Fes-ho tu mateix
Classes magistrals, instruccions, consells útils, receptes.
» »Trucs d’un ganivet de baioneta sobre el qual no tothom ho sap
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

El ganivet militar de baioneta del mític AK-74 va entrar en servei als anys 60 del segle passat i des de llavors continua sent un assistent fiable del soldat, no només a l'exèrcit rus. Al mateix temps, no tothom, fins i tot els que servien i segueixen en guàrdia, sap de què és capaç un ganivet de baioneta, tret del seu propòsit principal: lliurar cops de puny i tallar atacs cos a cos amb l'enemic.

Martell, serra i tisores


La baioneta s’introdueix a la puntera amb un anell de creu, que actua com a mànec improvisat del martell. Colpejar la part posterior d’un ganivet et permet picar una ungla, picar nous, etc.
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

S’aplica una esmolada en forma de serra al cul, amb la qual es poden tallar varetes d’acer.
Utilitzant una protuberança en forma de T a la part inferior de la scabbard i un forat rectangular a la fulla del ganivet, tots dos elements es poden connectar en una sola eina: tisores.
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Amb la seva ajuda, podeu picar les tanques de filferro, incloses les que estan en tensió; la funda i el mànec del ganivet estan fets de material dielèctric durador que no condueix actualment.

Boquilla, ratllador d'encesa i cadira


Aquesta funció només serà apreciada per aquells soldats que romanguessin en guàrdia sense cigarrets. Podeu inserir un cigarret sense filtre (cul de cigarret) al forat de la corretja, des del lateral del botó de pany i, fent que els bufons del costat oposat, fumeu completament tot el tabac! Al mateix temps, el metall refreda el fum i els fumadors no cremen els llavis.
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

A la part inferior de la scabbard hi ha una secció de plàstic amb un tall directe, sobre la qual podeu encendre qualsevol llumí (una característica del material).
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Quan es sobreescriu aquest lloc, es pot restaurar la rugositat de les fibres amb l'ajut d'un ganivet.
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

En el cas que no hi hagi llumins i encenedors, però cal fer foc, la navalla de baioneta us ajudarà en aquesta situació. Cal enfarinar un tros de drap (un drap per a netejar armes, calçotets, etc., però també es pot assecar herba) i enganxar-lo al ganxo del cinturó de fixació.
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Poseu el ganivet amb el mànec a terra i introduïu la fulla al forat tecnològic de la beina; serà més fàcil mantenir-la en posició vertical.
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Amb l'ajuda de qualsevol pedra mineral (s'ha de trobar), es fan víctimes a l'esmolar del ganivet del serreitor. Les espurnes tallades d'aquesta manera encenen un drap.
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Torxa i llança


Hi ha un pany dins de la scabbard, que s’ha de treure i posar a la pestanya inferior de metall.
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Un teixit impregnat amb una substància combustible s’enrotlla al voltant dels ressorts de fixació i s’encén. La torxa resultant no crema les mans i permet navegar per un espai fosc.
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Mitjançant un pal recte de secció adequada, podeu convertir un ganivet en una llança de llançament. L’extrem del pal s’aguditza sota l’anell del morrió.
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

El ganivet es posa sobre un seient preparat i amb l’ajuda d’una carabina, sobre la qual penja la beina al cinturó (trenchik), es fixa rígidament sobre un eix improvisat.
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Per evitar que el muntatge es desprengui, feu-hi un tall petit. Al costat del mànec del ganivet, el botó d'alliberament compleix la mateixa funció. Amb un tal arsenal fins i tot es pot anar a buscar un senglar.
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Per resumir


Així és com un ganivet de baioneta ordinari amb enginy soldat pot ser útil per al propietari, resolent, a primera vista, tasques completament inusuals per a ell.
Trucs d’un ganivet de baioneta que tothom no sap

