Učinite to sami
Majstorske tečajeve, upute, korisni savjeti, recepti.
» » »Kako ukloniti slomljeni vijak ili igle iz duboke rupe
Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

Kad se vijak ili zavrtanj otkinu i ostane duboko u rupi, položaj se čini beznadežnim. To se događa ako:
  • primijenite pretjeranu silu na ključ;
  • hardver se pokazao neispravnim (na primjer, prisutnost unutarnje mikropukotine);
  • zatezanje je bilo veće od dopuštene vrijednosti;
  • tijekom rada došlo je do nakupljanja (oksidacije) navojne veze.

Situaciju dodatno pogoršava činjenica da dio može biti velik i skup (u našem slučaju kućište od aluminijske legure), a odgovorna je jedinica u koju se zataknuo komad hardvera i nema ga čime zamijeniti.
Ovaj je slučaj kompliciran ako slomljeni vijak ili čep ostane u rupi dijela izrađenog od legure aluminija ili magnezija, koji je mnogo mekši od čeličnog hardvera. Stoga uklonite čip vrlo pažljivo i pažljivo kako ne biste oštetili niti u rupi dijela.

Preliminarne radnje


Kako bi se povećala vjerojatnost uspješnog vađenja slomljenog hardvera iz rupa s navojem, sljedeće operacije neće biti suvišne:
  • kucati po krhotinama pomoću posebnog srednjeg probušenog probijača ili običnog, lako ga udarajući nekoliko puta čekićem. To će oslabiti slijetanje pokvarenog hardvera;
    Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

  • zagrijte dio u području rupe s krhotinama pomoću plinskog plamenika za djelomično ublažavanje unutarnjih naprezanja, ali nemojte pretjerivati ​​kako ne bi otopio aluminij;
    Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

  • ubrizgavajte ili prodirite u rupu malo prodorne mazive, poput W-40, uključujući za otapanje nečistoća i uklanjanje hrđe.
    Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe


Takve mjere u kombinaciji uvelike će olakšati postupak vađenja ostataka svornjaka ili vijka iz rupe.

Proces ekstrakcije čipsa


Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

Najveća je poteškoća vađenje komada hardvera s površinom neplanarnog loma. Prilikom pokušaja bušenja, bušilica može kliznuti i oštetiti niti u rupi.
Da bismo izvadili takve nečistoće, ubrizgavamo prodornu podmazujuću tekućinu u otvor, odaberite vodilicu koja je prikladna za navoj.
Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

Uvrtamo ga u rupu sve dok se ne zaustavi vijakom ili vijkom i zategnemo s maticom. Bušilicom i bušilicom za masnu mast na kraju izbušite malo udubljenja ispod ekstraktora u olupine.
Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

Okrećući vodič, osiguravamo da bušenje bude točno u sredini, a dubina mu je dovoljna.
Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

Ako to nije slučaj, možete nastaviti s bušenjem bez straha da ćete oštetiti niti u rupi jer već imamo udubljenje. Bušenje ne smije biti prolazno, kako ne bi oštetili aluminijski dio.
Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

Dalje, uzimamo ekstraktor vijaka prikladnog promjera i uvlačimo ga u otvor.
Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

Zatim, držeći alat prstom, pažljivo ga izvucite pazeći da se izvlakač čvrsto uklapa u otpad.
Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

Uvrtamo vijak u rupu i provjeravamo je li nit u njemu netaknuta. Navoj možete namazati bakrenom mašću ili nečim sličnim kako se sljedeći put kada vijak ili vijak ne bi uhvatio u konac za rupe.
Kako ukloniti slomljeni vijak ili stude iz duboke rupe

Savjeti i komentari


Budući da rad na uklanjanju slomljenih vijaka i uboda uključuje bušenje, grijanje, korištenje udaraljki i agresivnih tekućina, potrebno je koristiti osobnu zaštitnu opremu: odjeću s dugim rukavima, rukavice, naočale, a možda čak i respirator.
Ako niste imali bušilicu s lijevom rotacijom, onda se neće dogoditi ništa loše. Možete koristiti standardnu ​​bušilicu desne rotacije, ali je možete nadopuniti ekstraktorom, koji može biti i lijevi ili desni.

