Κάνε τον εαυτό σου
Μάστερ μαθήματα, οδηγίες, χρήσιμες συμβουλές, συνταγές.
» » »Τριφασική τάση από μονοφασική σε 5 λεπτά
Τριφασική τάση από μονοφασική

Η απόκτηση τάσης τριών φάσεων 380 V από μονοφασικό 220 V στο γκαράζ σας μπορεί να είναι αρκετά απλή. Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος, ολόκληρο το κύκλωμα μπορεί να συνδεθεί σε 5 λεπτά χωρίς υπερβολική πολυπλοκότητα.
Για παράδειγμα, πρέπει να ξεκινήσετε έναν ισχυρό κινητήρα 3 ή 4 kW. Φαίνεται ότι μπορεί να τροφοδοτηθεί σύμφωνα με το κλασσικό σχέδιο από μονοφασικό κύκλωμα μέσω πυκνωτή, αλλά δεν ήταν εκεί. Με αυτή τη συμπερίληψη, η πλούσια δύναμη του σαράντα τοις εκατό χάνεται, καθώς και η εκτόξευσή του θα είναι εξαιρετικά δύσκολη, ή ακόμα και δεν είναι δυνατή, αν ο κινητήρας αρχικά φορτωθεί.
Για τέτοιους σκοπούς χρησιμοποιούνται διαχωριστές φάσεων, οι οποίοι συμβάλλουν στην ομοιόμορφη κατανομή όλων των τιμών και στις τρεις φάσεις.
Με τη χρήση τους είναι δυνατή η τροφοδοσία όχι μόνο κινητήρων και εγκαταστάσεων με τριφασικούς ασύγχρονους κινητήρες αλλά και κάθε άλλου καταναλωτή που απαιτεί τάση τριών φάσεων 380 V.

Θα χρειαστεί


Μπορείτε να κάνετε έναν απλό διαχωριστή φάσης από έναν ισχυρό κινητήρα. Η ισχύς του θα πρέπει να είναι 1,5 - 2 kW μεγαλύτερη από την τροφοδοτούμενη συσκευή. Για παράδειγμα, αν χρειαστεί να τροφοδοτήσετε έναν συμπιεστή 3 kW, τότε για το κύκλωμα πρέπει να πάρετε έναν ισχυρότερο κινητήρα 4.5 kW και άνω. Σε αυτό το παράδειγμα, χρησιμοποιείται κινητήρας 5,5 kW.

Κύκλωμα διαίρεσης φάσης


Τριφασική τάση από μονοφασική

Όπως μπορείτε να δείτε, το σχέδιο είναι απίστευτα απλό. Κατ 'αρχάς, τροφοδοτείται μονοφασική τάση στον κινητήρα υψηλής ισχύος, ένα αστέρι συνδεδεμένο σύμφωνα με το σχέδιο. Η μετατόπιση φάσης πραγματοποιείται από έναν πυκνωτή (το κλασικό κύκλωμα που περιγράφηκε παραπάνω). Και ήδη αφαιρούμε την ομοιόμορφη τριφασική τάση από αυτήν.

Πώς υλοποιήθηκε


Πρώτον, η σύνδεση πηγαίνει σε έναν ισχυρό κινητήρα (δεν υπάρχει πυκνωτής εκκίνησης στο πλαίσιο).
Τριφασική τάση από μονοφασική

Και ήδη μέσω του διακόπτη παρτίδας ενεργοποιούμε τον κινητήρα - το φορτίο.
Τριφασική τάση από μονοφασική

Εκκίνηση του συστήματος


Πρέπει να εκτελέσετε το σύστημα ως εξής. Αρχικά, εφαρμόζουμε τάση από μονοφασικό δίκτυο σε ισχυρό κινητήρα. Ο άξονάς του είναι ελεύθερος φορτίου. Ο κινητήρας αρχίζει να γυρίζει σταδιακά. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, η ταχύτητά του θα είναι βέλτιστη. Μόνο τότε μπορείτε να ενεργοποιήσετε το φορτίο κάνοντας κλικ στην τσάντα.
Ένας συνδεδεμένος κινητήρας στο ρόλο ενός φορτίου μπορεί εύκολα να γυρίσει ακόμα και κάτω από το φορτίο.

Τι δίνει και πώς λειτουργεί;


Όταν ο κινητήρας των 5,5 kW περιστρέφεται, θα αρχίσει να μοιράζεται ομοιόμορφα όλη την ενέργεια μεταξύ των φάσεων. Μόλις συνδεθεί το φορτίο (3 kW), το οποίο κατά την εκκίνηση καταναλώνει τεράστια ισχύ. Ένας ισχυρός κινητήρας λαμβάνει όλη αυτή την έλλειψη ενέργειας, καθώς η τάση στο δίκτυο μειώνεται για μια στιγμή και η αδράνεια του άξονα συνεχίζει να περιστρέφεται. Φυσικά, η ταχύτητά του θα πέσει ελαφρώς κάτω από το φορτίο. Μετά την προώθηση του συνδεδεμένου κινητήρα, η ταχύτητα έκφρασης του άξονα ενός ισχυρού κινητήρα θα επανέλθει στο φυσιολογικό, δημιουργώντας ένα ομαλό άλμα στο δίκτυο.
Με λίγα λόγια, ο κινητήρας στον διαχωριστή έχει έναν ιδιόμορφο ρόλο ενός τριφασικού πυκνωτή ή ρυθμιστή, ο οποίος δεν επιτρέπει μια απότομη πτώση τάσης και ομοιόμορφη κατανομή των μετατοπίσεων φάσης σε φάσεις χωρίς παραμόρφωση.

