Pasidaryk pats
Gyvenimo įsilaužimai, meistriškumo pamokos, naudingi patarimai, receptai.
namai » Seminaras » Paprastas indukcinis šildymas
Indukcinis šildymas turi didelį pranašumą prieš šildymo elementus. Pagrindinis kriterijus čia yra elektros energijos pavertimo šiluma efektyvumas. Straipsnyje bus kalbama apie tai, kaip iš paruoštų prietaisų ir dalių pasigaminti itin paprastą indukcinį šildytuvą. Pastatyti užtruksite ne daugiau kaip dvi valandas. Tokiu šildytuvu, kurio galia apie 1 kW, bus galima apšildyti patalpą maždaug 30 kv.m.
Paprastas indukcinis šildymas

Ko reikia indukciniam šildytuvui?


  • Indukcinė buitinė kaitlentė. Jis nėra toks brangus, o energijos suvartojimas yra apie 1 kW.
  • Radiatorius. Aš paėmiau bimetalinį. Sekcijų skaičius priklauso nuo ploto, kurį reikia šildyti.
  • Metalinė gofruota žarna - galima įsigyti bet kurioje santechnikos parduotuvėje. Jums reikės 1,5 metro su marža.
  • Armatūra ir movos, skirtos vamzdžiui prijungti prie radiatoriaus.
  • Vario vamzdžio gabalas grandinei užbaigti.

Radiatorius ir plytelės:
Bet kuri indukcinė viryklė turi galios valdiklį, kuriuo galima reguliuoti radiatoriaus šildymo temperatūrą.
Paprastas indukcinis šildymas

Gofruotas vamzdis - vandens tiekimas:
Paprastas indukcinis šildymas

Vamzdelį sulenkiame kaip sraigę ar spiralę. Jis lengvai sulenkiamas rankomis.Sraigės apskritimo plotas turi būti didesnis nei apvalus kaitinimo paviršius ant plytelės.
Paprastas indukcinis šildymas

Svarbiausia nepamiršti padaryti šios grandinės uždarymo trumpiklio, kitaip niekas neveiks. Padariau iš varinio vamzdelio, prilitavau prie spiralės pradžios ir galo. Dabar grandinė uždaryta ir visa indukcinė galia bus nukreipta į šildymą.
Paprastas indukcinis šildymas

Indukcinis katilas paruoštas. Tiesą sakant, jis susideda iš įsigytos indukcinės viryklės ir pagamintos spiralės, per kurią bus leidžiamas vanduo.
Paprastas indukcinis šildymas

Mes prisukame grandinę prie akumuliatoriaus.
Paprastas indukcinis šildymas

Paprastas indukcinis šildymas

Paprastas indukcinis šildymas

Po garbane dedame plytelę.
Paprastas indukcinis šildymas

Supilkite vandenį į radiatorių. Kaitinamas jis cirkuliuos pačioje sistemoje, tokiu atveju papildomo siurblio nereikia.
Įjunkite ir patikrinkite. Pirmiausia nustatykite mažiausią viryklės galią, o tada, jei reikia, maksimalią.
Brangiuose modeliuose galite iš karto nustatyti šildymo temperatūrą, o pati plytelė ją išlaikys.
Paprastas indukcinis šildymas

Paprastas indukcinis šildymas

Apskaičiavau apytikslį indukcinio šildytuvo efektyvumą lyginant su šildytuvu naudojant kaitinimo elementus. Ir paaiškėjo, kad indukcinio šildytuvo efektyvumas yra 3,5 karto didesnis nei kaitinimo elemento šildytuvo.

Žiūrėti video įrašą


Norėdami sužinoti daugiau apie eksperimentus ir sistemos atnaujinimus, žiūrėkite autoriaus vaizdo įrašus.

Pačio katilo surinkimas.



Indukcinės viryklės pasirinkimas. Užbaigimas.



Automatikos jungtis.



