Fes-ho tu mateix
Classes magistrals, instruccions, consells útils, receptes.
» » »Com extreure un forrell o un forro trencat d'un forat profund
Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

Quan un cargol o espatlla es trenca i es queda al forat, la posició sembla inesperada. Això passa si:
  • aplicar força excessiva a la clau;
  • el maquinari va resultar defectuós (per exemple, la presència d’un micro-crack intern);
  • l'estrenyiment era superior al valor admissible;
  • durant l’operació, es va produir abastament (oxidació) de la connexió roscada.

La situació s’agreuja encara més pel fet que la part pot ser gran i cara (en el nostre cas, un sòcol d’aliatge d’alumini) i la unitat on s’enganxa la peça de ferreteria és responsable i no hi ha res per substituir-la.
Aquest cas és complicat si es queda un forrellat trencat al forat d’una part feta d’alumini o aliatge de magnesi, molt més suau que la ferreteria d’acer. Per tant, traieu el xip amb molta cura i cura per no danyar els fils del forat de la peça.

Accions preliminars


Per augmentar la probabilitat d’extreure correctament el maquinari trencat dels forats roscats, les operacions següents no seran superflues:
  • colpeu les runes amb un punxó especial carregat amb molla o normal, colpejant-lo fàcilment diverses vegades amb un martell. Això debilitarà l'aterratge d'un maquinari trencat;
    Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

  • escalfeu la part de la zona del forat amb el fragment amb un cremador de gas per alleujar parcialment les tensions internes, però no excediu per no fondre l’alumini;
    Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

  • injectar o penetrar al forat una mica de fluid lubricant penetrant com el W-40, inclòs per dissoldre contaminants i eliminar el rovell.
    Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund


Aquestes mesures en combinació facilitaran considerablement el procediment per extreure del forat les restes d'un forrellat o d'un espigó.

Procés d’extracció de xip


Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

La major dificultat és l'extracció d'una peça de maquinari amb una superfície de fractura no plana. Quan s’intenta foradar, la broca pot relliscar i danyar els fils del forat.
Per extreure aquestes restes, injectem un fluid lubricant penetrant al forat, seleccionem una funda de guia adequada per al fil.
Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

El cargolem al forat fins que s’atura en un forrellat o estrió i estrenyem amb un femell de bloqueig. Utilitzant un trepant i un trepant de greix sòlid al final, perforar un petit escot sota l'extractor fins al naufragi.
Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

Girant el conductor, ens assegurem que la perforació estigui exactament al centre i que la seva profunditat sigui suficient.
Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

Si no és així, podeu continuar perforant sense por de malmetre els fils del forat, ja que ja tenim un escot de guia. La perforació no ha de passar per tal de no danyar la part d'alumini.
Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

A continuació, agafem un extractor de cargol adequat per al diàmetre i el conduïm al forat.
Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

A continuació, subjectant l’eina amb el dit, extreure-la amb cura, assegurant-se que l’extractor s’encaixi bé en les restes.
Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

Cargolem un cargol al forat i ens assegurem que el fil que hi ha està intacte. Podeu engreixar el fil amb greix de coure o alguna cosa semblant perquè la propera vegada que el cargol o el puny no quedin atrapats al fil del forat.
Com treure un forrellat o un forro trencat d’un forat profund

Consells i comentaris


Atès que els treballs de retirada de cargols i espatlles trencats consisteixen en perforar, escalfar, utilitzar instruments de percussió i fluids agressius, és necessari utilitzar equips de protecció personal: roba amb màniga llarga, guants, ulleres i, fins i tot, fins i tot un respirador.
Si no teníeu un simulacre amb rotació esquerra, no passarà res dolent. Podeu fer servir un trepant estàndard de gir a la dreta, però complementar-lo amb un extractor, que també pot ser a l'esquerra oa la dreta.