Δείτε το βίντεο


Σχόλια (87)
  1. Valya
    #1 Valya Οι επισκέπτες 1 Αυγούστου 2018 18:48
    8
    Συμφωνώ, το είχα κάνει πριν.
  2. Πέτρο
    #2 Πέτρο Οι επισκέπτες 1 Αυγούστου 2018 19:40
    16
    Μου φαίνεται ότι ο συντάκτης του άρθρου, μιλώντας για την απλότητα της τεχνικής λύσης που προσφέρει, είναι λίγο ανυπότακτος.
    Αν ακολουθήσετε τις συστάσεις του, στη συνέχεια, για να ξεκινήσετε έναν τριφασικό ηλεκτροκινητήρα, χρειάζεστε έναν άλλο ηλεκτροκινητήρα και ακόμα πιο ισχυρό! Και αυτό, σύμφωνα με τον σχεδιαστή, είναι απλό! Κατά τη γνώμη μου, αυτό ονομάζεται - με κάθε κόστος!
    Σας ευχαριστώ
    Πέτρο.
  3. Αλεξάνδρας επισκέπτη
    #3 Αλεξάνδρας επισκέπτη Οι επισκέπτες 1 Αυγούστου 2018 19:42
    1
    μια καλή ιδέα πριν
  4. rus
    #4 rus Οι επισκέπτες 1 Αυγούστου 2018 19:49
    5
    οι απώλειες ισχύος θα είναι, όπως και η ανισορροπία φάσης, και το ματ θα γυρίσει τους γείτονες λόγω καθίζησης.
  5. Επισκέπτης Leonid
    #5 Επισκέπτης Leonid Οι επισκέπτες 1 Αυγούστου 2018 20:05
    7
    Η ιδέα είναι πολύ ενδιαφέρουσα, αλλά είναι αμφίβολη λόγω του τεχνικού αναλφαβητισμού του συγγραφέα που κάλεσε την αυτόματη τσάντα. Για πληροφορίες, είναι εντελώς διαφορετικές συσκευές
    1. Denschik
      #6 Denschik Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 06:44
      3
      Είστε αναλφάβητοι! Αυτό το παράδειγμα χρησιμοποιεί έναν αποζεύκτη διακόπτη και όχι έναν αυτόματο διακόπτη. Ως εκ τούτου, τον κάλεσε μια τσάντα, και τίποτα τέτοιο.
      1. Επισκέπτης Γιούρι
        #7 Επισκέπτης Γιούρι Οι επισκέπτες 5 Αυγούστου 2018 18:46
        1
        Εξαιτίας σας, ολόκληρη η οικογένεια έπρεπε να πάρει διακόπτες τοίχων για να ονομάζεται τσάντες. Τουλάχιστον ψάξτε τι έχετε στην αναζήτηση, προχωρημένους μας!
  6. Επισκέπτης Αλέξανδρος
    #8 Επισκέπτης Αλέξανδρος Οι επισκέπτες 1 Αυγούστου 2018 8:16 μ.μ.
    11
    Από πού προέρχεται το 380V μεταξύ φάσης και Ν (220V);
    1. Δημά
      #9 Δημά Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 06:43
      1
      Λόγω της αλλαγής φάσης! Δεν είναι πραγματικά σαφές ...
      1. Επισκέπτης Γιούρι
        #10 Επισκέπτης Γιούρι Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 3:31 μ.μ.
        2
        Λόγω της αλλαγής φάσης, η τάση δεν αυξάνεται με κανένα τρόπο, σύμφωνα με αυτό το σχήμα 380 δεν θα πάρετε ...
        1. Ιβάν
          #11 Ιβάν Οι επισκέπτες 4 Αυγούστου 2018 15:12
          2
          Δεν χρειάζεται να σηκωθεί. Όλες οι φάσεις έχουν τάση 220V. 380V λαμβάνεται μεταξύ των φάσεων που οφείλονται στη μετατόπιση.
    2. zlyden
      #12 zlyden Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 5:06 μ.μ.
      3
      το ψεύτικο σχήμα αν κάποιος δεν κατάλαβε, κάποιος ήταν αστείο .. εδώ δύο κινητήρες ήταν ενεργοποιημένοι παράλληλα σύμφωνα με το κλασικό σχέδιο μέσω του conder και του conder είναι για δύο .. δεν έχει νόημα σε αυτό το σχέδιο. θα δώσει μια μικρή αύξηση στη μετατόπιση φάσης και αυτό τερματίζει το αποτέλεσμα ..
  7. Προσωπικό Vladimir
    #13 Προσωπικό Vladimir Οι επισκέπτες 1 Αυγούστου 2018 20:36
    1
    Κάτι που δεν καταλαβαίνω .... Για έναν πιο ισχυρό κινητήρα, απαιτείται ακόμη μεγαλύτερη χωρητικότητα πυκνωτών και είναι επίσης δύσκολο να το ξεκινήσω. Ποιο είναι το καλώδιο;
  8. Επισκέπτης Γκενάντι
    #14 Επισκέπτης Γκενάντι Οι επισκέπτες 1 Αυγούστου 2018 20:42
    0
    Τι να κάνω, έχω τον ίδιο συμπιεστή με τον ίδιο κινητήρα μέσω των πυκνωτών ενός συμβατικού δικτύου, ξεκινά από πίεση 6 bar. αν και η πίεση λειτουργίας είναι 3 = 4 atm. με μέγιστη άντληση 9 atm και με αυτή την πίεση ξεκίνησε.
  9. Ο επισκέπτης Vlad
    #15 Ο επισκέπτης Vlad Οι επισκέπτες 1 Αυγούστου 2018 9:08 μ.μ.
    14
    Απομένει μόνο να βρεθεί γραμμή 220 που μπορεί να αντέξει 7 κιλοβάτ. Έχει εδώ και καιρό έρθει με chastotniki.
  10. Kartkazak
    #16 Kartkazak Οι επισκέπτες 1 Αυγούστου 2018 9:33 μ.μ.
    8
    Ίσως αυτό να λειτουργεί, αλλά τα σκουπίδια είναι πλήρη.
  11. Kalle
    #17 Kalle Οι επισκέπτες 1 Αυγούστου 2018 11:19 μ.μ.
    11
    Αγράμμονο σύστημα. Η έξοδος δεν θα είναι 380v μεταξύ φάσεων, αλλά 220v.
    Στην πραγματικότητα, αυτοί είναι δύο κινητήρες συνδεδεμένοι παράλληλα με έναν πυκνωτή φάσης μετατόπισης.
    Οι κινητήρες σε τέτοιες περιπτώσεις αλλάζουν από το άστρο στο τρίγωνο.
  12. Stas
    #18 Stas Οι επισκέπτες 1 Αυγούστου 2018 11:28 μ.μ.
    0
    Πρώτον, ο καταναλωτής πρέπει να ενεργοποιηθεί με δέλτα, αφού η απομακρυσμένη τάση δικτύου είναι ~ 220 V.
