Pasidaryk pats pasidaryk pats
Meistriškumo kursai, instrukcijos, naudingi patarimai, receptai.
» » »Kaip sujungti aliuminio ir vario laidus
Kaip sujungti aliuminio ir vario laidą

Senuose namuose naudojama laidai iš aliuminio vielos. Dažnai atliekant remontą jūsų bute reikia prailginti laidus. Jei naudojate varinius laidus ar lydinius, tiesiog negalite jų prijungti prie aliuminio - kiekvienas elektrikas žino šią taisyklę ir ne tik tai. Aš jums parodysiu paprastą, prieinamą ir, svarbiausia, patikimą būdą sujungti vario ir aliuminio laidus.

Reikės


  • Varžtas arba varžtas su M4 sriegiu, 16 mm ilgio.
  • Trys platūs poveržlės po M4.
  • „Grover M4“.
  • Veržlė M4.

Dydžiai gali skirtis, tiesiog pateikiu sąrašą, ką naudojau.

Aliuminio ir vario laidininkų sujungimas


Mes išvalome laidų galus, kuriuos mes sujungsime. Paimkite reples ir padarykite žiedus ant laidų galų.
Kaip sujungti aliuminio ir vario laidą

Žiedai ant abiejų. Jie gali būti visiškai pagaminti naudojant kitą įrankį ar net rankiniu būdu.
Kaip sujungti aliuminio ir vario laidą

Kitas, ant varžto uždėkite poveržlę. Jos plotis turėtų būti didesnis už plikos vielos žiedą. Tada mes užmauname aliuminio vielos žiedą, kad toliau priveržus jungtį šis žiedas ant vielos neatsidarytų.
Kaip sujungti aliuminio ir vario laidą

Tada mes uždėjome kitą poveržlę ir po ja varinę vielą.
Kaip sujungti aliuminio ir vario laidą

O ant viršaus uždėkite trečiąjį poveržlę, užmaukite ir pritvirtinkite veržle.
Kaip sujungti aliuminio ir vario laidą

Priveržkite įrankiu.
Kaip sujungti aliuminio ir vario laidą

Gerai izoliuojame elektrine juostele.
Kaip sujungti aliuminio ir vario laidą

Kaip sujungti aliuminio ir vario laidą

Izoliacija turi būti patikima, patartina pereiti per elektros juostą dviem ar trim sluoksniais. Tai jungtis dėžutėje.
Kaip sujungti aliuminio ir vario laidą

Šis laido ryšys bus patikimas. Groveris išlaikys slėgį, jei jungtis staigiai atsilaisvins. Taigi galite saugiai uždaryti dangčiu ir paslėpti jį už gipso sluoksnio.
Kaip sujungti aliuminio ir vario laidą

Žinoma, rinkoje parduodama daugybė kitų laidų prijungimo įtaisų, tačiau man atrodo, kad šis metodas yra patikimiausias ir patvariausias.

