Fes-ho tu mateix
Classes magistrals, instruccions, consells útils, receptes.
» »Com instal·lar una presa per cable si hi ha cables curts
Com instal·lar una presa de corrent si hi ha cables curts

Amb el pas del temps, a les cases soviètiques, tard o d’hora cal canviar d’endolls. Són sacsos, els taps moderns d’euro no s’hi enfilen, hi ha altres motius. El cablejat als edificis antics de la Unió Soviètica és d’alumini. El filferro d'alumini d'un sol nucli és bastant fràgil i, si també s'escalfa als punts de connexió, llavors quan apagueu l'antiga presa, definitivament es desactivarà.
Com, de fet, va passar en el meu exemple. Durant molt de temps, els cables es van escalfar a causa d’un contacte debilitat, de manera que l’aïllament ja estava fos. Ara, es tallen petits trossos de la paret i del soco i no podeu instal·lar una nova presa de sortida. Aquest problema és força freqüent, sobretot durant les reparacions. No hi ha res terrible, i, en principi, tot es pot arreglar fàcilment.

Necessitarà


  • Tub retret (preferiblement un conjunt amb diàmetres diferents).
  • .
  • Dos fils de coure o d'alumini, el nombre de nuclis no importa, la quadratura principal és d'almenys 1,5 metres quadrats. mm
  • Nova sortida.

Instal·leu la presa a la presa amb cables curts


Comencem apagant l’electricitat de la casa. A continuació, anirem a sonar tots els contactes de la presa amb un tornavís indicador amb una bombeta de neó per determinar la fase. D’aquesta manera, assegureu-vos que l’electricitat està definitivament apagada i res no amenaça la vostra vida.
Desenrosqueu el panell frontal i desconnecteu els contactes de la presa anterior. Com ja he dit, els cables s’escalfaven, l’aïllament sobre ells es fonia, s’assecava i es feia trencadís. Com que es desmorona, s’ha de treure. En canvi, trieu el tub de contracció tèrmica del diàmetre adequat.
Com instal·lar una presa de corrent si hi ha cables curts

Crearé cables mitjançant terminals WAGO. Però aquests dispositius convenients s’han d’instal·lar correctament, en cas contrari poden tenir un servei dolent. Així que: la longitud mínima que s'enganxi fora de la paret ha de ser com a mínim de 2 cm i l'1 cm s'ha de netejar bé, no arrugar-se ni doblegar-se. Aquestes són les principals regles. Per tant, cal allisar tot el que està doblat, i el que està aplanat s'ha de tallar. I aïllar la resta amb contracció de calor. Podeu asseure-ho amb un assecador especial o un encenedor habitual.
Aquí teniu el que tinc:
Com instal·lar una presa de corrent si hi ha cables curts

Un fil es va trencar, però no fa por. Vestim els terminals fins a tot punt i fem cap instant. El seu gran avantatge és que ara les capes es poden realitzar amb un fil de coure. Vaig agafar un multicore. És suau i no es trenca.
Com instal·lar una presa de corrent si hi ha cables curts

Vaig agafar una presa doble, que ampliarà la funcionalitat en lloc de l'antiga.
Com instal·lar una presa de corrent si hi ha cables curts

Ens connectem i instal·lem.
Com instal·lar una presa de corrent si hi ha cables curts

Es fixa exactament de la mateixa manera que l'antiga - recolzant-se en les ranures laterals del sòcol. Però com podeu veure, també hi ha muntatges longitudinals per a muntatge directe en paret. Aquesta és només una solució excel·lent, especialment per a aquells que tenen un endoll trencat i arreglar tots els laterals no és fiable.
Com instal·lar una presa de corrent si hi ha cables curts

Instal·leu el tauler de pedaç.
Com instal·lar una presa de corrent si hi ha cables curts

Engegueu l’electricitat i comproveu el funcionament. Tot és fantàstic. Els terminals suportaran totes les càrregues necessàries en aquest lloc. Per cert són bastant barats, . Això pot estalviar en reparacions.