Pogledajte video


Vrati se
Komentari (36)
  1. Igor
    #1 Igor gosti 19. studenog 2018. 00:06
    31
    Ekstraktor je vrlo krhak, a ako se raspadne (što se u osnovi i dogodi), tada nema ništa od pomoći osim paljenja. Stoga samo vi u potpunosti bušite i stalno pokušavate podići rotaciju bušilice obrnuto. Najbolji način - lijeva bušilica - i bušite, i pokupite.
  2. Gost Alex
    #2 Gost Alex gosti 19. studenog 2018. 01:35
    16
    A sada pišemo o vađenju pokvarenog ekstraktora (koji je navodno proizveden u Njemačkoj) zajedno s slomljenim vijkom iz kućišta od lijevanog željeza (nećete se igrati s razlikom temperaturnog koeficijenta širenja, poput aluminija).
  3. Boris
    #3 Boris gosti 19. studenog 2018. 09:34
    14
    Ti moj prijatelj to nikad nisi učinio! s takvim ključnim amaterima rade.
  4. Slavkin
    #4 Slavkin gosti 19. studenog 2018. 10:11
    2
    Ekstraktor se izbuši olovkom ili bilo kojim drugim dijamantnim raspršivanjem.
  5. Sergije
    #5 Sergije gosti 19. studenog 2018. 12:21
    9
    Odmah očito, posebno.
    1. Gost Vladimir
      #6 Gost Vladimir gosti 30. studenog 2018. 09:30
      2
      Da, čak i sam savjet.
  6. Arthur
    #7 Arthur gosti 19. studenog 2018. 16:23
    1
    Dakle, to također ovisi o omjeru "rupa" i "dlijeto", možda ovo nije osnovna opcija !? , 2018.
  7. Gost Michael
    #8 Gost Michael gosti 19. studenog 2018. 18:03
    17
    Odaberemo bušilicu prema promjeru šesterokutnika.Nakon bušenja čekićem ubacite šesterokut u hodnik, odvijte.
  8. Gost Victor
    #9 Gost Victor gosti 19. studenog 2018. 19:37
    6
    Umetnuo sam čeličnu cijev unutar navoja (kako ne bi oštetio zidove), uzeo zavarivanje visokom strujom i otopio elektrodu u tu cijev, otopio je, zatim je naglo isključio, čekao da se ohladi, savio elektrodu i uvrnuo je u nakupljanje, a sreća je bila tek u trećem pokušaju. sretno momci!
    1. Gost Aleksandar
      #10 Gost Aleksandar gosti 20. studenog 2018. 19:11
      5
      Opcija se ne "kotrlja" - ulomak pina može zauvijek ostati, dio će se "zatvoriti". Puhat će kroz "budalu" jedan za drugim, a zatim će se fragmentirana nit čvrsto prilijepiti za nit "korisnog tijela". Ispravna opcija, kao što je već spomenuto, je - raditi s poravnavanjem, pomoću lijeve vježbe. Ispitano više puta, nije bilo promašaja.
  9. Gost Aleksandar
    #11 Gost Aleksandar gosti 19. studenog 2018. 20:46
    13
    Pa, ako ste započeli s bušenjem, tada vodite bušilice u lijevom smjeru, kada ćete bušiti bušilicu stalno stvarati napore s slogom vijaka, a dio će izaći van. Ja se time bavim više od 20 godina.
  10. obrijana
    #12 obrijana gosti 19. studenog 2018. 22:28 sati
    24
    Tada dečki ispravno pišu, malo jače nabora i PPC na vaš ekstraktor.
    Bušio bih polako povećavajući promjer bušilice. Zatim razbiti ostatke i iskopati iz unutarnje niti
  11. Gost Aleksandar
    #13 Gost Aleksandar gosti 20. studenog 2018. 16:28
    1
    Ovdje su se teoretičari razveli na Internetu, što jednostavno neće pisati ... Zanimljivo je je li barem jedna osoba koja je uspjela izvući čip s tim "ekstraktorima"? Ako se vijak (ukosnica) otkinuo u promjeru, tada će vam x..n pomoći osim bušilice i slavine.