Žiūrėkite vaizdo įrašą


Komentarai (63)
  1. Svečias Jurijus
    #1 Svečias Jurijus Svečiai 2018 m. Gegužės 8 d. 13:25
    16
    Cinkuoti su variu kategoriškai nėra draugiška, tik plienas arba cinkas
    1. Svečias Michaelas
      #2 Svečias Michaelas Svečiai 2018 gegužės 8 d., 20:37
      3
      Paprastai aliuminis pašalinamas po vazelino ar kito tepalo sluoksniu, po kurio jo draugiškumas kitiems metalams staigiai padidėja. Ir taip, jis pradeda gerai draugauti su savimi.
    2. Svečias Vladimiras
      #3 Svečias Vladimiras Svečiai 2018 gegužės 10 dieną 08:01
      3
      Visiškai nesutinku! Peržiūrėkite normalių potencialų seriją.
  2. Vasilii
    #4 Vasilii Svečiai 2018 gegužės 8 d., 18:10
    4
    Lentelę galima naudoti tik atviriems laidams, nes laikui bėgant galėjote pastebėti, kaip ji pradeda švyti tamsoje.
  3. Svečias Jurijus
    #5 Svečias Jurijus Svečiai 2018 gegužės 8 d., 18:47
    30
    Ar ne lengviau gauti įprastą žalvario gnybtų juostelę, suderinamą tiek su aliuminio, tiek su vario laidais? Jei kyla abejonių dėl varžtų spaustukų patikimumo, tada prieš tai juos apšvitindami iš vidaus lydytu lydmetaliu ...
    oi !!!
  4. Svečias elektrinis
    #6 Svečias elektrinis Svečiai 2018 m. Gegužės 8 d. 20:45
    3
    Aliuminis subyrės. Šildymas bus „statybinis“.
  5. Svečias
    #7 Svečias Svečiai 2018 m. Gegužės 8 d., 9:19, p.
    1
    Aš visada bendrauju su pilkaisiais! Viskas veikia!
    1. arv
      #8 arv Svečiai 2019 m. Vasario 1 d. 14:19 val.
      0
      Dieve, neleisk susitikti su tokiu elektriku
  6. Svečias Nikolajus
    #9 Svečias Nikolajus Svečiai 2018 m. Gegužės 8 d. 9:44 p.
    8
    Jei yra veržlė, tada varžtas virsta varžtu.
    1. „LoMaster“
      #10 „LoMaster“ Svečiai 2018 m. Spalio 4 d. 07:07
      0
      Atsuktuvas veržliaraktyje)))!
      1. Svečias Romas
        #11 Svečias Romas Svečiai 2019 m. Sausio 17 d. 13:50 val.
        0
        Ir kelnės šortuose prakaitas_smile
  7. Dėdė Dima
    #12 Dėdė Dima Svečiai 2018 gegužės 8 d., 22:24
    20
    Kodėl tokie sunkumai, kai yra specialios VAGO jungtys
  8. Svečias Michaelas
    #13 Svečias Michaelas Svečiai 2018 m. Gegužės 8 d. 23:00
    19
    ar „Wago“ gnybtų blokas nėra paprastesnis? ir svarbiausia greičiau
    1. Svečias Igoris
      #14 Svečias Igoris Svečiai 2018 rugpjūčio 4 d., 11:19, p.
      6
      Atsiprašome, bet tavo WAGO po savaitės darbo virto anglimis .....
      1. Eugenijus
        #15 Eugenijus Svečiai 2018 m. Lapkričio 19 d. 01:07
        6
        Tai tavo SAVO VAGAS, paverstas anglimi, o tikrasis, ant kurio yra užrašas Al / Cu, puikiai veiks metų metus.
  9. Saša
    #16 Saša Svečiai 2018 gegužės 8 d., 23:09
    2
    Aš naudojau žalvarinius veržles. Iš patirties. Aš prijungiau didelės srovės grandines. Plienas laikui bėgant taip pat virsta anglimi.
    1. Svečias Romas
      #17 Svečias Romas Svečiai 2019 m. Sausio 17 d. 13:52 val.
      2
      Keista, kad iki šiol šis anglies gaminimo būdas nėra praktikuojamas ...
  10. Dmitrijus
    #18 Dmitrijus Svečiai 2018 gegužės 9 d. 02:09
