Fes-ho tu mateix
Classes magistrals, instruccions, consells útils, receptes.
» »L’etern registre per estalviar en fusta
L’etern registre per estalviar en fusta

Per a la calefacció, faig servir una estufa ordinària, en què la llenya es crema molt ràpidament, de manera que amb una producció intensiva de calor, una part significativa entra a la xemeneia. Com a resultat, per mantenir un nivell de temperatura normal, cal carregar constantment el combustible. Per solucionar aquest problema, vaig començar a utilitzar el "registre etern", que ajuda a estalviar un 30-50 per cent de llenya. Sense ell, tinc una càrrega del forn que es crema en 1 hora 10 minuts, i amb ell 30 minuts més.

Materials per a la fabricació


Per fer un registre etern, necessitareu:
  • canonada metàl·lica de parets gruixudes d76 mm, la longitud d'un bloc normal per a l'estufa;
  • xapa metàl·lica per a extrems de canonades;
  • nou M12;
  • cargol M12;
  • cantonada d’acer 10x10 mm - 20 cm.

El procés de fer els registres eterns per desar


Vaig utilitzar una canonada amb un diàmetre de 76 mm. El vaig tallar de llarg sota un registre normal, que vaig posar al forn. El diàmetre que s’utilitza afecta la capacitat d’ompliment. Si la cambra de combustió de la cuina és alta, i podeu carregar molta llenya a sobre, caldrà que la canonada sigui més gruixuda.
L’etern registre per estalviar en fusta

No hi ha res complicat en la fabricació. Cal tallar dos cercles de la xapa al llarg del diàmetre de la canonada i soldar hermèticament els seus extrems. Després d’això, vaig tallar una cantonada d’acer, aconseguint 2 peces de 10 cm, les vaig cuinar transversalment a la canonada de les seves vores, aconseguint unes potes estables. Aleshores simplement va perforar un forat de 12 mm a la part superior del tub amb un trepant. Li va posar una femella i la va soldar, havent rebut un coll de farciment. Després d'això, es pot cargolar un cargol que actua com a coberta. Se li va soldar una petita branqueta al cap perquè es pogués torçar sense clau. Al voltant del perímetre amb un interval de 4 cm es van fer una sèrie de forats amb un trepant de 3 mm.
L’etern registre per estalviar en fusta

No hi ha criteris estrictes per a les dimensions de la canonada utilitzada, ja que tot depèn dels paràmetres de la cuina, o més aviat del nombre de llenya que es pugui carregar. Vull tenir present que heu d'utilitzar metalls gruixuts perquè no es cremin. També és impossible fer pocs forats, i més encara, fer exercicis prims d’1 o 2 mm, ja que el vapor a pressió no és cap broma. Si durant la prova el tronc produeix un xiulet a la forta pressió quan surt el vapor, hi ha pocs forats, de manera que s'ha de retirar amb urgència. Després d'això, hauràs de perforar forats de diàmetre més gran. Però no cal que siguin massa grans, perquè les cendres entraran a dins i rentar la canonada fabricada és incòmode. Millor més forats petits que uns quants grans.

Com utilitzar


Per fer servir el registre etern, heu de desenroscar la tapa i abocar aigua a la canonada, omplint-la completament. Intento utilitzar aigua gairebé bullent perquè el procés comenci immediatament.
L’etern registre per estalviar en fusta

L’etern registre per estalviar en fusta

Després de subministrar-lo, tanqueu el coll de farciment amb un forrellat.
L’etern registre per estalviar en fusta

Poso l’etern registre al fons de l’estufa i el poso als costats i a la part superior amb llenya.
L’etern registre per estalviar en fusta

Després d'això, encen un foc i tanco la cuina estretament.
L’etern registre per estalviar en fusta

L’etern registre per estalviar en fusta

Per què funciona?