  12. Gost Andrew
    #14 Gost Andrew gosti 20. studenog 2018. 20:11 sati
    7
    Ljudi, a čuli ste za lijevu vježbu, koristio sam ih dvadeset i uvijek u praksi.
    1. Gost Vladimir
      #15 Gost Vladimir gosti 22. studenog 2018. 23:00
      5
      Potvrđujem! Ispalo je sa išta osim atraktora! Lijeva bušilica, dlijeto, zavarivanje. I nikad mu nije uspjelo kao ekstraktor. Vjerojatno naiđu na pogrešne izvlačivače :)))
      1. Gost Andrey
        #16 Gost Andrey gosti 27. studenog 2018. 00:04
        6
        To je zato što je ovaj ekstraktor stožast. kad je umotan u rupu, tada se čip "gura", čime se povećava trenje između čipa i navoja.
  13. Aleksandar Nikolajevič
    #17 Aleksandar Nikolajevič gosti 20. studenog 2018. 20:41
    5
    Još jednom brusimo ovu temu. Jednom „Za volanom“ preporučio je uklanjanje nabora sa BC-a, sipajući tamo dušičnu kiselinu. Testirano prije otprilike 15 godina iskustva - izvrsno.Drugi načini na Internetu - more.
  14. Stanislas
    #18 Stanislas gosti 21. studenog 2018. 02:46
    11
    Prvo izbušite tankom bušilicom, a zatim sve debljom. U rezultirajuću rupu ubačen je držač datoteke i uz pomoć ključa za plin otkrio je ulomak vijaka.
    1. Valerij Ivanov
      #19 Valerij Ivanov gosti 21. studenog 2018. 09:44
      3
      uzmete rukavac, umetnete ga u rupu do olupine i zavarite rukavac iznutra prema olupini i okrenete ga preko gornjeg kraja rukava, Provjereno radi
  15. Victor Serebrennikov
    #20 Victor Serebrennikov posjetitelji 21. studenog 2018. 11:03
    1
    Na taj se način profesionalac razlikuje od amatera ... pokušao bih vježbati.
  16. Mehaničar
    #21 Mehaničar gosti 21. studenog 2018. 15:01
    1
    Najbolje je otopiti čelik otopinom dušične kiseline iz aluminija.
  17. vitalka
    #22 vitalka gosti 24. studenog 2018. 00:00
    3
    Momci, sigurno prvi put čujem ove ekstraktore, ali uvijek smo to radili - izbušili smo je, mačem prerezali obrnuti konac, zavili vijkom ispod ove niti. sve
  18. nemo
    #23 nemo gosti 24. studenog 2018. 11:58 sati
    1
    U ovom slučaju - povući će se, a ako to bude na teško pristupačnim mjestima, i ne možete vježbati ??? Sjećam se da je neki slomljeni vijak iz navoja negdje na dnu ili ovjesa automobila ispao ovako: poluautomatski stroj za zavarivanje zavario je vijak manjeg promjera na olupinu i uvrnuo ga.
  19. nešto neprijatno
    #24 nešto neprijatno gosti 25. studenog 2018. 21:37.
    0
    Umjesto čahure s navojem, može se izbušiti vijak odgovarajuće duljine. Izbušite s krajnjeg lica vijka.
  20. tišina
    #25 tišina gosti 26. studenog 2018. 00:49
    0
    Zašto ga bušiti ako je paleta u vašim rukama? Dušična kiselina. Čelik se pojede, aluminijska legura ostaje neoštećena. Jedino nije prikladno za slučajeve kada izlijevanje kiseline ne djeluje, naopako itd.
  21. Gost Andrey
    #26 Gost Andrey gosti 26. studenog 2018. 23:57
    1
