dar turite maišą, kuris tiesiai prie įėjimo (net prie skaitiklio ir prie RCD) tuo pačiu metu nutraukia tiek nulį, tiek fazę, tada po šiuo maišeliu turite prijungti įžeminimo laidininką su nuliu.
      Kitaip tariant: jūsų name tinkamas nulinis laidas bus PEN, o po šiuo krepšiu jau turėsite du laidus: N ir PE.
    5. Svečias Dmitrijus
      #61 Svečias Dmitrijus Svečiai 2019 m. Sausio 7 d. 11:31 val.
      4
      Nėra prasmės tokiu būdu atlikti įžeminimo ... Taip yra dėl nesusipratimo elektrike ... Optimaliausia buvo sumontuoti RCD ... Ir greičiausiai skalbimo mašina praleido savo - kažkokį vidinį skėtį ...
    6. ivan
      #62 ivan Svečiai 2019 m. Sausio 8 d., 3:04 val.
      0
      Taip nėra. Nereikia įžeminti mašinos. Šiuolaikinė mašina turi 2 apsaugos laipsnius.Tai pataikė į sovietinės mašinos masę, bet neturėtų. Nebūtina jo įžeminti.
    7. Andrejus
      #63 Andrejus Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 11:05 val.
      5
      Konstantinas, matyt, kondensatorius buvo nutekėjęs. Be žemės, nors ji ir nesiveržė į srovę, ji jau veikė sugedimu. Kai tik žemė buvo pakabinta, natūraliai srovė mažiausio pasipriešinimo kelyje yra trumpa. Nežinau, kokio ženklo buvo jūsų skalbimo mašina, bet kai kurių iš jų nebuvo, mačiau, kad MINĖS LENTELĖJE sėdėjo mišiose ... Tai mane šiek tiek iškraipė ... bet aš nenorėjau suprasti grandinės sudėtingumo ir plokščių maitinimo šaltinio, ir Tuomet maniau, kad inžinieriai žino geriau, bet atkreipė dėmesį į tokios grandinės pasekmes, kaip ir jūsų atveju. Kondensatorius, kuris stovėjo variklio grandinėje vos tik įvedus „Start“ komandą, įvyko gedimas. Jie sudegino rašomąją mašinėlę, bet aš manau, kad jie išgelbėjo save ir savo artimuosius, nes būsimoje operacijoje fazė anksčiau ar vėliau patektų į nepagrįstą atvejį, o kas paliestų rašomąją mašinėlę ... Duok Dieve, kad kas nors padarytų.
    8. vienas
      #64 vienas Svečiai 2019 m. Sausio 21 d., 3:08, p.
      0
      ir kodėl tokioje situacijoje tiesiog nereikia įžeminti mašinos korpuso? Kodėl reikia sugalvoti schemas, kurių darbas pirmiausia turi išlaikyti instrumentų bandymus?
  12. Vasja
    #65 Vasja Svečiai 2019 m. Sausio 7 d. 13:46 val.
    0
    Autorius perskaitė PUE, kuriame aiškiai paaiškinta, kaip PEN yra padalijamas ant GZSh bėgio ir kaip atliekamas pakartotinis įžeminimas. Pritūpė tie, kurie plaka vamzdžius. Įžeminimas atliekamas trimis 3 m ilgio elektrodais, įvestais 2 m atstumu ir sujungtais 40x4 juostele suvirinant. Kaip elektrodai, naudojama armatūra, kurios skersmuo 14 mm, ji yra nukreipiama į GZSh su 6 mm skersmens plienine viela; PEN (0) taip pat tiekiama iš linijos. Naudodamiesi GZSh, važiuokite N (0) ir PE (žemė). Privatiems namams.
    1. Svečias Aleksandras
      #66 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. Sausio 8 d. 2:42 p.
      6
      Kai kur pakanka vieno vamzdžio, bet kai kur 10 neužtenka, tai priklauso nuo žemės paviršiaus, norint pakartotinai įžeminti, reikia stebėti ne daugiau kaip 30 omų.
    2. Svečias Vladas
      #67 Svečias Vladas Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 01:50 val.
      1
      Vasya, kur jūs matėte mokyklą privačiuose namuose? ))) Nepainiokite vietinio įžeminimo ir „GZSh“ magistralės paskirstymo taškuose įvesties plokštėse arba ištraukdami atskiru autobusu už skydo.
  13. Quirky Orc
    #68 Quirky Orc Svečiai 2019 m. Sausio 7 d. 2:01 val.
    1
    kai fazė nulis
    nėra tikri, kad ši konkreti viela yra „įžeminta“; neturėtumėte nieko prie jos prijungti, išskyrus 30 mA nuolatinės srovės įtaisą (RCD), kuris veikia akimirksniu, priešingai nei grandinės pertraukiklis.