L'ús de troncs eterns augmenta la durada i la qualitat de la crema d'una sola càrrega de llenya. El foc i la calor poden durar fins a un 50 per cent més, segons el disseny de la cuina. Personalment, la meva crema s’estén fins al 30 per cent. Els meus amics amb altres paràmetres de l'estufa mostren un estalvi del 15 per cent o més, cosa que s'explica per unes dimensions inadequades de les dimensions del registre propi que hi ha a la llar de foc.
L’etern registre per estalviar en fusta

Aquest resultat s’obté pel fet que la calor específica del vapor d’aigua és superior a la de l’aire. Aquest és un fet físic demostrat des de fa temps. A l’aire, aquest indicador és 1 (kJ / (kg · K), mentre que al vapor arriba a 2 (kJ / (kg · K).
També vull destacar que l’etern registre no és adequat per a tot tipus de fogons de llenya. És ideal per a les estufes habituals amb una xemeneia directa.Si el forn de maó té una xemeneia de canal a la paret, en alguns casos hi ha la possibilitat de condensar vapor no cremat. Si voleu utilitzar troncs eterns amb aquest disseny de l’estufa, us aconsello que inspeccioneu les portes d’inspecció de la xemeneia per tal de que el sutge enganxi. Si no ho és, el registre és adequat i el podeu fer servir amb seguretat.
L’etern registre per estalviar en fusta