Bandymai vandens šildymo sistemoje.


grįžk
komentuoti
  • varlytėšypsokisjuokdamasisskaistalaišypsenėlėatsipalaidavęs atsipalaidavęsišsišiepti
    širdis_akysbučiuojantis_širdisbučiuojantis_užmerktas_akisparaudusipalengvėjopatenkintasšypsnys
    mirktelėtiužstrigęs_liežuvis_mirksi_akisiškištas liežuvis užmerktos akysišsišiepęsbučiuojasiįstrigo_liežuvismiega
    neramussusiraukęsskausmingasišsižiokgrimasassutrikęsnutilo
    be išraiškosnelinksmasprakaito_šypsenaprakaitasnusivylęs_palengvėjęspavargęspasyvus
    nusivylęssutrikęsbaisušaltas prakaitasištvertiverktiraudoti
    džiaugsmasapstulbintasrėktipavargęs_veidelispiktaspyktistriumfas
    mieguistasskanukaukėakiniai nuo saulėsgalvos svaigimasimpbesišypsantis_imp
    neutralus_veidasno_mouthnekaltas
5+du=
Komentarai (110)
  1. nigrigos59
    #1 nigrigos59 Svečiai 2018 m. kovo 12 d. 14:05
    29
    yra nekintama taisyklė - 10 kvadratinių metrų ploto 1 kW galios, visa kita yra iš piktojo
    1. Romanas
      #2 Romanas Svečiai 2018 m. kovo 12 d. 18:05 val
      4
      Taip yra dėl stiprių šilumos nuostolių. Vidutiniškai 50-70 vatų vienam kvadratiniam metrui, kai lubų aukštis ne didesnis kaip 3 metrai
    2. Svečias Nikolajus
      #3 Svečias Nikolajus Svečiai 2018 m. kovo 12 d. 20:37 val
      4
      Ne visai teisingai. Aš asmeniškai išbandžiau tam tikrą garų lašelinį šildytuvą 2 dienas. Pakabinau jį su skaitikliais, termometrais, voltais ir ampermetrais. Sąžiningai, aš nemaniau, kad bus koks nors poveikis. Kaip bebūtų keista, sunaudojau 10-15% mažiau nei mikoterminis konvektorius. Galbūt į kažką neatsižvelgiau, nors labai stengiausi.
    3. Svečias Vasilijus
      #4 Svečias Vasilijus Svečiai 2018-03-14 09:45
      6
      Jūsų nepakeičiama taisyklė yra visiška nesąmonė. 4 kambarių kv. 97,3 m2, 3017 m. sausio mėn. šiluminės energijos sąnaudos pagal IPU siekė 1,4376 Gcal, tai yra 1 671,929 kW. KW padalijame iš 31 dienos, iš 24 valandų, iš buto ploto, gauname 23,0957 W. Bute +20...+21. Namas 1959 m., šiluminė varža apie 2 vnt
      1. Edosas
        #5 Edosas Svečiai 2018 m. kovo 24 d. 15:37 val
        5
        CHiP buvo skaičiuojamas pagal vidutinę paros temperatūrą -25 laipsniai!!!, o namams kaip visumai čia buvo įskaičiuoti šilumos nuostoliai nuo stogo, MOP ir kt.
      2. Svečias Andrejus
        #6 Svečias Andrejus Svečiai 2018 m. balandžio 9 d. 10.35 val
        13
        Taigi tai 3017 metų technologija!
    4. svečias
      #7 svečias Svečiai 2018 m. kovo 19 d. 14:04 val
      2
      Teisingai, bet ši taisyklė galioja kieto kuro katilams, o elektriniams katilams ji turi visai kitą reikšmę. tai yra 1 kW 18 m/2
  2. Svečias Vladimiras
    #8 Svečias Vladimiras Svečiai 2018 m. kovo 12 d. 19:06 val
    28
    visiška nesąmonė. bet kurio šešėlinio elektrinio katilo efektyvumas yra ne mažesnis kaip 98%.
    1. Aleksas Panychas
      #9 Aleksas Panychas Svečiai 2018-03-13 11:24
      1
      Kur dingsta tie 2%?
    2. Svečias Vasilijus
      #10 Svečias Vasilijus Svečiai 2018 m. kovo 14 d. 09:49
      5
      Oho, 98%!!! Oho, jie galėtų tai padaryti, duoti jiems šildymo elementų gamintoją, kuris turi tokį efektyvumą. Dar nemačiau daugiau nei tikrų 86% pasyviųjų šildymo elementų
