עשה זאת בעצמך
שיעורי אמן, הוראות, טיפים שימושיים, מתכונים.
» » »כיצד לחבר חוטי אלומיניום ונחושת
כיצד לחבר חוטי אלומיניום ונחושת

בבתים ישנים משתמשים בחיווט מחוטי אלומיניום. לעתים קרובות, בעת ביצוע תיקונים בדירתכם, נעשה צורך להאריך את החוטים. אם אתה משתמש בחוטי נחושת או בסגסוגות, אתה פשוט לא יכול לחבר אותם לאלומיניום - כל חשמלאי יודע את הכלל הזה, ולא רק את זה. אני אראה לך דרך פשוטה, במחיר סביר והכי חשוב אמינה לחבר מוליכי נחושת ואלומיניום יחד.

יזדקק


  • בורג או בורג עם חוט M4, אורך 16 מ"מ.
  • שלושה מכבשים רחבים מתחת ל- M4.
  • גרובר M4.
  • אגוז M4.

הגדלים עשויים להיות שונים, אני רק נותן רשימה של מה שהשתמשתי בו.

חיבור מוליכי אלומיניום ונחושת


אנו מנקים את קצות החוטים שנחבר ביניהם. קח את הצבת וצור טבעות בקצות החוטים.
כיצד לחבר חוטי אלומיניום ונחושת

טבעות על שתיהן. ניתן ליצור אותם לחלוטין בעזרת כלי אחר או אפילו באופן ידני.
כיצד לחבר חוטי אלומיניום ונחושת

בשלב הבא הנח מכונת כביסה על הבורג. רוחבו צריך להיות גדול יותר מאשר טבעת החוט החשוף. לאחר מכן הנחנו את טבעת חוט האלומיניום, כך שעם הידוק נוסף של החיבור, הטבעת הזו על החוט לא תיפתח.
כיצד לחבר חוטי אלומיניום ונחושת

ואז שמנו מכונת כביסה אחרת ואחריה חוט נחושת.
כיצד לחבר חוטי אלומיניום ונחושת

ומעל זה, שימי את הכביסה השלישית, גרגר ותקני אותה באגוז.
כיצד לחבר חוטי אלומיניום ונחושת

הדק בעזרת כלי.
כיצד לחבר חוטי אלומיניום ונחושת

אנו מבודדים היטב בעזרת סרט חשמל.
כיצד לחבר חוטי אלומיניום ונחושת

כיצד לחבר חוטי אלומיניום ונחושת

הבידוד חייב להיות אמין, רצוי לעבור קלטת חשמל בשניים עד שלוש שכבות. זה החיבור בתיבת הצומת.
כיצד לחבר חוטי אלומיניום ונחושת

חיבור תיל זה יהיה אמין. החרדל ישמור על לחץ אם החיבור פתאום מתרופף. כך שתוכלו לסגור אותו בבטחה עם מכסה, ולהסתיר אותו מאחורי שכבת טיח.
כיצד לחבר חוטי אלומיניום ונחושת

כמובן שמכשירים רבים אחרים לחיבור חוטים נמכרים בשוק, אך נראה לי ששיטה זו היא האמינה והעמידה ביותר.

