עשה זאת בעצמך
שיעורי אמן, הוראות, טיפים שימושיים, מתכונים.
» » »מתח תלת פאזי מ חד פאזי תוך 5 דקות
מתח תלת פאזי מ חד פאזי

השגת מתח תלת פאזי של 380 וולט מתח 220 וולט חד פאזיים במוסך שלך יכולה להיות די פשוטה. זה לא לוקח הרבה זמן, ניתן לחבר את כל המעגל תוך 5 דקות ללא יותר מדי מורכבות.
לדוגמה, אתה צריך להפעיל מנוע חזק 3 או 4 קילוואט. נראה כי ניתן להפעילו על פי התוכנית הקלאסית ממעגל חד פאזי דרך קבל, אך הוא לא היה שם. עם הכללה זו, הכוח היקר של ארבעים אחוז אבוד, ובנוסף ההשקה שלו תהיה קשה להפליא, או אפילו לא אפשרית, אם המנוע נטען בתחילה.
למטרות כאלה משתמשים במפיצי פאזות, המסייעים להפצה אחידה של כל הערכים בכל שלושת השלבים.
באמצעותם ניתן להפעיל לא רק מנועים וצמחים עם מנועים אסינכרוניים תלת פאזיים, אלא גם כל צרכנים אחרים הזקוקים למתח תלת פאזי של 380 V.

יזדקק


אתה יכול ליצור מפצל פשוט פשוט ממנוע חזק. ההספק שלו צריך להיות 1.5 - 2 קילוואט יותר מההתקן המופעל. לדוגמה, אם אתה צריך להפעיל מדחס של 3 קילוואט, אז למעגל אתה צריך לקחת מנוע חזק יותר של 4.5 קילוואט ומעלה. בדוגמה זו משתמשים במנוע 5.5 קילוואט.

מעגל מפצל שלב


מתח תלת פאזי מ חד פאזי

כפי שאתה יכול לראות, התוכנית פשוטה להפליא. ראשית, מתח חד פאזי מסופק למנוע ההספק הגבוה, כוכב המחובר לפי הסכימה. הסטת הבמה מתבצעת על ידי קבל (המעגל הקלאסי שתואר לעיל). וכבר אנו מסירים ממנו את המתח התלת פאזי האחיד.

איך מיושם


ראשית, החיבור עובר למנוע חזק (אין קבלים הפעלה במסגרת).
מתח תלת פאזי מ חד פאזי

וכבר דרך מתג האצווה אנו מפעילים את המנוע - העומס.
מתח תלת פאזי מ חד פאזי

הפעלת מערכת


עליך להפעיל את המערכת באופן הבא. ראשית, אנו מפעילים מתח מרשת חד פאזית על מנוע חזק. פירו נטול עומס. המנוע מתחיל להסתובב בהדרגה. לאחר זמן מה המהירות שלה תהיה אופטימלית. רק לאחר מכן ניתן להפעיל את העומס על ידי לחיצה על התיק.
מנוע מחובר בתפקיד עומס יכול להסתובב בקלות גם תחת עומס.

מה זה נותן ואיך זה עובד?


כשמנוע 5.5 קילוואט מסתובב, הוא יתחיל לחלוק באופן שווה את כל האנרגיה בין השלבים. ברגע שהעומס מחובר (3 קילוואט), שבזמן ההתחלה צורך כוח אדיר. מנוע חזק עובר על כל חוסר האנרגיה הזה, מכיוון שהמתח ברשת פוחת לרגע, והאינרציה של הפיר ממשיכה להסתובב. באופן טבעי מהירותה תצנח מעט תחת עומס. לאחר קידומו של המנוע המחובר, מהירות הביטוי של ציר המנוע החזק תחזור לקדמותו ותיצור קפיצה חלקה ברשת.
על קצה המזלג, המנוע במפצל הוא בעל תפקיד ייחודי של קבלים או מאגר תלת פאזי, אשר אינו מאפשר ירידת מתח חדה, ומחלק שינויים שלב באופן שווה בשלבים ללא עיוות.