Mireu el vídeo


Comentaris (71)
  1. Romka
    #1 Romka Convidats 16 d’octubre de 2018 14:22
    22
    L’estarà alimentant amb un solàrium, aquí serà transferència de calor rient
    1. gvsp
      #2 gvsp Convidats 16 d’octubre de 2018 10:13 p.m.
      6
      La nitroglicerina és el mateix.
  2. Gregori
    #3 Gregori Convidats 16 d’octubre de 2018 15:12
    189
    Hmm ... Un home aboca vapor a la llenya, discuteix els seus estalvis i els avantatges de la capacitat de calor del vapor. Immediatament evident, un gran "expert en física".
    El meu estimat home, la calor específica de combustió de la fusta no canvia de cap manera que aparegui el seu registre "etern" al forn. La vostra llenya s’enfosqueix estúpidament i, per tant, crema més lent. Cobriu el bufat al forn i l'efecte serà encara millor.
    Pel que fa a la capacitat de calor del vapor: és realment més gran, però això no és un avantatge, sinó un menys, perquè el vapor traurà la calor i volarà ràpidament cap a una canonada recta. No estic parlant de pèrdues d’energia a causa de la conversió de l’aigua en vapor.
    Millor soldar les aletes a l'estufa de potella, fer una xemeneia encastada, millorar la convecció al voltant de l'estufa per augmentar la seva transferència de calor. Més avantatge que el vostre "registre etern".
    1. Andrey convidat
      #4 Andrey convidat Convidats 18 d’octubre de 2018 16:01
      7
      Encara podeu posar la vàlvula, segons el principi d'un forn de maó, aquí serà l'efecte real
    2. Turista
      #5 Turista Convidats 23 d’octubre de 2018 10:38 p.m.
      6
      S'equivoca, però tu també t'equivoques. A una temperatura d’uns 600 graus (el carbó calent amb un resplendor vermell), el vapor d’aigua i el carboni reaccionen amb la formació d’hidrogen i monòxid de carboni (CO). Els dos gasos són combustibles i es combinen immediatament amb l’oxigen atmosfèric per formar aigua i diòxid de carboni. Així "ens ofegem amb aigua".
      Es pot trobar més informació, però alhora com es pot fer un "registre etern" més eficaç a Internet. Sembla que algú ja ha establert la producció industrial.
      1. Convidat Michael
        #6 Convidat Michael Convidats 25 d’octubre de 2018 18:17
        7
        Quin tipus de carbó està cremant llenya aquí. Això és el mateix que ofegar-se amb llenya crua. Crema més temps, però, com descriu l’autor, hi ha més sutge i és enganxós
      2. Iuriós
        #7 Iuriós Convidats 30 d’octubre de 2018 14:39
        4
        De què estàs parlant? Per descompondre l’aigua en hidrogen es necessita energia. Tant com s’allibera durant la combustió d’aquest hidrogen. És a dir, l'efecte serà zero, però el més probable és que sigui negatiu. Doncs bé, l’hidrogen i el CO es formen durant la combustió del gas natural, és a dir, la combustió es produeix en dues etapes. Primer a CO, després a CO2 i H2O.
      3. Convidat
        #8 Convidat Convidats 30 d’octubre de 2018 16:39.
        3
        L’aigua bullirà quan s’escalfa a cent graus. No tindrà temps d’arribar al sis-cents; la capacitat és petita i el vapor generat es farà treure calor ... És més fàcil llençar troncs crus al forn (hi ha micropores i humitat; totes les condicions per produir hidrogen))). Si fos tan fàcil obtenir hidrogen, llavors l'estufa no explotaria pitjor que si es posés una closca d'artilleria en lloc d'un "tronc etern" al forn.
    3. Tolya
      #9 Tolya Convidats 26 d’octubre de 2018 13:46.
      6
      Aquí Gregori ho diu tot correctament!
  3. Guest Dmitry
    #10 Guest Dmitry Convidats 18 d’octubre de 2018 09:35
    2
    Al diagrama hi ha forats amb un diàmetre de 4 mm, i al text 3 mm. Quin tipus de trepant és això?
    1. Bé
      #11 Convidats 19 d’octubre de 2018 06:54
      5
      Sí, perforat 5 mm, què canvia d'això? La majoria de la gent es va tornar impotent.
    2. Alexandre convidat
      #12 Alexandre convidat Convidats 25 d’octubre de 2018 11:27
      2
      Al diagrama dels forats, s'indica R4, segons la lògica, R és el radi, de manera que el diàmetre és de 8 mm en general
  4. Nikolay convidat
    #13 Nikolay convidat Convidats 18 d’octubre de 2018 16:36 p.m.
    6
    Al mateix temps, el fum cru de la UNIQUE entra a la xemeneia, que s’instal·la exclusivament a les parets de la xemeneia de pedra.Si no hi ha humitat, el vapor és petit i el registre no serveix per a res.
  5. Vasily convidat
    #14 Vasily convidat Convidats 18 d’octubre de 2018 16.55 h.
    9
    deixeu que revisi la canonada després de la temporada de calefacció, tot estarà en sutge.
  6. Gosh
    #15 Gosh Convidats 18 d’octubre de 2018 17:20
    9
    Un dibuix o un croquis ells mateixos van "dibuixar"? Un munt d’errors, tècnicament crítics!
    El més important d’ells: el diàmetre del forat es denota per F (diàmetre) i no per R (radi); aleshores la mida 75,5 no és lineal, perquè la canonada també ha d’indicar el diàmetre, és a dir, F75,5; a més, l’alçada amb el tap 115 és la dimensió lineal de la classe de precisió més baixa perquè 115 i 120 o 100 no importa com surti el fil, és a dir, la mida hauria d’estar amb l’estrella (mida de referència) 115 *, el mateix és el lineal general. mida 518 també amb * (518 *)
    Per què s'ha trobat la culpa: la gent és diferent, algú amb coneixement, algú no. De manera que, per a aquells que no tenen "tot", ha resultat com a mínim al nivell de "bé, d'alguna manera" i sense dubte, necessitem una competència acceptable de l'autor en el tema que tracta.
    1. Bé
      #16 Convidats 19 d’octubre de 2018 06:53 AM
      9
      Quantes persones intel·ligents al país, de les quals directament brilla, però no poden fer un cotxe elemental.
      No és tan dolent quan és intel·ligent, però dolent quan és un ximple!
      1. Gosh
        #17 Gosh Convidats 19 d’octubre de 2018 13:59
        3
        Quin cotxe encara no heu fet?
    2. alenge