    Rizično krvarenje. Djelovat će ako je vijak ili vijak napravljen od materijala za zagrijavanje. Zatim se čip može izvući odvijačem. Ako je od "sirove kože", onda je najvjerojatnije zategnut duž niti i ne može ga se izvući s bilo kojom vrstom ekstraktora. Ja bih radije umetnuo vijak izbušen u sredini u rupu i dva mm u izbušenu rupu elektrodom ili zavariti u olupinu. a onda se okrenuo.
  22. Eugene
    #27 Eugene gosti 27. studenog 2018. 10:44
    5
    Dragi autor, zašto si tako pametan? Očito vam se čini da ako koristite akronim "hardver" za značenje pojma "vijak", onda vaš članak odmah dobiva ozbiljnu znanstvenu težinu? Razočarat ću vas - ovo uopće nije tako. Štoviše - ovo su samo jeftini izleti. Osim toga, kada napišete "Ovo će oslabiti slijetanje pokvarenog hardvera ..." - nije jasno što se govori o vijaku ili radilici. Oboje su metalni proizvodi, a obje su neispravne ... Dakle, "pametnost" vodi u glupost ...
  23. Sergej
    #28 Sergej gosti 28. studenog 2018. 15:10
    0
    Ako ne želite, takvu komponentu ne možete rastopiti s takvim plamenikom. Aluminijska legura u ogromnim količinama odmah uklanja toplinu. Usput - ovo je lijevano kućište, što znači povećani sadržaj silicija i mangana u kemijskom sastavu.
  24. yyy
    #29 yyy gosti 29. studenog 2018. 19:59
    0
    Zavedeshil je, sjebao, izbušio, izvadio zvjezdicu iz standardnog seta i odvrnuo je remenicom. lako
  25. Radik102
    #30 Radik102 gosti 2. prosinca 2018. 00:58
    1
    Kakva nepismenost, a ipak očekujete da će veliki broj ljudi pročitati članak. Kao što možete savjetovati, dalje od teksta "Dalje, uzmite odgovarajući vijak za promjere i utaknite ga u otvor". Znači, svi se vozimo unutra ili ga vrtimo ulijevom smjeru? Koji je predvodnik preporučio bušenje pomoću masti? Izbušeno hlađenjem, a ne mastima.
  26. Erni
    #31 Erni gosti 6. prosinca 2018. 17:11
    0
    ako nema posebnog ekstraktora, možete početi uklanjati tanku rupu, počevši od 1,5 mm i čekićem udariti glavu torx tipa
  27. Naredni gost
    #32 Naredni gost gosti 6. prosinca 2018. 20:06
    0
    najprije ekstraktor. za to je gotov, ako druge metode ne idu tada
  28. Stas
    #33 Stas gosti 6. prosinca 2018. 11:46 sati
    0
    pitate se! osoba ima ekstraktor i uvija ga, bog zna što, i ima ovratnik, što je SLABO?
  29. Peter Smirnov
    #34 Peter Smirnov gosti 7. prosinca 2018. 06:55
    1
    Stup na ispušnom razvodniku izbio je 2114. Savjetovali su se ovim ekstraktorima, kao da ne morate ništa uklanjati. Dao je dobar novac, ali tamo je prekinuo.Kao rezultat toga, sve je uklonjeno, matica se nije mogla pravilno zavariti zbog ostatka ekstraktora, samo su izbušene u strojnici na stroju. Zbog toga je svrdla u stroju malo oduzeta zbog ostatka ekstraktora i zid je bio zakačen. Morao sam kuhati i ponovno rezati konac. Novac sam položio kao rezultat. Bilo bi bolje da se skine, kao i obično, zavari maticu i krene))
  30. neutral_face
    #35 neutral_face gosti 7. prosinca 2018. 19:48
    0
    da, sve je u redu .... imam pitanje; Što treba učiniti da bi se čelični čepić razbio u leguru aluminija?
    1. porota
      #36 porota gosti 8. prosinca 2018. 17:09
      1
      odvijte hlače iz kolektora!

Pročitajte i

Kodovi pogrešaka za perilice rublja