צפו בסרטון


הערות (87)
  1. וליה
    #1 וליה אורחים 1 באוגוסט 2018 18:48
    8
    אני מסכים, עשה את זה קודם.
  2. פיטר
    #2 פיטר אורחים 1 באוגוסט 2018 19:40
    16
    נראה לי שכותב המאמר, מדבר על פשטות הפיתרון הטכני שהוא מציע, מעט מגונה.
    אם אתה ממלא אחר המלצותיו, אז כדי להפעיל מנוע חשמלי תלת פאזי, אתה צריך מנוע חשמלי נוסף, ואפילו חזק יותר! וזה, לטענת המעצב, פשוט! לדעתי זה נקרא - בכל מחיר!
    תודה
    פיטר.
  3. אלכסנדר אורח
    #3 אלכסנדר אורח אורחים 1 באוגוסט 2018 19:42
    1
    רעיון טוב לפני כן עשה זאת
  4. rus
    #4 rus אורחים 1 באוגוסט 2018 19:49
    5
    הפסדי חשמל יהיו, כמו גם חוסר איזון בין פאזות, והמזרן ישוב אחורה לשכנים בגלל שקיעה.
  5. האורח לאוניד
    #5 האורח לאוניד אורחים 1 באוגוסט 2018 20:05
    7
    הרעיון מעניין מאוד, אך ספק אם זה בגלל האנאלפביתיות הטכנית של הסופר שהתקשר לתיק מפסק (אוטומטית). למידע, מדובר במכשירים שונים לחלוטין
    1. דנשיק
      #6 דנשיק אורחים 2 באוגוסט 2018 06:44
      3
      אתם אנאלפביתים! דוגמה זו משתמשת במנתק מתגים ולא במפסק. לכן הוא קרא לו תיק, ושום דבר כזה.
      1. האורח יורי
        #7 האורח יורי אורחים 5 באוגוסט 2018 18:46
        1
        בזכותך כל המשפחה הייתה צריכה לקבל מתגי קיר כדי להיקרא תיקים לפחות חפשו את מה שיש לכם בחיפוש, המתקדמים שלנו!
  6. האורח אלכסנדר
    #8 האורח אלכסנדר אורחים 1 באוגוסט 2018 8:16 בערב.
    11
    מאיפה מגיע 380 וולט בין שלב ל- N (220 וולט)?
    1. דימה
      #9 דימה אורחים 2 באוגוסט 2018 06:43
      1
      בגלל מעבר הבמה! האם זה באמת לא ברור ...
      1. האורח יורי
        #10 האורח יורי אורחים 3 באוגוסט 2018 3:31 בערב.
        2
        בגלל הסטה פאזה המתח אינו עולה בשום דרך, לפי סכמה זו 380 לא תקבל ...
        1. איוון
          #11 איוון אורחים 4 באוגוסט 2018 15:12
          2
          זה לא צריך להעלות. לכל השלבים מתח של 220 וולט. 380 v מתקבל בין השלבים עקב המעבר.
    2. זלידן
      #12 זלידן אורחים 3 באוגוסט 2018 5:06 בערב.
      3
      הסכימה המזויפת אם מישהו לא הבין, מישהו התבדח .. כאן שני מנועים הופעלו במקביל לפי הסכימה הקלאסית דרך הקונדר והקונדר הוא לשניים .. אין שום טעם בתכנית הזו. זה ייתן עלייה קלה בהחלפת פאזה וזה מסיים את האפקט ..
  7. האורח ולדימיר
    #13 האורח ולדימיר אורחים 1 באוגוסט 2018 20:36
    1
    משהו שלא הבנתי .... למנוע חזק יותר יש צורך בקיבול גדול עוד יותר של קבלים וקשה גם להפעיל אותו. מה המלכוד?
  8. האורח גנאדי
    #14 האורח גנאדי אורחים 1 באוגוסט 2018 20:42
    0
    מה לעשות, יש לי את אותו מדחס עם אותו מנוע דרך קבלים של רשת קונבנציונלית, זה מתחיל מלחץ של 6 בר. אם כי לחץ העבודה הוא 3 = 4 כספומט. נשאב מקסימום 9 אטמוספירה ובלחץ זה התחיל
  9. האורח ולאד
    #15 האורח ולאד אורחים 1 באוגוסט 2018 9:08 בערב.
    14
    נותר רק למצוא קו 220 שיכול לעמוד ב 7 קילוואט. זה כבר מזמן המציא צ'סטוטניקי.
  10. Kartkazak
    #16 Kartkazak אורחים 1 באוגוסט 2018 9:33 בערב.
    8
    אולי זה עובד, אבל הזבל שלם.
  11. קאלה
    #17 קאלה אורחים 1 באוגוסט 2018 11:19 בלילה.
    11
    ערכת אנאלפבית. הפלט לא יהיה 380 וולט בין שלבים, אלא 220 וולט.
    למעשה, מדובר בשני מנועים המחוברים במקביל לקבל אחד המפנה שלב.
    מנועים במקרים כאלה עוברים מכוכב למשולש.
  12. סטאס