      #18 alenge Convidats 20 d’octubre de 2018 16:04
      3
      Des de la xemeneia, bufeu l’aire de la xemeneia amb un ventilador d’alta pressió en un dipòsit amb aigua, com en un compressor en un aquari de les golfes, tota la calor romandrà a l’aigua i la bomba de circulació proporcionarà calor als radiadors.
  7. Gent de negre
    #19 Gent de negre Convidats 18 d’octubre de 2018 17:51 h.
    17
    Enginyer de calefacció casolà! L’estufa potable es refreda ràpidament, perquè la canonada és recta i tot vola amb un xiulet. Empenta, mare, i no podeu tancar el bufador, ho esborreu. La resposta és senzilla, com tres rubles, cal acumular calor. Cobriu ben fort l'estufa potbelly amb maons, com més millor, fins i tot una part de la canonada. Les cavitats estan cobertes de sorra per bancs i rampes. La llenya es cremarà, el ferro es refredarà i els maons solen escalfar tota la nit. El principi de l’estufa, res de nou. Però dormireu calent tota la nit.
    1. mut
      #20 mut Convidats 19 d’octubre de 2018 08:05
      9
      només hi ha un matís. si l'estufa està sobreposada a la perfecció i fins i tot les cavitats s'omplen, la calor s'elimina molt malament de les parets de l'estufa de ferro, es sobreescalfen (durant la calefacció - vermell brillant, 700 graus per ull) es deformen i es cremen ràpidament. la meva paret de 8 mm es va cremar durant 3 temporades. i això no és a la casa on s’ofeguen cada dia, sinó al bany.
  8. Alex convidat
    #21 Alex convidat Convidats 18 d’octubre de 2018 17:59 h.
    21
    Això sí, benvolgut! Tornar a l'escola per a les lliçons de física, per no confondre la capacitat de calor amb el valor calorífic. Aquest "registre" us dóna l'efecte contrari: la calor vola a la canonada més divertida quan la temperatura del forn i la secció interior de la xemeneia són més baixes. No estalvieu el 50%, però els popozos en un 50%. Definitivament, els consells són perjudicials i el disseny fa l'efecte contrari a les afirmacions de l'autor. Va inventar un disbarat per ell mateix. Sí, i amics, "poseu-vos en un registre".
  9. Sergey convidat
    #22 Sergey convidat Convidats 18 d’octubre de 2018 19:42
    9
    Escombraries en oli vegetal.
    Dels forats d’aquest registre hi sortirà vapor que, en venjança, pels productes gasosos de combustió sortirà a la canonada.
    És evident que l’únic efecte d’aquest registre etern és que ocupa un lloc al forn i es gastarà menys llenya a tota la càrrega de la cuina.
    Amb el mateix èxit es podria posar un forn, per exemple un maó o pedres nues.
  10. Dmitry Fateev
    #23 Dmitry Fateev Convidats 18 d’octubre de 2018 19:53
    18
    Pantà Duc amb llenya crua. Total i empresarial.
  11. Convidat Víctor
    #24 Convidat Víctor Convidats 18 d’octubre de 2018 20:38
    11
    Una tonteria realment completa, Gregory va assenyalar correctament sobre la humidificació del combustible amb vapor d’aigua i, com a conseqüència, una disminució de la velocitat de la seva combustió. A causa del vapor d'aigua, reduïu la temperatura al forn, de manera que el combustible no es crema completament, i els gasos de combustió no creuen volant a la canonada i la bolqueu amb sutge. Llegiu sobre les estufes de Kuznetsov i en la mateixa línia de calderes de maó amb bescanviadors de calor d’aigua; al contrari, hi haurà més sentit, intenten situar l’intercanviador de calor d’aigua en una tapa independent del forn per no baixar la temperatura al nucli de combustió i també aboqueu llenya amb aigua.
  12. Vladimir convidat
    #25 Vladimir convidat Convidats 18 d’octubre de 2018 21:03 h.
    1
    i si la llenya emprada no és seca sinó mig cuita, el mateix efecte resultarà?
  13. Convidat Víctor
    #26 Convidat Víctor Convidats 18 d’octubre de 2018 10:41 p.m.
    3
    física, secundària, fórmula d’eficàcia, recomano a l’autor que estudiï i que ja no escrigui tonteries.
  14. serg
    #27 serg Convidats 19 d’octubre de 2018 02:58
    2
    I llavors la xemeneia metàl·lica es fonrà al llarg de la temporada, perquè és condensat calent més compostos de sofre, i si la xemeneia de maó, la part exterior de la canonada absorbeix aigua, es congelarà i el guix i el maó s’enfonsaran dins ...
  15. Vladimir convidat
    #28 Vladimir convidat Convidats 19 d’octubre de 2018 07:18
    0
    Puta, faig servir el bufador
  16. Convidat
    #29 Convidat Convidats 19 d’octubre de 2018 07:35
    1
    quan a l’hivern em vaig ofegar amb llenya humida, apareixen icicles a la canonada i la humitat flueix a través de les vàlvules ..... puc imaginar quins icicles seran a l’hivern en les gelades severes .......
  17. Ilya
    #30 Ilya Convidats 19 d’octubre de 2018 08:19
    4
    La gent de llenya especialment seca, i aquest weirdo es hidrata ... S'encén amb els secs i els troncs crus, cremen molt de temps, només la calor que els arriba, per a una estufa de maó de la casa, la llenya crua és dolenta, però serà normal per a una estufa.
  18. Laic
    #31 Laic Convidats 19 d’octubre de 2018 09:25
    3
    Hi ha un tema així. Pel·lícula a Internet. La Membrana Miracle. Es descriu la versió, per què el subministrament de vapor al forn permet augmentar el temps de crema de llenya.
    Segons l'entenc, l'essència és la següent:
    El vapor sobreescalfat (potser del "Registre etern") que passa a través de la llenya cremada en calent, essencialment a través del carboni, es descompon en hidrogen i oxigen. No sóc bo en química. El procés de separació de H2O en H2 i O es produeix precisament amb la participació del carboni C. Després es crema hidrogen. Es tracta del combustible addicional de la cuina.
    1. trineu
      #32 trineu Convidats 19 d’octubre de 2018 19:02 h.
      0
      Necessiteu una temperatura de 2000-3000 graus, i és així.
    2. Lex
      #33 Lex Convidats 20 d’octubre de 2018 09:17
      4
      Què et fa pensar que es consumeix combustible addicional?

