עשה זאת בעצמך
פריצות לחיים, כיתות אמן, טיפים שימושיים, מתכונים.
בית » סדנה » חימום אינדוקציה פשוט
לחימום אינדוקציה יש יתרון משמעותי על גופי חימום. הקריטריון העיקרי כאן הוא היעילות של המרת אנרגיה חשמלית לחום. המאמר ידבר על איך להכין תנור אינדוקציה סופר פשוט ממכשירים וחלקים מוכנים. זה ייקח לך לא יותר משעתיים לבנות. בתנור כזה, בהספק של כ-1 קילוואט, ניתן יהיה לחמם חדר של כ-30 מ"ר.
חימום אינדוקציה פשוט

מה צריך בשביל דוד אינדוקציה?


  • כיריים ביתיות אינדוקציה. זה לא כל כך יקר ויש לו צריכת חשמל של כ-1 קילוואט.
  • רַדִיאָטוֹר. לקחתי את הדו-מתכתי. מספר המקטעים תלוי באזור שאתה צריך לחמם.
  • צינור גלי מתכת - ניתן לרכוש בכל חנות אינסטלציה. תצטרך 1.5 מטר עם שוליים.
  • התאמה ומצמדים לחיבור הצינור לרדיאטור.
  • חתיכת צינור נחושת להשלמת המעגל.

רדיאטור ואריחים:
לכל כיריים אינדוקציה יש בקרת כוח, שבאמצעותה ניתן לווסת את טמפרטורת החימום של הרדיאטור.
חימום אינדוקציה פשוט

צינור גלי - אספקת מים:
חימום אינדוקציה פשוט

אנחנו מכופפים את הצינור כמו חילזון או ספירלה. זה מתכופף בקלות עם הידיים.שטח מעגל החילזון צריך להיות גדול יותר ממשטח החימום העגול על האריח.
חימום אינדוקציה פשוט

העיקר לא לשכוח לעשות מגשר סגירה למעגל הזה, אחרת שום דבר לא יעבוד. הכנתי אותו מצינור נחושת, הלחמתי אותו לתחילת ולסוף הספירלה. כעת המעגל סגור וכל כוח האינדוקציה יופנה לחימום.
חימום אינדוקציה פשוט

דוד האינדוקציה מוכן. למעשה, הוא מורכב מסיר אינדוקציה קנוי וספירלה עשויה שדרכה יעברו מים.
חימום אינדוקציה פשוט

אנחנו מדביקים את המעגל לסוללה.
חימום אינדוקציה פשוט

חימום אינדוקציה פשוט

חימום אינדוקציה פשוט

אנו מניחים אריח מתחת לתלתל.
חימום אינדוקציה פשוט

שפכו מים לתוך הרדיאטור. כאשר הוא מחומם, הוא יסתובב במערכת עצמה; במקרה זה, אין צורך במשאבה נוספת.
הפעל אותו ותבדוק. ראשית, הגדר את הכוח המינימלי על הכיריים, ולאחר מכן, במידת הצורך, למקסימום.
בדגמים יקרים, אתה יכול להגדיר מיד את טמפרטורת החימום והאריח עצמו ישמור עליה.
חימום אינדוקציה פשוט

חימום אינדוקציה פשוט

חישבתי את היעילות המשוערת של דוד אינדוקציה בהשוואה למחמם באמצעות גופי חימום. והתברר שהיעילות של דוד אינדוקציה גבוהה פי 3.5 מזו של דוד גוף חימום.

צפו בסרטון


לניסויים מפורטים יותר ושדרוגי מערכת, ראה את הסרטונים של המחבר.

הרכבה של הדוד עצמו.



בחירת סיר אינדוקציה. סיום.



חיבור אוטומציה.



בדיקה במערכת חימום מים.