    #18 סטאס אורחים 1 באוגוסט 2018 11:28 בערב.
    0
    ראשית, יש להפעיל את הצרכן באמצעות דלתא, מכיוון שמתח הקו שהוסר הוא ~ 220 V.
    שנית, המתח התלת פאזי האידיאלי לא יעבוד, בשלבים ההפוכים לא יהיה 120 מעלות.
  13. האורח ולדימיר
    #19 האורח ולדימיר אורחים 1 באוגוסט 2018 11:48 אחר הצהריים.
    3
    איך המתח עולה מ 220 וולט ל 380 וולט?
  14. איגור בוריסוב
    #20 איגור בוריסוב אורחים 2 באוגוסט 2018 02:42
    6
    שמן-שמן, מדוע פעמונים ושריקות כאלה? ובכן, הפוך את מעגל הקבלים הרגיל.
    1. האורח ולדימיר
      #21 האורח ולדימיר אורחים 3 באוגוסט 2018 09:04
      5
      למעשה המעגל טוב. אני משתמש בשיטה זו יותר מחמש שנים. בשיטה זו, כוח המכונה גבוה בהרבה מאשר עם קבל.
  15. האורח אלכס
    #22 האורח אלכס אורחים 2 באוגוסט 2018 04:59
    0
    אם אתה מודד את המתח במכונה, האם הוא יהיה בדיוק 380 וולט?
  16. האורח אלכסנדר
    #23 האורח אלכסנדר אורחים 2 באוגוסט 2018 06:42
    1
    לא ברור כיצד מתקבלים 380 וולט מ -220 וולט. מה גורם לעלייה במתח.
    1. האורח מייקל
      #24 האורח מייקל אורחים 2 באוגוסט 2018 07:35
      1
      יסודות הנדסת חשמל. דוליבו-דוברובולסקי
  17. מיכאיל זונוב
    #25 מיכאיל זונוב אורחים 2 באוגוסט 2018 07:32
    6
    ובמקום עומס של 3 קילוואט תקבלו 8 קילוואט. הדלפק יתחיל להמריא)
    קל ורווחי יותר לבחור את הקבל המתאים. לחלופין, אם אתה זקוק למנוע חזק כל הזמן, צור קשר עם ארגון הרשת שלך להעברה למתח תלת פאזי. יש להם עכשיו הזדמנות כזו ...
  18. בוריס
    #26 בוריס אורחים 2 באוגוסט 2018 08:00
    5
    תודה למחבר על המידע כאופציה, אני חושב שכדאי לדעת עליו, אך בפועל הקבלים הרגילים המפעילים קבלים עובדים לא פחות. כן, 50% מההספק אבד, אבל ניתן להתגבר או לתקן את החסר הזה באופן מכני, למשל חגורה או תיבת הילוכים אחרת, אבל דמיין בסדנה שלך מנוע חסר תועלת רק כדי לעבוד את המנוע השני, ככה .... נכון, אם ממנו עשה מעריץ אלא אם כן.
  19. סרגיי ק
    #27 סרגיי ק מבקרים 2 באוגוסט 2018 08:21
    7
    380 לא נמצא, ההנחה היא כי "תלת פאזי" 220. המעגל עדיף כמובן רק קבל, אך לא בהרבה. בימינו, אם אתה זקוק לתלת פאזיים באמת, עדיף לקחת מהפך. מציע הים! בין 50-60 דולר תמורת 0.75 קילוואט.
  20. וסילי וסילייב
    #28 וסילי וסילייב אורחים 2 באוגוסט 2018 08:28
    6
    למה לזכור מרפסת כזו בעידן ממירי התדרים ...
  21. יורי יו
    #29 יורי יו מבקרים 2 באוגוסט 2018 11:54
    7
    עבור התוכנית למחבר דוז. זה לא יכול 220 ו 380 על אותם חוטים באותו זמן.
    1. ובכן
      #30 ובכן אורחים 2 באוגוסט 2018 12:14
      6
      שאתה כנראה ליגת d לשעבר! בין השלבים ברשת תלת פאזית יש תמיד 220 V. אבל אם היה אפס מהמנוע, אז בין אפס כלשהו, ​​השלב הוא 380!
      זה מצער שאנשים כמוך, מבלי להבין את הזרם, יכולים להכות! בורות!
      1. האורח סרגיי
        #31 האורח סרגיי אורחים 2 באוגוסט 2018 12:30
        17
        ההפך בדיוק. שלב - שלב הוא המתח הליניארי = 380 וולט. שלב - 0 הוא מתח פאזה = 220 וולט.
      2. האורח יוג'ין
        #32 האורח יוג'ין אורחים 2 באוגוסט 2018 13:27
        17
        נהפוך הוא, ברשת תלת פאזית בין שלבים 380v, ובין 0 לשלב 220v. אם להפך, אז בשקע קונבנציונאלי יהיה מתח של 380 וולט או שיהיו 2 שלבים במקום אחד. לכן, מי בורה כאן עדיין בסימן שאלה
      3. האורח אנטולי
        #33 האורח אנטולי אורחים 2 באוגוסט 2018 2:33 בערב.