Mireu el vídeo


Comentaris (52)
  1. Yuri convidat
    #1 Yuri convidat Convidats 20 de febrer de 2019 19:40
    5
    bayoneta per al llegendari AK-74? La propietat d'aquest dispositiu és legal?
    1. Alexandre convidat
      #2 Alexandre convidat Convidats 21 de febrer de 2019 10:36
      5
      cap llei de pistola. llargada de la fulla - gruix de la fulla - afilat dir. les vores es denominen armes d'acer fred + núm. adjunt a un barril específic com a accessori addicional
    2. Igor
      #3 Igor Convidats 21 de febrer de 2019 13:01 h.
      0
      Legalment. No es tracta d’un ganivet de combat, sinó només d’una còpia de record. Venen espases de samurai. Sembla que és real, però de fet, una merda.
  2. Evlampy Sukhodrishchev
    #4 Evlampy Sukhodrishchev Convidats 20 de febrer de 2019 21:21 h.
    8
    Així que els "defensors" actuals i el veien només a les pel·lícules. Com saben què?
  3. Convidat Michael
    #5 Convidat Michael Convidats 20 de febrer de 2019 21:49
    1
    Bon escrit, però hi ha tres punts: 1) "... el ganivet de baioneta per al mític AK-74 va entrar al servei als anys 60 ..." El ganivet va entrar en servei abans de la màquina?))) 2) "... i un forat rectangular a la fulla d'un ganivet ... "El forat màxim que podria passar per un forat de la" fulla "d'un ganivet és un fil. Com que la fulla és un cantell esmolat amb una amplada màxima de 5-6 mm. 3) "... amb l'ajut d'un serrador (serra) ..." El serrat i la serra no són iguals, tot i que no i hi ha dents. La finalitat és completament diferent.
    1. Ganivet AKM. Portaven 2 anys ... 70-72 anys.
      #6 Ganivet AKM. Portaven 2 anys ... 70-72 anys. Convidats 21 de febrer de 2019 09:26
      0
      Ganivet AKM. Portaven 2 anys ... 70-72 anys
    2. Alexandre convidat
      #7 Alexandre convidat Convidats 21 de febrer de 2019 15:05
      3
      No trobeu a faltar les paraules, heu entès perfectament l’essència del que estava escrit! :)
      AK-47 no s'ha esborrat de la història; hi va aparèixer per primera vegada.
      1. Vladimir convidat
        #8 Vladimir convidat Convidats 22 de febrer de 2019 01:11
        2
        L’AK 47 té una baioneta de punyal, un ordre de magnitud més eficaç en els combats de baioneta.
    3. Sektor
      #9 Sektor Convidats 12 de març de 2019 16:22
      0
      El camarada simplement no sap que la llegendària metralleta en realitat és un AK o AKM, que es va adoptar immediatament després de la segona guerra mundial. Si la memòria serveix, el 1947.
  4. Sergey K
    #10 Sergey K Els visitants 21 de febrer de 2019 00:41
    30
    Qualsevol que hagi blasfemat aquest ganivet almenys una vegada, fins a la seva mort, no oblidarà que és un G complet, amb majúscula. No el podeu llençar, teníem especialistes, i durant molt de temps vam treballar el ganivet trencat als vestits. A més, utilitzeu-lo com un martell. Com a ganivet, no encaixa gens, és impossible moler-lo, és molt més fàcil obrir una llauna de llaunes si seguiu els mètodes de tres senyors de la novel·la de Jerome K. Jerome. Per tant, cada soldat respectant-se porta amb ell un ganivet plegable normal;)
    De l’únic que aquest producte és capaç és una broma d’humor, quan un jove soldat s’entra per primera vegada en un vestit, naturalment amb un tal ganivet al cinturó, i un vell criat pregunta al jove quant de temps fa la baioneta amb el ganivet, mentre se l’agafa a la mà amb el costat inferior. La resposta correcta és "ABANS X. YA!", És allà on obté quan és bruscament alliberat;)