חזור
תגובה
  • עניבת פרפרחיוךצוחקלְהַסמִיקסמיילירגוע רגועחִיוּך מְעוּשֶׂה
    עיני_לבמנשק_לבמנשקים בעיניים עצומותסמוקהקלהמרוצהלְגַחֵך
    קְרִיצָהלשון בחוץ עין קורצתלשון בחוץ עיניים סגורותמחייךמתנשקיםלשון_תקועהיָשֵׁן
    מוּדְאָגמזעיף פניםייסוריםפה פתוחמעווה את פניומְבוּלבָּלשקט
    חסר הבעהלא משועשעזיעה_חיוךלְהָזִיעַמאוכזב_מוקללְהַלאוֹתפַּסִיבִי
    מְאוּכזָבמבולבלחוֹשֵׁשׁזיעה קרהלהתמידבוכהבֶּן כַּלבָּה
    שִׂמְחָהמוּפתָעלִצְרוֹחַפנים_עייפותכּוֹעֵסזעםנצחון
    מְנוּמנָםיאמממסכהמישקפי שמשסחרחורת_פניםשֵׁדsmiling_imp
    נייטרלי_פניםאין_פהחף מפשע
5+שתיים=
הערות (110)
  1. nigrigos59
    #1 nigrigos59 אורחים 12 במרץ 2018 14:05
    29
    יש כלל בלתי משתנה - עבור 10 מ"ר של שטח 1 קילוואט של כוח, כל השאר הוא מהרע
    1. רוֹמָן
      #2 רוֹמָן אורחים 12 במרץ 2018 18:05
      4
      זה עם איבוד חום חזק. בממוצע 50-70 וואט למ"ר עם גובה תקרה של לא יותר מ-3 מטר
    2. אורח ניקולאי
      #3 אורח ניקולאי אורחים 12 במרץ 2018 20:37
      4
      לא ממש נכון. אני אישית בדקתי מחמם טפטוף אדים מסוים במשך יומיים. תליתי אותו עם מונים, מדי חום, וולט ומד זרם. בכנות, לא חשבתי שתהיה השפעה כלשהי. באופן מוזר, קיבלתי 10-15% פחות צריכה מאשר קונווקטור מיקו-תרמי. אולי לא לקחתי משהו בחשבון, למרות שניסיתי מאוד.
    3. אורח ואסילי
      #4 אורח ואסילי אורחים 14 במרץ 2018 09:45
      6
      הכלל הבלתי משתנה שלך הוא שטות גמורה. 4 חדרים מ"ר 97.3 מ"ר, עבור ינואר 3017, צריכת האנרגיה התרמית לפי ה-IPU הסתכמה ב-1.4376 Gcal, השווה ל-1,671.929 קילוואט. אנו מחלקים קילוואט ב-31 יום, ב-24 שעות, לפי שטח הדירה, נקבל 23.0957 וואט. בדירה +20...+21. בית משנת 1959, עמידות תרמית כ-2 יחידות
      1. עדוס
        #5 עדוס אורחים 24 במרץ 2018 15:37
        5
        CHiP חושב על בסיס הטמפרטורה היומית הממוצעת -25 מעלות!!! ולבתים בכללותם נכלל כאן איבוד חום מהגג, משטחים וכו'.
      2. אורח אנדריי
        #6 אורח אנדריי אורחים 9 באפריל 2018 10:35
        13
        אז זו הטכנולוגיה של 3017!
    4. אוֹרֵחַ
      #7 אוֹרֵחַ אורחים 19 במרץ 2018 14:04
      2
      נכון, אבל כלל זה חל על דודי דלק מוצק, ולדודים חשמליים יש לזה משמעות שונה לחלוטין. זה 1 קילוואט ל-18 מ"ר/2
  2. אורח ולדימיר
    #8 אורח ולדימיר אורחים 12 במרץ 2018 19:06
    28
    שטויות מוחלטות. לכל דוד חשמלי צל יש יעילות של לפחות 98%.
    1. אלכס פאניץ'
      #9 אלכס פאניץ' אורחים 13 במרץ 2018 11:24
      1
      לאן הולכים ה-2% האלה?
    2. אורח ואסילי
      #10 אורח ואסילי אורחים 14 במרץ 2018 09:49
      5
      וואו, 98%!!! וואו, הם יכלו לעשות את זה, לתת להם יצרן של גופי חימום שיש לו יעילות כזו. עדיין לא ראיתי יותר מ-86% אמיתיים לגופי חימום פסיביים
