Κάντο μόνος σου
Life hacks, master classes, χρήσιμες συμβουλές, συνταγές.
Σπίτι » ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ » Απλή επαγωγική θέρμανση
Η επαγωγική θέρμανση έχει σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των θερμαντικών στοιχείων. Το κύριο κριτήριο εδώ είναι η αποδοτικότητα της μετατροπής της ηλεκτρικής ενέργειας σε θερμότητα. Το άρθρο θα μιλήσει για το πώς να φτιάξετε έναν εξαιρετικά απλό επαγωγικό θερμαντήρα από έτοιμες συσκευές και εξαρτήματα. Θα σας πάρει όχι περισσότερο από δύο ώρες για να το φτιάξετε. Με μια τέτοια θερμάστρα, με ισχύ περίπου 1 kW, θα είναι δυνατή η θέρμανση ενός δωματίου περίπου 30 τ.μ.
Απλή επαγωγική θέρμανση

Τι χρειάζεστε για έναν επαγωγικό θερμαντήρα;


  • Επαγωγική οικιακή εστία. Δεν είναι τόσο ακριβό και έχει κατανάλωση ισχύος περίπου 1 kW.
  • Σώμα καλοριφέρ. Πήρα το διμεταλλικό. Ο αριθμός των τμημάτων εξαρτάται από την περιοχή που πρέπει να θερμάνετε.
  • Μεταλλικός κυματοειδές σωλήνας - μπορεί να αγοραστεί σε οποιοδήποτε κατάστημα υδραυλικών. Θα χρειαστείτε 1,5 μέτρο με περιθώριο.
  • Εξάρτημα και σύνδεσμοι για τη σύνδεση του σωλήνα με το ψυγείο.
  • Ένα κομμάτι χάλκινου σωλήνα για την ολοκλήρωση του κυκλώματος.

Καλοριφέρ και πλακάκια:
Οποιαδήποτε επαγωγική κουζίνα διαθέτει έλεγχο ισχύος, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας θέρμανσης του ψυγείου.
Απλή επαγωγική θέρμανση

Κυματοειδές σωλήνας - παροχή νερού:
Απλή επαγωγική θέρμανση

Λυγίζουμε τον σωλήνα σαν σαλιγκάρι ή σπείρα. Λυγίζει εύκολα με τα χέρια.Η περιοχή του κύκλου του σαλιγκαριού πρέπει να είναι μεγαλύτερη από την κυκλική επιφάνεια θέρμανσης στο πλακάκι.
Απλή επαγωγική θέρμανση

Το κύριο πράγμα δεν είναι να ξεχάσετε να φτιάξετε ένα βραχυκυκλωτήρα κλεισίματος για αυτό το κύκλωμα, διαφορετικά τίποτα δεν θα λειτουργήσει. Το έφτιαξα από χάλκινο σωλήνα, κολλώντας το στην αρχή και στο τέλος της σπείρας. Τώρα το κύκλωμα είναι κλειστό και όλη η επαγωγική ισχύς θα κατευθυνθεί στη θέρμανση.
Απλή επαγωγική θέρμανση

Ο επαγωγικός λέβητας είναι έτοιμος. Στην πραγματικότητα, αποτελείται από μια αγορασμένη επαγωγική κουζίνα και μια φτιαγμένη σπείρα από την οποία θα περνάει νερό.
Απλή επαγωγική θέρμανση

Βιδώνουμε το κύκλωμα στην μπαταρία.
Απλή επαγωγική θέρμανση

Απλή επαγωγική θέρμανση

Απλή επαγωγική θέρμανση

Τοποθετούμε ένα πλακάκι κάτω από την μπούκλα.
Απλή επαγωγική θέρμανση

Ρίξτε νερό στο καλοριφέρ. Όταν θερμανθεί, θα κυκλοφορήσει στο ίδιο το σύστημα· σε αυτήν την περίπτωση, δεν απαιτείται πρόσθετη αντλία.
Ενεργοποιήστε το και ελέγξτε. Πρώτα, ρυθμίστε την ελάχιστη ισχύ στη σόμπα και, στη συνέχεια, εάν είναι απαραίτητο, στο μέγιστο.
Σε ακριβά μοντέλα, μπορείτε να ρυθμίσετε αμέσως τη θερμοκρασία θέρμανσης και το ίδιο το πλακίδιο θα τη διατηρήσει.
Απλή επαγωγική θέρμανση

Απλή επαγωγική θέρμανση

Υπολόγισα την κατά προσέγγιση απόδοση ενός επαγωγικού θερμαντήρα σε σύγκριση με έναν θερμαντήρα που χρησιμοποιεί θερμαντικά στοιχεία. Και αποδείχθηκε ότι η απόδοση ενός επαγωγικού θερμαντήρα είναι 3,5 φορές υψηλότερη από αυτή ενός θερμαντήρα θερμαντικού στοιχείου.