    PS: el seu ús previst fa que sigui encara més impossible que, segons la carta, es tracti d'una arma, amb totes les conseqüències següents, per exemple, per a la pèrdua, pugueu anar al tribunal o cercar-ho tot a la neu durant la nit.
    1. Boris Smirnov
      #11 Boris Smirnov Convidats 21 de febrer de 2019 00:56
      6
      El vostre despropòsit no va allunyar-se gaire de l’autor. És molt possible utilitzar-lo com a martell. A les unitats normals, ningú permetrà que un soldat porti un ganivet plegable. T.N. el tribunal no existeix per vosaltres i, per la pèrdua del ganivet de baioneta, ningú no ha estat "condemnat" encara. I molt més ...
      1. Sektor
        #12 Sektor Convidats 12 de març de 2019 16:28
        0
        Per què escrius ximpleries sobre un ganivet plegable? Vaig exercir d’oficial durant 23 anys, però durant un període no vaig prohibir als soldats tenir ganivets plegables. I què li fa vergonya preguntar-li tallarà el pa, la mantega al damunt? Entenc que el pa ja s’ha tallat al menjador. Però hi ha condicions de camp. Esteu extremadament lluny de l’exèrcit.
      2. Sektor
        #13 Sektor Convidats 12 de març de 2019 16:30
        0
        Per descomptat, per la pèrdua d'una baioneta, un ganivet no serà empresonat, aquí tens raó.Però com que el ganivet de baioneta és propietat militar, haureu de compensar els danys per un import de 20 vegades més. Aquest és per a la vostra informació. Ara costa un ganivet de baioneta, diguem-ne 2.000 rubles, però caldrà pagar 40 mil rubles. Sincerament, no sé quant costa ara. Però definitivament no és més barat.
    2. Vladimir convidat
      #14 Vladimir convidat Convidats 21 de febrer de 2019 06:10
      5
      Sergey, estic definitivament d’acord i recolzo la teva opinió.
      Respecte a aquest "ganivet", em va agradar sobretot la declaració d'experts nord-americans:
      "- Els russos tenen un objecte determinat que obstinament anomenen ganivet de baioneta". No hi ha res més a afegir. Quan vaig entrar a la guàrdia per primera vegada, recordo que de seguida em van instruir: "Mira, ni tan sols penses en llençar-lo ni tan sols deixar-lo caure. Oblideu-vos del tot. Ho heu aconseguit, ho heu passat "
      1. Sektor
        #15 Sektor Convidats 12 de març de 2019 16:32
        0
        El ganivet de la baioneta no està pensat per llançar-se als arbres, sinó el pollastre d'un enemic al pit, a l'esquena. Entra molt bé la carn. És per aquest propòsit que necessitem un ganivet.
    3. Bé
      #16 Convidats 21 de febrer de 2019 08:11
      5
      Per als que van anar amb aquest ganivet només per comandes de l'empresa, està clar que no representa res valuós)))
    4. Sergey Kusiani
      #17 Sergey Kusiani Convidats 21 de febrer de 2019 08:42
      3
      A causa de la pèrdua d'un ganivet de baioneta, una part del celiocoma es va aixecar alarma i van ser ells qui van pentinar el bosc tota la nit (va ser a Estònia). Per descomptat, no van donar ningú al tribunal. Però van trigar 10 hores de son de cinc-cents soldats.
      1. Sergent convidat
        #18 Sergent convidat Convidats 22 de febrer de 2019 09:12
        7
        on és interessant dormir els soldats durant 10 hores, que se’ls pugui emportar? 8 hores és la norma !!!
    5. Alexandre convidat
      #19 Alexandre convidat Convidats 21 de febrer de 2019 16:35
      4
      Balabalisme de ple!
      No compreu aquest tipus de dispositius a AliExpress, sinó que aneu a servir a l'exèrcit com tots els soldats respectuosos amb si mateixos!
      Allà es donen ganivets normals!
    6. Konstantin
      #20 Konstantin Convidats 24 de febrer de 2019 05:16
      1
      Com que va exercir a l’exèrcit i va tenir repetidament aquest tema a les seves mans, estic completament d’acord. Mai he vist pitjor un ganivet. Ara tinc una matrícula, gravada al bitllet de caça "Sapsan", així que fins i tot per al metall no té sentit comparar. El més raonable d'aquest "ganivet de baioneta" és la beina. )))