    Δεύτερον, η ιδανική τριφασική τάση δεν θα λειτουργήσει, στις αντίθετες φάσεις δεν θα είναι 120 μοίρες.
  13. Προσωπικό Vladimir
    #19 Προσωπικό Vladimir Οι επισκέπτες 1 Αυγούστου 2018 11:48 μ.μ.
    3
    Πώς αυξάνεται η τάση από 220v σε 380v;
  14. Ιγκόρ Μπορίσοφ
    #20 Ιγκόρ Μπορίσοφ Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 02:42
    6
    Λάδι-πετρέλαιο, γιατί τέτοια κουδούνια και σφυρίχτρα; Λοιπόν, κάνει το συνηθισμένο κύκλωμα πυκνωτή.
    1. Προσωπικό Vladimir
      #21 Προσωπικό Vladimir Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 09:04
      5
      Στην πραγματικότητα το κύκλωμα είναι καλό. Χρησιμοποιώ αυτή τη μέθοδο για περισσότερα από 5 χρόνια. Με αυτή τη μέθοδο, η ισχύς του μηχανήματος είναι πολύ υψηλότερη από ότι με έναν πυκνωτή.
  15. Επισκέπτης Alex
    #22 Επισκέπτης Alex Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 04:59
    0
    Εάν μετρήσετε την τάση στο μηχάνημα, θα είναι ακριβώς 380V;
  16. Επισκέπτης Αλέξανδρος
    #23 Επισκέπτης Αλέξανδρος Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 06:42
    1
    Δεν είναι σαφές πώς λαμβάνονται 380 βολτ από 220 βολτ. Τι κάνει την αύξηση της τάσης.
    1. Επισκέπτης Michael
      #24 Επισκέπτης Michael Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 07:35
      1
      Βασικές αρχές της Ηλεκτρολογίας. Dolivo-Dobrovolsky
  17. Μιχαήλ Ζονόφ
    #25 Μιχαήλ Ζονόφ Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 07:32
    6
    και αντί του φορτίου 3 kW έχετε 8 kW. Ο μετρητής θα αρχίσει να απογειώνεται)
    Είναι ευκολότερο και πιο κερδοφόρο να επιλέξετε το σωστό πυκνωτή. Εναλλακτικά, εάν χρειάζεστε έναν ισχυρό κινητήρα, επικοινωνήστε με την οργάνωση δικτύου για μεταφορά σε τάση τριών φάσεων. Τώρα έχουν μια τέτοια ευκαιρία ...
  18. Μπόρις
    #26 Μπόρις Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 08:00
    5
    Χάρη στον συντάκτη των πληροφοριών ως επιλογή, νομίζω ότι είναι χρήσιμο να το ξέρουμε, αλλά στην πράξη τα συνηθισμένα κυκλώματα ενεργοποίησης πυκνωτών λειτουργούν όχι χειρότερα. Ναι, το 50% της ενέργειας χάνεται, αλλά αυτό το κενό μπορεί να ξεπεραστεί ή να διορθωθεί μηχανικά, για παράδειγμα, μια ζώνη ή άλλο κιβώτιο, αλλά φανταστείτε στο συνεργείο σας ένα άχρηστο κινητήρα μόνο για να λειτουργήσει ο δεύτερος κινητήρας ... Κάνετε έναν ανεμιστήρα εκτός αν.
  19. Σεργκέι Κ
    #27 Σεργκέι Κ Επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 08:21
    7
    380 δεν υπάρχει, ένα "τριφασικό" 220 θεωρείται ότι το κύκλωμα είναι καλύτερα φυσικά απλά ένας πυκνωτής, αλλά όχι πολύ. Σήμερα, αν χρειάζεστε μια πραγματικά τριφασική, είναι καλύτερο να τραβήξετε ένα μετατροπέα. Προσφέρει τη θάλασσα! Από 50-60 δολάρια για 0,75 kW.
  20. Βασίλειος Βασιλέφ
    #28 Βασίλειος Βασιλέφ Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 08:28
    6
    γιατί να θυμάστε ένα τέτοιο μπαλκόνι στην εποχή των μετατροπέων συχνότητας ...
  21. Γιούρι Γιου
    #29 Γιούρι Γιου Επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 11:54
    7
    Για το σχέδιο προς τον συγγραφέα ένα διπλό. Δεν μπορεί να 220 και 380 στα ίδια καλώδια ταυτόχρονα.
    1. Καλά
      #30 Καλά Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 12:14
      6
      Ότι πιθανότατα είστε πρώην d-league! Μεταξύ των φάσεων σε ένα δίκτυο τριών φάσεων υπάρχει πάντα 220 V. Αλλά αν υπήρχε μηδέν από τον κινητήρα, τότε μεταξύ οποιουδήποτε μηδενός η φάση είναι 380!
      Είναι ατυχές ότι οι άνθρωποι σαν εσάς, χωρίς να καταλαβαίνουν το ρεύμα, μπορούν να πατάξουν! Ιγνόραμος!
      1. Επισκέπτης Σεργκέι
        #31 Επισκέπτης Σεργκέι Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 12:30
        17
        Ακριβώς το αντίθετο. Η φάση φάσης είναι η γραμμική τάση = 380V. Η φάση - 0 είναι τάση φάσης = 220V.
      2. Επισκέπτης Eugene
        #32 Επισκέπτης Eugene Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 13:27
        17
        Αντίθετα, σε ένα δίκτυο τριών φάσεων μεταξύ των φάσεων 380v και μεταξύ 0 και φάσης 220v. Αν το αντίστροφο, τότε σε μια συμβατική έξοδο θα υπήρχε τάση 380 V ή θα υπήρχαν 2 φάσεις αντί για μία. Ως εκ τούτου, ποιος αγνοεί εδώ είναι ακόμα υπό αμφισβήτηση
      3. Επισκέπτης Anatoly
        #33 Επισκέπτης Anatoly Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 2:33 μ.μ.
        7
        μεταξύ των φάσεων 380 μεταξύ φάσης και μηδέν 220 - ένα μονοφασικό δίκτυο στο σπίτι σας και αυτό είναι γεγονός ...