      És senzill que el que es produeix es cremi més lentament (i amb més pèrdues).
      Això passa perquè el vapor d’aigua, a diferència de l’oxigen, no admet la combustió.
      Com més subministrament de vapor, més gran és el seu contingut en la barreja de gas i menys oxigen en aquesta.

      És a dir, aquest h ... oví, actua com a bufador cobert (aquella "porta" que hi ha a la part inferior de l'estufa, a través de la qual es regula el subministrament d'aire).
      Funciona pitjor, amb una pèrdua de calor més gran i d'altres "laterals", però fa llenya, quan es refreden amb vapor d'aigua i es redueixen, es "cremen" pitjor i més temps.
    3. Kvv
      #34 Kvv Convidats 22 d’octubre de 2018 13: 21h.
      2
      És així, només el carboni crema en oxigen, i aquí l'hidrogen en el procés de fusió termonuclear es converteix en heli. Així, amb aquest disseny s’aconsegueix una eficiència del 100500%.
      1. Gitanos
        #35 Gitanos Convidats 1 de novembre de 2018 20:42
        0
        El carboni crema en oxigen, digueu ???
        Sí, ets un "químic" però ...
    4. Turista
      #36 Turista Convidats 23 d’octubre de 2018 10:42 p.m.
      0
      Vaig escriure més amunt. La temperatura es necessita molt menys, perquè no hi ha una decadència d’aigua, sinó una reacció amb el carboni.
    5. Nick
      #37 Nick Convidats 25 d’octubre de 2018 19:27
      0
      Ja s’ha cancel·lat la llei de conservació d’energia?
  19. Gregori
    #38 Gregori Convidats 19 d’octubre de 2018 13:58
    9
    Benvolgut filisteu, hi ha molts vídeos a Internet que mostren diferents miracles. Per això es recomana tenir el cap a les espatlles. La descomposició del vapor en hidrogen i oxigen, seguida de la "crema" d'hidrogen, és només una de les meravelles.
    L’aigua simplement no es descompon en oxigen i hidrogen. Per trencar els enllaços d’una molècula d’aigua, cal gastar energia i considerablement. L’hidrogen, que crema en oxigen, forma ... aigua. Sentiu l’olor de la màquina de moviment perpetu? I què en sabem del moviment perpetu des de l’escola?
    1. Turista
      #39 Turista Convidats 23 d’octubre de 2018 10:45 p.m.
      0
      El camarada no ho va entendre del tot. No hi ha la decadència de l’aigua, sinó la reacció de l’aigua amb el carboni a temperatures altes.
  20. Dmitry Kashkarev
    #40 Dmitry Kashkarev Convidats 19 d’octubre de 2018 18:32
    2
    Pots provar, però per no oblidar com subjectar el suport de soldadura a les mans! En el sentit de la calefacció, no hi ha cap altre avantatge que no sigui dany! Per a una estufa metàl·lica, es necessita un blindatge multicirret per a l’emmagatzematge de calor, serà més útil.
  21. galleda
    #41 galleda Convidats 19 d’octubre de 2018 21:53 h.
    5
    Els comentaris són repugnants de llegir ... Almenys un b. va comprovar ... i va demostrar les seves paraules ... van sortir els "científics" teòrics. Potser l’aigua està al foc ?! però la nostra educació no ens permet creure i verificar-ho.Cada any s’assassinen prop de 150 científics que intenten donar i demostrar a la gent que la “màquina de moviment perpetu” és una realitat, hi ha un oceà inesgotable d’energia al voltant !, però no, no hauràs de pagar diners per tot;
    1. Lex
      #42 Lex Convidats 20 d’octubre de 2018 09:24
      2
      Creieu que cada ximple amb la seva màquina de duper?)

      A aquest ritme, podeu acabar amb la vostra vida amb força en els comentaris sobre invents dubtosos d'alguns fòrums elaborats per si mateixos, protegint una altra màquina de moviment perpetu.