    7. Dmitry Spitsyn
      #21 Dmitry Spitsyn Els visitants 1 de març de 2019 16:17
      0
      Estic d’acord. Com a ganivet, no es fa servir el ganivet de baioneta, el gruix de la fulla no permet afiliar-lo. I en general és impossible esmolar, ja que està cromat, i després d’esmolar-lo s’oxida.
      Vaig sentir parlar de la fragilitat, però molta gent la va tirar i ningú no la va trencar, una altra cosa és que el tema és apagat i no s’enganxarà enlloc. La llenya les va picar diverses vegades -una fulla en un tronc i una pedra a la vora d’un ganivet- no es van trencar.
      No és possible fer-lo servir com a un martell posant un anell a la scabbard, no hi és bé, és més senzill només subjectar el node amb el mànec i colpejar-lo.
  5. Vladimir convidat
    #22 Vladimir convidat Convidats 21 de febrer de 2019 02:23
    7
    Doncs bé, aquest disbarat no es pot fer amb aquest ganivet de baioneta, sinó que es doblega com un simple tros de ferro, els cromos s’oxiden de seguida, però el que es podria tallar o tallar, no hi ha cap mena de dubte, una merda, ni un ganivet, sinó que matar o fins i tot ferir a un home que porta un gran cabàs és del regne de la ficció, 2 anys es va arrossegar un dia més tard
    1. Alexandre convidat
      #23 Alexandre convidat Convidats 21 de febrer de 2019 10:21
      11
      confondre l'URSS militar i entrenar-se per a les tropes internes. acer gris de la fulla de la fulla va tallar personalment el filferro sis. Entrenament en lloc d'acer, la silumin es cobreix de crom - brilla com una joguina es trenca fàcilment sostenint la fulla i maneja amb un fort esforç
    2. Alexandre convidat
      #24 Alexandre convidat Convidats 21 de febrer de 2019 16:42
      4
      La bayoneta estàndard no està cromada.
      No compreu falsificacions a Internet.
      1. Dmitry Spitsyn
        #25 Dmitry Spitsyn Els visitants 1 de març de 2019 16:21
        0
        Ganivet de baioneta regular. Xapat. Almenys fins a la cromat dels anys 90.
  6. Alexandre convidat
    #26 Alexandre convidat Convidats 21 de febrer de 2019 08:54
    0
    També podeu pelar les patates si traieu el pestell de la crema i la peleu.
  7. Alexandre convidat
    #27 Alexandre convidat Convidats 21 de febrer de 2019 09:15
    6
    Tot estaria bé si no fos per la seva fantàstica fragilitat. Per tant, si aneu a un senglar amb una tal llança, trenqueu un ganivet a una costella, quedareu d’un en un amb un senglar enfadat amb un pal
  8. Sergey convidat
    #28 Sergey convidat Convidats 21 de febrer de 2019 11:01
    6
    Tots aquests trucs per als que no servien a l’exèrcit
  9. Boris
    #29 Boris Convidats 21 de febrer de 2019 1:31 p.m.
    1
    "Llança" filmaven els meus companys esperits en intel·ligència. Tot i que vaig entendre com es construeix a partir d'un ganivet de baioneta, no es va estendre.
  10. Boris
    #30 Boris Convidats 21 de febrer de 2019 1:42 p.m.
    4
    El mànec de la pala MPL amb un extrem afilat s’introdueix a l’anell i la “faldilla” s’estira pel cinturó fins al mànec.
  11. Horaci
    #31 Horaci Convidats 21 de febrer de 2019 16:47 h.
    3
    Vaig veure a la revista la baioneta desenvolupada per l’AK-74, molt similar a la bayoneta per al rifle Mosin. Experiència fàcil i demostrada de 2 guerres. Alguna persona dolenta el va substituir per aquest universal, no amb una baioneta ni un ganivet. Com fer servir una baioneta és possible, per tallar-te amb ella has de demostrar destresa fantàstica. Podeu picar una patata, pelar-la més fàcil amb una pedra que amb aquest ganivet. És bo obrir un aliment en conserva ràpidament, però no amb precisió. És una llàstima que un cop introduït al nostre exèrcit sigui pràcticament impossible de canviar. Fins a la roba de cotó fins ara, tot i que els exèrcits dels nostres socis han canviat des de fa temps a la roba interior tèrmica.