      1. אורח סרגיי
        #11 אורח סרגיי אורחים 14 במרץ 2018 13:33
        7
        סליחה, אתה יכול להגיד לי לאן הולכים ה-14% הנותרים?
        1. altmax
          #12 altmax אורחים 19 במרץ 2018 19:12
          15
          הם הופכים לחום. 86% הולכים לחימום מים, ו-14 פשוט מחממים מים)))
          1. עדוס
            #13 עדוס אורחים 24 במרץ 2018 15:45
            16
            86% לחימום מים, ו-14% מחמם את המים!!!))))) זה סופר!!! זה לא שם המשפחה שלך קליצ'קו?
      2. דמיטרי
        #14 דמיטרי אורחים 15 במרץ 2018 22:10
        19
        יעילות גוף החימום היא 0% מאחר והוא אינו מייצר עבודה, וכל האנרגיה הופכת לחום. אך מכיוון שאנו זקוקים לגופי חימום להפקת חום, היעילות (במונחים של אנרגיה תרמית) היא 100%. והיעילות לא יכולה להיות גדולה מזו של גוף חימום.
        1. גאורגי ויטליביץ'
          #15 גאורגי ויטליביץ' אורחים 4 באפריל 2018 18:44
          1
          שלך לקח..!
      3. וניה
        #16 וניה אורחים 30 במרץ 2018 20:14
        1
        במעגל החשמלי מקור הכוח-גוף חימום (צרכן פעיל 100%) היכן יכולים להיות הפסדים????
        1. איגור אלברטוביץ'
          #17 איגור אלברטוביץ' אורחים 15 באוקטובר 2018 22:01
          1
          לא כל האנרגיה הנוכחית בגוף החימום הופכת לחום. בחימום הגוף מתרחב. ככה לפחות!
    3. ז'קה
      #18 ז'קה אורחים 21 במרץ 2018 21:03
      6
      והשאר הוא שדה מגנטי מערבולת שמחמם את המוליכים שמסביב ויוצר גלי רדיו ארוכים במיוחד. אז אם לוקחים את זה בחשבון, כמעט 100%.
      נ.ב אפילו חימום של שקע לא איכותי וחיווט חשמלי לקוי לא מתבזבז - זה מחמם את החדר.
      1. אלכסנדר
        #19 אלכסנדר אורחים 8 באפריל 2018 18:23
        3
        אפילו חימום של שקע לא איכותי וחיווט חשמלי לקוי
        אינו מבוזבז.
    4. אורח אלכסנדר
      #20 אורח אלכסנדר אורחים 12 ביולי 2019 19:43
      2
      צחוק על עץ חג המולד!!! כאן העלויות הן 98% - כן. ובכלל, כל גופי החימום הם נחלת העבר. אבל בגללתנורי חימום אלו הם הפשוטים ביותר לייצור ומעשיים לשימוש; עדיין קשה לנטוש אותם. אבל זה מבזבז אנרגיה ללא רחמים!!!
  3. גירעון21
    #21 גירעון21 אורחים 12 במרץ 2018 19:24
    92
    אני עוסק בתחום החימום והאינסטלציה כבר כמעט עשרים שנה. אבל זו פעם ראשונה שאני רואה שטויות מטורפות כאלה!!! המחבר כנראה מדמיין את עצמו כאלברט איינשטיין בן ימינו ברמה 80. זה נכון לחלוטין שעבור שטח של 10 מ"ר יש 1 קילוואט של הספק, ולכן, לא משנה מה הדוד או גוף החימום, החשמל יושקע באותה מידה בין אם זה גוף חימום, אינדוקציה, אינפרא אדום וכו'. הפרש זמן חימום. ובמקרה זה, זול יותר לקנות רדיאטור אחד: קונווקטור חשמלי אינפרא אדום או רדיאטור שמן. הפצצה הביתית הזו, ללא מיכל הרחבה וקבוצת בטיחות, תעבוד בדיוק עד החימום הטוב הראשון!!!