Mireu el vídeo


Comentaris (36)
  1. Igor
    #1 Igor Convidats 19 de novembre de 2018 00:06
    31
    L’extractor és molt fràgil i, si s’espatlla (que passa bàsicament), no hi ha res per ajudar, excepte la crema. Per tant, només perfora completament i intenta constantment agafar la rotació del trepant amb la marxa enrere. La millor manera (simulacres de l’esquerra) i foradar i recollir.
  2. Alex convidat
    #2 Alex convidat Convidats 19 de novembre de 2018 01:35
    16
    I ara estem escrivint sobre l'extracció d'un extractor trencat (suposadament Made in Germany) juntament amb un cargol trencat d'una funda de ferro colat (no jugareu amb la diferència de coeficient d'expansió de temperatura, com amb l'alumini).
  3. Boris
    #3 Boris Convidats 19 de novembre de 2018 09:34
    14
    Tu, el meu amic, no ho has fet mai! amb un treball d’aficionats tan clau.
  4. Slavkin
    #4 Slavkin Convidats 19 de novembre de 2018 10:11
    2
    L'extractor es perfora amb un trepant a la ploma o qualsevol altre amb polvorització de diamants.
  5. sergi
    #5 sergi Convidats 19 de novembre de 2018 12:21
    9
    Immediatament òbvia, especial.
    1. Vladimir convidat
      #6 Vladimir convidat Convidats 30 de novembre de 2018 09:30
      2
      Sí, fins i tot la propina.
  6. Arthur
    #7 Arthur Convidats 19 de novembre de 2018 16:23
    1
    Per tant, possiblement també depèn de la relació del "forat" amb el "cisell", potser aquesta no és una opció fonamental !? . 2018
  7. Convidat Michael
    #8 Convidat Michael Convidats 19 de novembre de 2018 18:03
    17
    Seleccionem una broca segons el diàmetre de l’hexàgon. Després de perforar amb un martell, martellem l’hexàgon a la sala.
  8. Convidat Víctor
    #9 Convidat Víctor Convidats 19 de novembre de 2018 19:37
    6
    Vaig inserir un tub d’acer dins del fil (per no malmetre les parets), vaig agafar una soldadura d’alt corrent i vaig fondre l’elèctrode en aquest tub, el vaig fondre, després el vaig apagar bruscament, vaig esperar que es refredés, vaig doblar l’elèctrode i el vaig torçar fins a l’acumulació, i només hi va haver felicitat al tercer intent. bona sort nois!
    1. Alexandre convidat
      #10 Alexandre convidat Convidats 20 de novembre de 2018 19:11
      5
      L’opció no es "rodola": el fragment de pin es pot mantenir per sempre, la part quedarà "restrenyida", s’explotarà una a l’altra per "ximple" i, a continuació, el fil del fragment s’aferrarà perfectament al fil del "cos útil". treballar amb l'alineació, amb un simulacre de mà esquerra. S'ha provat repetidament, no hi ha cap error.
  9. Alexandre convidat
    #11 Alexandre convidat Convidats 19 de novembre de 2018 20:46
    13
    Bé, si heu començat a perforar, feu les perforacions amb la direcció esquerra, quan la perforació la perforació crearà constantment un esforç al forrellat de l’eslògan i la part s’apagarà. Faig això d’això més de 20 anys.
  10. Nebrit
    #12 Nebrit Convidats 19 de novembre de 2018 22:28
    24
    A continuació, els nois escriuen correctament, un plànol una mica més fort i PPC al vostre extractor.
    Foraria lentament augmentant el diàmetre de la broca. Després trenqueu les restes i excaveu el fil intern
  11. Alexandre convidat
    #13 Alexandre convidat Convidats 20 de novembre de 2018 16:28
    1
    Aquí els teòrics es van divorciar a Internet, que no acabaran d’escriure ... Curiosament, hi ha almenys una persona que va aconseguir fer xip amb aquests "extractors"? Si el cargol (broca) es trenca de diàmetre, llavors xnn us ajudarà, tret de la perforació i l'aixeta.
  12. Andrew convidat
    #14 Andrew convidat Convidats 20 de novembre de 2018 20:11
    7
    Nois, i heu sentit a parlar de la perforació esquerra, he utilitzat vint a la pràctica i sempre sense fallar.
    1. Vladimir convidat
      #15 Vladimir convidat Convidats 22 de novembre de 2018 23:00
      5
      Ho confirmo! Va resultar amb un altre atractiu! Trepant esquerre, cisell, soldadura. I mai va funcionar com a extractor. Probablement els extractors incorrectes es troben :)))
      1. Andrey convidat
        #16 Andrey convidat Convidats 27 de novembre de 2018 00:04
        6
        Això és perquè aquest extractor és cònic. quan està embolicat en un forat, el xip "empeny", augmentant així la fricció entre el xip i el fil.
  13. Alexandre Nikolaevitx
    #17 Alexandre Nikolaevitx Convidats 20 de novembre de 2018 20:41
    5
    Un cop més, triturem aquest tema i, una vegada, “al volant” va recomanar retirar el greix del BC, abocant-hi àcid nítric. Provat fa uns 15 anys amb experiència: excel·lent.Altres maneres a Internet: el mar.
  14. Stanislav
    #18 Stanislav Convidats 21 de novembre de 2018 02:46
    11
    Perforat primer amb un trepant prim, i després cada vegada més espès. Un forat del fitxer es va introduir al forat resultant i, amb l'ajuda d'una clau de gas, va descobrir un fragment de cargol.
    1. Valery Ivanov
      #19 Valery Ivanov Convidats 21 de novembre de 2018 09:44
      3
      agafeu la màniga, l’insereu al forat del naufragi i us suprimiu la màniga des de l’interior fins al naufragi i la torneu per l’extrem superior de la màniga.
  15. Víctor Serebrennikov