Δες το βίντεο


Για πιο λεπτομερή πειράματα και αναβαθμίσεις συστήματος, δείτε τα βίντεο του συγγραφέα.

Συναρμολόγηση του ίδιου του λέβητα.



Επιλογή επαγωγικής κουζίνας. Οριστικοποίηση.



Σύνδεση αυτοματισμού.



Δοκιμή σε σύστημα θέρμανσης νερού.


Σχόλιο
  • παπιγιόχαμόγελογέλιοκοκκινίζωχαμογελαστόςχαλαρός χαλαρόςχαζό χαμόγελο
    καρδιά_μάτιαφιλί_καρδιάφιλώντας_κλειστά_μάτιακοκκινισμένοςανακουφισμένοςικανοποιημένοιγκριμάτσα
    κλείσιμο ματιούκολλήσει έξω τη γλώσσα κλείνοντας το μάτι μάτικολλημένα_γλώσσα_κλειστά_μάτιαχαμογελώνταςασπασμόςκολλημένος_έξω_γλώσσακοιμάμαι
    ανήσυχοςσυνοφρυωμένοςαγωνίαανοιχτό στόμαγκριμάτσεςταραγμένοςσιωπηλός
    ανέκφραστοςαδιάφοροςιδρώτας_χαμόγελοιδρώταςαπογοητευμένος_ανακουφισμένοςκουρασμένοςπαθητικός
    απογοητευμένοςκαταραμένοςφοβερόςκρύος ιδρώταςεπιμένωκραυγήλυγμός
    Χαράέκπληκτοςκραυγήκουρασμένος_πρόσωποθυμωμένοςοργήθρίαμβος
    νυσταγμένοςναιμάσκαγυαλιά ηλίουζαλισμένος_πρόσωποδιαβολάκιsmiling_imp
    ουδέτερο_πρόσωποno_mouthαθώος
5+δύο=
Σχόλια (110)
  1. nigrigos59
    #1 nigrigos59 Καλεσμένοι 12 Μαρτίου 2018 14:05
    29
    υπάρχει ένας αμετάβλητος κανόνας - για 10 τετραγωνικά μέτρα έκτασης 1 kW ισχύος, όλα τα άλλα είναι από το κακό
    1. Μυθιστόρημα
      #2 Μυθιστόρημα Καλεσμένοι 12 Μαρτίου 2018 18:05
      4
      Αυτό συμβαίνει με ισχυρή απώλεια θερμότητας. Κατά μέσο όρο 50-70 watt ανά τετραγωνικό μέτρο με ύψος οροφής όχι μεγαλύτερο από 3 μέτρα
    2. Επισκέπτης Νικολάι
      #3 Επισκέπτης Νικολάι Καλεσμένοι 12 Μαρτίου 2018 20:37
      4
      Όχι πολύ σωστά. Προσωπικά δοκίμασα έναν συγκεκριμένο θερμαντήρα ατμού για 2 ημέρες. Το κρέμασα με μετρητές, θερμόμετρα, βολτ και αμπερόμετρα. Ειλικρινά, δεν πίστευα ότι θα υπήρχε κάποιο αποτέλεσμα. Παραδόξως, έλαβα 10-15% λιγότερη κατανάλωση από ένα μυκοθερμικό convector. Ίσως δεν έλαβα κάτι υπόψη μου, αν και προσπάθησα πολύ.
    3. Καλεσμένος ο Βασίλης
      #4 Καλεσμένος ο Βασίλης Καλεσμένοι 14 Μαρτίου 2018 09:45
      6
      Ο αμετάβλητος κανόνας σας είναι πλήρης ανοησία. 4 δωματίων πλ. 97,3 m2, για τον Ιανουάριο του 3017, η κατανάλωση θερμικής ενέργειας σύμφωνα με την IPU ανήλθε σε 1,4376 Gcal, που αντιστοιχεί σε 1.671.929 kW. Διαιρούμε τα kW με 31 ημέρες, με 24 ώρες, με την περιοχή του διαμερίσματος, παίρνουμε 23.0957 W. Στο διαμέρισμα +20...+21. Σπίτι από το 1959, θερμική αντίσταση περίπου 2 μονάδες
      1. Έδος
        #5 Έδος Καλεσμένοι 24 Μαρτίου 2018 15:37
        5
        Το CHiP υπολογίστηκε με βάση τη μέση ημερήσια θερμοκρασία -25 βαθμοί!!!και για τα σπίτια στο σύνολό τους συμπεριλήφθηκε εδώ η απώλεια θερμότητας από την ταράτσα, MOP κ.λπ.
      2. Καλεσμένος Αντρέι
        #6 Καλεσμένος Αντρέι Καλεσμένοι 9 Απριλίου 2018 10:35
        13
        Αυτή είναι λοιπόν η τεχνολογία του 3017!
    4. επισκέπτης
      #7 επισκέπτης Καλεσμένοι 19 Μαρτίου 2018 14:04
      2