    1. אורח גנאדי
      #22 אורח גנאדי אורחים 13 במרץ 2018 02:59
      20
      +100%. אני מסכים - עוד טיפשות.
    2. הלגה
      #23 הלגה אורחים 14 במרץ 2018 13:10
      17
      אתה טועה לחלוטין. אם אתה לוקח מבנה מסוים, אז עם סביבה סטטית חיצונית סופגת חום, למשל, רחוב, תיאלץ להוציא כמות יציבה של אנרגיה תרמית כדי לשמור על הטמפרטורה הרצויה בתוך המבנה. עם זאת, זה לא אומר שכדי לייצר X כמות חום, יש צורך באותה כמות של אנרגיה חשמלית. בתרגום אמרת שזה לא משנה איזה סוג של תנור זה: תנור הולנדי, תנור בטן או אח - יש צורך בעצי הסקה זהים, וזה כמובן אבסורד. כי לכל אחד יש את היעילות שלו. למחמם האינפרא אדום יש לא יותר מ-75% בדגימות הטובות ביותר. עבדתי בסוגיית ייצוא מומחה אחד מבלארוס, שכן הוא השיג 68-69% והבטיח להעלות את זה ל-73%, שבשנים 2004-2005 פשוט לא היה ניתן להשגה במערב. בתנורי אינדוקציה, בתיאוריה, הגענו ל-170%, בפועל אנחנו צפים מ-130 ל-160%.גוף חימום - למעשה, בקושי 90%. בהתאם לכך, אם אתה צריך 1500 וואט של אנרגיה תרמית, אז אתה צריך לשרוף 2000 וואט על פולט אינפרא אדום, 1666.666 על גוף חימום ו-1000 וואט על אינדוקציה. ובכן, איפה "אותו הדבר, זה רק עניין של זמן"?
      סליחה, אבל אפשר לסמוך עליך רק שתהפוך את האגוזים כשזה מגיע לחימום.
      1. אורח אנטולי
        #24 אורח אנטולי אורחים 14 במרץ 2018 21:37
        27
        עם החישובים שלך, אתה יכול להגיש בבטחה מועמדות לפרס נובל, היעילות היא 150%, עם יעילות כזו הפרס מובטח ב-150, לא, ב-200 אחוז, הם יתנו 2 בבת אחת על המצאת מכונת תנועה תמידית .
        כל מחמם הופך את כל האנרגיה החשמלית לחום, אשר מוסר מהמחמם על ידי הסעה וקרינה אינפרא אדומה; קרינה אלקטרומגנטית אינה נלקחת בחשבון בגלל המתח והתדירות הנמוכים של הרשת; עדיין יש הפסדים על חוטי האספקה, אבל הם גם לחמם את החדר. אפשר כמובן להרתיח תה בפה בישיבה על כיריים חשמליות, אבל למה, זה ישרוף את הישבן, אפשר לעשות גם בחימום אינדוקציה. כנראה שכל יצרני תנורי החימום ברחבי העולם הם מטומטמים נוראים אם הם לא תפסו את הרעיון הנפלא הזה ביעילות של 150%, או להיפך. כתנורי חימום עם צריכת אנרגיה נמוכה ותפוקת חום גבוהה, כל העולם ה"מטורף" משתמש במשאבות חום (מיזוג עם פונקציית חימום) כבר זמן רב ובהצלחה. עבור 1 קילוואט חשמל נצרך, מזגן טוב יכול להפיק עד 3.5-4 קילוואט חום, ואין נס, רק פיזיקה. יתרה מכך, יעילות המזגנים היא לא יותר מ-60-70%.
        1. אורח איגור
          #25 אורח איגור אורחים 15 במרץ 2018 12:42
          10
          אני מסכים איתך לחלוטין. נראה שכל יוצרי הדוודים ביעילות של יותר מ-100% לא למדו כלל בתיכון, או לפחות בקושי קיבלו ג' בפיזיקה. תכנית כיתה ט'.
          עשוי להפליא... :)) אבל זה מועיל מעט...
        2. הלגה
          #26 הלגה אורחים 19 במרץ 2018 16:20
          1