    Pabandykite su tokiomis žiniomis valstybinėje techninėje priežiūroje išlaikyti priėmimo grupę.
  14. Maksimas
    #69 Maksimas Svečiai 2019 m. Sausio 7 d., 15:38, 15 val.
    2
    Iš tikrųjų, remiantis PUE, vieną kartą, jei nėra atskiro įžeminimo, o neutralė yra įžeminta, tada neutralus išėjimas leidžiamas į išleidimo angos žemę.
    1. Svečias Vladas
      #70 Svečias Vladas Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 01:52 val
      3
      Neleidžiama iš naujo sujungti nulinio darbinio ir nulinio apsauginio laidininko išilgai energijos paskirstymo. Jų NEGALIMA derinti pardavimo vietose.
  15. jonpiratas
    #71 jonpiratas Svečiai 2019 m. Sausio 7 d. 17:45
    1
    Ilgą laiką noriu namuose įžeminti. Kas žino, sakykite, ar tam galite naudoti sraigtinius polius? 8 vienetai pamate Visi suvirinti kanalu. Taigi aš manau, kad varžtas turėtų būti privirintas prie sijos ir ten bus žemės kilpa.
    1. ivan
      #72 ivan Svečiai 2019 m. Sausio 8 d., 3:06, p.
      1
      Kodėl žemė, ką įžeminti?
    2. Svečias Vladimiras
      #73 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Sausio 11 d. 11:28 p.
      0
      Atrodo, kad jie skaito, kad nerekomenduoja. Poliai yra padengti izoliacine danga nuo rūdžių, kuri kartu yra geras elektros izoliatorius.
    3. Svečias Aleksandras
      #74 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. Sausio 25 d. 12:04
      1
      Jūs galite tai padaryti.
  16. Svečias Aleksas
    #75 Svečias Aleksas Svečiai 2019 m. Sausio 7 d. 18:41 val.
    8
    Pats autorius nežino, apie ką rašo, apie kažkokią bevandenę nulinę fazę (matyt, tai yra nulis), kažkokias per daug supaprastintas sąvokas, nuorodas į PUE nenurodant taško, kelias dešimtis voltų, kurie atsirado dėl didelio nulinio laido pasipriešinimo. Kvaila rekomendacija įžeminti nulį įvesties terminale, o ne pagrindinėje antžeminėje magistralėje. Tačiau iš tikrųjų į namus patenka viena fazė arba 3 fazės ir neutralus laidininkas, todėl reikia tą patį autobusą „uždėti šį nulį ant pagrindinio įžeminimo autobuso“, prijungti laidininką nuo įžeminimo įtaiso (trijų metrų smeigtukus, įmerktus į žemę),atskirai prijunkite nulinę magistralę prie tos pačios magistralės (ir prie jos prijunkite nulius nuo lizdų). ir įžeminimas iš lizdų turėtų būti sujungtas su įžeminimo magistralėmis, kurios turėtų būti prijungtos prie tos pačios pagrindinės įžeminimo magistralės.
  17. Svečias Aleksandras
    #76 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. Sausio 7 d. 8:31 val.
    2
    Turiu elektroninį skaitiklį. Tinklo įtampa buvo 180 voltų. Aš padariau grandinę savo svetainėje ir prijungiau prie jos neutralią laidą.Įtampa tapo 220. Aš per mėnesį sudeginu vidutiniškai 1000 kvadratinių metrų. O kai pirmą dieną ėmiau skaityti ir žiūrėjau į prekystalį, man žandikaulis nukrito. Sudeginau 2000 kv. Aš turėjau sumokėti už papildomus 1000 kvadratinių metrų. Pasirodo, naudodami elektroninį skaitiklį, o ne nulį, prijunkite žemę, tada skaitiklis pasislenka 2 kartus greičiau.
    1. Danielius
      #77 Danielius Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 18:01
      1
      Aleksandrai, jūs nenurodėte, kurioje vietoje pasodinote nulinį laidą ant žemės. Jei jūsų namuose, t.y. po prekystaliu tada turėtų būti taip! Čia tiesiog atsidaro karstas. Šiandienos skaitikliai atsižvelgia į dabartinę ne tik fazę, bet ir nulinę. Pasodinęs žemėje savo blogą nulį, tu sukūrei srovę neutralioje laidoje ir skaitiklis ėmė ją skaičiuoti. Galite pamatyti atjungę visus vartotojus namuose. Taip pat pakėlėte įtampą artimiausiems kaimynams. Jei išjungsite nulį skaitikliui ir pamaitinsite namelį iš savo nulio žemės, tada problemos su finansais sustos. Tačiau tai padaryti šiandien yra beveik neįmanoma, todėl geriau įžeminti nulį ant arčiausiai jūsų esančios atramos ir nemokėti elektrikų strigčių iš savo kišenės.