      Σωστός, αλλά αυτός ο κανόνας ισχύει για λέβητες στερεών καυσίμων και για ηλεκτρικούς λέβητες έχει εντελώς διαφορετική σημασία. είναι 1 kW ανά 18 m/2
  2. Καλεσμένος Βλαντιμίρ
    #8 Καλεσμένος Βλαντιμίρ Καλεσμένοι 12 Μαρτίου 2018 19:06
    28
    πλήρης ανοησία. οποιοσδήποτε σκιερός ηλεκτρικός λέβητας έχει απόδοση τουλάχιστον 98%.
    1. AlexPanych
      #9 AlexPanych Καλεσμένοι 13 Μαρτίου 2018 11:24
      1
      Πού πάει αυτό το 2%;
    2. Καλεσμένος ο Βασίλης
      #10 Καλεσμένος ο Βασίλης Καλεσμένοι 14 Μαρτίου 2018 09:49
      5
      Ουάου, 98%!!! Πω πω, θα μπορούσαν να το κάνουν, να τους δώσουν έναν κατασκευαστή θερμαντικών στοιχείων που να έχει τέτοια απόδοση. Δεν έχω δει ακόμη περισσότερο από ένα πραγματικό 86% για παθητικά στοιχεία θέρμανσης
      1. Επισκέπτης Σεργκέι
        #11 Επισκέπτης Σεργκέι Καλεσμένοι 14 Μαρτίου 2018 13:33
        7
        Συγγνώμη, μπορείτε να μου πείτε πού πάει το υπόλοιπο 14%;
        1. altmax
          #12 altmax Καλεσμένοι 19 Μαρτίου 2018 19:12
          15
          Μετατρέπονται σε θερμότητα. Το 86% πηγαίνει σε νερό θέρμανσης και το 14 απλώς ζεσταίνει νερό)))
          1. Έδος
            #13 Έδος Καλεσμένοι 24 Μαρτίου 2018 15:45
            16
            86% για θέρμανση νερού, και 14% θερμαίνει το νερό!!!))))) αυτό είναι ΣΟΥΠΕΡ!!! Δεν είναι το επίθετό σου Klitschko;
      2. Ντμίτρι
        #14 Ντμίτρι Καλεσμένοι 15 Μαρτίου 2018 22:10
        19
        Η απόδοση του θερμαντικού στοιχείου είναι 0% αφού δεν παράγει έργο, και όλη η ενέργεια μετατρέπεται σε θερμότητα. Επειδή όμως χρειαζόμαστε θερμαντικά στοιχεία για την παραγωγή θερμότητας, η απόδοση (σε όρους θερμικής ενέργειας) είναι 100%. Και η απόδοση δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από αυτή ενός στοιχείου θέρμανσης.
        1. Γκεόργκι Βιτάλιεβιτς
          #15 Γκεόργκι Βιτάλιεβιτς Καλεσμένοι 4 Απριλίου 2018 18:44
          1
          Το δικό σου πήρε..!
      3. Βάνια
        #16 Βάνια Καλεσμένοι 30 Μαρτίου 2018 20:14
        1
        στο ηλεκτρικό κύκλωμα η πηγή ρεύματος-θερμαντικό στοιχείο (ενεργός καταναλωτής 100%) που μπορεί να υπάρξουν απώλειες;;;;
        1. Ιγκόρ Αλμπέρτοβιτς
          #17 Ιγκόρ Αλμπέρτοβιτς Καλεσμένοι 15 Οκτωβρίου 2018 22:01
          1
          Δεν μετατρέπεται όλη η τρέχουσα ενέργεια στο θερμαντικό στοιχείο σε θερμότητα. Όταν θερμαίνονται, τα σώματα διαστέλλονται. Τουλάχιστον έτσι!
    3. Ζέκα
      #18 Ζέκα Καλεσμένοι 21 Μαρτίου 2018 21:03
      6
      Και το υπόλοιπο είναι ένα μαγνητικό πεδίο δίνης που θερμαίνει τους περιβάλλοντες αγωγούς και παράγει εξαιρετικά μεγάλα ραδιοκύματα. Έτσι, λαμβάνοντας αυτό υπόψη, σχεδόν 100%.
      Υ.Γ Ακόμα και η θέρμανση μιας πρίζας χαμηλής ποιότητας και η κακή ηλεκτρική καλωδίωση δεν πάει χαμένη - ζεσταίνει το δωμάτιο.
      1. Αλέξανδρος
        #19 Αλέξανδρος Καλεσμένοι 8 Απριλίου 2018 18:23
        3