        7
        בין שלבים 380 בין שלב לאפס 220 - רשת חד פאזית בביתך וזו עובדה ...
      4. האורח אלכס
        #34 האורח אלכס אורחים 2 באוגוסט 2018 17:01
        3
        ברשת חד פאזית המתח הוא 220 וולט, ברשת תלת פאזית בין פאזה לאפס הוא גם 220 וולט, בין 2 שלבים - 380 וולט.
        1. האורח ולדימיר
          #35 האורח ולדימיר אורחים 3 באוגוסט 2018 09:09
          1
          אתה טועה, פשוט שכחת שמתח תלת פאזי הוא 380 וו, ויש מתח 3 פאזי 220 וולט. אז בשלושה שלבים 220V, בין שלבים 220v., אבל אין אפס בכלל.
          1. האורח אלכסנדר
            #36 האורח אלכסנדר אורחים 3 באוגוסט 2018 13:43
            5
            אם הממשק הוא 220 אז בין השלבים לאפס יהיו 127 וולט.
          2. האורח סשה
            #37 האורח סשה אורחים 3 באוגוסט 2018 15:29
            4
            אם בין שלבים 220 אז בין שלב לקרקע יהיו 127V. כשהוא היה ככה, אבל הוא ננטש מזמן
      5. האורח ויקטור
        #38 האורח ויקטור אורחים 2 באוגוסט 2018 17:15
        5
        בין שלבים זה תמיד 380. ובין שלב לאפס הוא תמיד 220.
      6. ובכן
        #39 ובכן אורחים 2 באוגוסט 2018 18:43
        1
        קצת לא נכון, בין שלבים 380 ובין אפס לשלב 220
      7. אורח ולרי
        #40 אורח ולרי אורחים 4 באוגוסט 2018 11:19 בלילה.
        0
        הצהרה שגויה, שגיאה
      8. וסיה
        #41 וסיה אורחים 7 באוגוסט 2018 10:40
        0
        בין שלבים 380 a ובין 0 לשלב 220
      9. האורח סרגיי
        #42 האורח סרגיי אורחים 9 בפברואר, 2019 1:01 בערב.
        0
        דעוס לך מבחינת TOE ...
  22. האורח סרגיי
    #43 האורח סרגיי אורחים 2 באוגוסט 2018 12:14
    3
    המנוע הראשון במצב יציב אינו צורך 5.5 קילוואט, אך אינו עולה על 15% מערך זה מכיוון שאין עומס על הפיר. הפסדי אנרגיה רק ​​בגלל מגנטוזיציה וחימום הפיתולים. אין זה סביר שלמעגלים אלקטרוניים תהיה יעילות גבוהה יותר. בנוסף, לממירים אלקטרוניים יש בעיות עם צורת סינוסואיד.
  23. רומקה
    #44 רומקה אורחים 2 באוגוסט 2018 12:25
    4
    השגתי תוכנית כזו לפני! ולכל מי שמצקצק על צורת הסינוס - אין להם מושג על זה
  24. ישו
    #45 ישו אורחים 2 באוגוסט 2018 12:49
    2
    קח צ'סטוטניק ולא סובל משקפי שמש
  25. אורח אולג
    #46 אורח אולג אורחים 2 באוגוסט 2018 17:35
    1
    קודם כל.380 וולט לא יפלט! 3x220 בלבד. זה נראה אפילו מהתרשים.
    שנית. שלושת השלבים הללו לא יהיו זהים. שיפוץ, בכל מקרה, יהיה, במיוחד תחת עומס.
    ובכן, ושלישית. פיסול שני מנועים על מנת לסובב פיר אחד עם ההתפתחות המודרנית של האלקטרוניקה הוא אנרכיה! כדי להניע מנוע תלת פאזי מרשת חד פאזית, יש להשתמש בממיר תדרים. יתר על כן, ניתן לקנות אותם בזול מהסינים ב- aliexpress. ולא עיוותים והפסדי כוח. צריך רק לחבר את פיתולי המנוע למשולש. בנוסף, ניתן להתאים את מהירות הסיבוב.
  26. אולג וסילייביץ '
    #47 אולג וסילייביץ ' אורחים 2 באוגוסט 2018 18:21
    1
    380 לא יהיו, אבל יהיו רק 220 בשלושה פאזות. ולכן יש לחבר את המנוע החשמלי למשולש ולא לכוכב. וצריכים להיות שני קבלים, המחוברים במקביל, עובדים ומתחילים, מנותקים לאחר ההתחלה. המשגר ​​צריך להיות גדול כפליים מהקבל העובד. הקבל העובד מחושב על ידי הנוסחה: Cp = 2800 * I / U, כאשר אני הצריכה הנוכחית, U הוא המתח המדורג של המנוע החשמלי. לנוחיות ופישוט הבחירה ניתן לקחת את הערכים הבאים כבסיס:

    M = 0.4 קילוואט סמ"ק = 40 מיקרומטר, Cn = 80 מיקרו"פ;
    M = 0.8 קילוואט Cf = 80 μF, Cn = 160 μF;
    M = 1.1 קילוואט Cf = 100 μF, Cn = 200 μF;
    M = 1.5 קילוואט Cf = 150 מיקרומטר, Cn = 250 מיקרומטר;
    M = 2.2 קילוואט סמ"ק = 230 μF, Cn = 300 μF. כאשר M הוא ההספק המדורג של המנועים החשמליים המשמשים, Cp ו- Cn הם קבלים הפועלים וההתחלה.
    1. האורח אלכס
      #48 האורח אלכס אורחים 4 באוגוסט 2018 13:54
      0
      האם אוכל לקבל מעגל? עם קבלים עובדים ומתחילים
    2. אורח
      #49 אורח אורחים 4 באוגוסט 2018 10:19 בערב.
      0
      אתה יכול להשתמש בהתנגדות במקום מעבים (גופי חימום, תופס כוח), ניסיתי את זה בעצמי, התוצאה היא ספרות מעולה: "ספר העטיפה של העטיפה הצעירה של מכונות חשמליות" המהדורה השישית. 1985. מחבר.ארה"ב קוקורב עמוד 110-112
  27. דפדפן
    #50 דפדפן אורחים 3 באוגוסט 2018 08:34
    0
    מכונות חשמליות ותורת הכונן החשמלי שיעזרו לכם… עם מתח מופחת, המנוע החשמלי יצרוך יותר זרם ויתחיל להתחמם. הכיף הלאומי פועל על מגרפה. הכל בא לידי ביטוי זה מכבר בנוסחאות, אתם רואים מי היה צריך ניסיון אישי.
  28. האורח ולדימיר
    #51 האורח ולדימיר אורחים 3 באוגוסט 2018 09:00
    0
    עם סכמה זו, לא תקבלו 3 שלבים 380v. יהיו לך 3 שלבים 220V .:-))))
  29. האורח אלכס
    #52 האורח אלכס אורחים 3 באוגוסט 2018 10:20
    1
    אולי אני מתכופף, אבל ביציאת המעגל אני רואה שני שלבים ונייטרלי.
    1. calle
      #53 calle אורחים 3 באוגוסט 2018 1:37 בלילה.
      1
      הכל יחסי. אם אתה עומד על רצפת עץ יבשה, אחוז בחוט הפאזה בידך וגע בנטרול בידך השנייה, הרי שהנייטרל ייראה לך כשלב. הרוטור הממוגנט של המנוע החשמלי, תוך כדי סיבוב, באמת מנסה ליצור מתח תלת פאזי על פיתוליו.
    2. האורח סשה
      #54 האורח סשה אורחים 3 באוגוסט 2018 15:46
      2
      ראו נכון היכן השלב השני אינו קבלים מן המניין נותן מעבר פאזה של 90 מעלות ואתם צריכים 120
      1. calle
        #55 calle אורחים 3 באוגוסט, 2018 9:27 בערב.
        0
        הסטת הבמה (מתח) נקבעת יותר על ידי המנוע, ולא הקבל. וזה קרוב ל -120 מעלות.
  30. דפדפן
    #56 דפדפן אורחים 3 באוגוסט 2018 11:30
    1
    הקבל (קיבול) והשראות (סלילה של המהדורה הראשונה) יעבירו את השלב ב -120 מעלות לכיוונים שונים וכתוצאה מכך נקבל 380 וולט ... עם מינוס אחד גדול ... כל המשק הזה (שני מנועים חשמליים יתלו על שלב אחד) רשת 220 וולט לחייך
    1. calle
      #57 calle אורחים 3 באוגוסט 2018 9:36 בערב.
      0
      ואתה מודד עם מכשיר. יותר מ- 220 וולט אינך יכול למדוד.
  31. האורח אלכסנדר
    #58 האורח אלכסנדר אורחים 3 באוגוסט 2018 12:28
    0
    הממ, ההונאה היא עדיין אחת. כשמכבים את הקבל, כפי שמוצג בסרטון הווידיאו, המנוע התלת-פאזי יפסיק מיד, ואם לא יכבה, יישרף.
    המחבר משתמש במנוע 5.5 קילוואט כדי לחבר מנוע 4 קילוואט וזה שואב 7 קילוואט מהרשת. ובכן, כלומר, זה לא מושך, כי זה לא אפשרי, אבל מציע להונות את הפיזיקה.
    1. אלכסיי
      #59 אלכסיי אורחים 3 באוגוסט, 2018 9:32 בערב.
      2
      הכל תלוי בעומס, אם לא גדול, אז כאשר הקבל כבוי, המנוע ימשיך לעבוד.לדוגמה, אם אתה רק צריך לעשות שמירה משלושה פאזות, אז קבל קבלי מתחיל, הכל עובד בסדר בשני פיתולים.
    2. calle
      #60 calle אורחים 3 באוגוסט 2018 9:43 בלילה.
      2
      אתה טועה. כאשר הקבל כבוי, המנוע לא יפסק ולא יתחמם ללא עומס. אתה יכול אפילו לעבוד עם עומס של בערך 1/3 מהסמלים.
  32. אורח
    #61 אורח אורחים 3 באוגוסט 2018 15:56
    0
    הקבל (הקבל) מעביר את השלב ב -120 מעלות בכיוון אחד, והשראות (סלילה של המהדורה הראשונה) לאותם 120 גרם לכיוון השני, התפוקה תהיה 380 וולט, אך לא הכל פשוט כמו שהיינו רוצים. אלה שני מנועים חשמליים ב כתוצאה מכך הם ישבו על שלב 1 של רשת 220 וולט. כתוצאה מכך אנו משיגים עומס יתר של פאזה ... עד לשריפה. אנשים משכילים לא יחברו עומס של יותר מ- 8 קילוואט לרשת חד פאזית
    1. אלכסיי