    1. Maó
      #32 Maó Convidats 22 de febrer de 2019 07:42
      1
      1978-1980 g. Es portava en guàrdia i és un miracle. Té 3 funcions: colpejar els genitals durant un llançament de marxa, si és relativament nou, per tallar l’espina i aplicar cops de puny. Els és impossible que tallin, peleu o planifiquin res, tot el que ho desitgen, res més. El SHN mai es va cromar, es va utilitzar com a combustió estàndard, però tenia un número i encaixava en el guerrer juntament amb un subfusil.
  12. Avi convidat
    #33 Avi convidat Convidats 21 de febrer de 2019 18:23
    4
    servit urgent. en conseqüència, tenia a les mans una tal baioneta :) potser no ho he entès, però no m'agradava ... voluminós. amb nosaltres estaven amb la fàbrica que "aguditzava" aquells ximples. fins i tot a la sortida del camp no podien tallar pa! tampoc hi havia res per moldre! Bé, sí, si voleu apunyalar-los, fàcilment, probablement ... en van trencar un ... amb alarma, la gent va decidir retratar un rambo i va córrer al atopark amb un ganivet enganxat a la màquina ... va topar amb una ranura i va deixar caure la màquina :) i va caure amb una baioneta a l'asfalt. La fulla es va trencar al mànec ... en general, fins i tot si es pogués comprar lliurement, no hauria comprat :) Simplement no en veig cap ús ... Sospito que no servirà per a res de guerra ...
    1. Dmitry Spitsyn
      #34 Dmitry Spitsyn Els visitants 1 de març de 2019 16:25
      0
      El nom de baioneta-ganivet no significa baioneta i ganivet, sinó que significa baioneta de ganivet. Utilitzar-lo com a ganivet no es va pretendre mai.
  13. Yuri convidat
    #35 Yuri convidat Convidats 21 de febrer de 2019 19:08
    1
    Un cop la vaig aplicar en benefici del meu estómac, van lliurar un parell d’estacions a Frankfurt oner i es van situar a un carrer sense sortida al costat de les dachas alemanyes. Vaig tenir un refrigeri a la tanca de la xarxa i vaig recollir cireres. Al matí vaig descobrir capelles del filferro de la baioneta !!!!
  14. Alex convidat
    #36 Alex convidat Convidats 21 de febrer de 2019 23:25
    3
    Qualsevol que hagi servit a l’exèrcit soviètic coneix tots aquests trucs !!!
  15. Vladimir
    #37 Vladimir Convidats 22 de febrer de 2019 00:53
    0
    Sembla ser d’AKM ?. I Déu no ho vulgui, vagi al senglar amb una llança: l’única acció real que veig és tallar el cap dels fins Igilovites, aparentment com un càstig
  16. Vladimir convidat
    #38 Vladimir convidat Convidats 22 de febrer de 2019 07:27
    1
    En tenia un a l’exèrcit. brossa completa, es trenca com un escuradents !!!
  17. Sergey convidat
    #39 Sergey convidat Convidats 22 de febrer de 2019 09:42
    0
    Sí, sabia tot això i hi ha una baioneta en el ganivet en si mateix, però per descomptat, us heu emocionat, de seguida no podeu veure un caçador, suïcidar-se amb ell!)))
  18. Vyacheslav
    #40 Vyacheslav Convidats 22 de febrer de 2019 15:51
    4
    Servim 69 71 g. Aquesta baioneta no és de Ak 47, sinó d’Akm. Teníem baionetes diferents, no vam enganxar la punyeta a la baioneta, però la fulla en sí va quedar una mica més. Quantes la vam llençar als pins que no la contem i la trinxarem. Però, quan es fixen a la màquina, entra al globus automobilístic inflat com en el petroli. La va enganxar a un conductor desobedient quan va intentar passar per davant del centinela.
  19. Víctor Evgenievich
    #41 Víctor Evgenievich Els visitants 22 de febrer de 2019 18:58
    0
    EL PRESIDIU DEL CONSELL SUPERME DE L’URSS PER L’ORDRE del 13 de gener de 1984 N 10661-X "SOBRE LA RESPONSABILITAT MATERIAL DELS SERVEIS MILITARS PER Danys causats a l’estat" va aprovar el Reglament sobre la responsabilitat material del personal militar pels danys causats a l’estat des de l’1 de març i el va introduir. A l’URSS, es va pagar 10 rubles per la pèrdua o perjudici segons la investigació.
    1. Sektor
      #42 Sektor Convidats 12 de març de 2019 16:42.