      4. Επισκέπτης Alex
        #34 Επισκέπτης Alex Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 17:01
        3
        Σε ένα δίκτυο 1 φάσεων, η τάση είναι 220 βολτ, σε ένα τριφασικό δίκτυο μεταξύ φάσης και μηδέν είναι επίσης 220 βολτ, μεταξύ 2 φάσεων - 380 βολτ.
        1. Προσωπικό Vladimir
          #35 Προσωπικό Vladimir Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 09:09
          1
          Κάνετε λάθος, απλά ξεχάσατε ότι η τάση 3 φάσεων είναι 380v, και υπάρχει τάση 3 φάσεων 220v. Έτσι, σε τρεις φάσεις 220v, μεταξύ των φάσεων 220v, αλλά δεν υπάρχει καθόλου μηδέν.
          1. Επισκέπτης Αλέξανδρος
            #36 Επισκέπτης Αλέξανδρος Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 1:43 μμ
            5
            Εάν η διεπαφή είναι 220, τότε μεταξύ των φάσεων και του μηδενός θα υπάρχουν 127 βολτ.
          2. Επισκέπτης Sasha
            #37 Επισκέπτης Sasha Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 15:29
            4
            αν μεταξύ των φάσεων 220 τότε μεταξύ φάσης και εδάφους θα υπάρχει 127v. όταν ήταν έτσι, αλλά ήταν από καιρό εγκαταλελειμμένο
      5. Επισκέπτης Victor
        #38 Επισκέπτης Victor Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018, 17:15
        5
        μεταξύ των φάσεων είναι πάντα 380. και μεταξύ φάσης και μηδέν είναι πάντα 220.
      6. Καλά
        #39 Καλά Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 18:43
        1
        λίγο λάθος, μεταξύ των φάσεων 380, και μεταξύ μηδέν και οποιασδήποτε φάσης 220
      7. Επισκέπτης Valery
        #40 Επισκέπτης Valery Οι επισκέπτες 4 Αυγούστου 2018 11:19 μ.μ.
        0
        Λάθος δήλωση, λάθος
      8. Βasya
        #41 Βasya Οι επισκέπτες 7 Αυγούστου 2018 10:40
        0
        μεταξύ των φάσεων 380 α και μεταξύ 0 και φάσης 220
      9. Επισκέπτης Σεργκέι
        #42 Επισκέπτης Σεργκέι Οι επισκέπτες 9 Φεβρουαρίου 2019 1:01 μ.μ.
        0
        σε σχέση με τον TOE ...
  22. Επισκέπτης Σεργκέι
    #43 Επισκέπτης Σεργκέι Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 12:14
    3
    Ο πρώτος κινητήρας σε σταθερή κατάσταση δεν καταναλώνει 5,5 kW, αλλά δεν υπερβαίνει το 15% αυτής της τιμής, καθώς δεν υπάρχει φορτίο στον άξονα. Απώλειες ενέργειας μόνο σε μαγνητοσυστολή και θέρμανση των περιελίξεων. Είναι απίθανο τα ηλεκτρονικά κυκλώματα να έχουν μεγαλύτερη απόδοση. Επιπλέον, οι ηλεκτρονικοί μετατροπείς έχουν προβλήματα με το σχήμα ενός ημιτονοειδούς.
  23. Romka
    #44 Romka Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 12:25
    4
    Ξεκίνησα ένα τέτοιο σχέδιο πριν! Και όλοι όσοι τραγουδούν για τη μορφή του ημιτονοειδούς - δεν έχουν ιδέα γι 'αυτό
  24. Ο Ιησούς
    #45 Ο Ιησούς Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 12:49
    2
    Πάρτε ένα chastotnik και μην υποφέρετε γυαλιά ηλίου
  25. Επισκέπτης Oleg
    #46 Επισκέπτης Oleg Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018, 17:35
    1
    Πρώτα απ 'όλα.Το 380V δεν θα εξέρχεται! Μόνο 3x220. Αυτό φαίνεται ακόμη και από το διάγραμμα.
    Δεύτερον. Αυτές οι τρεις φάσεις δεν θα είναι οι ίδιες. Το σφίξιμο, ούτως ή άλλως, θα είναι, ειδικά υπό φορτίο.
    Λοιπόν, και τρίτον. Η γλυπτική των δύο κινητήρων για την περιστροφή ενός άξονα με τη σύγχρονη ανάπτυξη των ηλεκτρονικών είναι μια αναρχία! Για την τροφοδοσία ενός τριφασικού κινητήρα από ένα μονοφασικό δίκτυο, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μετατροπείς συχνότητας. Επιπλέον, μπορούν να αγοραστούν φτηνά από τους Κινέζους στο aliexpress. Και δεν υπάρχουν στρεβλώσεις και απώλειες ισχύος. Είναι απαραίτητο μόνο να συνδέσετε τις περιελίξεις του κινητήρα με ένα τρίγωνο. Επιπλέον, η ταχύτητα περιστροφής μπορεί επίσης να ρυθμιστεί.
  26. Oleg Vasilievich
    #47 Oleg Vasilievich Οι επισκέπτες 2 Αυγούστου 2018 18:21
    1
    380 δεν θα είναι, αλλά θα υπάρχουν μόνο 220 σε τριφασικό. Επομένως, ο ηλεκτρικός κινητήρας πρέπει να συνδέεται με ένα τρίγωνο και όχι με ένα αστέρι. Και πρέπει να υπάρχουν δύο πυκνωτές, συνδεδεμένοι παράλληλα, εργασίας και εκκίνησης, αποσυνδεδεμένοι μετά την εκκίνηση. Ο εκτοξευτής πρέπει να είναι διπλάσιος από τον πυκνωτή εργασίας. Ο πυκνωτής εργασίας υπολογίζεται από τον τύπο: Cp = 2800 * I / U, όπου I είναι η κατανάλωση ρεύματος, U είναι η ονομαστική τάση του ηλεκτροκινητήρα. Για ευκολία και απλούστευση της επιλογής, μπορούν να ληφθούν ως βάση οι ακόλουθες τιμές:

    Μ = 0,4 kW Cp = 40 μΡ, Cn = 80 μF.
    Μ = 0.8 kW Cf = 80 μF, Cn = 160 μF.
    Μ = 1,1 kW Cf = 100 μF, Cn = 200 μF.
    Μ = 1,5 kW Cf = 150 μΡ, Cn = 250 μΡ.
    Μ = 2,2 kW Cp = 230 μΡ, Cn = 300 μF. Όπου M είναι η ονομαστική ισχύς των ηλεκτρικών κινητήρων που χρησιμοποιούνται, οι Cp και Cn είναι οι πυκνωτές λειτουργίας και εκκίνησης.
    1. Επισκέπτης Alex
      #48 Επισκέπτης Alex Οι επισκέπτες 4 Αυγούστου 2018 13:54
      0
      Μπορώ να έχω ένα κύκλωμα; Με πυκνωτή εργασίας και εκκίνησης
    2. επισκέπτης
      #49 επισκέπτης Οι επισκέπτες 4 Αυγούστου 2018 10:19 μ.μ.
      0
      μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αντίσταση αντί των συμπυκνωτών (στοιχεία θέρμανσης, παραλαβή ενέργειας), το έχω δοκιμάσει ο ίδιος, το αποτέλεσμα είναι εξαιρετική βιβλιογραφία: "Το εγχειρίδιο του νέου περιτυλίγματος των ηλεκτρικών μηχανών" έκτη έκδοση 1985. author.A.S.Kokorev σελίδα 110-112
  27. browser
    #50 browser Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 08:34
    0
    Ηλεκτρικά μηχανήματα και η θεωρία της ηλεκτρικής κίνησης για να σας βοηθήσουν ... Με μειωμένη τάση, ο ηλεκτρικός κινητήρας θα καταναλώνει περισσότερο ρεύμα και θα αρχίσει να ζεσταίνεται, ενώ η εθνική διασκέδαση τρέχει σε γκανιότα.
  28. Προσωπικό Vladimir
    #51 Προσωπικό Vladimir Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 09:00
    0
    Με αυτό το σχήμα, δεν θα έχετε 3 φάσεις 380v. Θα έχετε 3 φάσεις 220v :-))))
  29. Επισκέπτης Alex
    #52 Επισκέπτης Alex Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 10:20
    1
    Ίσως να κλίνω, αλλά στην έξοδο του κυκλώματος βλέπω δύο φάσεις και ένα ουδέτερο.
    1. calle
      #53 calle Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 1:37 μ.μ.
      1
      Όλα είναι σχετικά. Αν στέκεστε σε ένα στεγνό ξύλινο πάτωμα, πιάστε το σύρμα φάσης με το χέρι σας και αγγίξτε το ουδέτερο με το δεύτερο χέρι σας, τότε το ουδέτερο θα φανεί σαν μια φάση για σας. Ο μαγνητισμένος ρότορας του ηλεκτροκινητήρα, ενώ περιστρέφεται, προσπαθεί πραγματικά να δημιουργήσει τριφασική τάση στις περιελίξεις του.
    2. Επισκέπτης Sasha
      #54 Επισκέπτης Sasha Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 15:46
      2
      σωστά δείτε πού η δεύτερη φάση δεν είναι ένας πλήρης πυκνωτής δίνει μια μετατόπιση φάσης των 90 βαθμών και χρειάζεστε 120
      1. calle
        #55 calle Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 9:27 μ.μ.
        0
        Η μετατόπιση φάσης (τάση) καθορίζεται περισσότερο από τον κινητήρα και όχι από τον πυκνωτή. Και είναι κοντά στους 120 βαθμούς.
  30. browser
    #56 browser Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 11:30
    1
    Ο πυκνωτής (Capacitance) και η επαγωγή (περιέλιξη της 1ης έκδοσης) θα μετατοπίσουν τη φάση κατά 120 μοίρες σε διαφορετικές κατευθύνσεις και ως αποτέλεσμα θα έχουμε 380 βολτ ... με ένα μεγάλο μείον ... όλη αυτή η οικονομία (δύο ηλεκτρικοί κινητήρες θα κρεμάσουν σε ONE φάση Δίκτυο 220 βολτ χαμόγελο
    1. calle
      #57 calle Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 9:36 μ.μ.
      0
      Και μετράτε με μια συσκευή. Πάνω από 220v δεν μπορείτε να μετρήσετε.
  31. Επισκέπτης Αλέξανδρος
    #58 Επισκέπτης Αλέξανδρος Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 12:28
    0
    Η απάτη είναι ακόμα μία. Όταν ο πυκνωτής είναι απενεργοποιημένος, όπως φαίνεται στο βίντεο, ο τριφασικός κινητήρας θα σταματήσει αμέσως και, εάν δεν απενεργοποιηθεί, θα καεί.
    Ο συγγραφέας χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 5,5 kW για να συνδέσει έναν κινητήρα 4 kW, ο οποίος αντλεί 7 kW από το δίκτυο. Λοιπόν, δηλαδή, δεν τραβάει, γιατί αυτό δεν είναι δυνατό, αλλά προσφέρει την εξαπάτηση της φυσικής.
    1. Αλεξέι
      #59 Αλεξέι Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 9:32 μ.μ.
      2
      Όλα εξαρτώνται από το φορτίο, αν δεν είναι μεγάλο, τότε όταν ο πυκνωτής είναι απενεργοποιημένος, ο κινητήρας θα συνεχίσει να λειτουργεί.Για παράδειγμα, αν χρειάζεται απλώς να φτιάξετε μια σμίλη από μια τριφασική, τότε ένας πυκνωτής εκκίνησης είναι αρκετός, όλα λειτουργούν καλά σε δύο περιελίξεις.
    2. calle
      #60 calle Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 9:43 μ.μ.
      2
      Κάνετε λάθος. Όταν ο πυκνωτής είναι απενεργοποιημένος, ο κινητήρας δεν θα σταματήσει και δεν θα θερμανθεί χωρίς φορτίο. Μπορείτε ακόμη να εργαστείτε με φορτίο περίπου 1/3 της ονομαστικής.
  32. επισκέπτης
    #61 επισκέπτης Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 15:56
    0
    Ο πυκνωτής (πυκνωτής) μετατοπίζει τη φάση κατά 120 μοίρες σε μία κατεύθυνση και η επαγωγή (τύλιξη της πρώτης έκδοσης) στα ίδια 120 γραμμάρια προς την άλλη κατεύθυνση.Η έξοδος θα είναι 380 βολτ ΑΛΛΑ όχι όλα είναι τόσο απλά όσο θα θέλαμε. ως αποτέλεσμα, θα καθίσουν στη φάση 1 ενός δικτύου 220 βολτ .. Ως εκ τούτου, θα λάβουμε φάση υπερφόρτωση-ασυμμετρία ... μέχρι τη φωτιά. Οι εκπαιδευμένοι άνθρωποι δεν θα συνδέσουν φορτίο μεγαλύτερο από 8kW σε ένα μονοφασικό δίκτυο
    1. Αλεξέι
      #62 Αλεξέι Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 9:39 μ.μ.
      1
      Με κάθε επιθυμία, στο υποδεικνυόμενο κύκλωμα δεν θα υπάρχουν 380 V, πόσοι δεν κρεμούν πυκνωτές και βάζοντας ισχυρό 3-φάση ηλεκτρικό. κινητήρες, στα ίδια καλώδια δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα 220 και 380 βολτ.