      #62 אלכסיי אורחים 3 באוגוסט 2018 9:39 בערב.
      1
      עם כל הרצון, במעגל המצוין לא יהיו 380 וולט, כמה לא תולים קבלים ומכניסים חשמל תלת פאזי חזק. מנועים, באותו חוטים לא יכולים להיות בו זמנית 220 ו -380 וולט.
    2. calle
      #63 calle אורחים 3 באוגוסט 2018 9:47 בערב.
      1
      380 v לא יהיה בשום מקום, אתה יכול למדוד.
  33. אלכסיי
    #64 אלכסיי אורחים 3 באוגוסט 2018 9:17 בערב.
    0
    8 קילוואט לא יהיו, מכיוון שהמנוע הראשון מסתובב במצב סרק, וזה 5-10 אחוז מהסמליים, גם לא תהיה עליית מתח, המנוע מחובר במקביל. לטענת הדלפקים, מטר המגבר 63 מושך 10 קילוואט, אם הכניסה נעשית עם חוט של הקטע המתאים, אז הכל בסדר. על ידי מעבר הבמה של הקבל, הוא נבחר בנפרד עבור העומס. ניתן להגדיל את המתח על ידי שנאי מדרגה למעלה, בכדי לחסוך בכוחו של השנאי, עליכם להפעיל אותו על פי מעגל השנאי האוטומטי.
  34. האורח אלכסנדר
    #65 האורח אלכסנדר אורחים 3 באוגוסט, 2018 9:30 בערב.
    4
    אני משתמש בתכנית כזו יותר משלושים שנה וזה לא מסתדר רע. 5.5 קילוואט אסינכרוני, 1500 סל"ד. בכוכב אני מתחיל עם כבל ואז אני לוקח ממנו 3 שלבים של 220 וולט ומזין פחות כוח אסינכרוני במשולש. אני מאוד מרוצה מהתכנית הזו, זה לא נותן כיבוי מתח, מכיוון שהתחלה עם כבל זה דבר קל מאוד, ואז נפילה חלשה בעת חיבור עומס.
  35. פאסרבי
    #66 פאסרבי אורחים 3 באוגוסט, 2018 10:35 בערב.
    0
    האפשרות היחידה היא להשיג 3x380 / 220 וולט מ- 220 וולט
    זה לחבר אותם יחד בזוג גנרטור מנוע. גם "הגנרטור" יצטרך להתרגש ...
    ובכן, אל תשכחו מחוק שימור האנרגיה - הכוח הנצרך מרשת חד פאזית יהיה שווה לכוח שיוצר על ידי תלת פאזי.
    1. אורח
      #67 אורח אורחים 4 באוגוסט 2018 18:34
      6
      המנוע הראשון מופעל על ידי כוכב, השני על ידי משולש. הראשון צורך לא יותר מנורה. אני לא יודע איך התיאוריה, אבל המנסרה עובדת כבר ארבע שנים, היא לא מושכת את עצמה על קבלים. המעגל פועל לחלוטין.
  36. האורח אלכסנדר
    #68 האורח אלכסנדר אורחים 4 באוגוסט 2018 2:54 בערב.
    0
    משהו הוא שטויות מוחלטות. שים קבל בין השלבים והכל יעבוד.
  37. הדגמה
    #69 הדגמה אורחים 4 באוגוסט 2018 19:04
    0
    שטויות גמורות, זוהי תוכנית ישנה להעלאת המתח ברשת פאזות באזורים מרוחקים של סיביר (ספר עזר לחשמלאי איפשהו Godos)
  38. אורח ולרי
    #70 אורח ולרי אורחים 4 באוגוסט 2018 11:14 בלילה.
    0
    לא תזכה בכלום. אותם הפסדים. למעבר ללא אובדן איכות, אתה זקוק לממיר תדרים לעוצמה המתאימה. ואז אכן, החיבור ייקח 5 עד 10 דקות.
  39. איוון
    #71 איוון אורחים 5 באוגוסט, 2018 1:26 בערב.
    0
    לעולם אל תשלח בדוא"ל שלב 1. זרם לא מקבל זרם 3 פאזי. זו אוטופיה. תלת פאזי חשמלי הזרם מתקבל בעזרת גנרטור סינכרוני (מהירות הרוטור עולה בקנה אחד עם סיבוב השדה המגנטי של הסטטור) - לאחר שפרק את הסטטור באמצעות כונן כלשהו, ​​אנו מקבלים מתח תלת פאזי ליניארי של 380 וולט. ועם מנוע אסינכרוני המעגל שנמשך אינו מקבל מתח תלת פאזי. זהו אותו שלב. ואיפה הגעת לאפס? כשאתה מחובר, שלב - אפס = 220 וולט
    1. calle
      #72 calle אורחים 6 באוגוסט 2018 01:36
      0
      המנוע מבצע את הפונקציה של גנרטור נייח. הרוטור שלו ממוגנט (לא משנה איך). הרוטור, מסתובב, יוצר מתח תלת פאזי על פיתולי הסטטור.מחובר למנוע 220 וולט עם קבל "לקלקל" מתח תלת פאזי זה (220 וואט בין שלבים, ללא אפס משלו) אינו משמעותי.
  40. Gamma4121
    #73 Gamma4121 אורחים 5 באוגוסט, 2018 10:35 בערב.
    0
    אני זוכר שבשנת 1974 למדנו TOE (יסודות תיאורטיים של הנדסת חשמל) ואספנו תוכניות דומות במחקרי מעבדה. במקביל, למדנו זרמים, כוח (שהיה קטן) וכו '. אין שום דבר חדש בפרסום.
  41. האורח אלכס
    #74 האורח אלכס אורחים 6 באוגוסט 2018 09:00
    4
    שלום. הכל נהדר. אך השאלה היא, היכן מופיע 380 וולט במעגל שלך? השתמשתי בתכנית זו לפני 15 שנה. וקיבלתי 3 שלבים של 220 וולט.
  42. האורח מייקל
    #75 האורח מייקל אורחים 6 באוגוסט 2018 15:11