  18. Svečias Dmitrijus
    #78 Svečias Dmitrijus Svečiai 2019 m. Sausio 7 d. 11:25 val.
    1
    Tiesiog taip - metalas žemėje yra įžeminimo įtaisas (jis gali būti dirbtinis ir natūralus), nuo jo nutiestas įžeminimo laidininkas iki skirstomųjų įrenginių GZSh magistralės, GZSh (galima priimti PE magistralę) yra prijungtas prie PE ir N (priklausomai nuo įžeminimo sistemos, jo gali nebūti). prijungtas) autobusais, iš autobusų eina į elektros įrenginių nulinius apsauginius PE ir nulinius darbinius N laidininkus, be to, įrangos korpusus galima papildomai sujungti papildomos potencialo išlyginimo sistemos laidininkais. Rezultatas - elektros įrangos korpusai yra nuliniai, įžeminimo įtaiso nulinė magistralė PE arba PEN įžeminama iš naujo. RCD gali veikti bet kurioje įžeminimo sistemoje - jis turi būti tinkamai prijungtas
  19. Den kol
    #79 Den kol Lankytojai 2019 m. Sausio 8 d. 12:38 val.
    3
    Bandau suprasti, bet vis tiek nieko nesuprantu! Koks įtampos kritimas ?? Kinietiškas laiškas man yra visa tai ...
    (Nors keletą metų dirbo elektriku ...)
    1. YURICH
      #80 YURICH Svečiai 2019 m. Sausio 8 d. 9:55 val.
      2
      Jau neveikia? Nebūtina, jei nesupranti.
  20. Dėdė
    #81 Dėdė Svečiai 2019 m. Sausio 8 d., 09:09 val.
    4
    Man patiko frazė „nulinė fazė“. Kas tai? Ir kuo jis skiriasi nuo „žemės nulio“ arba „fazės nulio“ arba „nulio žemės“. Gal prieš sukrėsdami orą išmoksime medžiagų? Bent jau PUE.
    1. Paprasta
      #82 Paprasta Svečiai 2019 m. Sausio 8 d. 9:35 val.
      3
      Iš esmės galite skaityti tik prieš šią frazę, tada nebegalite skaityti.
  21. Edgaras
    #83 Edgaras Svečiai 2019 m. Sausio 8 d. 10:13
    4
    NEGALIMA skaityti nesąmonių. Perskaitykite (kam to reikia) PUE. Tai viskas!
  22. Ivanas
    #84 Ivanas Svečiai 2019 m. Sausio 8 d. 14:58 val.
    1
    Nulis - tai nėra įžeminimas - tai asmens apsauga nuo elektroninių pažeidimų. elektros srovė. Gyvenamuosiuose, daugiabučiuose namuose būtina atlikti apsaugą nuo įžeminimo ir žaibo. Jei namas yra ant stulpų, jie nuleidžia armatūrą su krūva ir tada juostelėmis ar plienine strypu patraukia prie stogo, įžemindami vonias butuose. Patikrinkite įžeminimą pagal PUE. Rusiškuose namuose, lizduose nėra įžeminimo. Bet nulis gaunamas iš transformatoriaus, kuris yra natūraliai įžemintas. Ir ji driekiasi per visą miestą. 4 laidų grandinė, ateina į daugiabučio namo. Privačiame name galite atlikti įžeminimą kasdami kelis elektrodus (2,5 metro) į žemę iš kampo ir sujungdami juos su juostele - dar kartą, jūs turite patikrinti naudodamiesi PUE įtaisu, elektrodų gali būti nedaug.
  23. Svečias Aleksas
    #85 Svečias Aleksas Svečiai 2019 m. Sausio 8 d. 9:39 p.
    1
    Autorius yra baisus grafomanas, tiek daug raidžių, tačiau pavadinime neatsakė į klausimą - kuo įžeminimas skiriasi nuo nulio.
  24. ua1osm
    #86 ua1osm Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 12:09 val.
    1
    Įrengdami pramoninius įrenginius, mes visada naudojome įžemintą neutralą.Vartotojai buvo paskirstomi etapais tolygiai ir nedviprasmiškai, tai yra, jei pakeisite lemputę stovėdami ant vonios krašto arba ant ketaus radiatoriaus, jūs nenukrisite - lempos pagrindas visada buvo lygus nuliui. Įrengdami laidus butuose, niekas nesilaiko šios taisyklės, todėl lizdo ar lempos lizdo fazė gali ateiti per bet kokios spalvos - net mėlynos, net rudos - laidą. Na, bent jau yra įžeminimas grindų apsaugai ir skirstomiesiems skydams. Kadaise, kai neutralė buvo įžeminta tik pastotėje, montuotojas dažnai naudojo skaitiklio srovės apviją neutralioje laidoje ir uždarė panašiai. Tuomet, aptikęs tai, namo savininkas prie namo, autobuso, padarė gerą žemės kilpą, pasklidumo pasipriešinimas buvo išmatuotas M416 įtaisu, fazės nulio kilpos pasipriešinimas buvo išmatuotas su M417 įtaisu, ir buvo galima prijungti naują nulį prie lizdų, užuot einant į skaitiklį, kurio nebėra. susuktas. Ir jokių magnetų.