    8
    Vago pirkti, o ne verstis kolūkiu.
  11. Svečias Valerijus
    #19 Svečias Valerijus Svečiai 2018 gegužės 9 dieną 07:48
    4
    Dabar tai dar lengviau prijungti, nes tam yra spaustukai-vagi.
  12. Aleksandras
    #20 Aleksandras Svečiai 2018 gegužės 9 dieną 08:06
    14
    Kam išrasti dviratį, jei yra jungiamųjų juostų skirtingiems kabelių skerspjūviams. Naudokite jungiamąsias juostas ir nesijaudinkite dėl nesąmonių, apie tai jums sako elektrikas, turintis daugiau nei šimto metų patirtį montuojant laidus butuose.
  13. Svečių alex
    #21 Svečių alex Svečiai 2018 gegužės 9 d., 12:57
    3
    žalvario gnybtų blokai
  14. Chaosas
    #22 Chaosas Svečiai 2018 gegužės 9 d., 10:56, p.
    5
    Aš visada galvojau, kodėl jie yra protingi komentaruose, pakartodami aukščiau pateiktus dalykus (aš kalbu apie „Wago“ gnybtų blokus)
  15. Svečias elektrinis
    #23 Svečias elektrinis Svečiai 2018 gegužės 10 d., 04:34
    10
    Juokinga, bet autoriui niekada nebuvo sugėdinta medžiaga, iš kurios gaminamas prausiklis, skausmas ir riešutas. Jis taip pat negalvojo apie kontakto paviršiaus ploto sumažinimą, srovės stiprio, kuris bus saugiai perduodamas per šiuos laidus, sumažinimą (tik išoriniai apvalios vielos kraštai liečia poveržles). Sėkmės. Kol jūs būsite, mes turėsime darbą.
  16. Vladimiras Anatolyevičius
    #24 Vladimiras Anatolyevičius Svečiai 2018 gegužės 10 dieną 08:04
    1
    Tekste neminima, kad poveržlės turi būti cinkuotos!
  17. Vasja
    #25 Vasja Svečiai 2018 gegužės 10 dieną 10:03
    3
    Teisingai, turėtų būti naudojamos tik tvirtinimo detalės, padengtos nikeliu, o ne cinku.
  18. Svečias Eugenijus
    #26 Svečias Eugenijus Svečiai 2018 gegužės 10 dieną 12:02
    12
    Tai tikrai nėra patikimas ryšys. Niekada to nedaryk. Laikui bėgant Groveris gali sprogti (tokį reiškinį sutiko labai dažnai). Be to, tokį ryšį reikia ištempti, nes laikui bėgant metalas „plūduriuoja“. Tokiu atveju patartina naudoti WAGO gnybtų bloką. Vienas gnybtų blokas kainuoja 15 p.
    Ir vėl niekada to nedarykite. Tai kolūkis.
    1. Svečias Aleksandras
      #27 Svečias Aleksandras Svečiai 2018 gegužės 20 dieną 08:19
      7
      Dėl nedidelės kontaktinės vietos „Wago“ terminale, ją galima naudoti tik apšvietimui. Kur mažos apkrovos srovės.
      1. Eugenijus
        #28 Eugenijus Svečiai 2018 m. Lapkričio 19 d. 01:11
        2
        Aš visiškai sutinku! WAGO talpina vos 24A. Be apšvietimo ir TIK LED nėra gerai.
  19. Svečias Sergejus
    #29 Svečias Sergejus Svečiai 2018 gegužės 11 d., 03:22
    13
    „Wago“ gnybtų blokas neužtikrina aukštos kokybės suspaudimo, iš tikrųjų suteikdamas tik du sąlyčio taškus tarp plokštelių ir laidininko. Todėl juos galima naudoti tik esant minimaliai apkrovai. Adapterio plokštės (poveržlės, veržlių spaustukai) yra geriausia anoduoti, o varžtų gnybtų blokai yra iš plieno arba žalvario. Be to, galima švitinti vario šerdį ir sujungti jį su aliuminio sukimo metodu. Taip pat galima įspausti į vieną skardą iš abiejų pusių, prieš tai apšvitinus vario šerdį. Nei vienas iš išvardytų junginių negali būti tapetuotas. Tik lituotos movos arba posūkiai, suvirinti anglies elektrodu, gali būti paslėpti atitinkamai izoliuojant šilumos susitraukimu.