        Ακόμη και η θέρμανση μιας πρίζας χαμηλής ποιότητας και η κακή ηλεκτρική καλωδίωση
        δεν είναι χαμένη.
    4. Καλεσμένος Αλέξανδρος
      #20 Καλεσμένος Αλέξανδρος Καλεσμένοι 12 Ιουλίου 2019 19:43
      2
      Γέλιο στο χριστουγεννιάτικο δέντρο!!! Εδώ το κόστος είναι 98% - ναι. Και γενικά όλα τα θερμαντικά στοιχεία ανήκουν στο παρελθόν. Αλλά επειδήΑυτές οι θερμάστρες είναι οι πιο απλές στην κατασκευή και πρακτικές στη χρήση· είναι ακόμα δύσκολο να τις εγκαταλείψετε. Αλλά σπαταλά αλύπητα ενέργεια!!!
  3. έλλειμμα21
    #21 έλλειμμα21 Καλεσμένοι 12 Μαρτίου 2018 19:24
    92
    Ασχολούμαι με τη θέρμανση και τις υδραυλικές εγκαταστάσεις σχεδόν είκοσι χρόνια. Αλλά είναι η πρώτη φορά που βλέπω τέτοιες τρελές ανοησίες!!! Ο συγγραφέας πιθανώς φαντάζεται τον εαυτό του ως έναν σύγχρονο Άλμπερτ Αϊνστάιν του επιπέδου 80. Είναι απολύτως αλήθεια ότι για 10 τετραγωνικά μέτρα επιφάνειας υπάρχει ισχύς 1 kW, και επομένως, ανεξάρτητα από το τι είναι ο λέβητας ή το θερμαντικό στοιχείο, η ηλεκτρική ενέργεια θα ξοδεύεται ΙΔΙΑ είτε είναι θερμαντικό στοιχείο, επαγωγή, υπέρυθρη κ.λπ. Διαφορά χρόνου θέρμανσης. Και σε αυτή την περίπτωση, είναι φθηνότερο να αγοράσετε ένα ψυγείο: έναν υπέρυθρο ηλεκτρικό θερμαντήρα ή ένα ψυγείο λαδιού. Αυτή η αυτοσχέδια βόμβα, χωρίς δοχείο διαστολής και ομάδα ασφαλείας, θα λειτουργήσει ακριβώς μέχρι την πρώτη καλή θέρμανση!!!
    1. Καλεσμένος ο Γεννάδιος
      #22 Καλεσμένος ο Γεννάδιος Καλεσμένοι 13 Μαρτίου 2018 02:59
      20
      +100%. Συμφωνώ - άλλη μια βλακεία.
    2. Helge
      #23 Helge Καλεσμένοι 14 Μαρτίου 2018 13:10
      17
      Κάνεις απόλυτο λάθος. Εάν πάρετε μια συγκεκριμένη δομή, τότε με ένα στατικό εξωτερικό περιβάλλον απορρόφησης θερμότητας, για παράδειγμα, έναν δρόμο, θα αναγκαστείτε να ξοδέψετε μια σταθερή ποσότητα θερμικής ενέργειας για να διατηρήσετε την επιθυμητή θερμοκρασία μέσα στη δομή. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι για να παραχθεί X ποσότητα θερμότητας, απαιτείται η ίδια ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας. Στη μετάφραση, είπατε ότι δεν έχει σημασία τι είδους σόμπα είναι: μια ολλανδική σόμπα, μια σόμπα ή ένα τζάκι - τα καυσόξυλα θα χρειαστούν το ίδιο, κάτι που, φυσικά, είναι παράλογο. Γιατί ο καθένας έχει τη δική του αποτελεσματικότητα. Η υπέρυθρη θερμάστρα δεν έχει περισσότερο από 75% στα καλύτερα δείγματα. Εργαζόμουν στο θέμα της εξαγωγής ενός ειδικού από τη Λευκορωσία, αφού πέτυχε το 68-69% και υποσχέθηκε να το ανεβάσει στο 73%, το οποίο το 2004-2005 ήταν απλώς ανέφικτο στη Δύση. Στους επαγωγικούς θερμαντήρες, θεωρητικά, φτάσαμε στο 170%, στην πράξη, επιπλέουμε από 130 έως 160%.Θερμαντικό στοιχείο - στην πραγματικότητα, μόλις 90%. Αντίστοιχα, εάν χρειάζεστε 1500 Watt θερμικής ενέργειας, τότε πρέπει να κάψετε 2000 Watt σε έναν πομπό υπέρυθρων, 1666.666 σε ένα στοιχείο θέρμανσης και 1000 Watt σε επαγωγή. Λοιπόν, πού είναι το "το ίδιο, είναι απλώς θέμα χρόνου";