Mireu el vídeo


Comentaris (74)
  1. Anatoly convidat
    #1 Anatoly convidat Convidats 23 de gener de 2019 14:37
    21
    Aquí és el que diu el fabricant al respecte: "L'ús de terminals WAGO de la sèrie 222-xxx amb conductors d'alumini és possible però no es recomana. Les limitacions es deuen a les propietats dels materials, és a dir, al contacte del conductor d'alumini (extern) i coure (situat al terminal). Com que l'alumini és oxidable i feble en termes elèctrics, amb el pas del temps (l’encreuament), el contacte es deteriorarà que, sota determinades càrregues, donarà lloc a la seva combustió.

    Per protegir el conductor d’alumini (contacte), podeu utilitzar la pasta WAGO Alu-Plus, que és especial per a aquests propòsits, però cal parar atenció al fet que la càrrega de corrent nominal s’ha de reduir almenys un 40%, és a dir, si el màxim. el corrent per als terminals 222-xx és de 24 A, i per a l'alumini no hauria de superar els 16 A. "
    1. Vladimir convidat
      #2 Vladimir convidat Convidats 27 de gener de 2019 11:39
      5
      Des del 2000, el fil d’alumini no s’ha utilitzat en substituir el cablejat per un de nou d’acord amb les regles per al funcionament de circuits elèctrics, recordo canviar les màquines per les noves que treballen a l’escut, el segon dia els cables (alumini) semblaven inserits a les màquines i oblidat d’apretar (el fil d’alumini perd la seva duresa quan calefacció) Cal ajuntar i torçar els fils junts, si voleu un contacte bo i fiable, si el fons de pantalla és on es troba la presa, heu d’humitejar-los i fer un tipus de retall, i, quan estiguin mullats, desemmotlleu la peça als costats i buideu el guix. el lloc on els cables quan el restaurant forats zamazhete electricista i empaperat al seu lloc. Si es pren seriosament, no hi haurà una "violació de la integritat del fons de pantalla". No m’agraden totes les fàbriques locions per allargar cables
  2. Convidat
    #3 Convidat Convidats 23 de gener de 2019 15:48.
    9
    No totes les pantalles WAGO són ​​adequades per a alumini. Per connectar cables d'alumini o en una versió mixta d'alumini amb coure, s'utilitzen terminals amb pasta de contacte, estan disponibles en negre o gris. Si heu de connectar cables d'alumini i coure, la pasta s'elimina de la presa dissenyada per al coure.
    1. Eugène
      #4 Eugène Convidats 26 de gener de 2019 20:34
      1
      Per què se'n va? Sensació d’eliminació? En segon lloc, si desmuntes el terminal, vas veure que els cables no es toquen entre ells.
  3. Yuri convidat
    #5 Yuri convidat Convidats 23 de gener de 2019 15:50
    14
    Aquests terminals no estan destinats a la connexió de cables d'alumini.
  4. Andrey
    #6 Andrey Convidats 23 de gener de 2019 17:58.
    17
    En primer lloc, els fils no s'han acabat amb mànigues.
    1. Alex convidat
      #7 Alex convidat Convidats 25 de gener de 2019 10:51
      1
      També volia anotar, però ho heu fet per mi.
  5. Vladimir convidat
    #8 Vladimir convidat Convidats 23 de gener de 2019 18:55
    25
    Wago només és alemany, tota la resta és falsa a Wago. No es pot fer el cablejat de les sortides amb un filferro, només un monocentre de 2,5 mm o més.
    1. vopros
      #9 vopros Convidats 24 de gener de 2019 08:38
      5