    1. Ed
      #30 Ed Svečiai 2018 rugpjūčio 19 dieną 13:03
      5
      Wago neišspręstas PUE - litavimas arba varžtas
  20. Svečias Aleksas
    #31 Svečias Aleksas Svečiai 2018 m. Gegužės 12 d. 11:28
    1
    dažnai atsitinka, kad dėžutėje jis yra beveik beveik prie šaknies ir jūs ne visada įdėjote varžtą, jis visada išgelbės vagoną ar kvailą bloką. teks kentėti nusirengiant. 2 variantas, jei galai leidžia, jūs išvalote aliuminio šerdį ir apvyniokite ją spirale ant varinės bei gerai izoliuokite.iš esmės krienuose įkišite varžtą į senas dėžutes, bet kokie trukdžiai, venos sprogs ir lūžta nuo laiko ir oksidacijos
  21. Svečias Viktoras
    #32 Svečias Viktoras Svečiai 2018 gegužės 12 d., 16:56
    11
    Jūsų WAGO yra visiškas šūdas, palyginti su šiuo deriniu. Vario varis, išmesk roverį ir sujungk tokiu būdu - truks šimtą metų. Viskas priklauso nuo apkrovos. Aš taip prijungiau elektrinę viryklę, o po trisdešimties metų padariau kapitalinį remontą, išardžiau dėžę, ir ten viskas tvarkoje. Būtina jį tvirtai priveržti ne atsuktuvu, o 10 raktų, varžtu ir veržle su poveržlėmis 6. Aš pats gaminu elektriką ir netrukus išeisiu į pensiją.
    1. Petrovičius
      #33 Petrovičius Svečiai 2018 gegužės 24 d., 16:09
      3
      Nešildykite žmonių galvų varžtais - poveržlėmis - skutikliais. Aukštos kokybės žalvarinis gnybtų blokas visas problemas išsprendžia vieną ar du kartus. Mes visada tai darome. O WAGO tikrai skirtas mažoms apkrovoms.
  22. Aleksandras Vilkas
    #34 Aleksandras Vilkas Svečiai 2018 gegužės 13 dieną 07:53
    5
    Ryšio gnybtai parduodami bet kurioje specializuotoje parduotuvėje. Kodėl sugalvoji visokių nesąmonių? Iš nieko nedaryti?
  23. Svečias Igoris
    #35 Svečias Igoris Svečiai 2018 gegužės 13 dieną 15:39
    5
    Žalvariniai gnybtų blokai - ir nieko daugiau nereikia sugalvoti ...
  24. Svečias Olegas
    #36 Svečias Olegas Svečiai 2018 gegužės 13 d., 19:23
    0
    Aš dirbu elektriku daugiau nei 30 metų ir štai ką aš galiu pasakyti, jei man nereikia nieko sugalvoti bute su šildymu garais. 50 metų varis su aliuminiu po įprasta geležine veržle ir poveržle paskirstymo dėžutėje nebuvo oksiduotas. Visi šie varpai ir švilpukai reikalingi tik esant didelei drėgmei. .Gatvėje ar su krosnimi.
    1. Svečias Jurijus
      #37 Svečias Jurijus Svečiai 2019 m. Kovo 31 d. 18:27
      0
      Aš absoliučiai su jumis sutinku, kolega. Norint gauti geriausią efektą, pageidautina alavuoti varį.
  25. Viačeslavas
    #38 Viačeslavas Svečiai 2018 m. Gegužės 13 d. 9:52 p.
    2
    Susukęs, pakankamai nulakuotas aliuminio galas turi būti apsaugotas nuo oro ir tarnaus ilgą laiką.
  26. Svečias Andrejus
    #39 Svečias Andrejus Svečiai 2018 gegužės 14 d., 09:13
    2
    Yra srautas, skirtas lituoti Al + Cu litais, tai yra geriausias perėjimas iš aliuminio į varį.
    1. Svečias Michaelas