    2. calle
      #63 calle Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 9:47 μ.μ.
      1
      380v δεν θα είναι πουθενά, μπορείτε να μετρήσετε.
  33. Αλεξέι
    #64 Αλεξέι Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 9:17 μ.μ.
    0
    8 kW δεν θα είναι, δεδομένου ότι ο πρώτος κινητήρας περιστρέφεται στο ρελαντί, και αυτό είναι 5-10 τοις εκατό της ονομαστικής, δεν θα υπάρξει επίσης αύξηση της τάσης, ο κινητήρας συνδέεται παράλληλα. Σύμφωνα με τους μετρητές, ο μετρητής 63 amp τραβάει 10 kW, αν η είσοδος γίνεται με σύρμα του κατάλληλου τμήματος, τότε όλα είναι εντάξει. Με τη μετατόπιση φάσης του πυκνωτή, επιλέγεται ξεχωριστά για το φορτίο. Η τάση μπορεί να αυξηθεί με ένα μετασχηματιστή βηματισμού, προκειμένου να εξοικονομηθεί η ισχύς του μετασχηματιστή, πρέπει να το ενεργοποιήσετε σύμφωνα με το κύκλωμα αυτόματου μετασχηματιστή.
  34. Επισκέπτης Αλέξανδρος
    #65 Επισκέπτης Αλέξανδρος Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 9:30 μ.μ.
    4
    Χρησιμοποιώ ένα τέτοιο πρόγραμμα για περισσότερα από 30 χρόνια και δεν λειτουργεί άσχημα. 5,5 kW ασύγχρονη, 1500 σ.α.λ. Στο αστέρι ξεκινώ με ένα καλώδιο και έπειτα παίρνω 3 φάσεις 220V από αυτό και τροφοδοτώ ασύγχρονη μικρότερη ισχύ στο τρίγωνο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό το σχέδιο, δεν δίνει μια τάση drawdown, δεδομένου ότι ξεκινώντας με ένα καλώδιο είναι πολύ εύκολο, και στη συνέχεια ένα αδύναμο drawdown κατά τη σύνδεση ενός φορτίου.
  35. Διαβατήριο
    #66 Διαβατήριο Οι επισκέπτες 3 Αυγούστου 2018 10:35 μ.μ.
    0
    Η μόνη επιλογή είναι να φτάσετε 3x380 / 220 V από 220 V
    είναι να τα συνδέσετε σε ένα ζεύγος μοτέρ-γεννήτριας. Η "Γεννήτρια" θα πρέπει επίσης να είναι ενθουσιασμένη ...
    Λοιπόν, μην ξεχάσετε τον νόμο της εξοικονόμησης ενέργειας - η ισχύς που καταναλώνεται από ένα μονοφασικό δίκτυο θα είναι ίση με την ισχύ που παράγεται από την τριφασική.
    1. Επισκέπτης
      #67 Επισκέπτης Οι επισκέπτες 4 Αυγούστου 2018 18:34
      6
      Ο πρώτος κινητήρας ενεργοποιείται από ένα αστέρι, ο δεύτερος από ένα τρίγωνο, ο πρώτος καταναλώνει μόνο έναν λαμπτήρα, δεν ξέρω πώς είναι η θεωρία, αλλά το πριονιστήριο λειτουργεί εδώ και τέσσερα χρόνια, δεν τραβάει πυκνωτές και το κύκλωμα είναι πλήρως λειτουργικό.
  36. Επισκέπτης Αλέξανδρος
    #68 Επισκέπτης Αλέξανδρος Οι επισκέπτες 4 Αυγούστου 2018 2:54 μ.μ.
    0
    Η ΝΕΑ είναι πλήρης ανοησία. Τοποθετήστε έναν πυκνωτή ανάμεσα στις φάσεις και όλα θα λειτουργήσουν.
  37. demo
    #69 demo Οι επισκέπτες 4 Αυγούστου 2018 19:04
    0
    γεμάτο ανοησίες, αυτό είναι ένα παλιό σχέδιο για την αύξηση της τάσης σε ένα δίκτυο φάσης σε απομακρυσμένες περιοχές της Σιβηρίας (ηλεκτρολόγος βιβλίο αναφοράς κάπου 60 Godos)
  38. Επισκέπτης Valery
    #70 Επισκέπτης Valery Οι επισκέπτες 4 Αυγούστου 2018 11:14 μ.μ.
    0
    Δεν θα κερδίσετε τίποτα. Οι ίδιες απώλειες. Για μια μετάβαση χωρίς απώλειες ποιότητας, χρειάζεστε μετατροπέα συχνότητας στην κατάλληλη ισχύ. Και στη συνέχεια, η σύνδεση θα διαρκέσει 5 με 10 λεπτά.
  39. Ιβάν
    #71 Ιβάν Οι επισκέπτες 5 Αυγούστου 2018 1:26 μ.μ.
    0
    Ποτέ μην αποστέλλεται μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε 1 φάση το ρεύμα δεν λαμβάνει ρεύμα 3 φάσεων. Αυτή είναι η ουτοπία. Τριφασικό ηλεκτρικό το ρεύμα επιτυγχάνεται με τη βοήθεια μιας σύγχρονης γεννήτριας (η ταχύτητα του ρότορα συμπίπτει με την περιστροφή του μαγνητικού πεδίου του στάτη) - έχοντας ξεβιδώσει τον στάτορα με κάποιο είδος κίνησης, έχουμε μια γραμμική τάση 3 φάσεων 380 volts. Και με έναν ασύγχρονο κινητήρα, το κύκλωμα που έχει σχεδιαστεί δεν έχει τάση 3 φάσεων. Αυτή είναι η ίδια φάση. Και πού πήγες στο μηδέν; Όταν συνδέεται, φάση - μηδέν = 220 V
    1. calle
      #72 calle Οι επισκέπτες 6 Αυγούστου 2018 01:36
      0
      Ο κινητήρας και εκτελεί τη λειτουργία μιας σταθερής γεννήτριας. Ο ρότορας του είναι μαγνητισμένος (ανεξάρτητα από τον τρόπο). Ο ρότορας, περιστρεφόμενος, δημιουργεί τάση τριών φάσεων στις περιελίξεις του στάτορα.Συνδεδεμένο με ένα μοτέρ 220v με έναν «καταστροφικό» πυκνωτή, αυτή η τριφασική τάση (220v μεταξύ φάσεων, χωρίς το δικό του μηδέν) δεν είναι σημαντική.
  40. Gamma4121
    #73 Gamma4121 Οι επισκέπτες 5 Αυγούστου 2018 10:35 μ.μ.
    0
    Θυμάμαι ότι το 1974, σπούδασε TOE (Θεωρητικά Ιδρύματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών) και συνέλεξα παρόμοια προγράμματα σε εργαστηριακές μελέτες. Ταυτόχρονα, μελετήσαμε τα ρεύματα, την ισχύ (που ήταν μικρή), κλπ. Δεν υπάρχει τίποτα νέο στη δημοσίευση.
  41. Επισκέπτης Alex
    #74 Επισκέπτης Alex Οι επισκέπτες 6 Αυγούστου 2018 09:00
    4
    Γεια σας. Όλα είναι ωραία. Αλλά το ερώτημα είναι, πού εμφανίζονται τα 380 volt στο κύκλωμά σας; Χρησιμοποίησα αυτό το σχέδιο περίπου πριν από 15 χρόνια. Και πήρα 3 φάσεις 220 βολτ.
  42. Επισκέπτης Michael
    #75 Επισκέπτης Michael Οι επισκέπτες 6 Αυγούστου 2018 15:11
    2
    Θέλω να κλάψω. Εντάξει, ο συγγραφέας, μπερδεύει κάπου την ορολογία, αλλά το άρθρο είναι ένα παράδειγμα του γεγονότος ότι, αν χρειαστεί, το σκάφος θα απογειωθεί και ο άνθρωπος μας είναι ικανός οτιδήποτε.