      Per què es fa una declaració així? Tinc curiositat. Si aquesta afirmació es justifica, seria molt interessant conèixer l'enllaç, fins i tot sense un article o paràgraf específic. Però de fet l'article. La situació és estàndard. Si el cablejat no es substitueix pel coure, hem de suposar que tots els "elèctrics" de l'apartament estan en estat de desemparament.
    2. Nikolay convidat
      #10 Nikolay convidat Convidats 24 de gener de 2019 14:51 h.
      6
      Qui t’ha dit tanta tonteria? El filferro es retorça i estira cap endavant. Em dedico al desenvolupament d’equips elèctrics per a vehicles especials, on hi ha diverses preses per a 24V constants, alternant 220V i 380V. Tota la instal·lació es realitza mitjançant un cable flexible PuGV multicor. Aprèn material, estimada.
    3. Sergey convidat
      #11 Sergey convidat Convidats 25 de gener de 2019 17:59 h.
      0
      nifiga! mono-fil, sí, a partir de 2,5 ?! inclourà tres teteres allà? 2,5 encara no va anar, més, ja és massa, fins i tot en estoc, etc.
    4. Víctor Igorevich
      #12 Víctor Igorevich Convidats 2 de febrer de 2019 11:37 p.m.
      2
      Respecte a un multicor - absolutament cert! I en lloc dels cotxes, podeu utilitzar blocs terminals amb cargols. Els tornaré a lliurar en un parell de setmanes.
    5. Semen
      #13 Semen Convidats 7 de febrer de 2019 00:32
      0
      1. Filferro d’un nucli trencat: sobreescalfament i incendi.
      2. La transmissió d’energia es troba en el volum extern. Major tensió: menys pèrdues durant la transmissió sobre el volum extern.
      3. Els cables no cordats són menys propensos a escorcollar-se durant els peus.
      El resultat.
    6. Semen
      #14 Semen Convidats 7 de febrer de 2019 00:34
      0
      La resposta és muda. Podeu soldar el final i funcionarà millor que el vostre!
  6. Vasya
    #15 Vasya Convidats 23 de gener de 2019 20:12
    2
    elèctriques de qualsevol manera. tot no és llarg i no és fiable
  7. Alexandre convidat
    #16 Alexandre convidat Convidats 23 de gener de 2019 21: 20h
    5
    Vaig llegir que un filferro i els terminals Wago no són per a línies elèctriques, per tant no estic d’acord amb aquest mètode.
  8. Comentar
    #17 Comentar Convidats 23 de gener de 2019 21:36
    9
    En aquest cas, s’han d’utilitzar terminals Wago especials (Al + Cu), que permeten la connexió simultània de cables d’alumini i coure. Al paquet hi ha escrit. En cas contrari, la connexió s’escalfarà amb el pas del temps.
  9. Yuri convidat
    #18 Yuri convidat Convidats 23 de gener de 2019 21:42
    12
    En cap cas hauríeu de fer-ho, només es fan servir els terminals especials Wago amb pasta per connectar el cablejat d’alumini i coure.
  10. Alexander Vyacheslavovich Golubev
    #19 Alexander Vyacheslavovich Golubev Convidats 23 de gener de 2019 21:44
    17
    Comencem amb quina mena de càrrega tindrà aquesta presa. Si una rentadora és una màquina automàtica o un escalfador d’aigua, aquests clips es fonran.
    elèctric 20 anys
  11. Dmitry budykin
    #20 Dmitry budykin Convidats 23 de gener de 2019 22:02 h.
    8
    Els terminals no són per al fil d’alumini que vau mostrar. Per connectar coure dur i alumini, utilitzeu els taps del carro amb pasta, en cas contrari, els terminals es fonran amb el pas del temps a causa de la pel·lícula d'òxid del fil d'alumini. El fil flexible ha de ser retallat als forats del NShVI abans d’apretar-lo a la presa.
  12. Alex convidat