  25. Allenas
    #87 Allenas Svečiai 2019 m. Sausio 9 d., 00:55
    4
    Viešpatie, čia tu ginčijiesi! O kaip su visa tai gali būti blondinė !!! Kaip tada gyventi?
    1. Higso bozonas
      #88 Higso bozonas Lankytojai 2019 m. Sausio 11 d. 18:01
      2
      Jums lengviau))) Prieš įjungdami įrenginį į sieninį lizdą, pritūpkite ir viskas bus gerai))
  26. dailus elektrikas
    #89 dailus elektrikas Svečiai 2019 m. Sausio 9 d., 04:56
    2
    Taip, pamatyti jį ne kartą buvo elektros smūgis! Kažkas su mąstymu. Galbūt smegenų metalizacija, varis ...
    1. Higso bozonas
      #90 Higso bozonas Svečiai 2019 m. Sausio 11 d. 17:48, 17:48.
      1
      Tai vis tiek geriau, nei metalizuoti smegenis aliuminiu ...
    2. Higso bozonas
      #91 Higso bozonas Lankytojai 2019 m. Sausio 11 d., 17:53, 17:53.
      1
      Sutikite, tai vis tiek yra geriau nei smegenų metalizavimas aliuminiu ...
  27. Malikas
    #92 Malikas Svečiai 2019 m. Sausio 9 d. 11:36 p.
    1
    Visada elektriką laikiau tiksliu mokslu, man jis nebuvo duotas, nors penkerius mokiausi ir fiziką išlaikiau universitete - penkerius metus, kai jau bandžiau įsiskverbti, viską iš naujo mokiausi. Mura po velnių! Aš kabinu variklius, nekviečiu elektriko į save, gerai! Nekiškite pirštų į lizdą, nedirbkite slėgio! Eik miegoti, elektrikai yra prakeikti! Fazė su jais keičiasi pakaitomis su nuliu !!!
  28. Vadimas svečias
    #93 Vadimas svečias Svečiai 2019 m. Sausio 10 d. 17:01
    7
    Temos anekdotas. Moteris išlaikė elektros saugos egzaminą. Iškilo klausimas: „Kas yra žingsnio įtampa?“ Moteris pagalvojo ir atsakė: „Tai yra įtampa tarp kojų, kai tu laikiesi ant pliko„ galo “.
  29. Svečias Aleksandras
    #94 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. Sausio 10 d. 17:54 val.
    2
    Na ir nesąmonė. Jie negali paaiškinti įprasta kalba. Bet aš jau buvau kvailys, džiaugdamasis, pagalvojau pagaliau atpažinti nežinomą, būtent skirtumą tarp nulio ir žemės. Visos SSRS paskirstymo plokštelės buvo ir vis dar dingo ir, laimei, nesu girdėjęs nė vieno atvejo, kai kažkas nukentėtų nuo nulio. Kodėl tu kalbi nesąmones žmonėms. Tiek įžeminimas, tiek įžeminimas yra skirtingi žmogaus apsaugos būdai, vienintelis skirtumas yra tas, kad šiuolaikiniams diferencialo galios įtaisams tinkamai naudoti reikalinga atskira įžeminimo kilpa. Pavyzdžiui, Europoje, atestuoti elektrikai, namų laidus traukia trimis laidais, o pagrindiniame skydelyje jie uždaromi su nuliu, įžeminant ant vieno varžto. Taigi, ką aš gaunu? Parašykite bent ką nors be rusiškų parodymų (kaip šiame straipsnyje) - koks skirtumas tarp žemės ir nulio, jei namuose nenaudojate DIF ir panašių įrenginių, o tik dabartinius aparatus.
    Ačiū!
  30. Svečias Dmitrijus
    #95 Svečias Dmitrijus Svečiai 2019 m. Sausio 11 d. 12:46
    1
    O Maskvoje, tarp viryklės ir indaplovės 72B, tarp kriauklės ir indaplovės 52B, tarp skrudintuvo ar mikrobangų krosnelės ir indaplovės 22B. Viskas iš skydo gaunama atskirais laidais, sujungtais per RCD prie tų pačių standartinių jungčių taškų: „nulis“ prie magistralės, „įžeminimas“ prie varžto iš bendro namo „žemės“. Vietinis elektrikas sako, kad kadangi RCD neveikia, tada viskas gerai ir dėl klaidų kaltina kaimynus. Ką daryti
    1. Higso bozonas
      #96 Higso bozonas Lankytojai 2019 m. Sausio 11 d., 17:59, 17:59.