      #40 Svečias Michaelas Svečiai 2018 rugpjūčio 6 d., 10:29
      0
      srautas f-64 ir alavas
    2. Svečias Jurijus
      #41 Svečias Jurijus Svečiai 2019 m. Kovo 31 d. 18:38
      0
      Tai, be abejo, yra akrobatika montuojant elektros laidus, idealus variantas sujungti Al + Cu, bet, deja, ne visada prieinamas. Mano pavyzdys: pamatėme švariame lauke esantį statybinį sklypą, netoliese buvo tik keliolika (10 kV), 380v ištrauktas, kai buvo pastatyta visa gatvė. .Kuo lituoti: vario lituoklis ir pūtiklis?
  27. Grigalius
    #42 Grigalius Svečiai 2018 gegužės 14 d. 20:42
    2
    Kaip ir kažkas, aš atgavau 40 metų. Dabar bet kurioje elektros prekių parduotuvėje yra būdų, kaip prijungti laidus.
  28. Fanilis
    #43 Fanilis Svečiai 2018 gegužės 15 d., 17:48
    0
    Turi būti naudojami aliuminio spyruokliniai spaustukai ... galite bent jau užspausti, kontaktas laikui bėgant pablogės
  29. Neelektrikas
    #44 Neelektrikas Svečiai 2018 gegužės 16 d., 19:49
    3
    Aš tiesiog susukau varį ir aliuminį kaime. „8 vasara“ jau veikia ir nieko, ir tai yra prie įėjimo į namą. Ne vienas kraštutinis atvejis. Kol sukimasis bus sausas, o namuose žemos drėgmės, nieko neįvyks!)))) Ir aš paguldžiau chemijai su fizika !!!))))
    1. Svečias Valerijus
      #45 Svečias Valerijus Svečiai 2018 gegužės 18 17:36
      1
      galite pateikti daugybę pavyzdžių, bet aš manau, kad geriausia yra prijungti GMD rankovę ir visas problemas!
    2. Viačeslavas Iljičius
      #46 Viačeslavas Iljičius Svečiai 2018 gegužės 19 12:37
      3
      Kai kontaktas pablogėja, jis įkaista! Apatinė eilutė, namas sudegs !!!
    3. Zhorik
      #47 Zhorik Svečiai 2018 gegužės 24 d., 16:11
      3
      Kol kas fizika jus įpareigos)))))
    4. Ne elektra_2
      #48 Ne elektra_2 Svečiai 2019 m. Kovo 10 d. 12:55
      0
      Kažkodėl šalies kaimynai ragino išsiaiškinti, kodėl trūksta apšvietimo. Radau susuktus vario ir aliuminio laidus, tarp kurių nebuvo kontakto. Tai yra - jokio kontakto. Tik artimi neelektrikai suka varį su aliuminiu ...
  30. Viačeslavas Iljičius
    #49 Viačeslavas Iljičius Svečiai 2018 gegužės 19 12:27
    1
    Aliuminis + varinis galvaninis garas! Reikia skardos! Nežinodami to, neduokite patarimų !!! Neatliekant skiedinio, aliuminis oksiduojasi ir bus milteliai !!! ???
  31. Svečias Aleksandras
    #50 Svečias Aleksandras Svečiai 2018 gegužės 21 dieną 09:17
    0
    Metodas yra geras ir patikimas, tačiau, deja, visi srieginiai sujungimai turi būti periodiškai priveržiami, nėra teisinga tai slėpti už gipso. Taip, ir niekas neatšaukė oksidų, todėl bus pereinamasis pasipriešinimas.
  32. Mila
    #51 Mila Svečiai 2018 gegužės 21 d., 22:18
    1
    ar jūs dar nesugalvojote terminalo bloko? Maždaug per penkerius metus aš naudoju gnybtų blokus visur, ant vamzdžio viršaus.
  33. Svečias Viktoras
    #52 Svečias Viktoras Svečiai 2018 gegužės 23 d., 23:37
    1
    Litavimo srauto naudojimas litavimui ir viskas
  34. Vokietis Frolovas
    #53 Vokietis Frolovas Svečiai 2018 gegužės 25 d., 18:56
    3