      Tot i que, espera un minut ..
  22. Guest Dmitry
    #43 Guest Dmitry Convidats 20 d’octubre de 2018 12:28
    3
    Col·loqueu un forn amb un combustible del combustible del gas i un mode de combustió llarg. El benefici a la Federació de Rússia es beneficia d’unes estufes de ferro colat relativament bones d’aquest pla. D’una càrrega de llenya es cremen més de 4 hores. La llenya es crema completament a les cendres, però es necessita llenya seca, així com una xemeneia implementada competencialment amb una revisió, un col·lector de condensats ... La canonada d’aquestes estufes s’acostuma a muntar “per condensat”, però si la xemeneia està ben aïllada o folrada de maó, és força alta. (per sobre de la carena almenys mig metre!), aleshores podeu recollir i "fumar". Aquesta modalitat del forn és econòmica, però no afecta de la millor manera l’estat de la xemeneia. Per a la prevenció, cal que almenys un parell de vegades al mes per escalfar el forn amb troncs de freix sec o eurowood especial per netejar la xemeneia. Aleshores, a la tardor, amb molta facilitat i rapidesa, la xemeneia es prepara per a la propera temporada de calefacció, durant tot uns quinze minuts i aproximadament mitja cullera de sutge. Això és així si tot es fa de manera sàvia. Si es tira la xemeneia, no només es condensarà la filtració a la casa, sinó que es llençarà fum a la casa del forn i s’haurà de netejar la xemeneia un parell de vegades al mes (també amb llenya crua). En principi, en un sistema normal, la xemeneia no es pot netejar durant 4-5 anys, però això augmenta en primer lloc el risc d’incendi a causa de la crema de sutge que hi ha, i, en segon lloc, una xemeneia és tan espantosa i difícil de netejar (molt probablement caldrà desmuntar).
  23. Guest Dmitry
    #44 Guest Dmitry Convidats 20 d’octubre de 2018 15:20
    1
    Hi ha un altre menys menys d'aquests registres per al seu ús en forns convencionals: són els seus maons i argiles. El fet de vaporitzar-los constantment amb vapor redueix considerablement la vida de l'estufa i condueix a una destrucció ràpida, per exemple, citaré els cremadors de gas instal·lats en forns convencionals per a la calefacció. Durant la combustió, es formen diòxid de carboni i vapor d’aigua, que provoquen la destrucció de la xemeneia després de 3-5 anys. els maons comencen a caure.
    1. Nikolay convidat
      #45 Nikolay convidat Convidats 25 d’octubre de 2018 14:10 h.
      2
      I un altre menys: Però, què passa quan, quan els forats de la canonada es tanquen amb els productes de la llenya, acabarà la bomba? Les explosions de caldera no són tan freqüents ...
  24. Yuri
    #46 Yuri Convidats 20 d’octubre de 2018 18:53
    2
    estufa de maó de mort lenta i pudent ...
  25. Alexandre convidat
    #47 Alexandre convidat Convidats 21 d’octubre de 2018 07:15
    2
    Però, i si, en lloc d’aigua, s’hi aboqui "otrabolka"? Naturalment, els forats no es podrien destrossar)) tot i que tinc un tub de perforació, una paret de 8 mm.
    1. Dimitrius
      #48 Dimitrius Convidats 22 d’octubre de 2018 02:06
      0
      Sí, aboqueu immediatament gasoil o gasolina.
  26. Yuri
    #49 Yuri Convidats 21 d’octubre de 2018 09:10
    0
    Al contacte del vapor d’aigua amb el carbó calent, es forma gas de síntesi (monòxid de carboni + hidrogen). Els dos elements són un bon combustible.
    1. asdad
      #50 asdad Convidats 22 d’octubre de 2018 12:20
      2
      Però la seva educació no requereix menys energia que com a resultat de la seva pròpia combustió
      1. Turista
        #51 Turista Convidats 23 d’octubre de 2018 22:58 h.
        0
        T’equivoques, perquè es cremen amb oxigen atmosfèric.
  27. Màx
    #52 Màx Convidats 21 d’octubre de 2018 18:11
    4
    aquí heu de conèixer la llei de la conservació de l’energia ... Si la fusta conté 100 kJ d’energia condicionalment, fins i tot amb vapor, fins i tot sense que no s’alliberi més energia, de manera que tot això és una brossa.