צפו בסרטון


הערות (63)
  1. האורח יורי
    #1 האורח יורי אורחים 8 במאי 2018 13:25
    16
    מכבשי גלוון מגולוונים מפורשים. אבץ עם נחושת אינו ידידותי מבחינה קטגורית, רק נקי מפלדה או אבץ
    1. האורח מייקל
      #2 האורח מייקל אורחים 8 במאי, 2018 20:37
      3
      ככלל, אלומיניום מורחק מתחת לשכבה של ג'לי נפט או חומר סיכה אחר, לאחר מכן ידידותיותו למתכות אחרות גדלה בצורה חדה. וכן, הוא מתחיל להתיידד היטב עם עצמו.
    2. האורח ולדימיר
      #3 האורח ולדימיר אורחים 10 במאי 2018 08:01
      3
      לא מסכים מאוד! ראה סדרה של פוטנציאלים נורמליים.
  2. וסילי
    #4 וסילי אורחים 8 במאי 2018 18:10
    4
    ניתן להשתמש בג'מלה רק לחיווט פתוח מכיוון שלאורך זמן אפשר לשים לב כיצד הוא מתחיל להאיר בחושך.
  3. האורח יורי
    #5 האורח יורי אורחים 8 במאי 2018 18:47
    30
    האם לא קל יותר להשיג פסי מסוף פליז רגילים התואמים גם לחוטי אלומיניום וגם נחושת? אם יש ספק באמינות מהדקי הברגים, אז לאחר שהקרין אותם מבפנים בעזרת הלחמה ניתנת למיזוג ...
    אה !!!
  4. אורח חשמלי
    #6 אורח חשמלי אורחים 8 במאי, 2018 20:00
    3
    האלומיניום ייפול. החימום יהיה "בנייה".
  5. אורח
    #7 אורח אורחים 8 במאי, 2018 9:19 בערב.
    1
    אני תמיד מתחברת לאפורים! הכל עובד!
    1. arv
      #8 arv אורחים 1 בפברואר, 2019 2:19 בלילה.
      0
      חלילה לפגוש חשמלאי כזה
  6. האורח ניקולאי
    #9 האורח ניקולאי אורחים 8 במאי 2018 9:44 בערב.
    8
    אם יש אגוז, הבורג הופך לבורג.
    1. LoMaster
      #10 LoMaster אורחים 4 באוקטובר 2018 07:07
      0
      מברג ברגים)))!
      1. האורח רומן
        #11 האורח רומן אורחים 17 בינואר, 2019 1:50 בערב.
        0
        מכנסיים במכנסיים קצרים זיעה_סמיל
  7. הדוד דימה
    #12 הדוד דימה אורחים 8 במאי 2018 10:24
    20
    מדוע קשיים כאלה כשיש מחברי VAGO מיוחדים
  8. האורח מייקל
    #13 האורח מייקל אורחים 8 במאי 2018 23:00
    19
    האם מסוף ה"וואגו "אינו פשוט יותר? והכי חשוב מהיר יותר
    1. האורח איגור
      #14 האורח איגור אורחים 4 באוגוסט 2018 11:19 בלילה.
      6
      סליחה, אבל ה- WAGO שלך הפך לפחם אחרי שבוע של עבודה .....
      1. יוג'ין
        #15 יוג'ין אורחים 19 בנובמבר 2018 01:07
        6
        זה הוואגו שלך שהפך לפחם, והאמיתית, עליה יש כתובת Al / Cu, תעבוד בצורה מושלמת במשך שנים.
  9. סשה
    #16 סשה אורחים 8 במאי 2018 23:09
    2
    השתמשתי באגוזי פליז. מניסיון. חיברתי מעגלים בזרם גבוה. פלדה הופכת גם לפחם עם הזמן.
    1. האורח רומן
      #17 האורח רומן אורחים 17 בינואר, 2019 1:52 בערב.
      2