    #21 Alex convidat Convidats 23 de gener de 2019 22:07 h.
    6
    No està bé. Els terminals WAGO per treballar amb cables d'alumini s'han de prendre amb una pasta especial. Com que el terminal al seu interior també és de coure, i com ja sabeu, quan torceu coure amb alumini, la superfície de contacte es corrogeix ràpidament, el contacte es trenca i això sovint provoca incendis. La pasta del bloc terminal evitarà l’oxidació de l’alumini. I, per a la instal·lació a la presa, és millor agafar un altre bloc terminal, no un terminal de palanca, sinó que és molt més compacte.
  13. JuliaS
    #22 JuliaS Convidats 23 de gener de 2019 22: 23h.
    5
    per desgràcia, aquests terminals no agraden les sobrecàrregues.
  14. Alex convidat
    #23 Alex convidat Convidats 23 de gener de 2019 10:32 p.m.
    19
    A causa d'aquests amos, tot es crema amb una flama blava. El bloc terminal està lubricat per connectar alumini i coure. Definitivament no era electricista.
  15. Guest Dmitry
    #24 Guest Dmitry Convidats 23 de gener de 2019 10:34 p.m.
    3
    Aquests terminals no són d’alumini. aquells amb pasta haurien de ser
  16. Convidat Michael
    #25 Convidat Michael Convidats 23 de gener de 2019 23:25 h.
    7
    1. No "quadratura", però secció cables.
    2. La secció transversal del fil nou no hauria de ser d’1,5 mm, sinó que ha de ser igual a la secció transversal del filferro antic.
    3. En el seu cas, és convenient substituir l’antiga presa de metall per una de plàstic. Així, sovint obté uns 2-3 cm més del filferro antic, cosa que simplifica la connexió, i també elimina la fase del cos de la presa i dels socs.
    3. Si connecteu un fil d'alumini amb un de coure, els terminals no necessiten cap Wago, sinó amb un farciment especial, per tal d'evitar l'oxidació i / o l'escalfament dels cables.
  17. Ivan
    #26 Ivan Convidats 23 de gener de 2019 23:39
    3
    La connexió entre cables d'alumini i coure no et molesta?
  18. Taurur Ciceró
    #27 Taurur Ciceró Els visitants 24 de gener de 2019 00:58
    20
    es diu així com no és necessari fer-ho. Les connexions soviètiques eren a 10A i, per tant, el connector euro no hi surt perquè hi ha només 16A i, per tant, el cable no ha de ser d’1,5, sinó de 2,5 metres quadrats. i blocs terminals amb potes, és a dir. Les pinces de subjecció estan destinades a fixar només cables de COPPER d'un sol nucli i de diversos nuclis. per a l’alumini, cal utilitzar altres sèries amb PASTE per a l’alumini. I, certament, no necessiteu comprar un terminal de cotxes amb Ali. sobretot si ho feu com aconsella l’autor
  19. Plutó
    #28 Plutó Convidats 24 de gener de 2019 01:18
    9
    Donaré suport al comentarista anterior:
    1.Autor, heu llegit l'EMP? Heu llegit sobre la secció mínima de conductors de coure per a una xarxa elèctrica (no d’il·luminació) de 2,5 quadrats? Llegiu-lo, og.
    2. WAGO, aplicat per vostè, sense enganxar conductor. Per a la feina fiable per a la qual defensa, necessiteu WAGO amb pasta i, per tant, destinada a nuclis d'un sol fil. Per tant, és necessari acumular cables amb fils rígids, tot i que això no és gaire convenient.
    3. Instal·leu una nova presa sense un conductor de terra a terra? Bé, bé ...
    4. Escalfeu el tub retret DINS DELS ENCONTREMENT amb un encenedor? Com premeu la tecla més clara, si la poseu dins de la presa, compartiu-la.