      Λυπούμαστε, αλλά μπορείτε να σας εμπιστευτείτε μόνο για να γυρίσετε τα παξιμάδια όταν πρόκειται για θέρμανση.
      1. Επισκέπτης Ανατόλι
        #24 Επισκέπτης Ανατόλι Καλεσμένοι 14 Μαρτίου 2018 21:37
        27
        Με τους υπολογισμούς σας, μπορείτε με ασφάλεια να κάνετε αίτηση για το βραβείο Νόμπελ, η απόδοση είναι 150%, με μια τέτοια απόδοση το βραβείο είναι εγγυημένο κατά 150, όχι, κατά 200 τοις εκατό, θα δώσουν 2 ταυτόχρονα για την εφεύρεση μιας μηχανής αέναης κίνησης .
        Οποιοσδήποτε θερμαντήρας μετατρέπει όλη την ηλεκτρική ενέργεια σε θερμότητα, η οποία αφαιρείται από τη θερμάστρα με συναγωγή και υπέρυθρη ακτινοβολία· η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία δεν λαμβάνεται υπόψη λόγω της χαμηλής τάσης και συχνότητας του δικτύου· εξακολουθούν να υπάρχουν απώλειες στα καλώδια τροφοδοσίας, αλλά θερμαίνει επίσης το δωμάτιο. Μπορείτε, φυσικά, να βράζετε τσάι στο στόμα σας ενώ κάθεστε σε ηλεκτρική κουζίνα, αλλά γιατί, θα κάψει τον πισινό σας, μπορεί να γίνει και με επαγωγική θέρμανση. Μάλλον όλοι οι κατασκευαστές θερμοσίφωνων σε όλο τον κόσμο είναι τρομεροί ανόητοι αν δεν αδράξουν αυτήν την υπέροχη ιδέα με απόδοση 150%, ή το αντίστροφο. Ως θερμοσίφωνες με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και υψηλή απόδοση θερμότητας, ολόκληρος ο «ηλίθιος» κόσμος χρησιμοποιεί αντλίες θερμότητας (κλιματισμός με λειτουργία θέρμανσης) εδώ και πολύ καιρό και με επιτυχία. Για 1 kW ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνεται, ένα καλό κλιματιστικό μπορεί να παράγει μέχρι και 3,5-4 kW θερμότητα, και δεν υπάρχει θαύμα, μόνο φυσική. Επιπλέον, η απόδοση των κλιματιστικών δεν είναι μεγαλύτερη από 60-70%.
        1. Επισκέπτης Ιγκόρ
          #25 Επισκέπτης Ιγκόρ Καλεσμένοι 15 Μαρτίου 2018 12:42
          10
          Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Φαίνεται ότι όλοι οι δημιουργοί λεβήτων με απόδοση άνω του 100% δεν σπούδασαν καθόλου στο λύκειο ή τουλάχιστον πήραν μετά βίας Γ στη φυσική. Πρόγραμμα 9ης τάξης.
          Φτιαγμένο υπέροχα... :)) Αλλά λίγη χρησιμότητα...
        2. Helge
          #26 Helge Καλεσμένοι 19 Μαρτίου 2018 16:20
          1
          Πήρατε λάθος σημείο εκκίνησης και αρχίζετε να κάνετε έκκληση για το βραβείο Νόμπελ. Η απόδοση δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από 100% σε ένα σύστημα. Μπορείτε να φτιάξετε 4 από δύο κορμούς, αλλά όσον αφορά τη μάζα, την ποσότητα ενέργειας που απελευθερώνεται, είναι πανομοιότυπα. Αυτό είναι αλήθεια, αλλά ισχυρίζεστε ότι μόνο μια πίτα μπορεί να ψηθεί από ένα κούτσουρο, και όσοι καταφέρνουν να ψήσουν περισσότερες είναι ανόητοι. Ταυτόχρονα, δεν σας εκπλήσσει το παράδειγμα με τις αντλίες θερμότητας, αλλά γιατί; Τελικά υπάρχει «αδύνατη» αποτελεσματικότητα!!! Γενικά, μασήστε πρώτα τον χυλό στο κεφάλι σας πριν καταβροχθίσετε στους ανθρώπους τις εικασίες ενός αδαή και συμβουλέψετε κάτι