    2
    אני רוצה לבכות. אוקיי, הכותב, הוא מבלבל את המינוח איפשהו, אבל המאמר הוא דוגמא לעובדה שבמקרה הצורך שוקת תמריא. והאיש שלנו מסוגל לכל דבר.
    אבל מי אמר לך, רבותיי, שהצ'טוטניק מסוגל להכין שלוש משלב אחד? הונתה. זה מרושע ומגעיל. או שההוראות לא כל כך מתורגמות. התקן שעושה אחד משלושה שלבים נאמר כי הוא מהפך. עכשיו תארו לעצמכם כמה יעלה המהפך עבור מנוע דו-קוואט? וכמה עוד יאכל? האם זה הכרחי? האם לא קל יותר לקנות מנוע חדש בשלב אחד?
    בהצלחה, ומבלבלים בפחות שלב, אחרת לאנשים מכשירי חשמל ביתיים בוערים.
  43. האורח אנדריי
    #76 האורח אנדריי אורחים 6 באוגוסט 2018 18:16
    0
    האנאלפביתיות הושלמה, אבל זה בסדר. זה היה הכרחי בתקופה הסובייטית, כאשר אי אפשר היה להשיג מכונות, משאבות חד פאזיות. אפשר היה לגנוב רק את המפעל, ושם הכל היה תלת פאזי. עכשיו זה טוב בתפזורת. למה כל המהומה הזו? איש לא ביטל את חוק שימור האנרגיה, שום דבר לא קורה יש מאין. 220 הוא הערך הממוצע של סינוסואיד, והמשרעת שלו היא 220x1.41 = 310V. זה הדבר היחיד שיכול להיות יותר מ -300 וולט במעגל זה, אנו עדיין צריכים לדמיין את נפח הקבלים המסוגל להפעיל מנוע 5.5 קילוואט, לא את ההספק, אלא את הנפח! הם צריכים גם להיות איסוף איפשהו ולהניח איפשהו. בקיצור, קל יותר לקנות מכונה, זה יהיה זול יותר
    1. calle
      #77 calle אורחים 7 באוגוסט 2018 11:41
      0
      אי אפשר לומר ש -310 וולט זה הגבול. המעגל מכיל השראות וקיבול. ויש דבר כזה תהודה.
  44. איסברג
    #78 איסברג אורחים 8 באוגוסט 2018 04:30
    0
    הרשת מלאה במפצלי פאזות אלקטרוניים, כמו גם
  45. מקסימום
    #79 מקסימום אורחים 9 באוגוסט 2018 10:06 בלילה.
    0
    מתח 220V מוחל. כלומר. שלב ואפס. אפס אותו שלב מקורקע רק כאשר הוא מחובר על ידי כוכב. כיצד להמיר שלב מקורקע זה (אפס) על ידי מעבר לשלב עם 380 וולט? לאן הולכת הארץ (אפס)? המנוע השני באמת יסתובב, כי זה מחובר לפי הסכימה הקלאסית עם קבל ולראשון במקביל, אך לא בערך 380 ואין ספק. הכוח גדל ואל תחכה, והצריכה תגדל בהתאם.
    1. calle
      #80 calle אורחים 10 באוגוסט 2018 18:46
      2
      הדבר היחיד שאתה צודק הוא ש- 380v לא יהיה בשום מקום. דמיין שהשקנו מנוע 10 קילוואט עם קבל. ואז אנו מנתקים את הקבל, המנוע לא יפסיק. אם נחבר כעת מנוע 1 קילוואט, הוא יופעל באופן מיידי, כמו מרשת תלת פאזית. ישנן שתי רשתות תלת פאזיות. עיר אחת בה אנו משתמשים בשלב אחד, השנייה נוצרת על ידי מנוע 10 קילוואט. ברשת השנייה פוטנציאל האפס שלה אינו עולה בקנה אחד עם האפס של רשת העיר. קרא את כל התגובות שלי.
  46. איוון
    #81 איוון אורחים 10 באוגוסט 2018 19:59
    1
    הייתי קורא לזה שטן וזנב בצד. אבל יש גרעין רציונלי. בהתגלמות זו, אין צורך ברוטור מהמנוע הראשון. אז הסטטור יהפוך לשנאי. אז אתה יכול להחליף את הסטטור בשנאי מתח נמוך. עם שני פיתולי חוט עבה, והמסה מספקת של ברזל. יש לחבר את הפיתולים זה לזה כדי שלא יהיה זרם נגדי. יש צורך בשני קבלים. עליהם להיות מחוברים מהטרמינל האמצעי מנקודה אחת עד קיצונית. ובואו נגיד קיבול 20 מגה-בתים, מתח היציאה יהיה תלוי. כמעט ואין מגבלות. אתה יכול לגייס עד כמה אלפי וולט. אבל אם אתה מסתכל מקרוב, לא קשה להבין שיש לנו שני חונקים. וכאשר מפעילים את המנוע לרשת חיצונית, ידחוף דופק מתח חזק. ברור שבשלב הסמוך.והשכנים שלך יכולים לשרוף לא רק נורות. ואם אתה נותן עומס על המנוע, מקררים יכולים לשרוף. עכשיו החליטו בעצמכם.
    1. calle
      #82 calle אורחים 10 באוגוסט 2018 23:48
      1
      אתה טועה. הרוטור המסתובב הוא שיוצר שלבים של 120 מעלות.
  47. אלכסנדר וסילייביץ '
    #83 אלכסנדר וסילייביץ ' אורחים 11 באוגוסט 2018 17:29
    3
    יישום הרעיון - "השגת 3 שלבים מאחד" אינו רע. בשנים עד ה- 97, בהן 3 שלבים בבתים פרטיים היו נדירות, היה צורך להתקין מנוע מאגר חזק כל כך. ועוד יותר מכך - לא היו מהפכים במרחב הפוסט-סובייטי.