      1. Svečias Sergejus
        #11 Svečias Sergejus Svečiai 2018 m. kovo 14 d. 13.33 val
        7
        Atsiprašau, ar galite pasakyti, kur nukeliauja likę 14 proc.?
        1. altmax
          #12 altmax Svečiai 2018 m. kovo 19 d. 19:12 val
          15
          Jie virsta šiluma. 86% naudoja vandens šildymui, o 14 - tiesiog šildo vandenį)))
          1. Edosas
            #13 Edosas Svečiai 2018 m. kovo 24 d. 15:45
            16
            86% vandens pašildymui, o 14% šildo vandenį!!!))))) tai SUPER!!! Ar tavo pavardė ne Klitschko?
      2. Dmitrijus
        #14 Dmitrijus Svečiai 2018 m. kovo 15 d. 22:10 val
        19
        Šildymo elemento naudingumo koeficientas yra 0%, nes jis nedirba, o visa energija virsta šiluma. Bet kadangi mums reikia kaitinimo elementų šilumai gaminti, efektyvumas (šilumos energijos atžvilgiu) yra 100%. Ir efektyvumas negali būti didesnis nei šildymo elemento.
        1. Georgijus Vitaljevičius
          #15 Georgijus Vitaljevičius Svečiai 2018 m. balandžio 4 d. 18:44 val
          1
          Tavo paėmė..!
      3. Vania
        #16 Vania Svečiai 2018 m. kovo 30 d. 20:14 val
        1
        elektros grandinėje maitinimo šaltinis-kaitinimo elementas (aktyvus vartotojas 100%) kur gali būti nuostoliai????
        1. Igoris Albertovičius
          #17 Igoris Albertovičius Svečiai 2018 m. spalio 15 d. 22:01
          1
          Ne visa šildymo elemento srovė virsta šiluma. Kaitinant, kūnai plečiasi. Bent jau tokiu būdu!
    3. Žeka
      #18 Žeka Svečiai 2018 m. kovo 21 d. 21:03 val
      6
      O visa kita – sūkurinis magnetinis laukas, šildantis aplinkinius laidininkus ir generuojantis itin ilgas radijo bangas. Taigi, atsižvelgiant į tai, beveik 100 proc.
      PS Net nekokybiško rozetės ir prastos elektros instaliacijos šildymas nešvaisto – sušildo patalpą.
      1. Aleksandras
        #19 Aleksandras Svečiai 2018 m. balandžio 8 d. 18:23 val
        3
        Net nekokybiško rozetės šildymas ir prasta elektros instaliacija
        nėra švaistomas.
    4. Svečias Aleksandras
      #20 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. liepos 12 d. 19:43 val
      2
      Juokas ant eglutės!!! Čia išlaidos yra 98% – taip. Ir apskritai visi šildymo elementai yra praeitis. BET todėlŠie šildytuvai yra paprasčiausiai gaminami ir praktiški naudoti, jų atsisakyti vis dar sunku. Bet tai negailestingai eikvoja energiją!!!
  3. deficitas21
    #21 deficitas21 Svečiai 2018 m. kovo 12 d. 19:24 val
    92
    Šildymo ir santechnikos versle užsiimu beveik dvidešimt metų. Bet pirmą kartą matau tokias beprotiškas nesąmones!!! Autorius tikriausiai įsivaizduoja save kaip šiuolaikinį 80 lygio Albertą Einšteiną. Visiškai tiesa, kad 10 kvadratinių metrų ploto yra 1 kW galios, taigi, nesvarbu, koks katilas ar kaitinimo elementas, elektra bus išleista TAIP pat, ar tai būtų kaitinimo elementas, indukcija, infraraudonieji spinduliai ir pan. Šildymo laiko skirtumas. Ir tokiu atveju pigiau nusipirkti vieną radiatorių: infraraudonųjų spindulių elektrinį konvektorių arba alyvos radiatorių. Ši savadarbė bomba be išsiplėtimo bako ir saugos grupės veiks tiksliai iki pirmo gero įkaitimo!!!
    1. Svečias Genadijus