          1. Έδος
            #27 Έδος Καλεσμένοι 24 Μαρτίου 2018 18:08
            8
            Είτε δεν σπούδασες καλά στο σχολείο, είτε προσπαθείς να εμφυσήσεις την άποψή σου σε αυτούς που δεν σπούδασαν καλά στο σχολείο. Μια αντλία θερμότητας δεν μετατρέπει την ηλεκτρική ενέργεια σε θερμότητα, ξοδεύει ηλεκτρική ενέργεια για τη λειτουργία του συμπιεστή και της αντλίας και η θερμική ενέργεια «αφαιρείται» από τον ενεργειακό «φορέα» (αέρας, νερό, γη...)
          2. Επισκέπτης Σεργκέι
            #28 Επισκέπτης Σεργκέι Καλεσμένοι 10 Απριλίου 2018 08:56
            1
            Μια αντλία θερμότητας είναι ακριβώς μια αντλία που μεταφέρει θερμική ενέργεια και η πηγή ενέργειας είναι το όριο των μέσων.
        3. altmax
          #29 altmax Καλεσμένοι 19 Μαρτίου 2018 19:26
          2
          Οι παλιοί μετρητές δεν υπολόγιζαν καλά την κατανάλωση ενέργειας από επαγωγικούς θερμαντήρες λόγω της φύσης του φορτίου (φαίνεται ότι είναι κυρίως αντιδραστικό, όχι ενεργό). Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αποδείχθηκε ότι με 2 kW πραγματικά καμένα, ο μετρητής μέτρησε λίγο περισσότερο από ένα. Οι σύγχρονοι μετρητές δεν ενδιαφέρονται για το φορτίο.
          1. Μαξίμ
            #30 Μαξίμ Καλεσμένοι 2 Απριλίου 2018 15:30
            3
            kW, που μετράει και είναι ενεργό ο οικιακός μετρητής και το reactive kVAR, εγκαταστάθηκαν ξεχωριστοί μετρητές (τώρα συνδυάζονται)
      2. Καλεσμένος Γιούρι
        #31 Καλεσμένος Γιούρι Καλεσμένοι 22 Μαρτίου 2018 06:09
        2
        ωωω, αυτοί είναι οι υπολογισμοί.Αυτό σημαίνει ότι έχασα 10 χρόνια από τη ζωή μου μελετώντας τις θερμικές διεργασίες και οτιδήποτε σχετίζεται με αυτές.
      3. Έδος
        #32 Έδος Καλεσμένοι 24 Μαρτίου 2018 15:52
        2
        Πείτε στο κοινό με τύπους, αναλυτικά από πού προέρχεται η θερμική ενέργεια από τουλάχιστον 1% περισσότερο από την ηλεκτρική ενέργεια που δαπανάται;;!
      4. Καλεσμένος Αλέξανδρος
        #33 Καλεσμένος Αλέξανδρος Καλεσμένοι 12 Ιουλίου 2019 19:53
        1
        Ευχαριστώ! Αναζητώ εδώ και πολύ καιρό μια πρακτική ανεξάρτητη απάντηση στο κόστος των τύπων γεννητριών θερμότητας. Η απάντησή σας με ωθεί ακριβώς στην επαγωγική από πρακτικά δεδομένα, με βάση το συγκριτικό κόστος ανά μονάδα παραγωγής. Ευχαριστώ!
    3. Επισκέπτης Σεργκέι
      #34 Επισκέπτης Σεργκέι Καλεσμένοι 14 Μαρτίου 2018 13:35
      6
      Ο νόμος Joule-Lenz δεν έχει ακυρωθεί· η απόδοση οποιουδήποτε θερμαντήρα τύπου στοιχείου θέρμανσης είναι σχεδόν 100%.
    4. Σουρίκ
      #35 Σουρίκ Καλεσμένοι 16 Μαρτίου 2018 16:10
      3
      Η διαφορά έγκειται στη μέθοδο λογιστικής για το email. ενέργεια. Ένα επαγωγικό φορτίο δεν μετριέται σωστά από έναν οικιακό μετρητή, εάν το κόστος του είναι αισθητά διαφορετικό από το οικιακό φορτίο.
      Για παράδειγμα, θέρμανση με τον μαγνητικό πυρήνα ενός μετασχηματιστή.

