Fes-ho tu mateix
Classes magistrals, instruccions, consells útils, receptes.
» » »Detector de cablejat ocult simple


Detector de fils ocults molt senzill. Tothom podrà recollir. En principi tots els detalls estan disponibles. Es munta en transistors super sensibles BC547. Font d’alimentació 6V Personalment utilitzo bateries de corona morta del multímetre. La fletxa del diagrama és l’antena del detector.

Així doncs, sobre el muntatge:
Perquè el circuit és molt senzill, ho ajunto en una marquesina. A la foto, un esquema amb un tap per a la corona


Es va decidir muntar un cos per a ell, vaig treure una caixa de sota el llast de làmpades fluorescents de paret:



A continuació, he enganxat la cinta d'alumini com a antena:



He trobat piles d’1,5 V (no sé per què) una mica més primes que les petites piles rosades. Va prendre 3 peces, aquest circuit de 4.5V també funciona a partir d'aquest:



Vaig fer forats pel LED i per l’interruptor (l’interruptor ja s’ha inserit):


Vaig farcir tot cap a dins i vaig soldar l’antena a la cinta:


Aquí teniu el dispositiu del muntatge:



Però a la feina_))
Funciona a una distància d’uns 10cm del filferro 220


Però buscant cablejat a la paret))


Aquest dispositiu és molt sensible i no tinc cap dubte que us sorprendrà, perquè reacciona fins i tot a un correu electrònic feble. camp i toc de mans !!!


Us desitjo un muntatge d’èxit !!!

Comentaris (38)
  1. Veent
    #1 Veent Convidats 21 de juliol de 2011 18:56
    3
    Aquí hi ha una cosa que vaig comprar per 30 rubles. Reacciona al cablejat ocult (Em Field), i també mesura el voltatge altern de 12 a 220 V tocant un fil, tampoc exactament, però tampoc dolent. Al mateix temps, no hi ha acumuladors, i tampoc una mida més gran. Recull el més interessant però no pràctic
    [centre][/ centre]
  2. NOTFRONT
    #2 NOTFRONT Convidats 21 de juliol de 2011 19:09
    0
    Compreu i us podeu enganyar si hi ha allà on ...
  3. Veent
    #3 Veent Convidats 22 de juliol de 2011 00:59
    1
    Bé, si hi ha on obtenir els transformadors importats amb cofre alt. l'amplificació, definitivament, podeu comprar un indicador ... I en aquests transistors que he recollit un relé tàctil és més interessant sorprès
  4. [) eNiS
    #4 [) eNiS Convidats 22 de juliol de 2011 13:19
    1
    Bé, podeu tocar el relé)
  5. CARRETERA
    #5 CARRETERA Convidats 31 de juliol de 2011 17:06.
    0
    va enumerar totes les parts:
    3 transistors bc547,
    3 piles 1.5v
    i LED? l’ullet
  6. Vvlad
    #6 Vvlad Convidats 15 d’agost de 2011 23:11
    2
    I quins transistors encara puc prendre? enfadat
  7. pashkevich
    #7 pashkevich Convidats 24 d’agost de 2011 18:55
    0
    La sol·licitud de l’autor per donar sabó de contacte o ICQ o ...., està oculta al perfil.
    1. Borga
      #8 Borga Els visitants 20 de juliol de 2019 14:32
      0
      Disculpeu .... originalment llegit "al musell" .... satisfet
  8. klon681
    #9 klon681 Convidats 8 de novembre de 2011 19:55
    0
    Vaig fer-ho tot de forma esquemàtica sense aparèixer el díode, em vaig encendre, em poso al punt; fresc només els transistors en va
  9. NOTFRONT
    #10 NOTFRONT Convidats 9 de novembre de 2011 22:19
    0
    mal transistors o mal funcionats El règim de treball!
  10. ddddddd
    #11 ddddddd Convidats 15 de febrer de 2012 23:24
    1
    també es va soldar tot segons l'esquema i el díode està encesa

    Tot funciona. Jo personalment vaig comprovar !!!

    hauria de cremar
  11. Alexandre
    #12 Alexandre Convidats 19 de febrer de 2012 03:41
    0
    Ho vaig recollir tot segons l’esquema, però al final és silenciós. El LED està apagat 6v !!?

    [b] Alexander [/ b], només sense cinta adhesiva!

    [b] Alexander [/ b], l'antena només és un tros de filferro?
  12. General
    #13 General Convidats 6 d’abril de 2012 22:42
    1
    També ho vaig muntar tot segons l’esquema, el LED en plena foscor amb prou feines brilla, mentre que l’antena s’envolta al voltant del filferro 220, però funciona correctament des del toc de mans. menjar 6v. Per què no funciona com hauria de ser?
  13. General
    #14 General Convidats 14 d'abril de 2012 23:45
    1
    NOIS - TOTS ELS TREBALLS, NOMÉS VAN CANviar EL COL·LECTOR I L’EMISSOR !!!!!!!
  14. dimka21_93
    #15 dimka21_93 Convidats 11 de maig de 2012 01:17
    0
    per què una llum blava?
  15. dimka21_93
    #16 dimka21_93 Convidats 11 de maig de 2012 01:39
    2
    o què és?
  16. niks87
    #17 niks87 Convidats 16 d’agost de 2012 21:37
    0
    Per descomptat, sóc novat, però digueu-me què hi ha pels rectangles verds que hi ha a sobre dels trinistors del diagrama somriure
  17. neyd
    #18 neyd Convidats 24 d’agost de 2012 19:28
    0
    Hola, he muntat el novell segons l'esquema, res !!!!!!!!! què fer
  18. Veent
    #19 Veent Convidats 27 d’agost de 2012 23:10
    0
    [b] neyd [/ b],
    Intenteu canviar els transistors VS547 per uns de nous i substituir les resistències d'1 MΩ totes dues i canviar a 220 Ohms, i comprovar la font d'energia, hauria de funcionar ...
  19. neyd
    #20 neyd Convidats 1 de setembre de 2012 00:02
    0
    nous transistors, però per què canvien les resistències que estan treballant. menjar també
  20. Veent
    #21 Veent Convidats 2 de setembre de 2012 23:39
    1
    [b] neyd [/ b],
    Si els detalls funcionen i el circuit que es proporciona és també l’única conclusió que se suggereix: el circuit no es munta correctament.
  21. Lazer
    #22 Lazer Convidats 2 d’octubre de 2012 17:03
    5
    ATENCIÓ !!!!! La inclusió del LED al diagrama està indicada incorrectament. Cal desplegar-lo.

