Направи си сам
Майсторски класове, инструкции, полезни съвети, рецепти.
» »Как да инсталирате гнездо, ако има къси проводници
Как да инсталирате изход, ако има къси проводници

С течение на времето в съветските домове рано или късно е необходимо да се сменят гнездата. Те са разклатени, модерните евро тапи не се катерят в тях, има и други причини. Окабеляването в старите сгради на Съветския съюз е от алуминий. Алуминиевият едножилен проводник е доста крехък и ако също се загрее в точките на свързване, тогава когато изключите стария контакт, той определено ще се откъсне.
Както всъщност се случи в моя пример. Дълго време проводниците се нагряват поради отслабен контакт, така че изолацията вече се стопи. Сега малки битове стърчат от стената, в гнездото и просто не можете да инсталирате нов контакт. Този проблем е доста често срещан, особено по време на ремонти. Тук няма нищо страшно и по принцип всичко е лесно поправимо.

Ще има нужда


  • Свиваема тръба (за предпочитане комплект с различни диаметри).
  • .
  • Две медни или алуминиеви проводници, броят на ядрата няма значение, основната квадратура е най-малко 1,5 квадратни метра. мм.
  • Нов изход.

Инсталирайте гнездото в контакта с къси проводници


Нека започнем с изключване на електричеството в къщата. След това ще позвъним на всички контакти на гнездото с индикаторна отвертка с неонова крушка, за да определим фазата. По този начин се уверете, че електричеството определено е изключено и нищо не застрашава живота ви.
Развийте предния панел, изключете контактите на стария контакт. Както вече казах, проводниците се нагряват, изолацията върху тях се стопява, изсушава и става чуплива. Тъй като се разпада, той трябва да бъде отстранен. Вместо това изберете термосвиваеми тръби с подходящ диаметър.
Как да инсталирате изход, ако има къси проводници

Ще изградя проводници с помощта на WAGO терминали. Но тези удобни устройства трябва да бъдат инсталирани правилно, в противен случай те могат да играят лоша услуга. Така че: минималната дължина, която стърчи от стената, трябва да бъде най-малко 2 см, а 1 см трябва да бъде добре почистена, не набръчкана или огъната. Това са основните правила. Следователно всичко, което е огънато, трябва да се изправи, а това, което е сплескано, да бъде отрязано. И останалото изолирайте с термосвиване. Можете да го настаните със специална сешоар или обикновена запалка.
Ето какво имам:
Как да инсталирате изход, ако има къси проводници

Една жица се скъса, но не е страшно. Обличаме терминалите докрай и щракваме. Големият им плюс е, че сега наслояването може да се изпълни с медна жица. Взех мултикорек. Той е мек и не се откъсва.
Как да инсталирате изход, ако има къси проводници

Взех двоен изход, който ще разшири функционалността вместо стария.
Как да инсталирате изход, ако има къси проводници

Свързваме и инсталираме.
Как да инсталирате изход, ако има къси проводници

Той е фиксиран по абсолютно същия начин като стария - опирайки се към страничните канали на гнездото. Но както виждате, има и надлъжни стойки за директен монтаж на стена. Това е просто чудесно решение, особено за тези, които имат счупено гнездо и фиксирането на всички вътрешности не е надеждно.
Как да инсталирате изход, ако има къси проводници

Инсталирайте панела за кръпка.
Как да инсталирате изход, ако има къси проводници

Включете електричеството и проверете работата. Всичко е страхотно. Клемите ще издържат на всички необходими товари на това място. Между другото те са доста евтини - , Това може да спести от ремонти.

Гледайте видеоклипа


Коментари (74)
  1. Гост Анатолий
    #1 Гост Анатолий госта 23 януари 2019 г. 2:37 ч.
    21
    Ето какво казва производителят за това: "Използването на терминали WAGO от серия 222-ххх с алуминиеви проводници е възможно, но не се препоръчва. Ограниченията се дължат на свойствата на материалите, тоест контакта на алуминиевия (външен) и меден проводник (разположен в клемата). Тъй като алуминият е окислим и слаб в електрическо отношение, с течение на времето (кръстовището) контактът ще се влоши, което при определени натоварвания ще доведе до неговото изгаряне.