          לקחתם את נקודת הפתיחה הלא נכונה ואתם מתחילים לערער על פרס נובל. היעילות לא יכולה להיות יותר מ-100% במערכת אחת. אתה יכול לעשות 4 מתוך שני יומנים, אבל מבחינת מסה, כמות האנרגיה המשתחררת, הם זהים. זה נכון, אבל אתה טוען שאפשר לאפות רק פשטידה אחת מבול עץ אחד, ומי שמצליח לאפות יותר הם טיפשים. יחד עם זאת, אתה לא מופתע מהדוגמה עם משאבות חום, אבל למה? הרי יש יעילות "בלתי אפשרית"!!! באופן כללי, קודם תלעס את הדייסה בראש שלך לפני שתשפריץ על האנשים השערות של בור ותייעץ משהו
          1. עדוס
            #27 עדוס אורחים 24 במרץ 2018 18:08
            8
            או שלא למדת טוב בבית הספר, או שאתה מנסה להחדיר את נקודת המבט שלך למי שלא למדו טוב בבית הספר. משאבת חום אינה ממירה אנרגיה חשמלית לחום, היא מוציאה חשמל על פעולת המדחס והמשאבה, ואנרגיית החום "מסולקת" מ"נושא" האנרגיה (אוויר, מים, אדמה...)
          2. אורח סרגיי
            #28 אורח סרגיי אורחים 10 באפריל 2018 08:56
            1
            משאבת חום היא בדיוק משאבה המעבירה אנרגיה תרמית, ומקור האנרגיה הוא גבול המדיה.
        3. altmax
          #29 altmax אורחים 19 במרץ 2018 19:26
          2
          מונים ישנים לא חישבו היטב את צריכת האנרגיה מתנורי אינדוקציה בגלל אופי העומס (נראה שהוא בעיקר תגובתי, לא פעיל). לכן התברר שעם 2 קילוואט שנשרף בפועל, המונה סופר קצת יותר מאחד. למטרים מודרניים לא אכפת מה העומס.
          1. מקסים
            #30 מקסים אורחים 2 באפריל 2018 15:30
            3
            קילוואט, שזה מה שהמונה הביתי סופר ופעיל, ו-kVAR תגובתי, הותקנו עבורו מונים נפרדים (עכשיו הם משולבים)
      2. אורח יורי
        #31 אורח יורי אורחים 22 במרץ 2018 06:09
        2
        אוהו, אלו החישובים.זה אומר שבזבזתי 10 שנים מחיי בלימוד תהליכים תרמיים וכל מה שקשור אליהם.
      3. עדוס
        #32 עדוס אורחים 24 במרץ 2018 15:52
        2
        ספרו לציבור בנוסחאות, בפירוט מאיפה האנרגיה התרמית מגיעה מלפחות 1% יותר מהאנרגיה החשמלית שהושקעה??!
      4. אורח אלכסנדר
        #33 אורח אלכסנדר אורחים 12 ביולי 2019 19:53
        1
        תודה! אני מחפש כבר הרבה זמן תשובה עצמאית מעשית לעלויות של סוגי מחוללי חום. תשובתך נוטה אותי בדיוק לזו האינדוקטיבית מנתונים מעשיים, המבוססים על עלויות השוואתיות ליחידת תפוקה. תודה!
    3. אורח סרגיי
      #34 אורח סרגיי אורחים 14 במרץ 2018 13:35
      6
      חוק ג'ול-לנץ לא בוטל; היעילות של כל תנור חימום מסוג גוף חימום היא כמעט 100%.
    4. שוריק
      #35 שוריק אורחים 16 במרץ 2018 16:10
      3
      ההבדל הוא בשיטת החשבונאות למייל. אֵנֶרְגִיָה. עומס אינדוקטיבי אינו נספר כהלכה על ידי מד ביתי אם המחיר שלו שונה באופן ניכר מהעומס הביתי.
      לדוגמה, חימום עם הליבה המגנטית של שנאי.

