Fes-ho tu mateix
Classes magistrals, instruccions, consells útils, receptes.
» » »Supressor portàtil de canals de TV i ràdio
Aquest dispositiu va ser dissenyat recentment, a causa de la sèrie contínua que no podia funcionar tranquil. I fa un parell de dies em va venir al cap un bon pensament! muntar un supressor portàtil de canals de televisió i ràdio. El dispositiu en si té un circuit força simple.

Supressor portàtil de canals de televisió i ràdio


El generador: l'enganxador està muntat en un sol transistor. Podeu utilitzar qualsevol transistor d'alta freqüència amb una freqüència de tall de 300 MHz. KT 325 es va utilitzar en el disseny amb una freqüència de funcionament de gairebé 1 GHz (estàndard 900 MHz), podeu utilitzar KT368, C9014, C9018, en definitiva, qualsevol transistor RF de baixa potència.

Supressor portàtil de canals de televisió i ràdio

Supressor portàtil de canals de televisió i ràdio


El disseny consisteix en només uns quants components, en particular un condensador de fixació de freqüència, una resistència d'emissor, que limita el corrent del transistor, el circuit i l'antena, dissenyats per modular la interferència.

Supressor portàtil de canals de televisió i ràdio


Aquesta joguina pot suprimir qualsevol rang de la regió de 60-200 MHz, podeu ajustar a qualsevol rang desitjat,
El dispositiu es va demostrar en un dels meus vídeos i, des de llavors, hi ha moltes cartes en què els usuaris demanen un esquema, avui en dia l’esquema ja no és un secret i mai no s’ha mantingut en secret.
L’ajust per a la supressió de l’interval desitjat es fa mitjançant un condensador d’afinació, s’ha de seleccionar amb una capacitat màxima (totalment oberta) de 40 pics.

Supressor portàtil de canals de televisió i ràdio


La bobina s'enrotlla sobre un marc amb un diàmetre de 6 mm, conté només 6-7 voltes de filferro amb un diàmetre de 0,8 mm.
El dispositiu pot suprimir deliberadament un canal de televisió específic, literalment qualsevol, excepte per descomptat els canals per satèl·lit, ja que allà la freqüència és bastant gran.

Supressor portàtil de canals de televisió i ràdio


El dispositiu suprimeix perfectament les estacions de ràdio FM-AM a una distància de fins a 30 metres.
Una peça de filferro amb una longitud de 30-40 cm pot servir d’antena.

Supressor portàtil de canals de televisió i ràdio


El condensador d’afinació es pot treure del carcassa o fer-hi un forat per ajustar-lo convenientment.
Comentaris (24)
  1. Bronis
    #1 Bronis Convidats 12 de desembre de 2012 22: 11h
    6
    Si utilitzeu un díode túnel, el circuit supressor resultarà senzillament idiotitzat. I la potència és de només 1.5V