    Kad būtų išvengta galimų skirtumų skirtingų metalų pasienyje ir kad galimas aliuminio vielos oksidacija netaptų izoliatoriumi jungiant vario ir aliuminio laidus, patikimiau aliuminio vielą variu padengti plokšte. Tai gali būti padaryta nuimant aliuminio vielą greitai panardinant šią vielą iš karto po to, kai ją nuimame sočiame vario sulfato tirpale. Aliuminio viela yra padengta raudonojo vario danga. Esant dideliam šio sluoksnio storiui, įmanoma netgi tokią variu padengtą aliuminio vielą suvirinti.
  35. ne elektrikas
    #54 ne elektrikas Svečiai 2018 gegužės 25 d., 23:00
    1
    prailginkite laidus - tik litavimo būdu
  36. Svečias olegas
    #55 Svečias olegas Svečiai 2018 m. Birželio 1 d. 18:28
    1
    lengviau nusipirkti kaladėles ir viskas!
    1. Svečias Romas
      #56 Svečias Romas Svečiai 2019 m. Sausio 17 d. 2:07 p.
      1
      Taip, jūs neatspėjote, kuris yra lengvesnis. Mūsų šalyje yra vietų, kur negalima nusipirkti trinkelių 9 valandą ryto, tačiau yra vietų, kur iš viso negalima nusipirkti trinkelių. Galite užsisakyti San Michailchą, jei jis rajono centre paklausia, ar jis nepamiršta, pagimdė kumelę, ir viskas - mėnesį visi, kuriems reikia ką nors prijungti, imasi šlifavimo, varžto su poveržlėmis ir elektros juostos ir daro viską kaip Vokietijoje - lėtai ir ilgai. Aš gyvenu Novosibirske - man užmegzti tokį ryšį - ne daugiau kaip 10 minučių. Aš per tą laiką apsirengsiu ir nuvažiuosiu liftu, o aš vis tiek turėsiu spustelėti pusantros stotelės ten ir pusantros atgal. Kodėl kas, ir aš surasiu varžtus ir poveržles, švitrinę ir elektrinę juostelę. Kitas bendras klausimas yra tai, kad šiandien beveik neįmanoma rasti aliuminio laidų (beveik gryno). Bet radau - nušluostyk ir išmesk, pakeisk į varį.
  37. Svečias Sergejus
    #57 Svečias Sergejus Svečiai 2018 birželio 22 06:52
    3
    Taip, aš sutinku, kad šis junginys yra turbūt patikimiausias derinant varį ir aliuminį, nesuderinamą su gyvenimu.
    Žinoma, yra specialių gnybtų blokų su pasta, kurie turi teisę į gyvybę, tačiau jei norite patikimumo, o tinkui nėra jokios alternatyvos! Vienintelė pastaba yra patikimi tvirtinimo elementai, tai geriau be cinkavimo - cinku sunku draugauti su variu, su aliuminiu. Ir jei jis gauna drėgmė, užtikrinta oksidacijos reakcija! Taigi, susukant patikimai apsaugotą nuo išorės, nepažeidžiant elektros juostos, tokį sumuštinį apsaugoti nuo šilumos susitraukimo yra sunkiau.
  38. Antonas
    #58 Antonas Svečiai 2019 m. Sausio 16 d. 02:07
    2
    Stebuklingiems elektrikams, kurie nėra draugai su vagonais, jie turi dabartinę apkrovą, didžiausia vagonų, su kuriais dirbau, apkrova yra 32A, stebuklingiems elektrikams, vagonus važiuojantiems visur, 15r., apskaičiuokite krūvį, kuris ateis į terminalą, paskirstymo dėžutė virtuvėje, kurioje maksimali apkrova didesnė kaip 8 kW, nėra tik litavimas (suvirinimas) leidžiamas vagonuose, nes 220W * 32A = 7040W (7,04 kW), jei esate elektrikas, nebūtinai elektrikas.
  39. Svečias Vladimiras
    #59 Svečias Vladimiras Svečiai 2019 m. Sausio 23 d. 17:47, 17:47.
    0