      האפשרות השנייה לחסוך כסף היא לחמם אותו במזגן; 1 קילוואט חום מתקבל מכ-300 וואט חשמל. עלויות. השאר (700W) מתקבל על ידי קירור האוויר בחוץ. אבל למרבה הצער, מיזוג אוויר רגיל יורד ל-5C. אחרת זו רק משאבת חום).
      1. altmax
        #36 altmax אורחים 19 במרץ 2018 19:29
        3
        ישנם מזגנים מיוחדים בטמפרטורה נמוכה הפועלים עד -30. אבל אם ב-+10 היעילות של משאבת החום היא בערך 400%, אז ב-20 היא רק 200, וב-30 היא יורדת ל-100%. זהו פתרון יעיל למדי, אם לא קר מדי בחוץ.
    5. מאמי בונקר
      #37 מאמי בונקר אורחים 13 במרץ 2023 12:53
      0
      גבר, 1 קילוואט ל-10 מטר זה לא דוגמה, אלא רק הנורמה הסובייטית הישנה לאובדן חום בחצרים לפי SNIMs סובייטיים (100 וואט למטר). התקנים האירופיים מחמירים בהרבה - 40W למטר.במילים אחרות, 0.4 קילוואט ל-10 מטר. יש גם מחמירים יותר - 20W למטר.
  4. אורח ניקולאי
    #38 אורח ניקולאי אורחים 12 במרץ 2018 20:31
    7
    הדבר הכי מגניב הוא חישוב היעילות. אני אפילו לא אתייחס, למרות שאני עושה חימום כבר 20 שנה. כל המערכת הזו היא או נס של הטבע או שטויות. סביר יותר שהאחרון.
  5. רוֹמָן
    #39 רוֹמָן אורחים 12 במרץ 2018 21:04
    4
    1 קילוואט, 30 מטר לא ניתן לחמם אם שומרים רק על טמפרטורה חיובית מינימלית. היה צורך ללמוד בבית הספר, ללמוד את חוק ה"תרמודינמיקה".
    1. עדוס
      #40 עדוס אורחים 24 במרץ 2018 18:17
      7
      30 מ"ר יכולים להיות שונים. אי אפשר לחמם מיכל ברזל עם שני קילוואט, אבל בית שעשוי מלוחות SIP (בעצם תרמוס קצף) יכול בקלות. השאלה כאן היא שאי אפשר לקבל יותר מ-1 קילוואט של אנרגיה תרמית מ-1 קילוואט חשמל
  6. בוריס
    #41 בוריס אורחים 12 במרץ 2018 21:54
    14
    מה שהכי אהבתי היה: "חישבתי את היעילות המשוערת של דוד אינדוקציה בהשוואה למחמם באמצעות גופי חימום. והתברר שהיעילות של דוד אינדוקציה גבוהה פי 3.5 מזו של דוד גוף חימום".
    מעניין מאוד להסתכל על החישובים של ה-ESOBRITER, שאינו בקיא בחוק שימור האנרגיה, אך מבין בהנדסת חשמל וחום.
  7. ולדיליר
    #42 ולדיליר אורחים 12 במרץ 2018 22:20
    5
    יָקָר. יש מערכות הרבה יותר חסכוניות. דוגמה - דוד יונים
  8. אורח ולדימיר
    #43 אורח ולדימיר אורחים 12 במרץ 2018 22:54
    3
    אריח זה מחמם רק חומר בעל תכונות מגנטיות, והצינורות הגליים הללו אינם מתמגנטים, בדקתי אותם מספר פעמים על יעילותם. תאנה מכיר אותו, אבל במחיר לא סביר שתזכה ולמה, אפשר לשאול, כל המהומה הזו?
  9. אורח גנאדי
    #44 אורח גנאדי אורחים 12 במרץ 2018 23:32
    6
    אם המונה שלכם ספר 24 קילוואט חשמל ביום, אז לפי חוק שימור האנרגיה, לא משנה באיזה גוף חימום אתם משתמשים, 100% מהחום יישאר בבית או בדירה.
    זה הגיוני לשקול יעילות אם מותגים שונים של דודי גז, פחם או עץ עם ארובה משמשים לחימום, שם כ-30-60% מהחום עף משם. בכפרים נתקלתי בדודים לא יעילים, לפעמים תוצרת בית, מימי ברית המועצות.
  10. אורח ולדימיר
    #45 אורח ולדימיר אורחים 13 במרץ 2018 00:17
    0
    "הקריטריון העיקרי כאן הוא היעילות של המרת אנרגיה חשמלית לחום."
    אם היעילות נמוכה, אז יהיו הפסדים תרמיים. וזה מה שאנחנו צורכים מ-TEN. אין הפסדים בבית. אנחנו לא מתחשבים בהפסדים מחוץ לבית.

איך לתפור כיסוי מיטה | עשה זאת בעצמך

זה לא קשה להכין נקניק מבושל בבית על פי GOST USSR, אבל לזכור את טעם הילדות זה לא יסולא בפז

איך לעשות נגד בבית עם הידיים שלך

איך להכין מזכרת מגניבה "נר בוער"

«עשה זאת בעצמך - במו ידיך» - אתר של מוצרים ביתיים מעניינים העשויים מחומרי גרוטאות ופריטים בבית. כיתות אמן שלב אחר שלב עם תמונות ותיאורים, טכנולוגיות, פריצות חיים - כל מה שמאסטר אמיתי או סתם בעל מלאכה צריך לעבודות רקמה. מלאכת יד בכל מורכבות, מבחר גדול של כיוונים ורעיונות ליצירתיות.

אנו ממליצים לקרוא

קודי שגיאה של מכונת כביסה