    Molta sort en l’estudi d’enginyeria elèctrica!
    1. Sfei
      #29 Sfei Convidats 24 de gener de 2019 21:16 h.
      3
      3. Mireu atentament la presa, no hi va haver una presa de terra durant un temps. El cablejat d’alumini a la carcassa del conductor del conductor no proporcionava, com van fer tots els endolls soviètics.
      4. És possible col·locar un encenedor ja encès a la presa (com a opció).
      1. Llegiu la pista amb el cervell encesa. La càrrega de corrent admissible de 1,5 coure per a instal·lació tancada és de 15 A, o 3,3 kW. Això és més que suficient.
      2. Sobre el vagi i el fil dur estic d’acord.
    2. agricultor col·lectiu
      #30 agricultor col·lectiu Convidats 24 de gener de 2019 10:17 p.m.
      3
      hi ha encenedors per a estufes de gas amb un nas o tronc llargs.
    3. Vladimir convidat
      #31 Vladimir convidat Convidats 25 de gener de 2019 15:46
      3
      A les cases de l’URSS no hi havia cable de terra a la xarxa. I d’alguna manera no sentien gaire molèsties. Si l'habitació està seca, no cal posar a la presa de sortida. Per descomptat, al bany, una ruptura d’aïllament (el cas segueix sent de plàstic) pot teòricament provocar xoc. Però, molt probablement, l’aparell en sí hagi curtcircuitat i l’interruptor funcionarà. Fa 20 anys que utilitzeu una eina elèctrica sense posada a terra i garanteixo: el doble aïllament estàndard és fiable. Bé, si aquest és el correcte i voleu connectar les connexions, fes-ho.
    4. Volodya
      #32 Volodya Convidats 27 de gener de 2019 14:33
      0
      Ets fan de reparacions completes
    5. Elena Igorevna Prokofieva
      #33 Elena Igorevna Prokofieva Convidats 27 de gener de 2019 14: 41h.
      0
      PUE 60 anys llegit?
    6. Néstor
      #34 Néstor Convidats 6 de febrer de 2019 23:57 h.
      0
      NO al conductor de posada a terra de Jrushchev. De res.
  20. Eugène
    #35 Eugène Convidats 24 de gener de 2019 03:45 h.
    1
    El comentari següent és correcte, tret que es pugui utilitzar multicore amb blocs terminals. El cablejat d'alumini per a major corrent no està dissenyat.
  21. Andrey
    #36 Andrey Convidats 24 de gener de 2019 05:32
    7
    No es tracta només d’un article, sinó d’un recull de consells dolents.
    Als terminals de les preses d'alimentació està prohibit subjectar un filferro nu sense cap màniga, ni una punta ni una cosa així.
    En el millor dels casos, el contacte es cremarà amb el pas del temps i el sòcol deixarà de funcionar.
    En el pitjor dels casos, aquesta instal·lació produirà un incendi.
    1. Nikolay convidat
      #37 Nikolay convidat Convidats 24 de gener de 2019 14:56.
      2
      I per irradiar un filferro de manera que un monocentre rígid sigui feble?
      1. Sektor
        #38 Sektor Convidats 25 de gener de 2019 16:45
        1
        Per això, heu d’incloure el cervell en l’obra. No tots els nens moderns ho tenen disponible.
  22. Sasha convidada
    #39 Sasha convidada Convidats 24 de gener de 2019 10:52
    0
    L’autor va proposar un mètode real per a instal·lar la presa de sortida quan els cables siguin curts, ben fets. Els comentaristes crítics no ofereixen una alternativa senzilla. Es recolza en la connexió alumini-coure, i a la presa i posteriorment a l’endoll, es produeix el contacte mitjançant la pasta? per descomptat! Alumini - acer-llautó-coure, etc. etc.
  23. Electricista
    #40 Electricista Convidats 24 de gener de 2019 13:15 h.
    5
    Ben fet! Els Vagàs es cremen molt bé i només es col·loquen a l’enllumenat, i no a les preses, especialment les dobles!
  24. Leonid
    #41 Leonid Convidats 24 de gener de 2019 14:47 h.
    2
    Graveu amb precisió el terminal, ni ho dubteu. Assegureu-vos d’anar amb compte amb la pasta. Les connexions no serveixen per a càrregues petites, sinó que també connecten càrregues grans: escalfadors.
  25. Romana convidada
    #42 Romana convidada Convidats 24 de gener de 2019 15:42
    2