      2
      Domina pageidaujama elektros instaliacijos schema bute, taip pat matavimo prietaiso tipas ir matavimo procedūra - galbūt netinkami matavimų režimai ir ribos.
      1. Svečias Dmitrijus
        #97 Svečias Dmitrijus Svečiai 2019 m. Sausio 11 d. 20:53
        1
        Ant viryklės yra atskira viela metaliniame vamzdyje. Prie indaplovės atskiras trijų laidų laidas nuo apsaugo, o prie virtuvės išėjimo angos - atskiras trijų laidų laidas nuo apsaugo. „Meryl“ multimetras „ACV 200“ režimu (iki 200 V).Žemė skyde yra veisiama stora juostele su viela su užsukamu spaustuku iš plastiko. Vietinis elektrikas nerado jungčių klaidų.
        1. Higso bozonas
          #98 Higso bozonas Lankytojai 2019 m. Sausio 14 d. 12:34
          1
          Tada dar keletas klausimų.
          1. Kadangi jūs nurodėte, kad tarp indaplovės ir kitų vartotojų kyla „nesuprantama“ įtampa, kurie aukščiau išvardinti vartotojai yra prijungti prie lizdų su trijų polių kištukais, o kurie dviejų polių kištukai? Plokštė nesiskaito, ten viskas aišku, ateina trys fazės.
          2. Ar atlikote matavimus tarp vartotojų gaubtų (antžeminių gnybtų, jei tokių yra) ar dar ko nors?
          3. Ar kriauklė yra ketaus ir įžeminta?
          Taip pat galite pasakyti, kad tai, kad matuojant įtampą multimetrai turi didelę varžą, gali įtakoti, o kai kuriais atvejais tai gali parodyti tinklo trukdžius. Jei visi atvejai yra įžeminti, vartotojams tinka trijų laidų laidai su įžeminimo laidu, tada galite nusidėti dėl nekokybiško indaplovės kištuko kontakto su lizdu arba dėl prastos įžeminimo laido kontakto kažkur pakeliui nuo skydo iki indaplovės lizdo. Dabar visi vartotojai prie įvesties turi triukšmo slopinimo filtrus, kuriuose vidurio taškas yra prijungtas prie žemės, ir jei grandinėje nuo nurodyto vidurio taško (faktiškai indaplovės kištuko) iki skydelio yra atviras arba nepatikimas kontaktas, tada gali atsirasti potencialų skirtumas.
          Na, apie kaimynų "klaidas" - "Aš netikiu" (c) :) Tai yra IMHO, vietinio elektriko fantazijos :)
          1. Svečias Vladimiras
            #99 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Sausio 15 d. 11:48
            0
            Jei yra 3 fazių plokštė, tada kiekvieno buto skydelyje yra 3 fazių skaitiklis. Atitinkamai, apkrova yra tolygiai paskirstoma etapais. Kiekvienas lizdų blokas tikriausiai yra sujungtas su skirtingomis fazėmis. Ir jei blogi kontaktai skydelyje ant „žemės“ ir „nulio“, tada toks vaizdas bus stebimas.
            1. Sektorius
              #100 Sektorius Svečiai 2019 m. Sausio 18 d. 11:56
              0
              Bet kuri elektrinė viryklė gali dirbti tiek nuo 380 voltų, tiek nuo 220 voltų. Viskas priklauso nuo ryšio būdo.
            2. Higso bozonas
              #101 Higso bozonas Lankytojai 2019 m. Sausio 22 d. 10:19
              0
              Šiek tiek patikslinsiu - plokštės pavidalo apkrova yra tolygiai paskirstyta fazėms. Ir visa kita - kaip jūs prisijungsite. Galų gale, skalbimo mašina yra vienfazė, taigi, jei ji veikia, o likę vartotojai yra išjungti, negali būti nė kalbos apie bet kokį jūsų jungimo grandinių vienodumą. Bet vėlgi, visa tai yra dinamiška, ir vidutiniškai apkrovos pasiskirstymas yra priimtinose ribose - butų yra daug, o fazių apkrovos yra vidutinės.
  31. Eugenijus
    #102 Eugenijus Svečiai 2019 m. Sausio 11 d. 17:33, 17:33.
    2
    Čia aš tavęs klausiausi, klausiausi ir supratau - gerai, jūs visi esate kvailiai! c) Raikinas). Susmulkinkite sau 2 taisykles ant kaktos:
    1. Nulis elektros instaliacijose skirtas greitai suaktyvinti apsaugą
    2. Įžeminimas elektros instaliacijose padeda sumažinti liečiamąją įtampą.