    הסטת הבמה נבדקה באמצעות מד פאזה וצורת המתח בעזרת אוסצילוסקופ. אם המנוע המשני בעומס מדורג דורש לא יותר מ- 35% - 40% (ככל שהנמוך יותר ייטב) כוח לוחית השלט של החוצץ (תלוי בסוגי המנועים החשמליים. AO או AOL וכו '), אז הסינוסואיד לא רע והמעבר באזור 120 מעלות (זה לא תלוי בקיבולת לוחית השינוי של המשנה. לוחית השלט וצריכת החשמל הם מושגים שונים).
    אבל בכל מקרה; כשאתה מחבר את המפעיל למאגר, עליך לבחור מחדש את הקיבול של הקבל המעביר את הבמה. מכיוון שההתנגדות האינדוקטיבית הכוללת של המערכת כולה כולה משתנה וההתנגדות המורכבת (עכבה) משתנה. יתר על כן, בעת שינוי העומס המכני, כל הפרמטרים משתנים. והזווית בין הפאזות וצורת המתח וצורת הזרם (הותקנו נגדים בעלי התנגדות נמוכה בכל שלב והחלילים של האוסילוסקופ חוברו אליהם). במבט ראשון, לזווית הפאז במערכת כזו "אין זכות לשנות." מכיוון שהוא נקבע על ידי העיצוב של המוביל העיקרי. אבל כל העניין הוא הקיבול של הקבל - הוא ללא שינוי. עכשיו, אם זה (יכולת), תלוי במשמרת, "עצמו" היה מסתגל בתוך עשרות מיקרופארדים! אבל זה רק חלום.
    אבל מה שהכי טוב למערכת האלקטרומכנית הזו הוא רכיב אינרציאלי גדול. וזה נובע מהאלמנט המכני המובנה - גלגל התנופה. זהו רוטור מסיבי של מנוע חשמלי מאגר. זה מקטין את זרם ההתחלה של המנוע החשמלי המשני בעת ההפעלה (כאשר ההאצה הראשית מואץ) ומחליק את התנודות המיידיות במשמרת פאזה ובצריכת הזרם. זהו מייצב אלקטרו-מכני אינרציאלי.
    האפשרות נחקרה כאשר הדרכון "הכוח הוא להפך". כלומר, 1 קילוואט הראשיים, וה -3 קילוואט המשניים. הכל עובד בצורה מושלמת והזרם המוצף בעת הפעלת המשנה מתקבל לרשתות ביתיות. מכיוון שעד שיגור המשנה, הראשי כבר התפזר. אבל צריכת החשמל של המשנית, כמובן, צריכה להיות לא יותר מ- 35% -40% מהראשון. כלומר, רגע העומס צריך להתאים לערך זה. אבל איך "בעין" בבית לקבוע זאת? אבל זו שאלה אחרת.
    לפיכך, כמובן, אם יש צורך במתח תלת פאזי, אם יש מנוע חשמלי "חופשי" עם הספק של 3-6 קילוואט, ויש מקום בבית המלאכה או במוסך, אל תכניס אותו ל"נחושת "בגלל אי ​​הנוחות של השימוש בו. הוא עדיין ישרת אותך שירות לא קטן. יתר על כן, מחיר המהפך גבוה פי כמה ממחיר השיטה המתוארת.
    אבל אני אתייחס לתשומת לבך לגורם חשוב נוסף בשאלת השימוש במכונות חשמליות בכלל. אלה פיתולי מעגלים קצרים. נוכחות של לפחות סיבוב אחד כל כך מחמירה את הפרמטרים, העבודה שדיבורים על תוצאות מקובלות אינה לגיטימית. למרות שהאנשים נהנים! וזה טוחן, טוחן, מקדח, טוחן, חותך, חותך ... הם אפילו מבשלים אותו על ידי הזנת מכונות ריתוך תלת פאזיות ביתיות עם מיישרי דיודות. וראיתי זאת! לכן שאלת הסיבובים קצרי המעגל סביר יותר לחובבים להשיג את האידיאל. כנראה שמספרם לא צריך לחרוג ממגבלה מסוימת עבור סוגים ספציפיים של מנועים חשמליים.אבל כיצד לקבוע פניות קצרות מעגל? זו שאלה בנושא אחר.
    אגב. לאחר שקניתי מהפך יקר וחיבר אליו אימייל.מנוע עם כלובי סנאי, אתה מסתכן בקבלת הודעה בלוח המהפך - שגיאה, סכנה, חרדה ועוד (תלוי בדמיונו של המתכנת שכתב את התוכנית לבקר המהפך). כי גם במהפך הפשוט ביותר (למעט תוצרת בית) יש תוכנית לקביעת חוסר האיזון של זרמי פאזות. שמקה זו, במהלך אתחול הדוא"ל. המנוע, אוסר על המהפך לספק דופק מלא לסיבוביו. ולא תראה שום סיבוב של הפיר.
  48. gleb
    #84 gleb אורחים 19 באוגוסט 2018 20:53
    0
    כל המעגלים הללו עם התחלת 3 פזיים מרשת חד פאזית אינם ממש פעילים או שהמנוע לא צובר תאוצה או מסתובב אבל נורא מזמזם ומתחמם ובו בזמן מאבד כוח משמעותי. האפשרות הטובה ביותר לימינו היא ממיר תדרים, הם מלאים בשוק האלקטרוניקה מסוגים שונים איתו וההספק לא הולך לאיבוד ומתוך שלב אחד נוצר 3 פאזות רגילות וניתן לכוונן את המהירות.
  49. ולרי
    #85 ולרי אורחים 1 באוקטובר 2018 01:42
    2
    אנקדוטה ..
    החשמלאי נפטר .. סבתות ליד המרפסת על הספסל מייללות - הו, כמה צעיר .. כמה הוא הכה .. ??
    מהקהל הם עונים - 380.
  50. גנאדי לופטין
    #86 גנאדי לופטין אורחים 25 באוקטובר 2018 09:36
    0
    במקום מנוע חזק, אני משתמש בשנאי תלת פאזי, שאינו מאפשר חוסר איזון פאזי. ולא טוען את הרשת.

קרא גם

קודי שגיאה למכונות כביסה