      מוזר שעד כה לא נהוג בשיטה זו לייצור פחם ...
  10. דמיטרי
    #18 דמיטרי אורחים 9 במאי 2018 02:09
    8
    לקנות ואגו, לא לעסוק בחווה קולקטיבית.
  11. אורח ולרי
    #19 אורח ולרי אורחים 9 במאי 2018 07:48
    4
    עכשיו קל אפילו יותר להתחבר. לשם כך יש מלחציים-וואגיים.
  12. אלכסנדר
    #20 אלכסנדר אורחים 9 במאי 2018 08:06
    14
    מדוע להמציא אופניים אם יש פסי חיבור לחתכי כבלים שונים. השתמשו ברצועות החיבור ואל תטרחו בשום שטויות, חשמלאי עם ניסיון של יותר ממאה שנה בהתקנת חיווט בדירות אומר לכם את זה.
  13. אורח אלכס
    #21 אורח אלכס אורחים 9 במאי 2018 12:57
    3
    הגה בלוק מסוף פליז
  14. כאוס
    #22 כאוס אורחים 9 במאי 2018 10:56 בערב.
    5
    תמיד תהיתי מדוע היו חכמים בתגובות וחזרו על האמור לעיל (אני מדבר על בלוקים של מסוף וואגו)
  15. אורח חשמלי
    #23 אורח חשמלי אורחים 10 במאי 2018 04:34
    10
    זה מצחיק, אבל המחבר מעולם לא התבייש מהחומר ממנו עשויים הכביסה, הכאב והאום. הוא גם לא חשב לצמצם את שטח הפנים של המגע, להפחית את חוזק הזרם שיועבר בבטחה דרך חוטים אלה (רק הקצוות החיצוניים של החוט העגול נוגעים בכביסה). בהצלחה. בעודך, תהיה לנו עבודה.
  16. ולדימיר אנטוליביץ '
    #24 ולדימיר אנטוליביץ ' אורחים 10 במאי 2018 08:04
    1
    הטקסט משמיט שיש לגלוון את הכביסה!
  17. וסיה
    #25 וסיה אורחים 10 במאי 2018 10:03
    3
    נכון מאוד, יש להשתמש רק במהדקים מצופים בניקל ולא באבץ.
  18. האורח יוג'ין
    #26 האורח יוג'ין אורחים 10 במאי 2018 12:02
    12
    זה לחלוטין לא חיבור אמין. אל תעשה זאת לעולם. גרובר עשוי להתפרץ עם הזמן (פגש תופעה כזו לעיתים קרובות מאוד). יתר על כן, חיבור כזה צריך להימתח, מכיוון שלאורך זמן המתכת "צפה". במקרה זה, רצוי להשתמש בגוש המסוף של WAGO. בלוק מסוף אחד עולה 15 עמ '.
    שוב, לעולם אל תעשה זאת שוב. זו חווה קולקטיבית.
    1. האורח אלכסנדר
      #27 האורח אלכסנדר אורחים 20 במאי 2018 08:19
      7
      בשל נקודת המגע הקטנה בטרמינל וואגו, ניתן להשתמש בו רק לתאורה. שם זרמי העומס קטנים.
      1. יוג'ין
        #28 יוג'ין אורחים 19 בנובמבר 2018 01:11
        2
        אני מסכים לחלוטין! WAGO מחזיק רק 24A. בנוסף לתאורה, ורק LED אינו טוב.
  19. האורח סרגיי
    #29 האורח סרגיי אורחים 11 במאי 2018 03:22
    13
    גוש המסוף של ואגו אינו מספק דחיסה באיכות גבוהה, למעשה, מספק רק שתי נקודות מגע בין הלוחות למוליך. לכן ניתן להשתמש בהם רק בעומס המינימלי ביותר. לוחות המתאם (מנקי כביסה, אטבי אגוזים) נלקחים בצורה הטובה ביותר אנודייז, ובלוקי מסופי הברגה הם פלדה או פליז. בנוסף ניתן להקרין ליבת נחושת ולשלב אותה בשיטת פיתול אלומיניום. ניתן גם ללחוץ פנימה שרוול משומר אחד משני הצדדים, לאחר שקרינה בעבר ליבת נחושת. אף אחד מהתרכובות הרשומות לא ניתן לקיר. ניתן לחבוי רק צימודים או פיתולים מולחמים עם אלקטרודת פחמן בהתאמה על ידי בידוד בכווץ חום.