    Tai viskas! Visa kita iš to seka. Autorius vienoje iš pastraipų šis momentas nėra labai aiškus, tačiau skamba.
    1. Svečias Aleksandras
      #103 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. Sausio 25 d. 12:00
      1
      Neteisinga.
      Norint, kad elektros instaliacija veiktų, reikalingas „nulinis veikimas“ arba „neutralus“.
      O „įžeminimas“, arba teisingai sakant „apsauginis neutralus laidininkas“ arba PE laidininkas, yra būtinas patikimam apsauginių įtaisų veikimui ir, kaip jūs jau minėjote, potencialo nešimas, liečiant gyvas elektros instaliacijos dalis, paprastai nėra maitinamas (vadinamasis netiesioginis lietimas).
  32. Svečių alex
    #104 Svečių alex Svečiai 2019 m. Sausio 12 d. 07:10
    0
    fazė nulis, prisiminkite anekdotą apie močiutę, kuri elektrikams davė laidą, kurį jie numetė
  33. Svečias Aleksas
    #105 Svečias Aleksas Svečiai 2019 m. Sausio 12 d. 12:43
    2
    Istoriškai kvailiai ir keliai Rusijoje. Kai keliai trukdo elektrai, ji dingsta. Kai kvailiai pasirodo žmonių aukos. Nulis (įžemintas, ne įžemintas neturėtų liesti mūsų), o etapas yra perduoti energiją, Apsauginė žemė, skirta apsaugoti normalius žmones (ne autorius) nuo mirtino šios energijos poveikio žmonėms.
  34. Svečias Michaelas
    #106 Svečias Michaelas Svečiai 2019 m. Sausio 12 d. 17:40
    1
    Apskritai, mūsų namuose nėra įžeminimo, išskyrus atvejus, kai kas nors to nedaro dėl savo įžeminimo, paprastai yra atskira grandinė, kurios pasipriešinimas m yra tarp 0 ir ne didesnis kaip 4 omai.faktas, kad namuose, turinčiuose 3 laidus, mano, kad įžeminimas jokiu būdu nėra toks, tada geriau tam, kuris nori naudoti baterijas ar dujų vamzdį kaip įžeminimą, jei kas to nori
  35. Jurijus V. Vavilovas
    #107 Jurijus V. Vavilovas Svečiai 2019 m. Sausio 12 d. 19:43
    7
    Buvo labai tingu kruopščiai skaityti viską - tiek straipsnį, tiek komentarus, bet aš susipainiojau. Skaitykite. Kaimynas iš širdies !!! Klausyk to. Automobilis gali būti sunkvežimis ar automobilis. Arba džipą. Automobilis gali būti raudonas arba baltas. O gal žalia. Mašina gali būti priekinių arba galinių ratų pavara. O gal su pilnu. Automobilis gali turėti benzino variklį arba dyzelinį variklį. Bet gal elektrinis. Arba hibridinis.

    Neaišku - kodėl visa tai susiję su automobiliais? Tai pavyzdys. Kaip ir vaikams.

    Elektros energija gali būti išdėstyta „trikampio“ arba „žvaigždės“ pavidalu. Pagal „nulio“ panaudojimą grandinės yra padalijamos į 1. nepralaidų neutralų, 2. efektyviai įžemintą neutralų, 3. izoliuotą neutralų. Pagal apsaugos nuo pralaimėjimo schemą: 1. Įžeminimas, 2. Įžeminimas, 3. RCD, 4. Ten, net prieš pragarą jokių techninių sprendimų.

    Norėdami visa tai paaiškinti, žmonės mokėsi metų metus. Jūs visi ... tarsi įžeidę ... kaip vaikai. Girdėjome skambėjimą ... VISKAS GALVOS GALVOJE - raudonas ir dyzelinas, priekinių ratų pavara ir sunkvežimis. Mane linksmino iš širdies. Ačiū

    Galite visa tai išstudijuoti. Kelios knygos, kurių apimtis yra 600 lapų - ir jūs esate tendencija !!!!!!!!!!!!!!!
    1. Viačeslavas
      #108 Viačeslavas Svečiai 2019 m. Sausio 13 d. 14:27
      1
      Šis popikas pasakoja apie buitinės elektros energijos suvartojimą 220v. Elektros energiją galima išdėstyti pagal "trikampio" schemą arba pagal "žvaigždės" schemą tai yra 380 V, norint sujungti elektros variklius.
      1. Svečias Igoris
        #109 Svečias Igoris Svečiai 2019 m. Sausio 13 d. 8:53 val.
        0
        Jis ne tik dirbo biure, kur buvo 2 (dvi) fazės ir įžeminimas.
        1. Sektorius
          #110 Sektorius Svečiai 2019 m. Sausio 18 d. 12:02
          0
          Žemė? O gal vis tiek NULIS?