  28. Ara
    #53 Ara Convidats 21 d’octubre de 2018 21:16.
    2
    Realment la crema serà més llarga, però això no vol dir que hagi augmentat l’eficiència del forn. Hi ha un concepte tan contingut en calories en combustible i fa temps que s’ha entès que la llenya crua proporciona molta menys calor que les seques! Llavors, perquè mullar de nou la fusta seca
  29. Vladimir convidat
    #54 Vladimir convidat Convidats 22 d’octubre de 2018 13:35.
    3
    nois, així que què feu = escalfar l’estufa amb llenya crua.et cremaran més lent = aquí és el teu temps més llarg de crema, PERUT donen menys calor que la llenya seca del mateix volum !!!!!!!
    P.S. en lloc d’aquest h ..., millor pensar en la construcció d’un forn normal, que corresponia al volum de l’habitació climatitzada
  30. Sergey convidat
    #55 Sergey convidat Convidats 23 d’octubre de 2018 18:51 h.
    0
    El disbarat del proper "Kulibin", que no va estudiar física a l'escola. Una llenya de llenya “de tronc etern”. Sí, una estufa ordinària de ferro colat col·locada a la part superior de l’estufa estalviarà més calor.
  31. Ivan Skaruckiy
    #56 Ivan Skaruckiy Convidats 23 d’octubre de 2018 21:04 h.
    2
    Benvolgut, tens un embolic uniforme al cap! Carregueu l'estufa amb llenya crua (el contingut d'aigua en llenya acabada de tallar és del 70-100%) i obtindreu una crema molt lenta, però una disminució del valor calorífic degut a la vaporització i al blindatge de la fusta combustible que s'esquerda gasos per aquest vapor i l'entrenament dels quals no es cremen a la xemeneia, per tant, l'elevada capacitat de calor del vapor. és més aviat un menys ... Si comptes amb la formació de "gas de síntesi" i la seva combustió, calcula la calor total, serà exactament la mateixa que la combustió del carbó en oxigen ... Consell: entrega el "registre" a la ferralla i organitza esclat gasos.
  32. Kostya
    #57 Kostya Convidats 24 d’octubre de 2018 19:28
    1
    Van cremar un incendi a la natura. Un cop observat un fenomen insòlit. Una flama d’uns 5 cm de llarg i uns 5 mm de gruix esclata del registre amb soroll. Va durar aproximadament un minut i va sortir al carrer. Aquest lloc no estava encès en foc, hi havia uns 10-15 centímetres fora. Fusta morta normal. Què podria ser? Ara estem criticant aquest "registre etern", però potser no estem al dia amb alguna cosa, perquè els nostres judicis es basen en experiència i coneixement.
  33. Igor convidat
    #58 Igor convidat Convidats 25 d’octubre de 2018 17:18
    2
    El que va atacar, va deixar que el camperol fos un constructor.
  34. Sóc
    #59 Sóc Convidats 26 d’octubre de 2018 09:22
    2
    "Condensació de vapor sense cremar", això és definitivament "cinc"!
    Pel mèrit de la pregunta: aquest "registre" hauria de ser anomenat "acumulador de calor" i tot quedarà clar immediatament.
    I, més que per tancar aquesta misèria, us aconsello que encafeu un intercanviador de calor a l'estufa, que torneu les canonades al voltant de la casa, que pengeu les bateries ... L'estufa es convertirà en una caldera de llenya. Tot això.
  35. Tolya
    #60 Tolya Convidats 26 d’octubre de 2018 13:44.
    0
    Seria millor netejar la cendra del forn que no pas comptar amb les escombraries amb vapor.
  36. Dyukha
    #61 Dyukha Convidats 28 d’octubre de 2018 16:09
    0
    Vaig llegir Hochma en un picabu, allà un home amb tals registres per reparar una estufa de maó es va esquinçar un pal de la figura.
  37. Vladimir convidat
    #62 Vladimir convidat Convidats 28 d’octubre de 2018 18:07
    1
    llegir sobre les calderes de piròlisi, és interessant!
  38. Vladimir convidat
    #63 Vladimir convidat Convidats 29 d’octubre de 2018 15:18
    0
    I per debilitar una estufa normal?
  39. Jura
    #64 Jura Convidats 29 d’octubre de 2018 16:59
    0
    L’ideal seria que aquest vapor ha d’escalfar les habitacions. i aquí es dipositarà a la xemeneia, després que el forn es mullin els maons de la canonada i seran esquinçats per les gelades.