    1. אד
      #30 אד אורחים 19 באוגוסט 2018 13:03
      5
      ואגו לא נפתר PUE - לא הלחמה או בורג
  20. האורח אלכס
    #31 האורח אלכס אורחים 12 במאי 2018 11:28
    1
    לעיתים קרובות קורה שבתיבה זה כמעט כמעט נמצא בשורש ולא תמיד מכניסים בורג, זה תמיד יציל וואג או בלוק מטופש. יצטרך לסבול עם חשפנות. אפשרות 2, אם הקצוות מאפשרים, מנקים את ליבת האלומיניום ומפותלים אותו בספירלה על גבי נחושת ומבודדים אותה היטב.בעיקרון חזרת תכניס בריח לקופסאות ישנות, כל הפרעה, ורידים יתפרצו ומתפרקים מהזמן והחמצון
  21. האורח ויקטור
    #32 האורח ויקטור אורחים 12 במאי 2018 16:56
    11
    ה- WAGO שלך הוא חרא שלם לעומת תמהיל זה. נחושת נחושת, זרוק את הכוכב והתחבר בדרך זו - תימשך מאה שנה. הכל תלוי בעומס. חיברתי ככה את הכיריים החשמלי שלי, ואחרי שלושים שנה ביצעתי תיקון גדול, פירקתי את התיבה והכל בסדר שם. יש להדק אותו בחוזקה, לא עם מברג, אלא עם 10 מפתחות, בריח ואום עם מכבשי 6. אני עצמי עובד כחשמלאי בייצור, ובקרוב אפרוש.
    1. פטרוביץ '
      #33 פטרוביץ ' אורחים 24 במאי 2018 16:09
      3
      אל תחממו את ראשי האנשים עם ברגים - מכונות כביסה - חורשים .... גוש מסוף פליז באיכות גבוהה פותר את כל הבעיות פעם או פעמיים. אנחנו תמיד עושים את זה. ו- WAGO הוא באמת להמון קטן.
  22. אלכסנדר וולף
    #34 אלכסנדר וולף אורחים 13 במאי 2018 07:53
    5
    בלוקים למסופי חיבור נמכרים בכל חנות מתמחה. למה לבוא עם כל מיני שטויות? מכלום לעשות?
  23. האורח איגור
    #35 האורח איגור אורחים 13 במאי, 2018 15:39
    5
    בלוקים מסוף פליז - ולא צריך להמציא שום דבר אחר .....
  24. אורח אולג
    #36 אורח אולג אורחים 13 במאי 2018 19:23
    0
    אני עובד כחשמלאי יותר מ 30 שנה ואני יכול לומר שאם יש לי דירה עם חימום אדים, אני לא צריך להמציא שום דבר, במשך 50 שנה נחושת עם אלומיניום מתחת לאום ברזל רגיל ומכונת כביסה בתיבת החלוקה לא חמצנה. כל הפעמונים והשריקות האלה נחוצים רק עם לחות גבוהה ברחוב או בחימום תנור.
    1. האורח יורי
      #37 האורח יורי אורחים 31 במרץ, 2019 18:27
      0
      אני מסכים איתך לחלוטין, קולגה. לקבלת האפקט הטוב ביותר, רצוי לפח נחושת.
  25. ויאצ'סלב
    #38 ויאצ'סלב אורחים 13 במאי, 2018 9:52 בערב.
    2
    קצה מפשיט מספיק של אלומיניום לאחר הפיתול מוגן מפני אוויר ויימשך זמן רב.
  26. האורח אנדריי
    #39 האורח אנדריי אורחים 14 במאי 2018 09:13
    2
    יש שטף להלחמת Al + Cu עם הלחמת פח, זהו המעבר הטוב ביותר מאלומיניום לנחושת.