        2. vaikščiojo ...
          #111 vaikščiojo ... Svečiai 2019 m. Kovo 8 d. 07:41
          0
          gyveno šalyje, kurioje yra du etapai išleidimo angoje ir be žemės .....
      2. Jurijus V. Vavilovas
        #112 Jurijus V. Vavilovas Svečiai 2019 m. Sausio 13 d. 10:42 val.
        1
        Name paleidžiama 380. Ir jau butuose nulis sumaišytas su viena iš trijų fazių.
    2. Svečias Aleksandras
      #113 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. Sausio 25 d. 13:55 val.
      0
      Kaip atskirti žemę nuo nulio, protingas vaikinas. Nėra automobilių, prašau. Kaip atskirti žemę nuo nulio namuose?
  36. Svečias Viktoras
    #114 Svečias Viktoras Svečiai 2019 m. Sausio 14 d. 03:00 val.
    0
    Straipsnio autorius yra Dunno PUE. Buto laiduose nėra "žemės", tačiau yra PE - apsauginis laidininkas.
  37. Nulis viela
    #115 Nulis viela Svečiai 2019 m. Sausio 14 d. 10:11
    0
    Vienam žmogui turėtų pakakti vienos fazės. Ir tegul jis pats ieško žemės.
    Aš apie tai pagalvosiu ... ir tada parašysiu daugiau ...
  38. Egoras
    #116 Egoras Svečiai 2019 m. Sausio 14 d. 3:34 p.
    3
    elektra manekenams. patogumui imame žvaigždžių schemą. generatoriaus žvaigždės centras, mes vadiname ZERO. bet nėra nulio.Pavyzdžiui, įtampa yra potencialo skirtumas. t.y. ant fazinio laido gali būti 280 voltų, o esant nuliui 100 voltų, skirtumas bus 180 voltų darbinė įtampa. gana funkcionalus prietaisams. bet jei jūs pasiekiate nulį su 100 voltų ir liečiate žemę, tada jūs galite juos užmušti. todėl naudokite žemės nulį. ant generatoriaus, transformatoriaus + tai gamintojui suteikia didelį potencialo skirtumą. jo reikia norint kompensuoti prarastą laidų laidumą, t. Iš pradžių transformatoriaus išvestyje jis gali būti 280 voltų, tačiau dėl, pavyzdžiui, laidų laidumo, jis sumažėja iki 220. Taigi įžeminta nulinė viela praranda savo savybes dėl laido ilgio, pikapų ir kt. todėl namas turėtų turėti savo žemės kilpą, kuri paprastai vadinama žeme. t.y. pasauliečiui EARTH yra įžeminta grandinė ir kuo ji geresnė, tuo mažesnis potencialus skirtumas tarp įžemintos grandinės ir pačios žemės. todėl jie sako, kad vieno vamzdžio nepakaks, ypač sausuose dirvožemiuose. ZERO yra transformatoriaus generatoriaus centras. bet jis taip pat yra pagrįstas. jis yra tik labai toli nuo jūsų ir jame gali būti įtampos, pvz., žaibiški pikapai ir kt. o laidų pasipriešinimas neleidžia šiems pikapams greitai pereiti į įžemintą grandinę.
  39. Svečias Viktoras
    #117 Svečias Viktoras Svečiai 2019 m. Sausio 16 d. 11:08 p.
    1
    Sistemoje su 0,4 kV įtampos įžeminimu, bute, name vartotojas turi tik „fazinius“ (L), „nulinius darbo“ (N) ir „nulinius apsauginius“ (PE) laidus. Yra PEN laidininkas, apjungiantis darbuotojo funkcijas. ir apsauginiai laidininkai. Įžeminimas atliekamas prie maitinimo šaltinio (dažniausiai tai yra TP), pakartotinis neutralaus laido įžeminimas atliekamas OHL atramose, pastatų įėjimuose (3 fazės). Vartotojui pakartotinis įžeminimas įvestyje atlieka apsauginį vaidmenį nuo tinklo viršįtampio (pvz., „Perkūnija“). , su oro patekimu), apsauginė priemonė nuo žmogaus pralaimėjimo įžeminimas įvestyje nėra srovė.
  40. Svečias Vladimiras
    #118 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Sausio 17 d. 12:38 val.
    1
    Geriau būtų parašyti nuorodą į elektrotechnikos vadovėlį, patvirtintą Švietimo ministerijos, metų puslapis, autoriai, lengviau būtų sužinoti, kur įžeminimas, kur žemė
  41. Doc
    #119 Doc Svečiai 2019 m. Sausio 17 d., 19:27
    0
    Bendra išvada yra tokia: tik aptarnaujamas ir aukštos kokybės RCD gali užtikrinti jūsų saugumą naudojant elektrinius prietaisus. Net įžeminimo laidininko, sumontuoto pagal visas taisykles, naudojimas nesuteikia šimtaprocentinės garantijos, o kai kuriais atvejais jis pats gali tapti didelių problemų šaltiniu.