    ΑΛΛΑ που σας είπε, κύριοι, ότι το chastotnik είναι ικανό να κάνει τρία από μία φάση; Έχετε εξαπατηθεί. Είναι έντονο και αηδιαστικό. Ή οι οδηγίες δεν είναι τόσο μεταφρασμένες. Μια συσκευή που κάνει μία από τις τρεις φάσεις λέγεται σωστά ότι είναι ένας μετατροπέας. Τώρα φανταστείτε πόσο θα κοστίσει ο μετατροπέας για κινητήρα 2-quatt; Και πόσο περισσότερο θα φάει; Είναι απαραίτητο; Δεν είναι πιο εύκολο να αγοράσετε ένα νέο κινητήρα σε μια φάση;
    Καλή τύχη, και συγχέουμε για λιγότερο φάση, αλλιώς οι άνθρωποι έχουν οικιακές συσκευές στα σπίτια τους που καίγονται.
  43. Επισκέπτης Αντρέι
    #76 Επισκέπτης Αντρέι Οι επισκέπτες 6 Αυγούστου 2018 18:16
    0
    Ο αναλφαβητισμός είναι πλήρης, αλλά είναι εντάξει. Αυτό ήταν απαραίτητο κατά τη Σοβιετική εποχή, όταν ήταν αδύνατο να αποκτηθούν μηχανές, μονοφασικές αντλίες. Ήταν δυνατή μόνο η κλοπή στην επιχείρηση, και όλα εκεί ήταν τριφασικά. Τώρα αυτό το αγαθό χύμα. Γιατί όλη αυτή η αναστάτωση; Κανείς δεν ακύρωσε το νόμο της διατήρησης της ενέργειας, τίποτα δεν συμβαίνει από τίποτα. 220 είναι η μέση τιμή ενός ημιτονοειδούς και το πλάτος του είναι 220x1,41 = 310V. Αυτό είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να είναι πάνω από 300 βολτ σε αυτό το κύκλωμα.Θα πρέπει ακόμα να φανταστούμε τον όγκο των πυκνωτών που μπορούν να ξεκινήσουν έναν κινητήρα 5,5 kW, όχι την χωρητικότητα αλλά τον όγκο! Πρέπει επίσης να συγκεντρωθούν κάπου και να τοποθετηθούν κάπου. Με λίγα λόγια, είναι ευκολότερο να αγοράσετε ένα μηχάνημα, θα είναι φθηνότερο
    1. calle
      #77 calle Οι επισκέπτες 7 Αυγούστου 2018 11:41
      0
      Είναι αδύνατο να πούμε ότι 310 βολτ είναι το όριο. Το κύκλωμα περιλαμβάνει την επαγωγή και την χωρητικότητα. Και υπάρχει κάτι τέτοιο όπως η απήχηση.
  44. Issberg
    #78 Issberg Οι επισκέπτες 8 Αυγούστου 2018 04:30
    0
    Το δίκτυο είναι γεμάτο από ηλεκτρονικούς διαχωριστές φάσης, καθώς και
  45. max
    #79 max Οι επισκέπτες 9 Αυγούστου 2018 10:06 μ.μ.
    0
    Ισχύει τάση 220v. Δηλαδή. φάση και μηδέν. Το μηδέν η ίδια φάση γειώνεται μόνο όταν συνδέεται με ένα αστέρι. Πώς να μετατρέψετε αυτή τη γειωμένη φάση (μηδέν) από μια στροφή σε μια φάση με 380 ν; Πού πηγαίνει η γη (μηδέν); Ο δεύτερος κινητήρας θα περιστραφεί πραγματικά, επειδή συνδέεται σύμφωνα με το κλασικό σχέδιο με έναν πυκνωτή και με το πρώτο παράλληλα, αλλά όχι περίπου 380 και δεν υπάρχει αμφιβολία. Αυξήστε την ισχύ και μην περιμένετε και η κατανάλωση θα αυξηθεί αναλόγως.
    1. calle
      #80 calle Οι επισκέπτες 10 Αυγούστου 2018 18:46
      2
      Το μόνο πράγμα που έχετε σωστό είναι ότι το 380v δεν θα είναι πουθενά. Φανταστείτε ότι ξεκινήσαμε κινητήρα 10kw με πυκνωτή. Στη συνέχεια αποσυνδέουμε τον πυκνωτή, ο κινητήρας δεν θα σταματήσει. Αν συνδέσουμε τώρα έναν κινητήρα 1 kW, θα ξεκινήσει αμέσως, όπως και από ένα τριφασικό δίκτυο. Υπάρχουν δύο δίκτυα τριών φάσεων. Μια πόλη στην οποία χρησιμοποιούμε μία φάση, η δεύτερη δημιουργείται από έναν κινητήρα 10 kW. Στο δεύτερο δίκτυο, το δυναμικό του μηδενός δεν συμπίπτει με το μηδέν του δικτύου της πόλης. Διαβάστε όλα τα σχόλιά μου.
  46. Ιβάν
    #81 Ιβάν Οι επισκέπτες 10 Αυγούστου 2018 19:59
    1
    Θα το έλεγα ένα διάβολο και μια ουρά στο πλάι. Αλλά υπάρχει ένας ορθολογικός πυρήνας. Στην εφαρμογή αυτή, δεν απαιτείται ο ρότορας από τον πρώτο κινητήρα. Ο στάτορας θα γίνει μετασχηματιστής. Στη συνέχεια, μπορείτε να αντικαταστήσετε τον στάτορα με μετασχηματιστή χαμηλής τάσης. Με δύο περιελίξεις από ένα παχύ σύρμα, και μια επαρκή μάζα σιδήρου. Οι περιελίξεις πρέπει να συνδέονται μεταξύ τους έτσι ώστε να μην υπάρχει αντίθετο ρεύμα. Απαιτούνται δύο πυκνωτές. Πρέπει να συνδεθούν από το μεσαίο τερματικό από ένα σημείο στο άκρο. Και ας πούμε 20MF χωρητικότητα, η τάση εξόδου θα εξαρτηθεί. Δεν υπάρχουν πρακτικά περιορισμοί. Μπορείτε να αυξήσετε έως και αρκετές χιλιάδες βολτ. Αλλά αν κοιτάξετε προσεκτικά, δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε ότι έχουμε δύο πνιγμούς. Και κατά την εκκίνηση του κινητήρα σε ένα εξωτερικό δίκτυο, ένας ισχυρός παλμός τάσης θα συμπιεστεί. Σαφώς, στη γειτονική φάση.Και οι γείτονές σας μπορούν να καούν όχι μόνο τους λαμπτήρες. Και αν δώσετε ένα φορτίο στον κινητήρα, τα ψυγεία μπορούν να καούν. Τώρα αποφασίστε μόνοι σας.
    1. calle
      #82 calle Οι επισκέπτες 10 Αυγούστου 2018 23:48
      1
      Κάνετε λάθος. Ο περιστρεφόμενος ρότορας δημιουργεί τις φάσεις των 120 μοιρών.
  47. Αλέξανδρος Βασιλιεβίχ
    #83 Αλέξανδρος Βασιλιεβίχ Οι επισκέπτες 11 Αυγούστου 2018 17:29
    3
    Η εφαρμογή της ιδέας - "να πάρει 3 φάσεις από το ένα" δεν είναι κακή. Στα χρόνια μέχρι το 97ο, όταν 3 φάσεις σε ιδιωτικές κατοικίες ήταν μια σπανιότητα, ήταν απαραίτητο να εγκαταστήσουμε μια τέτοια ισχυρή ρυθμιστική μηχανή. Και ακόμα περισσότερο - δεν υπήρχαν μετατροπείς στον μετασοβιετικό χώρο.
    Η μετατόπιση φάσης ελέγχθηκε με ένα μετρητή φάσης και το σχήμα τάσης με έναν παλμογράφο. Εάν ο δευτερεύων κινητήρας με ονομαστικό φορτίο δεν καταναλώνει περισσότερο από 35% -40% (τόσο χαμηλότερο είναι το καλύτερο) της ισχύος του ετικετογράφου του ρυθμιστή (ανάλογα με τους τύπους ηλεκτρικών κινητήρων, AO ή AOL κ.λπ.), τότε το ημιτονοειδές δεν είναι κακό και η μετατόπιση στην περιοχή 120 μοίρες (Δεν εξαρτάται από την ονομαστική ικανότητα του δευτερεύοντος. Η πινακίδα και η κατανάλωση ενέργειας είναι διαφορετικές έννοιες).