    en definitiva, aquesta opció és un dia de pluja, però s'utilitza el tipus equivocat de vagons. utilitzeu especialistes en breus en lloc de llegir articles ...
  26. roma
    #43 roma Convidats 24 de gener de 2019 17:26
    1
    Estic malament! Vaig a fora els cables de la paret de dalt i després fan un forat a l’antic diàmetre. per tant, la nova sortida és lleugerament superior a la antiga! Tanco un forat vell amb cables sencers sense connexions innecessàries
  27. Convidat Valery
    #44 Convidat Valery Convidats 24 de gener de 2019 17:58.
    1
    Una altra cosa estúpida, pel que sembla l’autor no té ni idea de quines són les cadenes d’energia, només cal que colpegeu una paret de 2 cm al llarg del filferro amb una fulla abans de fer una incisió sobre el fons de pantalla i allargar els cables i tapar-ho tot amb guix.
    1. Alexandre convidat
      #45 Alexandre convidat Convidats 29 de gener de 2019 06:56
      0
      D'acord amb el PUE i el SNIP, és impossible connectar els cables dins de la paret. Només en caixes d’encreuament!
  28. electricista en canvi
    #46 electricista en canvi Convidats 24 de gener de 2019 20:04 h.
    5
    Aquests blocs terminals amb pinces només són adequats per al coure i, en general, cap terminal no s'ha de connectar a una presa de corrent, especialment amb cables d'alumini. Un cop trencats els cables, vol dir que la vida del cablejat ha expirat i és millor canviar tot el cablejat a coure.
  29. estel
    #47 estel Convidats 24 de gener de 2019 21:30 h.
    4
    Tens un boob a mida de galleda? A les cases velles, els cables llargs són difícils d’encaixar, i hi ha
  30. agricultor col·lectiu
    #48 agricultor col·lectiu Convidats 24 de gener de 2019 10:21 p.m.
    1
    Els anomenats endolls de l’URSS porten 30 anys en peu amb cables d’alumini. i no es fa res amb ells. per als contactes de pressió dels seus ressorts.
    i per connectar sovr gruixut. Utilitzo un adaptador.
    i els punts de venda xinesos són dolents. i interruptors. perquè en ells: el colormet s’estalvia molt.
  31. Alexandr
    #49 Alexandr Convidats 24 de gener de 2019 23: 31h.
    0
    No podeu posar cap vagi a una presa de paret.
  32. Andrey
    #50 Andrey Convidats 25 de gener de 2019 01:35
    2
    Quins blocs de terminals nafig i fins i tot WAGO a les preses! Desconnecteu la presa de corrent, utilitzeu els cables de coure i alumini individualment amb els fluxos adequats, connecteu-vos amb la soldadura (és millor comprimir-la amb una màniga a la part superior) i poseu-la contra la calor. Fa uns 20 anys, vaig fer aquesta sortida, sense cap problema.
  33. Eugène
    #51 Eugène Convidats 25 de gener de 2019 09:31
    0
    És així que molta gent trepitjarà el mateix rasclet !? Aquest tipus de terminal WAGO no es pot utilitzar per a endolls, sinó que es fonen alhora. No creieu? A continuació, comproveu, a més que el cablejat és vell, encara esteu ocupats amb la pila Wagu.
  34. Dmitry K
    #52 Dmitry K Convidats 25 de gener de 2019 10:48
    2
    Article com fer-ho és impossible! Resumint tots els aspectes següents:
    Per un motiu, els cables s’escalfen clarament: el contacte és dolent o el corrent massa alt.
    El filferro no està encallat.
    Vago de la Xina no és un cotxe en absolut, i estalviar-se en un electricista no és respectar-se i viure sobre un botó de pols.
    Sí, i he escollit les pinces no per a la connexió d'alumini amb coure.
    També vaig agafar un endoll doble, ben fet! Poseu-hi un aspirador amb planxa !!
  35. Gleb
    #53 Gleb Convidats 25 de gener de 2019 12:16
    2
    L’article està farcit de perles.
    "Comencem apagant l'electricitat de la casa". - ens podem limitar a un apartament?
    "A continuació, sonarem tots els contactes de la presa de sortida", Shaw, tots dos?
    Etcètera, però, en general, l'article no tracta de res. N’hi havia prou d’escriure, els cables es van trencar, utilitzar blocs terminals i no necessàriament WAGO.
  36. Sergey Bulygin
    #54 Sergey Bulygin Els visitants 25 de gener de 2019 14:56 h.