    За да защитите алуминиевия проводник (контакт), можете да използвате WAGO Alu-Plus паста, която е специална за тези цели, но обърнете внимание на факта, че номиналният токов товар трябва да бъде намален с поне 40%, т.е. ако макс. токът за клемите 222-xx е 24 A, тогава за алуминий не трябва да надвишава 16 A. "
    1. Гост Владимир
      #2 Гост Владимир госта 27 януари 2019 11:39
      5
      От 2000 г. алуминиевият проводник не се използва при замяна на окабеляването с нов според правилата за работа на електрически вериги, спомням си, че смених машините на нови по време на работа в щита, на втория ден проводниците (алуминий) сякаш бяха вкарани в машините и забравиха да се затегнат (алуминиевият проводник губи своята твърдост, когато отопление) Необходимо е да поставите и усучете проводниците заедно, ако искате добър и надежден контакт, ако тапетът е там, където е гнездото, тогава трябва да ги навлажните и да направите тип изрез, а след това, когато е мокър, развийте парчето отстрани и издълбайте мазилката мястото, където проводници, когато се възстанови електротехник zamazhete дупки и паста тапет на мястото си. Ако се вземе сериозно, няма да има забележимо „нарушаване на целостта на тапета“. Не харесвам всички фабрики за лосиони за удължаване на проводници
  2. гост
    #3 гост госта 23 януари 2019 г. 15:48 ч.
    9
    Не всички WAGOекрани са подходящи за алуминий. За свързване на алуминиеви проводници или в смесен вариант на алуминий с мед се използват клеми с контактна паста, те се предлагат в черно или сиво. Ако трябва да свържете алуминиеви и медни проводници, пастата се отстранява от контакта, предназначен за мед.
    1. Юджийн
      #4 Юджийн госта 26 януари 2019 г. 8:34 ч.
      1
      Защо си тръгва? Усещане за премахване? Второ, ако сте разглобили терминала, тогава видяхте, че проводниците не се допират един до друг.
  3. Гост Юри
    #5 Гост Юри госта 23 януари 2019 г. 15:50 ч.
    14
    Тези клеми не са предназначени за свързване на алуминиеви проводници.
  4. Андрю
    #6 Андрю госта 23 януари 2019 г. 17:58 ч.
    17
    Нанизаните проводници първо трябва да бъдат завършени с ръкави.
    1. Гост Алекс
      #7 Гост Алекс госта 25 януари 2019 10:51
      1
      Исках също да отбележа, но ти го направи за мен.
  5. Гост Владимир
    #8 Гост Владимир госта 23 януари 2019 г. 18:55 ч.
    25
    Ваго само немски може да бъде, всичко останало е фалшиво под Ваго. Невъзможно е да се извърши окабеляване на търговски обекти с жила с тел, само моно сърцевина от 2,5 мм.
    1. vopros
      #9 vopros госта 24 януари 2019 08:38
      5
      Защо се прави такова изявление? Любопитен съм. Ако това твърдение е оправдано, тогава би било много интересно да се знае връзката, дори без конкретна статия или абзац. Но всъщност статията. Ситуацията е стандартна. Ако окабеляването не е заменено с мед, тогава трябва да приемем, че всички „електрици“ на апартамента са в състояние на пренебрежение.
    2. Гост Николай
      #10 Гост Николай госта 24 януари 2019 г. 14:51 ч.
      6
      Кой ти каза такива глупости? Нанизаната жица е усукана и калайдисана и напред !!! Занимавам се с разработване на електрическо оборудване за специални превозни средства, където има различни контакти за постоянни 24V, редуващи се 220V и 380V. Цялата инсталация се извършва от гъвкав многожилен PuGV проводник. Научете материал, скъпа.
    3. Гост Сергей
      #11 Гост Сергей госта 25 януари 2019 г. 17:59 ч.
      0
      nifiga! моно-жица, да, от 2,5 ?! ще включите ли три чайници там? 2.5 все още не отиде, повече, вече е твърде много, дори за склад и т.н.
    4. Виктор Игоревич
      #12 Виктор Игоревич госта 2 февруари 2019 г. 11:37 ч.
      2
      Относно многоядреността - абсолютно вярно! И вместо автомобили, можете да използвате клемни блокове с болтове. След това бих ги раздала отново след няколко седмици.
    5. сперма
      #13 сперма госта 7 февруари 2019 г. 00:32
      0
      1. Счупена едножилна жица - прегряване и пожар.
      2. Предаването на енергия е във външния обем. По-високо напрежение - по-малко загуби по време на предаване над външния обем!
      3. Набраздените проводници са по-малко склонни да извиват по време на премествания.
      Резултатът.
    6. сперма
      #14 сперма госта 7 февруари 2019 г. 00:34
      0
      Отговорът е тъп. Можете да спойкате края и той ще работи по-добре от вашия!
  6. Вася
    #15 Вася госта 23 януари 2019 20:12
    2
    електричество по всякакъв начин. всичко не е дълго и не е надеждно
  7. Гост Александър
    #16 Гост Александър госта 23 януари 2019 г. 21:20 ч.
    5