    Αλλά ούτως ή άλλως? όταν συνδέετε τον ενεργοποιητή στο ρυθμιστή, πρέπει να επιλέξετε εκ νέου την χωρητικότητα του πυκνωτή μετατόπισης φάσης. Επειδή η συνολική επαγωγική αντίσταση ολόκληρου του συστήματος αλλάζει και η σύνθετη αντίσταση (αντίσταση) αλλάζει. Επιπλέον, όταν αλλάζετε το μηχανικό φορτίο, αλλάζουν όλες οι παράμετροι. Και η γωνία μεταξύ των φάσεων και το σχήμα της τάσης και το σχήμα του ρεύματος (αντιστάσεις χαμηλής αντίστασης τοποθετήθηκαν σε κάθε φάση και οι αισθητήρες του παλμογράφου ήταν συνδεδεμένοι με αυτές). Με την πρώτη ματιά, η γωνία φάσης σε ένα τέτοιο σύστημα "δεν έχει δικαίωμα αλλαγής". Δεδομένου ότι καθορίζεται από το σχεδιασμό του κύριου κινητήρα. Αλλά το όλο θέμα είναι η χωρητικότητα του πυκνωτή - είναι αμετάβλητη. Τώρα, αν (χωρητικότητα), ανάλογα με τη μετατόπιση, το "ίδιο" θα προσαρμοζόταν μέσα σε δεκάδες microfarads! Αλλά αυτό είναι μόνο ένα όνειρο.
    Αλλά τι είναι καλύτερο αυτό το ηλεκτρομηχανικό σύστημα έχει ένα μεγάλο αδρανειακό στοιχείο. Και αυτό οφείλεται στο ενσωματωμένο μηχανικό στοιχείο - το σφόνδυλο. Αυτός είναι ένας μαζικός ρότορας ενός ηλεκτροκινητήρα ρύθμισης. Μειώνει το ρεύμα εκκίνησης του δευτερεύοντος ηλεκτροκινητήρα κατά την εκκίνηση (όταν επιταχύνεται η πρωτεύουσα) και εξομαλύνει τις στιγμιαίες διακυμάνσεις της μετατόπισης φάσης και της κατανάλωσης ρεύματος. Αυτός είναι ένας αδρανειακός ηλεκτρομηχανικός σταθεροποιητής.
    Η επιλογή ερευνήθηκε όταν το διαβατήριο "δύναμη είναι αντίστροφα". Δηλαδή, η πρωτογενής 1 kW., Και η δευτεροβάθμια 3 kW. Όλα λειτουργούν τέλεια και το ρεύμα εισόδου κατά την εκκίνηση του δευτεροβάθμιου είναι αποδεκτό για οικιακά δίκτυα. Επειδή από τη στιγμή που ξεκίνησε η δευτεροβάθμια εκπαίδευση, το πρωτεύον έχει ήδη διασπαρεί. Αλλά η κατανάλωση ενέργειας του δευτερογενούς, φυσικά, δεν πρέπει να υπερβαίνει το 35% -40% του πρωτογενούς. Δηλαδή, η ροπή φόρτισης πρέπει να αντιστοιχεί σε αυτή την τιμή. Αλλά πώς να "το μάτι" στο σπίτι καθορίζουν αυτό; Αλλά αυτή είναι μια άλλη ερώτηση.
    Επομένως, αν υπάρχει ανάγκη για τριφασική τάση, εάν υπάρχει ένας "ελεύθερος" ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 3-6 kW και υπάρχει χώρος στο εργαστήριο ή στο γκαράζ, τότε μην το μετατρέπετε σε "χαλκό" λόγω της ακατάλληλης χρήσης του. Δεν θα σας εξυπηρετήσει ακόμα μια μικρή υπηρεσία. Επιπλέον, η τιμή του μετατροπέα είναι πολλές φορές υψηλότερη από την τιμή της περιγραφόμενης μεθόδου.
    Αλλά θα επιστήσω την προσοχή σας σε έναν άλλο σημαντικό παράγοντα στο ζήτημα της χρήσης ηλεκτρικών μηχανών εν γένει. Πρόκειται για βραχυκυκλωμένες περιελίξεις. Η παρουσία τουλάχιστον μιας στροφής επιδεινώνει τόσο άσχημα τις παραμέτρους, το έργο που μιλά για αποδεκτά αποτελέσματα δεν είναι νόμιμο. Αν και οι άνθρωποι απολαμβάνουν! Και αλέθεται, αλέθεται, τρυπάει, αλέθεται, κόβει, κόβει ... Μαγειρεύουν ακόμη και με τη τροφοδοσία σπιτικών μηχανημάτων συγκόλλησης τριών φάσεων με ανορθωτές διόδου. Και είδα αυτό! Έτσι το ζήτημα των βραχυκυκλωμένων στροφών είναι πιο πιθανό για τους ερασιτέχνες να επιτύχουν το ιδανικό. Προφανώς, ο αριθμός τους δεν πρέπει να υπερβαίνει ένα ορισμένο όριο για συγκεκριμένους τύπους ηλεκτρικών κινητήρων. Αλλά πώς να καθορίσετε τις βραχυκυκλωμένες στροφές; Αυτή είναι μια ερώτηση σχετικά με ένα διαφορετικό θέμα.
    Με την ευκαιρία. Έχοντας αγοράσει ένα ακριβό μετατροπέα και συνδέοντας ένα email σε αυτό.ένα κινητήρα με κλουβιά σκίουρου, διατρέχετε τον κίνδυνο να λάβετε ένα μήνυμα στην πλακέτα του μετατροπέα - ΣΦΑΛΜΑ, ΚΙΝΔΥΝΟΣ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ και πολλά άλλα (εξαρτάται από τη φαντασία του προγραμματιστή που έγραψε το πρόγραμμα για τον ελεγκτή του μετατροπέα). Επειδή και στον απλούστερο (εκτός από οικιακό) μετατροπέα υπάρχει ένα σχήμα για τον προσδιορισμό της ανισορροπίας των ρευμάτων φάσης. Αυτό shemka, κατά την εκκίνηση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. κινητήρα, απαγορεύει στον μετατροπέα να παρέχει πλήρες παλμό στις περιελίξεις του. Και δεν θα δείτε καμία περιστροφή του άξονα.
  48. gleb
    #84 gleb Οι επισκέπτες 19 Αυγούστου 2018 20:53
    0
    Όλα αυτά τα κυκλώματα με την έναρξη ενός 3 phasic από ένα μονοφασικό δίκτυο δεν είναι αρκετά λειτουργικά είτε ο κινητήρας δεν κερδίζει ορμή είτε περιστρέφεται αλλά τρομερά βάζει και θερμαίνεται και ταυτόχρονα χάνει σημαντικά ισχύ. Η καλύτερη επιλογή για την ημέρα μας είναι ένας μετατροπέας συχνότητας, είναι γεμάτοι στην αγορά ηλεκτρονικών ειδών με διάφορους τύπους και η ισχύς δεν έχει χαθεί και από μια μονοφασική γίνεται μια κανονική 3 φάση και η ταχύτητα μπορεί να ρυθμιστεί
  49. Βαλέρι
    #85 Βαλέρι Οι επισκέπτες 1 Οκτωβρίου 2018 01:42
    2
    Anecdote ..
    Ο ηλεκτρολόγος έχει πεθάνει .. Οι γιαγιάδες κοντά στη βεράντα στον πάγκο θρηνούν - ω, πόσο νέος .. πόσο χτύπησε ..;
    Από το πλήθος απαντούν - 380.
  50. Γκενάντι Λοπατίν
    #86 Γκενάντι Λοπατίν Οι επισκέπτες 25 Οκτωβρίου 2018 09:36
    0
    Αντί ενός ισχυρού κινητήρα, χρησιμοποιώ έναν τριφασικό μετασχηματιστή, ο οποίος δεν επιτρέπει την ανισορροπία φάσης. Και δεν φορτώνει το δίκτυο.

Διαβάστε επίσης

Κωδικοί σφαλμάτων για πλυντήρια ρούχων