    2
    Connecteu una planxa o un escalfador de 2 kW a aquesta presa i quedarà tapada amb una conca de coure, doncs haureu de picar la paret.
  37. senyalista
    #55 senyalista Convidats 26 de gener de 2019 09:37
    0
    la disputa des de zero -t’agafes el terminal com a l’època soviètica- es va dirigir als candelers i estaràs content, però el que van mostrar és un camí directe cap al foc i al cementiri.
  38. Al
    #56 Al Convidats 26 de gener de 2019 11:41
    2
    Consulteu la compatibilitat galvànica. Retireu els extrems, desgregueu, torneu-los i folreu-ho amb segellant.
    1. Sergey convidat
      #57 Sergey convidat Convidats 28 de gener de 2019 14:26 h.
      0
      Realment ajuda a torçar-les més primes amb un fil de coure per una longitud de 3cm
  39. Gosh convidat
    #58 Gosh convidat Convidats 27 de gener de 2019 07:49
    0
    Jo no sóc electricista, però és el que crec. Si un desastre va passar amb una presa d’alimentació i no molestar amb WAGO amb o sense pasta. No és més fàcil perforar una mica més amunt o extreure amb cura un nou lloc sota la presa amb un punxó, intentant no danyar el cablejat?
    1. Sektor
      #59 Sektor Convidats 28 de gener de 2019 17:32
      0
      És molt senzill. De manera que qualsevol home farà la normalitat, però cal que amb els desplaçaments.
    2. Alexandre convidat
      #60 Alexandre convidat Convidats 29 de gener de 2019 07:01
      0
      Compensació
  40. Oleg convidat
    #61 Oleg convidat Convidats 28 de gener de 2019 18:38
    2
    Maleït, es va difondre la demagògia, és clar, que el cablejat és antic i ningú intel·ligent es carregarà la presa restaurada de tal manera durant més de 10 A. A la pràctica, s’ha comprovat que res s’oxida sense enganxar, ha estat aguantant 3 anys sota una càrrega de 3 kW, no s’escalfa, tot va bé!
  41. Yaroslav convidat
    #62 Yaroslav convidat Convidats 29 de gener de 2019 11:05 h.
    0
    No mantingueu la càrrega dels terminals als nostres apartaments. I la pasta no serveix per res, personalment ho he comprovat diverses vegades. Al cap de sis mesos o un any, comencen a escalfar-se i cremar-se. Els electricistes professionals, contràriament a totes les meves creences i coneixements, van fer un gir sota el casquet amb protecció contra l’oxidació amb una crema regular: el segon any el vol va ser normal
  42. Gregori
    #63 Gregori Convidats 30 de gener de 2019 04:18
    5
    Què són WAGO? Comproveu que compreu blocs terminals NORMAL (Es venen amb un tipus de cinta de 12 unitats), talleu-ne un de cada per tal que els cables quedin separats i ENCANTATS AMB UN SERVEI. I és el que recomana WAGO allà. Quin tipus de pasta, greix a utilitzar. Els alemanys, són especialistes en la lubricació per VAG :) Al seu nou apartament d’una casa antiga (45 anys) va tornar a posar tots els endolls i interruptors. També és adequat per a la instal·lació de canelobres. També allà sovint les tiges surten del sostre. He corregit el bloc de terminals a aquests bits i, com a mínim, canvieu els canelobres cada mes
  43. Alexandre Nikolaevitx
    #64 Alexandre Nikolaevitx Convidats 2 de febrer de 2019 10:08
    2
    Mai vaig posar Wago en circuits de potència. Sóc un professional i vaig haver d’instal·lar wago a petició del client i vaig haver de substituir-lo, ja que en la majoria dels casos el client ja estava comprant truques per a mi. De manera que quan ja era necessari refer-ho, en la majoria dels casos es va girar. Wago només es pot utilitzar per a la il·luminació; els corrents són petits i la velocitat d’instal·lació mitjançant aquest mètode es justifica. Hi ha els meus amics i una altra raó, o millor dit, dos fets sencers versus wago a la caixa de sortida si els cables curts són 1. Aquestes són les seves mides. Algunes preses simplement no s’ajusten, per exemple, a la presa de terra, són realment més profundes. . I 2. Hi ha un terminal de dos cargols força fiable i bastant barat de l’empresa KVT: aquest terminal es pot connectar a un cable molt curt. I aquests terminals són el doble de primes que WAGO. Introduïu-lo al vostre arsenal.