    Аз четях, че жилата и терминалите на Wago не са за електропроводи, следователно не съм съгласен с този метод.
  8. коментари
    #17 коментари госта 23 януари 2019 г. 21:36 ч.
    9
    В този случай за клемните блокове на Wago трябва да се използват специални (Al + Cu), което позволява едновременното свързване на алуминиеви и медни проводници. На опаковката е написано. В противен случай връзката с времето ще се нагрява.
  9. Гост Юри
    #18 Гост Юри госта 23 януари 2019 г. 21:42 ч.
    12
    В никакъв случай не трябва да правите това, за свързване на алуминиево и медно окабеляване се използват само специални клемни блокове Wago с паста.
  10. Александър Вячеславович Голубев
    #19 Александър Вячеславович Голубев госта 23 януари 2019 г. 21:44 ч.
    17
    Нека започнем с това какъв товар ще бъде на този изход.Ако пералнята е автоматична машина или бойлер, тогава тези клипове ще бъдат разтопени.
    електрически 20 години
  11. Дмитрий Будкин
    #20 Дмитрий Будкин госта 23 януари 2019 г. 10:02 ч.
    8
    Клемите не са за алуминиевия проводник, който показахте. За да свържете медно твърдо и алуминиево, използвайте щепселите на каретата с паста, в противен случай терминалите ще се стопят с течение на времето поради оксидния филм върху алуминиевия проводник. Гъвкавият проводник трябва да бъде закопчан в ушите на NShVI, преди да го затегнете в контакта.
  12. Гост Алекс
    #21 Гост Алекс госта 23 януари 2019 г. 10:07 ч.
    6
    Не съвсем точно. WAGO терминалите за работа с алуминиеви проводници трябва да се вземат със специална паста. Тъй като терминалът отвътре също е направен от мед и както знаете, при усукване на мед с алуминий контактната повърхност бързо се разяжда, контактът се нарушава и това често причинява пожари. Пастата в клемния блок ще предотврати окисляването на алуминия. И за инсталиране в контакта е по-добре да вземете друг клемен блок, а не лостов терминал, той е много по-компактен.
  13. YulyaS
    #22 YulyaS госта 23 януари 2019 г. 22:23 ч.
    5
    за съжаление тези терминални блокове не обичат претоварванията.
  14. Гост Алекс
    #23 Гост Алекс госта 23 януари 2019 г. 22:32 ч.
    19
    Заради такива майстори тогава всичко гори със син пламък. Клемата е смазана за свързване на алуминий и мед. Определено не беше електротехник.
  15. Гост Дмитрий
    #24 Гост Дмитрий госта 23 януари 2019 г. 22:34 ч.
    3
    Тези клеми не са за алуминий. тези с тестени изделия трябва да бъдат
  16. Гост Майкъл
    #25 Гост Майкъл госта 23 януари 2019 г. 23:25 ч.
    7
    1. Не "квадратура", но раздел кабели.
    2. Сечението на новата жица не трябва да бъде 1,5 мм, но трябва да е равно на напречното сечение на стария проводник.
    3. Препоръчително е във вашия случай да замените стария метален гнездо с пластмасов. Така често получавате още 2-3 см. От стария проводник, който опростява връзката, а също така елиминира фазата в тялото на гнездото и гнездата.
    3. Ако свържете алуминиев проводник с меден, тогава терминалите не се нуждаят от вагони, а от специално пълнене, за да се предотврати окисляване и / или нагряване на проводниците.
  17. Иван
    #26 Иван госта 23 януари 2019 г. 11:39 ч.
    3
    Връзката между алуминиеви и медни проводници не ви притеснява?
  18. Цицерон Тавриде
    #27 Цицерон Тавриде посетители 24 януари 2019 00:58
    20
    това се нарича така, както просто не е необходимо да се прави. Съветските гнезда бяха на 10А и затова щепселът за евро не отива там, защото е точно на 16А и съответно жицата там трябва да е не 1,5, а 2,5 квадратни метра. и клемни блокове с крака, т.е. стягащите скоби са предназначени за затягане само на COPPER проводници от едножилен и многожилен заедно. за алуминий е необходимо да се използват други серии с PASTE за алуминий. И със сигурност няма нужда да купувате автомобилен терминал с Ali. особено ако го направите както съветва авторът
  19. Плутон
    #28 Плутон госта 24 януари 2019 01:18
    9
    Ще подкрепя предишния коментатор:
    1.Авторе, прочетохте ли EMP? Чели ли сте за минималното напречно сечение на медни проводници за мощност (не осветление) мрежа от 2,5 квадрата? Прочетете го, о.
    2. WAGO, нанесен от вас - без проводима паста. За надеждната работа, за която се застъпвате, се нуждаете от WAGO с паста и, следователно, предназначени за едножични ядра. Следователно е необходимо да се изгради проводници с твърди проводници, въпреки че това не е много удобно.
    3. Инсталирайте нов контакт без заземяващ PE проводник? Е, добре ...
    4. Загрейте свиващата тръба ВЪВ ВЪЗДУШНИЯТ СЕКЕТ с запалка? Как натискате клавиша за запалка, поставяйки го вътре в контакта, моля споделете.