    1. האורח מייקל
      #40 האורח מייקל אורחים 6 באוגוסט 2018 10:29
      0
      שטף f-64 ופח
    2. האורח יורי
      #41 האורח יורי אורחים 31 במרץ, 2019 18:38
      0
      זו כמובן אירובטיקה בהתקנת חיווט חשמלי, אפשרות אידיאלית לחיבור Al + Cu, אך למרבה הצער זה לא תמיד זמין. הדוגמה שלי: ראינו חלקת בנייה בשדה נקי, היו רק תריסר (10 קילוואט) בקרבת מקום, 380 וולט התנשאו כאשר הוקם רחוב שלם .מה להלחמה: הברזמה נחושת ומגבת?
  27. גרגורי
    #42 גרגורי אורחים 14 במאי, 2018 20:42
    2
    בדיוק כמו משהו, חזרתי 40 שנה. עכשיו בכל חנות של מוצרי חשמל יש דרכים לחבר חוטים.
  28. פניל
    #43 פניל אורחים 15 במאי 2018 17:48
    0
    יש להשתמש במתלי קפיצים מאלומיניום ... אתה לפחות יכול להדק אותו, המגע יתדרדר עם הזמן
  29. לא חשמלאי
    #44 לא חשמלאי אורחים 16 במאי 2018 19:49
    3
    ופשוט עיקמתי נחושת ואלומיניום בכפר. קיץ 8 כבר עובד ושום דבר וזה בפתח הבית. לא מקרה קיצוני אחד. כל עוד הטוויסט יבש, ובבית לחות נמוכה לא יקרה כלום !!))) והנחתי לכימיה עם פיזיקה !!!))))
    1. אורח ולרי
      #45 אורח ולרי אורחים 18 במאי 2018 17:36
      1
      אתה יכול לתת הרבה דוגמאות, אבל אני חושב שעדיף לחבר את שרוול ה- GMD ואת כל הבעיות!
    2. ויאצ'סלב איליץ '
      #46 ויאצ'סלב איליץ ' אורחים 19 במאי 2018 12:37
      3
      כאשר המגע מחמיר הוא מחומם !! בשורה התחתונה, הבית יישרף !!!
    3. זוריק
      #47 זוריק אורחים 24 במאי 2018 16:11
      3
      לעת עתה, אז הפיזיקה תלבש אותך))))))
    4. Unelectric_2
      #48 Unelectric_2 אורחים 10 במרץ, 2019 12:55
      0
      איכשהו, שכנים במדינה קראו למצוא את הסיבה לחוסר התאורה. מצאתי חוטי נחושת ואלומיניום מעוותים, שביניהם לא היה מגע. כלומר - שום קשר בכלל. רק מקרנים שאינם חשמלאים מסובבים נחושת עם אלומיניום ...
  30. ויאצ'סלב איליץ '
    #49 ויאצ'סלב איליץ ' אורחים 19 במאי 2018 12:27
    1
    אלומיניום + קיטור גלווני נחושת! יש צורך לפח! בלי לדעת זאת, אל תתן טיפים !!! בלי שיזוף, אלומיניום מתחמצן ויהיה אבקה !!! ???
  31. האורח אלכסנדר
    #50 האורח אלכסנדר אורחים 21 במאי 2018 09:17
    0
    השיטה טובה ואמינה, אך למרבה הצער, יש להדק כל חיבורי הברגה מדי פעם, אין זה נכון להסתיר זאת מאחורי הטיח. כן, ואף אחד לא ביטל את התחמוצות, ולכן תהיה התנגדות למעבר.
  32. מילה
    #51 מילה אורחים 21 במאי 2018 22:18
    1
    האם הגעת עם חסימת מסוף? כחמש שנים מאז אני משתמש בלוקים מסופים בכל מקום, בחלק העליון של הצינור.
  33. האורח ויקטור
    #52 האורח ויקטור אורחים 23 במאי 2018 23:37
    1
    באמצעות שטף הלחמה כדי להלחם וזהו