      #22 Svečias Genadijus Svečiai 2018-03-13 02:59
      20
      +100%. Sutinku – dar viena kvailystė.
    2. Helge
      #23 Helge Svečiai 2018 m. kovo 14 d. 13:10 val
      17
      Jūs visiškai neteisus. Jei pasirinksite tam tikrą konstrukciją, tada su statine išorine šilumą sugeriančia aplinka, pavyzdžiui, gatvėje, būsite priversti išleisti stabilų šiluminės energijos kiekį, kad palaikytumėte norimą temperatūrą konstrukcijos viduje. Tačiau tai nereiškia, kad norint pagaminti X kiekį šilumos, reikia tiek pat elektros energijos. Vertime sakėte, kad nesvarbu, kokia tai krosnis: olandiška krosnis, krosnelė ar židinys - malkų reikės tiek pat, o tai, žinoma, absurdiška. Nes kiekvienas turi savo efektyvumą. Infraraudonųjų spindulių šildytuvas geriausiuose pavyzdžiuose turi ne daugiau kaip 75%. Dirbau su vieno specialisto išvežimu iš Baltarusijos, nes jis pasiekė 68-69% ir žadėjo pakelti iki 73%, o tai 2004-2005 metais Vakaruose buvo tiesiog nepasiekiama. Indukciniuose šildytuvuose teoriškai pasiekėme 170%, praktiškai plūduriuojame nuo 130 iki 160%.Šildymo elementas – iš tikrųjų vos 90 proc. Atitinkamai, jei jums reikia 1500 vatų šiluminės energijos, turite sudeginti 2000 vatų infraraudonųjų spindulių spinduliuotėje, 1666,666 vatų kaitinimo elementą ir 1000 vatų indukciją. Na, kur yra „tas pats, tai tik laiko klausimas“?
      Atsiprašome, bet jumis galima tik patikėti, kad šildysite.
      1. Svečias Anatolijus
        #24 Svečias Anatolijus Svečiai 2018 m. kovo 14 d. 21:37 val
        27
        Savo paskaičiavimais galite drąsiai pretenduoti į Nobelio premiją, efektyvumas 150%, su tokiu efektyvumu prizas garantuotas 150, ne, 200 procentų, už amžinojo variklio išradimą duos 2 iš karto .
        Bet koks šildytuvas visą elektros energiją paverčia šiluma, kuri iš šildytuvo pašalinama konvekcija ir infraraudonaisiais spinduliais; į elektromagnetinę spinduliuotę neatsižvelgiama dėl žemos tinklo įtampos ir dažnio, tiekimo laiduose vis tiek yra nuostolių, tačiau jie taip pat šildyti kambarį. Arbatą, žinoma, galima išsivirti burnoje sėdint ant elektrinės viryklės, bet kodėl, degins užpakaliuką, galima ir su indukciniu šildymu. Tikriausiai visi šildytuvų gamintojai visame pasaulyje yra baisūs debilai, jei nepasinaudojo šia nuostabia idėja, kurios efektyvumas siekia 150%, arba atvirkščiai. Kaip mažas energijos sąnaudas ir didelę šilumos galią turinčius šildytuvus visas „debiliškas“ pasaulis jau seniai ir sėkmingai naudoja šilumos siurblius (oro kondicionierius su šildymo funkcija). Už 1 kW suvartotos elektros geras kondicionierius gali pagaminti iki 3,5-4 kW šilumos, o stebuklo nėra, tik fizika. Be to, oro kondicionierių efektyvumas yra ne didesnis kaip 60-70%.
        1. Svečias Igoris
          #25 Svečias Igoris Svečiai 2018 m. kovo 15 d. 12.42 val
          10
          Visiškai sutinku su tavimi. Atrodo, kad visi katilų, kurių naudingumo koeficientas didesnis nei 100%, kūrėjai vidurinėje mokykloje visai nesimokė arba bent jau vos gavo fizikos C. 9 klasės programa.
          Gražiai padaryta... :)) Bet mažai naudos...
        2. Helge
          #26 Helge Svečiai 2018 m. kovo 19 d. 16:20 val
          1