    #20 Víctor Serebrennikov Els visitants 21 de novembre de 2018 11:03
    1
    Així es diferencia un professional d’un aficionat ... Jo intentaria foradar.
  16. El mecànic
    #21 El mecànic Convidats 21 de novembre de 2018 15:01
    1
    El millor és dissoldre l’acer amb una solució d’àcid nítric a partir d’alumini.
  17. vitalka
    #22 vitalka Convidats 24 de novembre de 2018 00:00
    3
    Nois, segurament sóc la primera vegada que escolto aquests extractors, però sempre ho vam fer així, ho vam foradar, vam tallar un fil invers amb una espasa, vam cargolar un cargol sota aquest fil. tot
  18. nemo
    #23 nemo Convidats 24 de novembre de 2018 23:58 h.
    1
    En aquest cas, tirarà, i si es troba en llocs de difícil accés i no es pot treure un simulacre ??? Recordo que alguns cargols trencats del fil que hi havia a la part inferior o la suspensió del cotxe van resultar així: una soldadora semiautomàtica soldava un cargol de diàmetre menor al naufragi i el retorçava.
  19. Bummer
    #24 Bummer Convidats 25 de novembre de 2018 21:37
    0
    En lloc d'una funda roscada, es pot perforar un cargol de longitud adequada. Perforant des de la cara final del cargol.
  20. el silenci
    #25 el silenci Convidats 26 de novembre de 2018 00:49
    0
    Per què foradar-lo si el palet està a les mans? Àcid nítric. L’acer s’alimenta, l’aliatge d’alumini continua il·legal. L’únic que no és adequat per a casos en què abocar àcid no funciona, cap per avall, etc.
  21. Andrey convidat
    #26 Andrey convidat Convidats 26 de novembre de 2018 23:57
    1
    Hemorràgia arriscada. Funcionarà si un cargol o matoll està format de material calent vermell. A continuació, el xip es pot convertir amb un tornavís. Si és de la "pell bruta", el més probable és que estigui al llarg del fil i no es pugui torçar amb cap tipus d'aquest extractor. Preferiria inserir un cargol foradat al centre al forat i dos mm al forat perforat amb un elèctrode o soldar-lo al naufragi. i després es va girar.
  22. Eugène
    #27 Eugène Convidats 27 de novembre de 2018 10:44
    5
    Autor, estimat, per què sou tan intel·ligent? Aparentment, us sembla que si feu servir les sigles "maquinari" per significar el terme "bolt", el vostre article guanya immediatament pes científic? Us decebré: no és així. A més, es tracta d’exhibicions barates. A més, quan escriviu "Això debilitarà l'aterratge d'un maquinari trencat ..." - no està clar què es diu sobre el cargol o el carter. Tots dos són productes metàl·lics i tots dos són defectuosos ... Així, la "astúcia" condueix a l'estupidesa ...
  23. Sergey
    #28 Sergey Convidats 28 de novembre de 2018 15:10
    0
    No podeu fondre aquest component amb un cremador si ho desitgeu: l'aliatge d'alumini elimina immediatament la calor en grans quantitats. Per cert, es tracta d’un carter de fosa, cosa que significa un augment del contingut de silici i manganès en la composició química.
  24. Sí
    #29 Convidats 29 de novembre de 2018 19:59
    0
    Zavedeshil, va cargolar, foradar, va anotar un asterisc d'un conjunt estàndard i el va desenroscar amb un trinquet. Fàcil
  25. Radik102
    #30 Radik102 Convidats 2 de desembre de 2018 00:58
    1
    Què analfabetisme, i no obstant això, espereu que un gran nombre de persones llegeixin l'article. Com podeu aconsellar, més enllà del text "A continuació, agafeu un extractor de cargol adequat de diàmetre i condueix-lo al forat". Així, doncs, ens dirigim o girem amb la direcció esquerra? Quin capatàs ha recomanat perforar amb greix? Perforat amb refrigeració, no greix.
  26. Erni
    #31 Erni Convidats 6 de desembre de 2018 17:11
    0
    si no hi ha cap extractor especial, podeu començar a treure un forat prim, a partir d’1,5 mm i fer martellar un cap de tipus torx
  27. Serge de convidats
    #32 Serge de convidats Convidats 6 de desembre de 2018 20:06
    0
    extractor primer. per això està acabat, si no hi ha altres mètodes
  28. estades
    #33 estades Convidats 6 de desembre de 2018 23:46
    0
    et pregunteu! una persona té un extractor i el retorça, Déu sap què, i té un collet, que és WEAK?
  29. Peter Smirnov
    #34 Peter Smirnov Convidats 7 de desembre de 2018 06:55
    1
    L'estudi del col·lector d'escapament es va esborrar el 2114. Aquests extractors van ser avisats, com si no haureu de retirar res. Va donar bons diners, però es va apartar allà.Com a resultat, es va retirar tot, la femella no es va poder soldar adequadament a causa de la resta de l'extractor, només a la botiga de màquines es van perforar. Com a resultat, la broca de la màquina-eina es va llevar lleument a causa de la resta de l'extractor i es va enganxar la paret. Vaig haver de cuinar i tornar a tallar el fil. Vaig lliurar els diners com a resultat. Seria millor desenganxar, com és habitual, soldar la femella i anar))
  30. neutral_face
    #35 neutral_face Convidats 7 de desembre de 2018 19:48
    0
    Sí, tot és genial ... Tinc una pregunta; Què cal fer per trencar el timó d’acer en aliatge d’alumini?
    1. Yuri
      #36 Yuri Convidats 8 de desembre de 2018 17:09
      1
      desenrosseu els pantalons del col·leccionista.

Llegiu també

Codis d’error per a rentadores