  34. פרולוב הגרמני
    #53 פרולוב הגרמני אורחים 25 במאי 2018 18:56
    3
    על מנת להימנע מהבדלים פוטנציאליים בגבול מתכות שונות, וכדי שהחמצון האפשרי של חוט האלומיניום לא יהפוך למבודד בעת חיבור חוטי נחושת ואלומיניום, הוא אמין יותר לצלחת נחושת את חוט האלומיניום. ניתן לעשות זאת על ידי הפשטת חוט האלומיניום בטבילה מהירה של חוט זה מייד לאחר הפשטתו בתמיסה רוויה של סולפט נחושת. חוט האלומיניום מצופה בציפוי נחושת אדום. בעובי משמעותי של שכבה זו, ניתן אפילו להלחם חוט אלומיניום מצופה נחושת עם נחושת.
  35. לא חשמלאי
    #54 לא חשמלאי אורחים 25 במאי 2018 23:00
    1
    הרחב את החוטים - רק על ידי הלחמה
  36. אורח אולג
    #55 אורח אולג אורחים 1 ביוני 2018 18:28
    1
    קל יותר לקנות רפידות וזהו!
    1. האורח רומן
      #56 האורח רומן אורחים 17 בינואר, 2019 14:07
      1
      כן, לא ניחשתם איזה קל יותר. יש מקומות בארצנו שבהם אתה לא יכול לקנות רפידות בשעה 21 בערב, אבל יש מקומות שבהם אתה לא יכול לקנות רפידות בכלל, אתה יכול להזמין את סן מיכאליץ ', אם הוא שואל במרכז המחוז, אם הוא לא שוכח, הוא הוליד סוסה וזה הכל - חודש כל מי שצריך לחבר משהו לוקח אמריז, בריח עם מכבסים וקלטת חשמל והם עושים הכל כמו בגרמניה - לאט ובמשך זמן רב. אני גר בנובוסיבירסק - בשבילי ליצור קשר כזה - מקסימום 10 דקות. ולחנות החשמל, אני אתלבש וארד במעלית במהלך הזמן הזה, ואני עדיין אצטרך לבעוט עצירה וחצי שם וחצי חזרה. למה מה, ואמצא ברגים וכביסות ונייר וקלטת חשמל. שאלה נוספת באופן כללי היא שכיום כמעט ולא ניתן למצוא חוטי אלומיניום (כמעט טהורים). אבל מצאתי את זה - מחק אותו וזרוק אותו, החלף אותו לנחושת.
  37. האורח סרגיי
    #57 האורח סרגיי אורחים 22 ביוני 2018 06:52
    3
    כן, אני מסכים שהתרכובת הזו היא אולי האמינה ביותר לשילוב נחושת ואלומיניום שאינם תואמים בחיים.
    כמובן שישנם בלוקים מסופים מיוחדים עם משחה שיש להם את הזכות לחיים, אך אם אתם רוצים אמינות, ואין אלטרנטיבה לטיח! ההערה היחידה היא מחברים מהימנים, עדיף בלי להתלבש - אבץ קשה להיות חברים עם נחושת, עם אלומיניום. אם זה מקבל לחות, תגובת החמצון מובטחת! אז, מתפתל מוגן באופן אמין מבחוץ, לא חוסך על סרט החשמל, קשה יותר להגן על כריך כזה על ידי התכווצות חום ..
  38. אנטון
    #58 אנטון אורחים 16 בינואר, 2019 02:07
    2
    לחשמלאי פלא שאינם חברים עם עגלות יש להם עומס נוכחי, העומס המרבי על העגלות שעבדתי איתם הוא 32A, לחשמלאי נס העגלות בעגלות בכל מקום 15r, חישוב העומס שיגיע למסוף, תיבת החלוקה במטבח עם עומס מרבי של יותר מ 8 קילוואט העגלה מותרת רק הלחמה (ריתוך), שכן 220 וואט * 32 א = 7040 וולט (7.04 קילוואט), אם אתה חשמלאי, לאו דווקא חשמלאי.