    Registrat específicament per indicar un error.
  22. Nom
    #23 Nom Convidats 27 de març de 2013 18:33
    0
    No és més fàcil connectar un homeman de camp, un audiòfon, una bateria en sèrie?
  23. Wavan
    #24 Wavan Convidats 11 de desembre de 2013 16:39
    0
    Em necessitava urgentment aquest miracle de l’electrònica, de seguida vaig topar amb aquest circuit. Muntada, però prèviament ha convertit el díode, funciona. El filferro es troba a una distància de 20 centímetres, en principi, per a una determinació precisa. Em vaig adonar d'un fenomen similar. Sembla reaccionar no només al cablejat, sinó també a les ones de la sala. Passant pel mig de l’habitació passa a desencadenar-se. En general, no va funcionar tan bé, però podeu utilitzar-lo.
  24. Convidat
    #25 Convidat Convidats 7 de gener de 2014 20:45 h.
    1
    I si poseu un filferro (antena) més llarg i la placa metàl·lica és més gruixuda que l’alumini, augmenta el radi del detector?
    P.s. Sóc una tetera en electrònica)
  25. Sasha
    #26 Sasha Convidats 15 de gener de 2014 23:49
    0
    Muntat tot segons l’esquema! Va funcionar la primera vegada, la bateria va agafar 4,5 volts d’un vell telèfon mòbil. Però va resultar ser molt sensible. Estic pensant a abocar tota la cosa amb cola epoxi. Què creus que ajudarà? Gràcies especials a l’autor del pla.
  26. rosella
    #27 rosella Convidats 22 de febrer de 2014 04:10
    0
    També vaig comprar un tornavís, però em va buidar arreu a la paret RAW del passadís. Em pregunto com serà el robot en un dispositiu no residencial?
  27. Vlad
    #28 Vlad Convidats 11 de setembre de 2014 15:36
    0
    Quants resistors de vat si us plau, digueu-me.
  28. arracada
    #29 arracada Convidats 16 de setembre de 2014 17:09
    0
    Citar: Convidat
    I si poseu un filferro (antena) més llarg i la placa metàl·lica és més gruixuda que l’alumini, augmenta el radi del detector?
    P.s. Sóc una tetera en electrònica)

    Per què empitjorar el radi d’acció?
    si augmenteu l'abast, la precisió del dispositiu baixarà significativament.
  29. Màx
    #30 Màx Convidats 2 d’octubre de 2014 20:12
    0
    La base del primer transistor no obre la transició, el vaig muntar tot segons l’esquema, el transistor va canviar. Digues-me què passa?
  30. alex
    #31 alex Convidats 29 de desembre de 2015 18:15
    1
    .... bé, ja no sé què i ja ho he provat tot ... El LED CONSTANTLY s'il·lumina almenys en algun lloc i lluny del cablejat i cal saber-ho a prop!
  31. alex
    #32 alex Convidats 29 de desembre de 2015 18:41
    0
    [b] General [/ b],
    com canviar
  32. alex
    #33 alex Convidats 14 de gener de 2016 12:30
    0
    Vaig pensar que hi havia un consell a l’alimentació perquè Em vaig alimentar, vaig posar la bateria al mateix barret .... el díode Holrita de peu ayannannnnnoooooooooo
  33. Pere
    #34 Pere Convidats 16 de març de 2016 19:31
    0
    No, el dispositiu funciona. El díode està correctament configurat.Només un fonita de tot, és impossible d'utilitzar. S'il·lumina de la catifa, les sabatilles de les soles de goma, al costat de la nevera. Simplement, no sempre vol dir fiable.
  34. Alexey
    #35 Alexey Convidats 14 de setembre de 2016 21:11
    0
    El règim de treball. Gràcies a l’autor. Recollit al KT3102 soviètic, guanyat immediatament. Només cal canviar el LED, el diagrama es mostra incorrectament.
  35. Sergey
    #36 Sergey Convidats 21 d’octubre de 2016 14:50
    0
    soldades a KT3102, alimentades per 4 "dits" (un total de 6.2 in "). reacciona al tacte amb una dèbil resplendor del díode, però no veu el punt de cablejat en blanc. què passa?
  36. Ivan98
    #37 Ivan98 Convidats 8 de desembre de 2016 18:14
    0
    També vull posar el LED, que mostrarà que el dispositiu està encès o apagat. No em digueu si és necessari, a més de l'extensió. Els leds per afegir alguna cosa més al circuit per funcionar correctament?
  37. a
    #38 a Convidats 12 d’abril de 2017 04:38
    1
    [b] Pere [/ b],
    No, no és cert. Ho vas recollir tu o simplement teoritzar?
    Amb aquesta inclusió, el díode es bloqueja i no s’encendrà.

Llegiu també

Codis d’error per a rentadores