          Jūs pasirinkote neteisingą atspirties tašką ir pradedate apeliuoti į Nobelio premiją. Vienoje sistemoje efektyvumas negali būti didesnis nei 100%. Iš dviejų rąstų galite padaryti 4, bet pagal masę, išsiskiriančios energijos kiekį jie yra identiški. Tai tiesa, bet jūs tvirtinate, kad iš vieno rąsto galima iškepti tik vieną pyragą, o tie, kurie sugeba iškepti daugiau, yra kvailiai. Tuo pačiu jūsų nestebina pavyzdys su šilumos siurbliais, bet kodėl? Juk yra “neįmanomas” efektyvumas!!! Apskritai, pirmiausia kramtykite košę galvoje, o tik tada išbarstykite žmonėms neišmanėlio spėjimus ir ką nors patarsite.
          1. Edosas
            #27 Edosas Svečiai 2018 m. kovo 24 d. 18:08 val
            8
            Jūs arba prastai mokeisi mokykloje, arba bandai įskiepyti savo požiūrį tiems, kurie mokykloje nesimoko. Šilumos siurblys nekeičia elektros energijos į šilumą, jis eikvoja elektros energiją kompresoriaus ir siurblio veikimui, o šilumos energija „pašalinama“ iš energijos „nešiklio“ (oro, vandens, žemės...)
          2. Svečias Sergejus
            #28 Svečias Sergejus Svečiai 2018 m. balandžio 10 d. 08:56
            1
            Šilumos siurblys yra būtent siurblys, kuris perduoda šiluminę energiją, o energijos šaltinis yra terpės riba.
        3. altmax
          #29 altmax Svečiai 2018 m. kovo 19 d. 19:26 val
          2
          Seni skaitikliai blogai apskaičiavo energijos sąnaudas iš indukcinių šildytuvų dėl apkrovos pobūdžio (atrodo, dažniausiai reaktyvus, neaktyvus). Štai kodėl paaiškėjo, kad iš tikrųjų sudegus 2 kW, skaitiklis skaičiavo šiek tiek daugiau nei vieną. Šiuolaikiniai skaitikliai nesvarbu, kokia apkrova.
          1. Maksimas
            #30 Maksimas Svečiai 2018 m. balandžio 2 d. 15:30 val
            3
            kW, ką skaičiuoja ir yra aktyvus namų skaitiklis, ir reaktyvus kVAR, jam buvo sumontuoti atskiri skaitikliai (dabar jie sujungti)
      2. Svečias Jurijus
        #31 Svečias Jurijus Svečiai 2018-03-22 06:09
        2
        oho, štai tokie skaičiavimai.Tai reiškia, kad 10 savo gyvenimo metų sugaišau tyrinėdamas šiluminius procesus ir viską, kas su jais susiję.
      3. Edosas
        #32 Edosas Svečiai 2018 m. kovo 24 d. 15:52 val
        2
        Papasakok visuomenei formulėmis, detaliai iš kur šiluminė energija gaunama bent 1% daugiau nei sunaudojama elektros energija??!
      4. Svečias Aleksandras
        #33 Svečias Aleksandras Svečiai 2019 m. liepos 12 d. 19:53 val
        1
        Ačiū! Ilgą laiką ieškojau praktiško nepriklausomo atsakymo į šilumos generatorių tipų sąnaudas. Jūsų atsakymas mane nukreipia į indukcinį iš praktinių duomenų, pagrįstų lyginamosiomis produkcijos vieneto sąnaudomis. Ačiū!
    3. Svečias Sergejus
      #34 Svečias Sergejus Svečiai 2018 m. kovo 14 d. 13.35 val
      6
      Joule-Lenz įstatymas nebuvo atšauktas, bet kurio šildymo elemento tipo šildytuvo efektyvumas yra beveik 100%.
    4. Šurikas
      #35 Šurikas Svečiai 2018 m. kovo 16 d. 16:10 val
      3
      Skirtumas yra elektroninio pašto apskaitos būdo. energijos. Indukcinė apkrova buitinis skaitiklis neskaičiuojamas teisingai, jei jos cos pastebimai skiriasi nuo buitinės apkrovos.
      Pavyzdžiui, šildymas naudojant transformatoriaus magnetinę šerdį.