    En sèrie, connecteu el circuit oscil·lant, una resistència variable de l’ordre d’1 kOhm, un interruptor i una bateria. Pel que recordo, el circuit oscil·lant vaig fer una bobina de 3-8 voltes de filferro, com aquí, i paral·lel al conder d’uns 10 pics. Un potenciòmetre selecciona el punt de funcionament i tot el que hi ha al voltant dels crits, els gargots i les tires. Assajat a Khrusxov el 1967.
    Utilitzeu, nois! (:-))
  2. pet
    #2 pet Convidats 26 de desembre de 2012 17:23
    0
    però només es pot repetir en llenguatge humà
  3. Sanya123
    #3 Sanya123 Convidats 1 de febrer de 2013 12:06
    0
    La vaig recollir en un microxip; tota l'escala està bloquejant un edifici de nou pisos
  4. Serg
    #4 Serg Convidats 15 d'abril de 2013 14:15
    2
    Això és legal? Al cap i a la fi, podeu aconseguir un barret. l’ullet
  5. ANDREAM1993
    #5 ANDREAM1993 Convidats 2 d’agost de 2013 02:51
    0
    Hola ... Vaig muntar el circuit, però no funciona ... vaig comprovar els valors dels elements, tensions i corrents, tot està bé ... quin és el problema, podeu ajudar-vos ?!
  6. Keha
    #6 Keha Convidats 9 d’agost de 2013 12:22
    1
    ANDREAM1993, aquest xip es configura com un condensador i una bobina (estirar i apretar gradualment les bobines, o inserir una vareta de ferrita o un clau de ferro a la bobina per canviar la inductància).
  7. BP
    #7 BP Convidats 31 d’agost de 2013 00:27
    0
    Quan la televisió digital no serveix per a res!
    Només es veurà afectada la TV analògica.
  8. Arkady
    #8 Arkady Convidats 22 de setembre de 2013 12:54
    0
    i quin poder hauria d’estar en les resistències?
  9. Alfàbrega
    #9 Alfàbrega Convidats 8 de desembre de 2013 20:55
    0
    I com es pot suprimir un transmissor de ràdio (un veí és una ona d'ona curta. Va ser impossible veure la televisió per interferències, van establir un satèl·lit. La seva veu trenca pels altaveus del sub buffer de l'ordinador)? Moltes gràcies!
  10. Eugène
    #10 Eugène Convidats 18 de desembre de 2013 08:16
    0
    Més ràpids insectes a la presa de cable, feia broma a l'exèrcit. Va ser divertit quan el comandant del regiment de servei al centre de comunicacions va anar al terrat)))
  11. Convidat
    #11 Convidat Convidats 1 d’abril de 2014 21: 32h.
    0
    Feu un supressor amb una àmplia gamma, en cas contrari, només bloqueja NTV i només 5m.
  12. ilya
    #12 ilya Convidats 11 d'abril de 2014 19:59
    0
    desmuntem la imatge amb el supressor
  13. Ivan
    #13 Ivan Convidats 7 d’octubre de 2014 18:57
    0
    I podeu col·locar el ct 325 ct940a
  14. Nastya
    #14 Nastya Convidats 12 de desembre de 2014 10:11
    4
    Estic amb un electricista a TU! algú pot saber on venen aquests embussos? o podeu comprar de vosaltres ???
  15. gjlfdbntkm ntktrfyfkjd gjhnfnbdysq
    #15 gjlfdbntkm ntktrfyfkjd gjhnfnbdysq Convidats 7 de gener de 2015 23:48
    0
    Muntat aquest supressor. Potent: es diu fortament, és molt fràgil.
    Ara, si el canal es mostra amb interferències, llavors sí, podeu deixar-lo fàcilment a la pantalla blava. Però si el canal es mostra bé, aleshores el màxim que es pot aconseguir és un desgavellament o una ondulació que gairebé no es nota, però si no es mira especialment, no es nota.
    Així que l’artesania no és adequada per a negocis, el màxim que es pot fer és interferir amb NTV (un fet interessant, concretament en aquest canal, a diferents televisors, a diferents ciutats, aquest supressor té el major impacte.
    Als canals amb mala recepció (interferències), el supressor comença a respondre a uns 5 metres de distància, més a prop és més fort.
    Amb estacions de ràdio de manera similar.
  16. kpkpppkpf
    #16 kpkpppkpf Convidats 20 de gener de 2015 10:40
    2
    No em faig l'electrònica però em pregunto si funciona o no
  17. miha
    #17 miha Convidats 26 de juliol de 2015 01:07
    0
    una vegada, el receptor VHF es va muntar en un transistor GT310 de conversió directa, però quan el vaig afinar va resultar que no havia recopilat el que calia, va resultar ser un punter. Quan vaig afinar a l'estació, el vaig enganxar 10 metres, no ho vaig comprovar més, però després el vaig apartar i vaig abandonar aquest cas :-)
  18. Renat
    #18 Renat Convidats 24 de març de 2016 17:04
    1
    M’agradaria preguntar-me: funciona a Internet i telèfons mòbils?
  19. Leonid
    #19 Leonid Convidats 24 d’abril de 2016 01:13
    0
    [b] Renateu [/ b],
    no, la freqüència als telèfons és molt superior als 900 MHz i a Internet arriba a 2GHZ
  20. lotos
    #20 lotos Convidats 15 de juny de 2016 03:13
    0
    [b] Bronis [/ b],
    Sí, en un díode, un puny que resulta que és de banda ampla,
    i si a la sortida s’afegeix CT 610 o alguna cosa similar dels analògics d’or
    aleshores, en general, es pot posar una àrea en un radi de 5 km.
    Malauradament per a alguns, és possible que els telèfons mòbils no funcionin,
    Però a la gorra es pot aconseguir completament !!!!!!!!
  21. )))
    #21 ))) Convidats 14 de març de 2018 06:07
    0
    entremaliada fins a finals dels anys 70. Es deia una diversió similar. Per cert. Algú em va llançar a la escala durant els Jocs Olímpics del 80. No es va poder veure el pis dels Jocs Olímpics. Cercats, però mai trobats. fins que va morir la corona.
  22. Victor Alekseevich Polevich
    #22 Victor Alekseevich Polevich Convidats 1 de juny de 2018 10:37
    0
    L’asfixió RF és la solució més òptima. Actualment treballa al microones. Microdevices similars
    per a un suprimidor de sorolls, un generador d’interferències –és més complicat i la seva facturació– està regulat per la Llei. Per què trencar
    oi, si podeu desconnectar l’abonat a la casa o a l’oficina de la pròpia antena .. Per exemple, amb eines mecàniques simples o un error elemental en els embussos de trànsit que van provocar el sobreescalfament del comptador elèctric?
    Tota la resta, ja fa temps que està sota la influència, com diuen els experts. Potser encara heu de recordar el dispositiu soviètic Photon 1 .. La làmpada hi ha un generador molt fort. Soroll .. I l’ús del dispositiu no va ser menys ..
  23. Victor Alekseevich Polevich
    #23 Victor Alekseevich Polevich Convidats 1 de juny de 2018 11:01
    0
    Es pot consultar tota la bucle HF a la casa o al carrer. Connectant un protector de sobretensió amb perfeccionament. Per exemple, hi havia un dispositiu escolar com a comptador d’impulsos. Si es combina amb un protector de sobretensió, es deixarà anar el Tester de la línia RF.Potser és millor comprendre l'electrònica i els seus assoliments? No porto el diagrama de circuit del dispositiu ara, potser a les escoles el van guardar els professors de Física. Hi ha una gran resposta a dins .. Però sempre podeu demanar instruccions al producte .. I, per cert, això no està prohibit ..
  24. Sergey convidat
    #24 Sergey convidat Convidats 4 de desembre de 2018 20:56
    0
    Bona tarda, estic escrivint un petit treball científic a l'escola, hi ha una pregunta: és possible fer la supressió direccional del senyal en un rang ampli de MHz?

Llegiu també

Codis d’error per a rentadores