    1. Svečias Dmitrijus
      #120 Svečias Dmitrijus Svečiai 2019 m. Sausio 24 d. 16:41 val.
      1
      Ir RCD gali neišgelbėti, jei jį įdėjo protingas vaikinas, kuris nesupranta skirtumo tarp žemės ir nulio.
  42. Svečias Valerijus
    #121 Svečias Valerijus Svečiai 2019 m. Sausio 17 d., 19:55
    0
    Taip, jie parašė tokį siaubą. Jūs visiškai neturite idėjos apie įžeminimą, įžeminimą, apie PEN, PE, N laidus. Išmok teoriją.
  43. Sektorius
    #122 Sektorius Svečiai 2019 sausio 18 09:39
    1
    Viešpatie Visi namai, pastatyti iki nulio vidurio, neturi jokio įžeminimo. Taip yra, jei su dujinėmis viryklėmis. Namuose su elektrinėmis viryklėmis TIK ELEKTROS PLOTIS yra įžemintas ir nieko daugiau. Tariamai lizdai gali stovėti su įžeminimu, tačiau nuėmę dangtelį pamatysite, kad yra tik Dvieji laidai. Fazė ir nulis.
  44. Obukhovas Aleksejus Petrovičius
    #123 Obukhovas Aleksejus Petrovičius Svečiai 2019 m. Sausio 18 d. 11:19
    0
    Yra nulis ir įžeminimas ir nesuka sau galvos
    1. Svečias Dmitrijus
      #124 Svečias Dmitrijus Svečiai 2019 m. Sausio 24 d. 16:50
      1
      Tai teoriškai yra abu. Bet iš tikrųjų senuose daugiabučiuose namuose yra tik nulis, o žemės nėra ir nesitikima, kad tai būtų bet kokia žemė, išskyrus šalto vandens stovą.
  45. Rinat
    #125 Rinat Svečiai 2019 m. Sausio 20 d. 01:01
    0
    Apie ką autorius norėjo parašyti?
  46. Konstantinas
    #126 Konstantinas Svečiai 2019 m. Sausio 21 d. 06:15
    1
    "... šaldytuvas, mikrobangų krosnelė ar kiti buitiniai prietaisai bus maitinami energija. Taip yra todėl, kad per nulinę laidą teka elektros srovė su atitinkamu įtampos kritimu, kurio vertę galima apskaičiuoti padauginus srovės stiprį iš laidininko varžos rodiklio tarpo tarp išmatuotos vietos ir tikras įžeminimo taškas “. - Rašyk nesąmones, bičiuliai. Laidų skerspjūvis visada pasirenkamas taip, kad kritimas ant jų būtų nereikšmingas, priešingu atveju užtikrinamas gaisras! Jei netikite, išmatuokite įtampą tarp neutralaus ir įžeminimo laidų. Tikroji priežastis, dėl kurios prietaiso dėklas gali būti maitinamas, yra galimybė netyčia nutraukti neutralią laidą. Tokiu atveju "fazė" atsiranda per vidines prietaiso grandines, o ne įžeminti ant korpuso.
  47. Tiesiog aš
    #127 Tiesiog aš Svečiai 2019 m. Sausio 21 d. 08:31
    0
    Perskaityk mažiau tokių nesąmonių. Tu būsi gyvesnis. Nėra net ko komentuoti.
  48. Eugenijus
    #128 Eugenijus Svečiai 2019 sausio 22, 05:54
    0
    Aftor degina. :) Studijų temos: Įžeminimas, už ką? Pakartotinis įžeminimas, kam? Apsauginis įžeminimas, kam? ir tada jūs suprasite, kuo jie skiriasi .... nesitikėkite, kad kas nors imsis ir papasakos jums penkias eilutes ...
  49. Kenkegas
    #129 Kenkegas Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 9:09 val.
    0
    Nafig reikia apsiriboti mitiniu įžeminimu, to dar niekas neturėjo ir jei tai buvo vienoda fikcija
    1. vova
      #130 vova Svečiai 2019 m. Vasario 4 d. 12:46 val.
      0
      Dirbant su perjungiamais maitinimo šaltiniais, dėkle kartais atsirasdavo apie 50 voltų, jei lizde nebuvo žemės (3 laidas)
  50. George'as
    #131 George'as Svečiai 2019 m. Sausio 25 d. 11:30 val.
    0
    Elektrikai ir santechnikai yra linksmi vaikinai, kurie save laiko tik specialistais.

Taip pat skaitykite

Skalbimo mašinų klaidų kodai