    Успех в изучаването на електротехника!
    1. SFEI
      #29 SFEI госта 24 януари 2019 г. 21:16 ч.
      3
      3. Погледнете внимателно гнездото, за известно време там нямаше заземяване. Алуминиевото окабеляване в корпуса на пе проводника не осигурява, както и всички съветски контакти.
      4. Възможно е да поставите вече запалена запалка в контакта (като опция).
      1. Прочетете пия с включен мозък. Допустимото токово натоварване от 1,5 мед за затворен монтаж е 15 A, или 3,3 kW. Това е повече от достатъчно.
      2. Относно вагите и твърдия проводник съм съгласен.
    2. колективен фермер
      #30 колективен фермер госта 24 януари 2019 г. 10:17 ч.
      3
      има запалки за газови печки с дълъг нос или багажник.
    3. Гост Владимир
      #31 Гост Владимир госта 25 януари 2019 г. 15:46 ч.
      3
      В къщите на СССР нямаше заземен проводник в мрежата. И някак не изпитваха много неудобства. Ако стаята е суха, тогава няма нужда да заземявате изхода. Разбира се, в банята срив на изолацията (случаят все още е пластмасов) теоретично може да доведе до шок. Но най-вероятно самият уред ще късо съединение и прекъсвачът ще работи. Използвам електрически инструмент без заземяване 20 (!) Години и гаранция: стандартната двойна изолация е надеждна. Е, ако това е правилното и искате да заземите гнездата, направете го.
    4. Володя
      #32 Володя госта 27 януари 2019 г. 14:33 ч.
      0
      Почитател ли сте на задълбочен ремонт
    5. Елена Игоревна Прокофьева
      #33 Елена Игоревна Прокофьева госта 27 януари 2019 г. 14:41 ч.
      0
      PUE 60 години чета?
    6. Нестор
      #34 Нестор госта 6 февруари 2019 г. 11:57 ч.
      0
      НЕ в заземителния проводник на Хрушчов. Изобщо не.
  20. Юджийн
    #35 Юджийн госта 24 януари 2019 03:45 ч.
    1
    Коментарът по-долу е правилен, освен ако не може да се използва многоядрен терминал. Алуминиевото окабеляване за повишен ток не е проектирано.
  21. Андрю
    #36 Андрю госта 24 януари 2019 05:32
    7
    Това не е просто статия, а колекция от лоши съвети.
    В клемите на захранващите контакти е забранено да се захваща гола многожилна жица без ръкав, накрайник или нещо подобно.
    В най-добрия случай контактът ще изгори с времето и гнездото ще спре да работи.
    В най-лошия случай такава инсталация ще доведе до пожар.
    1. Гост Николай
      #37 Гост Николай госта 24 януари 2019 г. 14:56 ч.
      2
      И да облъчваме жица с верига, така че твърдото едноядрено да е слабо?
      1. Sektor
        #38 Sektor госта 25 януари 2019 г. 16:45
        1
        За това е необходимо да включите мозъка в работата. Не всички съвременни деца разполагат с него.
  22. Гост Саша
    #39 Гост Саша госта 24 януари 2019 10:52
    0
    Авторът предложи истински метод за инсталиране на контакта, когато проводниците са къси, добре направени. Коментаторите на критиците не предлагат проста алтернатива. Опирайки се на алуминиево-медната връзка и в гнездото и по-късно в щепсела, контактът чрез пастата става ли? не разбира се! Алуминий - стомана-месинг-мед и др. и т.н.
  23. електротехник