  40. Convidat Michael
    #65 Convidat Michael Convidats 30 d’octubre de 2018 06:18
    3
    No hi ha tant soroll: és clar que tothom està parlant de la llei de conservació de l’energia. (Oxigen / hidrogen). I el fet que un vapor més intensiu en calor portarà més calor a la canonada (a l’aire del voltant), i el procés de combustió rebrà menys energia, amb la corresponent pitjor crema de llenya i emissió excessiva de gasos i sutges no desitjats. El significat de la cuina és en el seu escalfament i posterior transferència de calor, i no en l'observació de tubs d'ebullició entre els troncs. Amb el mateix èxit, podeu posar un aquari allà i amb peixos sense forats forats ... I és més informatiu i més útil si afegiu sal al lavrushki ...
  41. SERBIN VIKTOR MIKHAILOVICH
    #66 SERBIN VIKTOR MIKHAILOVICH Convidats 4 de novembre de 2018 17:36 h.
    0
    Nois, he llegit algunes ressenyes. hi ha escèptics i aprovadors. però la veritat es diu sobre el registre, tot i que no sóc partidari del registre. per a mi és millor sintetitzar un generador amb un comptagotes. i el temps de funcionament és més alt i segur. I poseu una malla inoxidable al vostre registre des de dalt. no és necessari comprar. Podeu tallar la màquina del tambor de la rentadora. hi ha a tot arreu sobre ferralla, per no obstruir-se de cendres. ara no escalfaré mai l’estufa de la forma antiga. efectes incorrectes !!! Els forats han de tenir un diàmetre de 8 mm. aproximadament. al seu interior, ompliu l’acer inoxidable de les mànegues de les aixetes del bany, que també es troben a les escombraries i són útils per a la salut. Per cert, en aquest cas, l’estufa bufa massa i hi ha d’haver una vàlvula a la canonada. el forn funciona pel seu compte. només cal un clic a la xemeneia, però només quan hi ha carbons a la cuina.a la fusta senzilla i freda no funciona! i el millor de tot són les deixalles de xip !! com el carbó en temps de crema, ja s’ha provat i fa força temps. si l’evaporatori s’obstrueix: heu de colpejar el martell diverses vegades per enderrocar escala i escala i, de nou, al forn! prova-ho no us en penedireu, obriu el lloc, cremeu aigua. però tot és superficial o gas de síntesi. a YouTube.
  42. Sergey convidat
    #67 Sergey convidat Convidats 6 de novembre de 2018 00:08
    0
    El vapor només dificulta l’accés de l’aire al combustible, per tant, redueix la velocitat i, teòricament, augmenta l’eficiència de la combustió i, a la vista de la seva major densitat, redueix la velocitat dels gasos a la xemeneia. En cas contrari, el mètode només té inconvenients. El mateix efecte s’aconsegueix ajustant el cop i la vàlvula a la xemeneia.
  43. Sergey convidat
    #68 Sergey convidat Convidats 6 de novembre de 2018 14:07 h.
    0
    Sí, no hi ha res a enganyar, simplement em molesta la llenya, la cuina de llenya (aglomerat) va molt bé.
  44. Sergey convidat
    #69 Sergey convidat Convidats 11 de novembre de 2018 11:24
    0
    De vegades, aquests "troncs eterns" esclaten malament, i pel tema de la tonteria completa, ofegueu-vos amb llenya crua si voleu. I encara millor, feu servir estufes adequades i llenya de bedoll.
  45. Nikolay convidat
    #70 Nikolay convidat Convidats 16 de novembre de 2018 20:20
    0
    Els forats han de ser des de la part inferior i met.tube connectar-se al subministrament d'aigua, després un 100% d'eficiència
  46. Alka
    #71 Alka Convidats 29 de novembre de 2018 20:58
    0
    INVENCIÓ INTERESSANT ...
    PER VAIG DIR EN ALTRES.
    Tinc UN GRAN INCENDI. I EL QUE NO VAIG ESCOLAR FREQÜENTMENT, N’HI POSUT AMB GRAN XOCS, PRIMERES I TOTS, EN ELS QUADRES DE CALEFACCIÓ. CREMAR LENTAMENT I LLARG. TOTS LA NIT.
    Tanmateix, TOTS DEPENDEU EN LA MITJÀ DELS MOBLES I L'ABEGATGE DE L'ESGLÉSIA ...
    VENIMENT AL MATÍ, AGRADAR I CERRAR CONTRA.

Llegiu també

Codis d’error per a rentadores