      Η δεύτερη επιλογή εξοικονόμησης χρημάτων είναι η θέρμανση του με κλιματιστικό· 1 kW θερμότητας λαμβάνεται από περίπου 300 W ηλεκτρικής ενέργειας. δικαστικά έξοδα. Το υπόλοιπο (700W) λαμβάνεται με ψύξη του εξωτερικού αέρα. Αλλά δυστυχώς, ο κανονικός κλιματισμός είναι στους -5C. Διαφορετικά είναι απλώς μια αντλία θερμότητας).
      1. altmax
        #36 altmax Καλεσμένοι 19 Μαρτίου 2018 19:29
        3
        Υπάρχουν ειδικά κλιματιστικά χαμηλής θερμοκρασίας που λειτουργούν έως -30. Αλλά αν στο +10 η απόδοση της αντλίας θερμότητας είναι περίπου 400%, τότε στο -20 είναι μόνο 200, και κατά -30 πέφτει στο 100%. Αυτή είναι μια αρκετά αποτελεσματική λύση, αν δεν κάνει πολύ κρύο έξω.
    5. Bunker Mummy
      #37 Bunker Mummy Καλεσμένοι 13 Μαρτίου 2023 12:53
      0
      Ο άνθρωπος, 1 kW ανά 10 μέτρα δεν είναι δόγμα, αλλά απλώς ο παλιός σοβιετικός κανόνας για την απώλεια θερμότητας σε χώρους σύμφωνα με τα σοβιετικά SNIM (100 W ανά μέτρο). Τα ευρωπαϊκά πρότυπα είναι πολύ πιο αυστηρά - 40W ανά μέτρο.Με άλλα λόγια, 0,4 kW ανά 10 μέτρα. Υπάρχουν και πιο αυστηρά - 20W ανά μέτρο.
  4. Επισκέπτης Νικολάι
    #38 Επισκέπτης Νικολάι Καλεσμένοι 12 Μαρτίου 2018 20:31
    7
    Το πιο ωραίο πράγμα είναι ο υπολογισμός της απόδοσης. Δεν θα σχολιάσω καν, αν και κάνω θέρμανση εδώ και 20 χρόνια. Όλο αυτό το σύστημα είναι είτε θαύμα της φύσης είτε μαλακίες. Το πιο πιθανό είναι το δεύτερο.
  5. Μυθιστόρημα
    #39 Μυθιστόρημα Καλεσμένοι 12 Μαρτίου 2018 21:04
    4
    1 κιλοβάτ, 30 μέτρα δεν μπορεί να θερμανθεί εάν διατηρείτε μόνο μια ελάχιστη θετική θερμοκρασία. Ήταν απαραίτητο να σπουδάσουμε στο σχολείο, να μάθουμε τον νόμο της «Θερμοδυναμικής».
    1. Έδος
      #40 Έδος Καλεσμένοι 24 Μαρτίου 2018 18:17
      7
      30 τετραγωνικά μέτρα μπορεί να είναι διαφορετικά. Δεν μπορείτε να θερμάνετε ένα σιδερένιο δοχείο με δύο κιλοβάτ, αλλά ένα σπίτι από πάνελ SIP (ουσιαστικά ένα θερμός αφρού) μπορεί εύκολα. Το ερώτημα εδώ είναι ότι δεν μπορείτε να πάρετε περισσότερο από 1 κιλοβάτ θερμική ενέργεια από 1 κιλοβάτ ηλεκτρικής ενέργειας
  6. Μπόρις
    #41 Μπόρις Καλεσμένοι 12 Μαρτίου 2018 21:54
    14
    Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν: "Υπολόγισα την κατά προσέγγιση απόδοση ενός επαγωγικού θερμαντήρα σε σύγκριση με έναν θερμαντήρα που χρησιμοποιεί θερμαντικά στοιχεία. Και αποδείχθηκε ότι η απόδοση ενός επαγωγικού θερμαντήρα είναι 3,5 φορές υψηλότερη από αυτή ενός θερμαντήρα θερμαντικού στοιχείου."
    Είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε τους υπολογισμούς του ESOBRITER, ο οποίος δεν είναι εξοικειωμένος με το νόμο της διατήρησης της ενέργειας, αλλά κατανοεί την ηλεκτρική και θερμική μηχανική.
  7. Βλαδίληρ
    #42 Βλαδίληρ Καλεσμένοι 12 Μαρτίου 2018 22:20
    5
    ακριβός. Υπάρχουν πολύ πιο οικονομικά συστήματα. παράδειγμα - λέβητας ιόντων
  8. Καλεσμένος Βλαντιμίρ
    #43 Καλεσμένος Βλαντιμίρ Καλεσμένοι 12 Μαρτίου 2018 22:54
    3
    Αυτό το πλακίδιο θερμαίνει μόνο υλικό που έχει μαγνητικές ιδιότητες και αυτοί οι κυματοειδείς σωλήνες δεν μαγνητίζονται, τους έχω δοκιμάσει αρκετές φορές για αποτελεσματικότητα. Σύκο τον ξέρει, αλλά για το τίμημα που είναι απίθανο να κερδίσεις και γιατί, θα ρωτήσει κανείς, όλη αυτή τη φασαρία;
  9. Καλεσμένος ο Γεννάδιος
    #44 Καλεσμένος ο Γεννάδιος Καλεσμένοι 12 Μαρτίου 2018 23:32
    6
    Εάν ο μετρητής σας έχει μετρήσει 24 kWh ηλεκτρικής ενέργειας την ημέρα, τότε σύμφωνα με το νόμο της διατήρησης της ενέργειας, δεν έχει σημασία τι θερμαντικό στοιχείο χρησιμοποιείτε, το 100% της θερμότητας θα παραμείνει στο σπίτι ή το διαμέρισμα.
    Είναι λογικό να λαμβάνεται υπόψη η απόδοση εάν χρησιμοποιούνται για θέρμανση διαφορετικές μάρκες λέβητες αερίου, άνθρακα ή ξύλου με καμινάδα, όπου περίπου το 30-60% της θερμότητας απομακρύνεται. Στα χωριά συνάντησα αναποτελεσματικούς, μερικές φορές σπιτικούς λέβητες από την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης.
  10. Καλεσμένος Βλαντιμίρ
    #45 Καλεσμένος Βλαντιμίρ Καλεσμένοι 13 Μαρτίου 2018 00:17
    0
    "Το κύριο κριτήριο εδώ είναι η αποδοτικότητα της μετατροπής της ηλεκτρικής ενέργειας σε θερμότητα."
    εάν η απόδοση είναι χαμηλή, τότε θα υπάρξουν θερμικές απώλειες. Και αυτό καταναλώνουμε από το ΔΕΔ. Δεν υπάρχουν απώλειες στο σπίτι. Δεν θεωρούμε απώλειες εκτός σπιτιού.