    #40 електротехник госта 24 януари 2019 г. 13:15 ч.
    5
    Браво! Вагите горят красиво и се поставят само на осветление, а не на контакти, особено двойни!
  24. Леонид
    #41 Леонид госта 24 януари 2019 г. 14:47 ч.
    2
    Прецизно изгорете терминала, дори не се колебайте. Не забравяйте да внимавате с тестените изделия. Гнездата не са за малки товари, те също свързват големи товари - нагреватели.
  25. Гост Роман
    #42 Гост Роман госта 24 януари 2019 г. 15:42 ч.
    2
    накратко, тази опция е в дъждовен ден, но се използва грешен тип вагон. използвайте специалисти накратко, а не четете статии ...
  26. Рим
    #43 Рим госта 24 януари 2019 17:26
    1
    Правя грешно! Издълбавам проводниците от стената отгоре, след което правя дупка в стария диаметър! в резултат на това новият изход е малко по-висок от стария! Затварям стара дупка с цели проводници без излишни връзки
  27. Гост Валери
    #44 Гост Валери госта 24 януари 2019 г. 17:58 ч.
    1
    Друго глупаво нещо, явно авторът няма идея какви са захранващите вериги, просто трябва да изтръгнете 2 см стена по протежение на жицата с острие, преди да направите разрез на тапета и да удължите проводниците и да покриете всичко с мазилка.
    1. Гост Александър
      #45 Гост Александър госта 29 януари 2019 06:56
      0
      В съответствие с PUE и SNIP е невъзможно да свържете проводниците вътре в стената. Само в разклонителни кутии!
  28. електротехник обаче
    #46 електротехник обаче госта 24 януари 2019 г. 8:04 ч.
    5
    Такива клемни блокове с щипки са подходящи само за мед и като цяло нито един клемен блок не трябва да се включва в контакт, особено с алуминиеви проводници. След като проводниците са прекъснати, това означава, че животът на окабеляването е изтекъл отдавна и е най-добре да промените всички кабели на медни.
  29. змия
    #47 змия госта 24 януари 2019 г. 21:30 ч.
    4
    Имате ли ботуши с размер на кофата? В старите къщи дългите проводници са трудни за поставяне и тогава има терминали
  30. колективен фермер
    #48 колективен фермер госта 24 януари 2019 г. 10:21 ч.
    1
    Така наречените гнезда на СССР стоят от 30 години с алуминиеви проводници. и с тях нищо не се прави. за контактите под налягане върху пружините им.
    и за свързване на дебел совр. Използвам адаптерна тапа.
    а китайските търговски обекти са просто лоши. и ключове. за тях - колоритът се запазва чудесно.
  31. Alexandr
    #49 Alexandr госта 24 януари 2019 г. 23:31 ч.
    0
    Не можете да поставите ваги в контакта на стената!
  32. Андрю
    #50 Андрю госта 25 януари 2019 01:35
    2
    Какви терминални блокове nafig и дори WAGO в гнезда! Изключете контакта, сервирайте медните и алуминиевите проводници поотделно със съответните флюси, свържете с спойка (по-добре е да го компресирате с втулка отгоре), сложете термосвиване - това е всичко. Преди около 20 години направих този изход - няма проблем.
  33. Юджийн
    #51 Юджийн госта 25 януари 2019 09:31
    0
    Ето колко хора ще стъпят на една и съща рейка !? Този тип терминален блок WAGO не може да се използва за гнезда, те се стопят в даден момент. Не вярвате? Тогава проверете сами, освен че окабеляването е старо, все още сте заети с купчината Wagu.