      Antrasis taupymo variantas – šildymas kondicionieriumi, iš maždaug 300 W elektros gaunama 1 kW šilumos. išlaidas. Likusi dalis (700W) gaunama vėsinant orą lauke. Deja, įprastas oro kondicionierius veikia iki -5C. Kitu atveju tai tik šilumos siurblys).
      1. altmax
        #36 altmax Svečiai 2018 m. kovo 19 d. 19:29 val
        3
        Yra specialūs žemos temperatūros oro kondicionieriai, kurie veikia iki -30. Bet jei prie +10 šilumos siurblio naudingumo koeficientas yra apie 400%, tai prie -20 tik 200, o iki -30 nukrenta iki 100%. Tai gana efektyvus sprendimas, jei lauke nėra per šalta.
    5. Bunkerio mumija
      #37 Bunkerio mumija Svečiai 2023 m. kovo 13 d. 12.53 val
      0
      Žmogau, 1 kW 10 metrų – ne dogma, o tiesiog sena sovietinė šilumos nuostolių patalpose norma pagal sovietinius SNIM (100 W vienam metrui). Europiniai standartai daug griežtesni – 40W vienam metrui.Kitaip tariant, 0,4 kW 10 metrų. Yra ir griežtesnių – 20W vienam metrui.
  4. Svečias Nikolajus
    #38 Svečias Nikolajus Svečiai 2018 m. kovo 12 d. 20:31 val
    7
    Pats šauniausias dalykas yra efektyvumo skaičiavimas. Net nekomentuosiu, nors šildymu užsiimu jau 20 metų. Visa ši sistema yra arba gamtos stebuklas, arba nesąmonė. Labiau tikėtina, kad pastarasis.
  5. Romanas
    #39 Romanas Svečiai 2018 m. kovo 12 d. 21:04
    4
    1 kilovatas, 30 metrų negalima šildyti, jei palaikote tik minimalią teigiamą temperatūrą. Reikėjo mokytis mokykloje, išmokti „Termodinamikos“ dėsnį.
    1. Edosas
      #40 Edosas Svečiai 2018 m. kovo 24 d. 18:17 val
      7
      30 kvadratinių metrų gali skirtis.Dviem kilovatais geležinio indo šildyti nepavyks, bet namas iš SIP plokščių (iš esmės putplasčio termosas) gali nesunkiai.Klausimas čia toks, kad daugiau nei 1 kilovato negausi. šilumos energijos iš 1 kilovato elektros energijos
  6. Borisas
    #41 Borisas Svečiai 2018 m. kovo 12 d. 21:54 val
    14
    Labiausiai patiko: "Apskaičiavau apytikslį indukcinio šildytuvo efektyvumą lyginant su šildytuvu naudojant kaitinimo elementus. Ir paaiškėjo, kad indukcinio šildytuvo efektyvumas yra 3,5 karto didesnis nei kaitinimo elemento."
    Labai įdomu pažvelgti į ESOBRITER, kuris nėra susipažinęs su energijos tvermės dėsniu, bet išmano elektros ir šilumos inžineriją, skaičiavimus.
  7. Vladiliras
    #42 Vladiliras Svečiai 2018 m. kovo 12 d. 22:20 val
    5
    brangus. Yra daug ekonomiškesnių sistemų. pavyzdys - jonų katilas
  8. Svečias Vladimiras
    #43 Svečias Vladimiras Svečiai 2018 m. kovo 12 d. 22:54 val
    3
    Ši plytelė šildo tik medžiagas, kurios turi magnetinių savybių, o šie banguoti vamzdeliai neįmagnetina, kelis kartus išbandžiau jų efektyvumą. pav pažįsta jį, bet už tokią kainą vargu ar laimėsi ir kodėl, galima paklausti, toks šurmulys?
  9. Svečias Genadijus
    #44 Svečias Genadijus Svečiai 2018 m. kovo 12 d. 23.32 val
    6
    Jei jūsų skaitiklis per parą suskaičiavo 24 kWh elektros energijos, tai pagal energijos tvermės dėsnį visai nesvarbu, kokį kaitinimo elementą naudosite, 100% šilumos liks name ar bute.
    Naudingumą prasminga svarstyti, jei šildymui naudojami skirtingų markių dujiniai, anglies ar malkiniai katilai su kaminu, kur nuskrenda maždaug 30-60% šilumos. Kaimuose aptikdavau neefektyvius, kartais savadarbius sovietinių laikų katilus.
  10. Svečias Vladimiras
    #45 Svečias Vladimiras Svečiai 2018 m. kovo 13 d. 00:17
    0
    "Pagrindinis kriterijus čia yra elektros energijos pavertimo šiluma efektyvumas."
    jei efektyvumas mažas, bus šilumos nuostoliai. Ir tai mes vartojame iš TEN. Nuostolių name nėra. Neatsižvelgiame į nuostolius už namo ribų.

Kaip pasiūti lovatiesę | Pasidaryk pats

Gaminti virtą dešrą namuose pagal GOST SSRS nėra sunku, tačiau prisiminti vaikystės skonį neįkainojama

Kaip savo rankomis pasidaryti rezistorių namuose

Kaip pasidaryti šaunią suvenyrą „degančią žvakę“

«Padarykite tai patys – savo rankomis» - įdomių naminių gaminių, pagamintų iš laužo medžiagų ir namuose esančių daiktų, svetainė. Žingsnis po žingsnio meistriškumo kursai su nuotraukomis ir aprašymais, technologijomis, gyvenimo gudrybėmis - viskas, ko reikia tikram meistrui ar tiesiog amatininkui rankdarbiams. Bet kokio sudėtingumo amatai, didelis kūrybiškumo krypčių ir idėjų pasirinkimas.

Rekomenduojame perskaityti

Skalbimo mašinos klaidų kodai