    Naudojant „Grover“ elektros jungtyse? Tai, žinoma, super elektrikas! Niekada nematęs tokio junginio rezultatų, jis praranda visas savo savybes kaitinant!
    1. Svečias Aleksas
      #60 Svečias Aleksas Svečiai 2019 m. Vasario 8 d. 07:33
      2
      Augintojas prarado savo savybes, net krosnyje, laipsnių nepakaks. Ir laidų sujungimas neturėtų blogai kibirkščioti, kaip suvirinimo aparatas. Nerašyk nesąmonių.
    2. Svečias Jurijus
      #61 Svečias Jurijus Svečiai 2019 m. Kovo 31 d. 18:41
      0
      kas prijungimui, jei jis kaitinamas.
  40. Denisas
    #62 Denisas Svečiai 2019 m. Kovo 11 d. 12:42
    0
    Aš tiesiog paėmiau srautą aliuminio ir lydyto alavo lydmetalių litavimui, daviau didelę apkrovą, lizdas buvo šildomas, o laidų sujungimas liko šaltas
  41. Svečias Jurijus
    #63 Svečias Jurijus Svečiai 2019 m. Kovo 31 d. 18:17
    0
    elektrikas, turintis 32 metų patirtį. Laidų montavimui patartina naudoti vieną metalą, aš asmeniškai pirmenybę teikiau aliuminiui: geras sukimasis ir kontaktas šimtmečius, ir vis dar yra toks figosl kvarco vazelino tepalas yra vadinamas (tai nėra sunku pasigaminti patiems), suteptas sukimo ir pamiršta. Aš namuose montuoju laidus nuo 94 metų, man jau yra 25 metai, aš net neišskiriu posūkių, gerai paskirsčiau, kompaktiškai įdėjau dėžę į paskirstymo dėžę ir viskas. Prieš penkerius metus atidariau vieną dėžę, tik linksmybėms, kaip tai būtų padaryta vakar. apkrova - taip, pagal mechaninį stiprumą - taip, tačiau sukimas, ypač lanksti viela, susilpnėjęstai verdantis vanduo - jis bus kaitinamas vis daugiau ir daugiau, kol užsidegs. Varis greitai oksiduojasi, o tai padidina atsparumą perėjimui, susilpnėja kontaktas, sušyla su iš to kylančiomis pasekmėmis. Net sraigtinis sujungimas negarantuoja gero kontakto kokybės patvarumo. Vienintelė galimybė, garantuojanti gerą rezultatą ir patvarumas, tai yra skardinimas: kieta viela - prieš susukant, lanksti - po gerai, jei iškilo problemų sujungti varį ir aliuminį - nėra geresnio ryšio su varžtu, tačiau tam reikia padaryti langus. su apvaliomis nosimis replėmis vario išlyginimas yra nedviprasmiškas. Jis pataria tarp laidų uždėti poveržlę - jokiu būdu nedarykite to, mes gauname gerą, patikimą kontaktą, kodėl ją atlaisvinkite su šia poveržle, net jei ji pagaminta iš konservuoto vario ar net aukso, seka: varžtas - poveržlės-terminio vario AL-terminalas - poveržlės-griovelis (būtinas) -įrankių veržlės ir stiprios, stiprios rankos, tvirtai priveržkite, jei yra kvarco-petrolatumo tepalo, tepalo, gerai izoliuokite (aš asmeniškai pirmenybę teikiau medvilninei juostai) , uždarė dangtį ir pamiršo. Taip, dar vienas dalykas, galiausiai: mesti gnybtus, kurie yra su paskirstymo dėžute, mesti iš karto - šūdas yra baigtas - geriau pasidaryti paprastą posūkį, net be jokių varpelių ir švilpukų, jis bus patikimesnis, o šis „WAGO“ yra toks šūdas, kai šlageriai yra galvojantys apie šluotelę ar asmenį, nutolusį nuo elektrotechnikos, elektros energija, elektroninis medžiagų mokslas.

Taip pat skaitykite

Skalbimo mašinų klaidų kodai