      0
      Camarada, has escrit tonteries. El personal militar, si el cas no va arribar a la cort, va compensar íntegrament els danys a l'aeronau, però no més del 50% de la bonificació monetària cada mes.
      Per la pèrdua de la propietat militar, si el cas no va arribar al jutjat, el dany es va compensar en 20 vegades.
      I torna aquest manual de formació a Lesha Navalny.
  20. Marat
    #43 Marat Convidats 23 de febrer de 2019 20:58 h.
    9
    Alguns comentaristes que heu tingut alguna vegada en les vostres mans un autèntic ganivet de baioneta, no parlo de l'ús. Aquesta bayoneta de baioneta d'AKM. I el present tenia qualitat, Déu no ho vulgui. I va tallar i serrar, no va cremar fogueres. però dos anys van servir fidelment i van obrir aliments en conserva. així que no conduïu. Potser ja servíeu sota els generals russos i teníeu algun tipus d’arma xinesa. Jo vaig servir sota Ustinov, era tot fantàstic i per cert, i els soldats coneixien trucs pràctics i no de les històries d’algú altre. No és necessari raonar del teu oncle
    1. Guest Dmitry
      #44 Guest Dmitry Convidats 24 de febrer de 2019 10:56
      0
      Els aliments enllaunats es poden obrir amb una cullera d’acer
    2. Dmitry Spitsyn
      #45 Dmitry Spitsyn Els visitants 1 de març de 2019 16:30
      0
      Què? També vaig servir amb Ustinov. El ganivet de baioneta és justament això. També hi havia altres nanses, de plàstic pur sense metall al final del mànec. Tant el botó com el pany són de plàstic. Com utilitzar un ganivet no pot i no ha de ser. Un ganivet de baioneta significa una baioneta de tallar, no una baioneta i un ganivet en una ampolla.
    3. Sektor
      #46 Sektor Convidats 12 de març de 2019 16:44
      0
      Sí, es tracta de nens que escriuen des de l’exèrcit modern. Qui ara els confiarà rifles d'assalt i ganivets de baioneta?
      Se’ls va donar joguines, però van pensar que eren reals. Ara per a ells, fins i tot, s’han fet galeries de tir electrònic de manera que no es disparen accidentalment. Es tracta de nens de la generació Pepsi.
  21. Vlad1503
    #47 Vlad1503 Convidats 25 de febrer de 2019 23:53 h.
    2
    Va servir de 1985 a 1987 amb un ganivet obligat a pregar. Una vegada va decidir llançar un bedoll per tal de volar fora de la pudor. Deien que si aguantes la punyeta i es llança al darrere sempre tremola. Va sortir. El ganivet va volar al mig del bedoll i es va escampar per la meitat. Molt fràgil a la transició, la fulla és un hilt. Va ser llavors Kipish, dic que era impressionant. Van segellar el ganivet amb epoxi i sense treure'l de la beina, d'alguna manera van aconseguir escriure-ho. Bé, estic complet. No es planta la veritat. Encara que espantat per un batalló penal
    1. Dmitry Spitsyn
      #48 Dmitry Spitsyn Els visitants 1 de març de 2019 16:32
      0
      Des de quan és el batalló penal per això? Kaby va robar, venut, llavors sí. Però es va trencar, aquesta és la norma. Calcularan quant és tot això.
    2. Dmitry Spitsyn
      #49 Dmitry Spitsyn Els visitants 1 de març de 2019 16:35
      0
      Al parc amb ràbia vaig escriure el mateix figuesm'agrada Quin batalló penal? De què va servir el 1943? Potser un desastre? I ningú no amenaçarà el desastre. Un màxim de tres dies al llavi, si dius que l’has tret de mal, de manera que el cap del dipòsit de braços fa coses desagradables.
  22. Màxim
    #50 Màxim Convidats 10 de març de 2019 13:15 h.
    0
    Doncs, què passa amb el martell per als que no tenien aquest miracle a les seves mans, no té res. I sobre propietat, ara venen "sense pell", després d'un tractament tèrmic, amb un paper. En general, les escombraries són fràgils, mudes. No ho sé
    1. Sektor
      #51 Sektor Convidats 12 de març de 2019 16:47 h.
      0
      I està dissenyat exactament com a baioneta. I no piqueu nous i talleu el pa.

Llegiu també

Codis d’error per a rentadores