Πώς να ράψετε ένα κάλυμμα | Κάντο μόνος σου

Δεν είναι δύσκολο να φτιάξετε βραστό λουκάνικο στο σπίτι σύμφωνα με το GOST USSR, αλλά το να θυμάστε τη γεύση της παιδικής ηλικίας είναι ανεκτίμητο

Πώς να φτιάξετε μια αντίσταση στο σπίτι με τα χέρια σας

Πώς να φτιάξετε ένα δροσερό αναμνηστικό "αναμμένο κερί"

«Κάντε το μόνοι σας - με τα χέρια σας» - ένας ιστότοπος με ενδιαφέροντα σπιτικά προϊόντα φτιαγμένα από παλιοσίδερα και αντικείμενα στο σπίτι. Βήμα-βήμα master classes με φωτογραφίες και περιγραφές, τεχνολογίες, life hacks - όλα όσα χρειάζεται ένας πραγματικός δάσκαλος ή απλώς ένας τεχνίτης για κεντήματα. Χειροτεχνίες οποιασδήποτε πολυπλοκότητας, μεγάλη ποικιλία από κατευθύνσεις και ιδέες για δημιουργικότητα.

Συνιστούμε να διαβάσετε

Κωδικοί σφαλμάτων πλυντηρίου ρούχων