  39. האורח ולדימיר
    #59 האורח ולדימיר אורחים 23 בינואר, 2019 17:47
    0
    משתמשים בגרובר בחיבורים חשמליים? זהו כמובן חשמלאי-על! מעולם לא ראיתי את התוצאות של תרכובת כזו, הוא מאבד את כל תכונותיו מחימום!
    1. האורח אלכס
      #60 האורח אלכס אורחים 8 בפברואר, 2019 07:33
      2
      לגדל איבד את תכונותיו, אפילו בתנור, מעלות לא יספיקו. וצומת החיווט לא אמור להתלקח רע, כמו מכונת ריתוך. אל תכתוב שטויות.
    2. האורח יורי
      #61 האורח יורי אורחים 31 במרץ, 2019 18:41
      0
      מה לחיבור אם הוא מחומם.
  40. דניס
    #62 דניס אורחים 11 במרץ, 2019 12:42
    0
    פשוט לקחתי שטף עבור הלחמת אלומיניום ומכרתי פחי הלחמה, נתתי עומס גדול, השקע היה מחומם והחיבור של החוטים נשאר קר
  41. האורח יורי
    #63 האורח יורי אורחים 31 במרץ, 2019 18:17
    0
    חשמלאי עם ניסיון של 32 שנים.מומלץ להשתמש במתכת אחת לחיווט, אני אישית העדפתי אלומיניום: פיתול טוב וקשר במשך מאות שנים, ועדיין יש כאלה תאניםחומר סיכה של ג'לי קוורץ-נפט נקרא (לא קשה להכין אותו בעצמך), מרוח מתפתל ושכח. אני מחובר לבית שלי מגיל 94, אני כבר בן 25, אפילו לא בודדתי את הפיתולים, פיזרתי אותו טוב, הכנסתי את התיבה לתיבת ההפצה בצורה קומפקטית והכל. לפני חמש שנים פתחתי קופסה אחת, רק בשביל הכיף, איך זה היה נעשה אתמול. עומס - כן, לפי חוזק מכני - כן, אך מתפתל, חוט גמיש במיוחד, נחלשזה מים רותחים - הם יתחממו יותר ויותר עד שיידלקו. נחושת מתחמצנת במהירות, מה שמביא לעלייה בהתנגדות המעבר, היחלשות מגע, חימום עם התוצאות בעקבותיו. אפילו חיבור בורג אינו מבטיח עמידות באיכות המגע הטוב. אפשרות יחידה המבטיחה תוצאה טובה ו עמידות, זה שומר: חוט קשיח - לפני מתפתל, גמיש - אחרי. ובכן, אם הייתה בעיה לחבר נחושת ואלומיניום - אין חיבור טוב יותר עם בורג, אבל אתה צריך ליצור חלונות בשביל זה עם צבת אף עגולה, שימור נחושת אינו חד משמעי. הוא ממליץ לשים מכונת כביסה בין החוטים - אל תעשו זאת בשום מקרה, אנו משיגים קשר טוב ואמין, מדוע לשחרר אותו עם מכונת הכביסה הזו, גם אם הוא עשוי נחושת משומר או אפילו מזהב: רצף: בורג - מכונת כביסה סופנית נחושת אל-מסוף - מכונת כביסה-גרוב (חובה) -אום-אגוז וידים חזקות וחזקות, מהדקים היטב, אם יש גריז קוורץ-פטרולום, שומן, מבודד היטב (אני אישית העדפתי סרט כותנה) , סגרתי את המכסה ושכח. כן, עוד דבר אחד, לסיום: זרקו את אבני המסוף המגיעות עם תיבת ההפצה, זרקו אותו מייד - חרא שלם - עדיף לעשות טוויסט פשוט, אפילו בלי פעמונים ושריקות, הוא יהיה אמין יותר, וה"וואגו "הזה הוא כזה חרא, עבור לופרס שהוא נחשב לופר או אדם רחוק מהנדסת חשמל, אנרגיה חשמלית, מדעי חומרים אלקטרוניים.

קרא גם

קודי שגיאה למכונות כביסה