    1. Andrey
      #65 Andrey Convidats 4 de febrer de 2019 14:01 h.
      0
      Les persones amb l'examen de l'Estat unificat per WAGO són ​​bastardes, ràpides i fàcils. Fa sis mesos em vaig muntar una cuina, tot estava en marxa, així que no vaig pujar gaire, van venir dues funcions, van posar tot l’arbre, van pujar a un electricista. Els vaig portar dos endolls, un de 6 mm a sota del fogó i el forn, el segon de 2,5 mm sota el rentaplats i petites coses. Així que tots volen ... A la meva pregunta raonable, la resposta va ser que la vaga conté 40 ampères, és a dir. 8,5 kW Vaig obrir WAGO, hi ha coure? Llautó? conductors d’amperis a 20. En definitiva, es tracta d’una bomba de temps.
  44. Vladimir convidat
    #66 Vladimir convidat Convidats 3 de febrer de 2019 18:28
    0
    Podeu agafar qualsevol terminal amb contactes de cargol. I per facilitar la instal·lació, utilitzeu peces de filferro no tallades. No es necessita reducció de calor. El volum del terminal de cargol i el seu preu és menor. En tensar l'extrem soldat del filferro amb un cargol, el cargol s'endinsarà a la zona prolagada de l'extrem del fil per tal que un monòlit simplement premsat pugui descansar sobre la zona de contacte. L'arbre no va situat dins de la planta com vulgui, és a dir. sense doblades amb plecs, però el monòlit es pot trencar quan s’insereix i s’instal·la, pot caure sota les pinces dels cargols separadors de la presa (no oblideu que les caixes d’endolls antigues són metàl·liques, es poden produir rascades d’aïllament.
  45. Yuri convidat
    #67 Yuri convidat Convidats 3 de febrer de 2019 11:03 h.
    1
    Vago només són adequats per il·luminar en endolls, és millor no posar-los.
  46. Oleg convidat
    #68 Oleg convidat Convidats 4 de febrer de 2019 18:04
    0
    Nois, no us oblideu de la compatibilitat electroquímica. Afecta significativament l’erosió d’un parell d’alumini-coure. Això també s'aplica a l'ús de blocs terminals. Per tant, és millor utilitzar un filferro del mateix tipus per acumular, fer un gir per soldar-lo o escaldar-lo i aïllar-lo amb un tub o tapa. Si hi ha cavitats de muntatge o cablejat a les canonades, és millor substituir el fil abans de trencar-lo. caixes.
    Per cert, fins als anys 70 a la URSS s’utilitzaven filferros de coure principalment i els “fideus” que s’utilitzaven per al cablejat intern, fins i tot quan l’assecat i el trencament no permetien un curtcircuit, encara hi havia un buit d’aire.
  47. Ku
    #69 Ku Convidats 4 de febrer de 2019 18:49
    0
    Aquesta UG també es va estendre.
    En principi no ho podeu fer!
    Aquí tot està malament a partir de la secció transversal dels conductors.
    Vagi d'aquesta sèrie no es pot utilitzar amb l'alumini, el contacte de subjecció a dins funciona per "tallar" el conductor: l'alumini suau es tallarà tard o d'hora, a més de vapor de coure-alumini = corrosió química. Si es fan blocs terminals, és a dir, una sèrie especial de vagons amb pasta oxidant la ceba al seu interior, estan marcats especialment de coure-alumini i són de connexió, no de pinça.
    A més, malgrat el marcatge de 20 amp, no usaria els blocs terminals enlloc excepte la il·luminació, on les càrregues són petites.
  48. U-96
    #70 U-96 Convidats 5 de febrer de 2019 23:37
    1
    aquí hi ha alguns enginyers i professors d’energia. no hi ha res millor que una connexió cargolada.
  49. Convidat Víctor
    #71 Convidat Víctor Convidats 6 de febrer de 2019 11:24
    0
    Aquí teniu tots els literats, inclòs l’autor! Fil cordat! I no una vena multicor
  50. Vladimir convidat
    #72 Vladimir convidat Convidats 7 de febrer de 2019 10:19
    0
    La ploma s’ha de posar en plàstic de 65 mm de profunditat i l’endoll s’ha de muntar en 4 cargols

    i amb el teu muntatge vaig tirar un parell de vegades i tot s’esquivarà

Llegiu també

Codis d’error per a rentadores