  34. Дмитрий К
    #52 Дмитрий К госта 25 януари 2019 10:48
    2
    Как да направите статия! Обобщаване на всички от следните:
    Проводниците се загряваха ясно по причина - контактът е лош или токът е твърде висок.
    Проводникът не се приема жилен.
    Ваго от Китай изобщо не е кола, а да спестиш от електротехник не означава да уважаваш себе си и да живееш на прахообразно буче.
    Да и избрах скобите не за свързване на алуминий с мед.
    Взех и двоен гнездо - добре направено! Поставете там прахосмукачка с ютия !!
  35. Глеб
    #53 Глеб госта 25 януари 2019 12:16
    2
    Статията е изпълнена с перли.
    "Нека започнем с изключване на електричеството в къщата." - можем ли да се ограничим до апартамент?
    "След това ще звъним на всички контакти на контакта", шоу, и двамата?
    И така нататък. Но като цяло статията не е за нищо. Беше достатъчно, за да напишете, проводниците се скъсаха, използвайте терминални блокове и не непременно WAGO.
  36. Сергей Булыгин
    #54 Сергей Булыгин посетители 25 януари 2019 г. 14:56 ч.
    2
    Свържете ютия или 2 кВ нагревател към този изход и той ще бъде покрит с меден леген, тогава ще трябва да чукате стената!
  37. сигналист
    #55 сигналист госта 26 януари 2019 09:37
    0
    спорът от нулата - взимаш терминалния блок както в съветско време - отиде при полилеите и ще се зарадваш, но това, което показаха, е директен път към огъня и към гробището.
  38. Ал.
    #56 Ал. госта 26 януари 2019 11:41
    2
    Вижте галванична съвместимост! Облепете краищата, обезмаслете, усучете и покрийте с уплътнител.
    1. Гост Сергей
      #57 Гост Сергей госта 28 януари 2019 г. 14:26 ч.
      0
      Наистина помага да ги изкривите по-тънки с медна тел по дължина 3см
  39. Госте гост
    #58 Госте гост госта 27 януари 2019 07:49
    0
    Не съм електротехник, но ето какво мисля. Ако има такава катастрофа с електрически контакт и да не се занимавам с WAGO със или без тестени изделия. Не е ли по-лесно да пробиете малко по-високо или внимателно да извадите ново място под гнездото с перфоратор, като се опитвате да не повредите окабеляването?
    1. Sektor
      #59 Sektor госта 28 януари 2019 17:32
      0
      Много е просто. Така че всеки мъж ще се справи нормално, но това е необходимо с участия.
    2. Гост Александър
      #60 Гост Александър госта 29 януари 2019 07:01
      0
      Приет!
  40. Гост Олег
    #61 Гост Олег госта 28 януари 2019 18:38
    2
    По дяволите, бе разпространена демагогия, разбира се, че окабеляването е старо и никой умен няма да зареди гнездото, възстановено по такъв начин за повече от 10 A На практика е проверено, че нищо не се окислява без паста, държи се 3 години под товар от 3 кВт, не се нагрява, всичко е наред!
  41. Гост Ярослав
    #62 Гост Ярослав госта 29 януари 2019 г. 11:05 ч.
    0
    Не задържайте натоварването на клемите в нашите апартаменти. И пастата не помага - лично я проверих няколко пъти. След шест месеца или година те започват да се затоплят и изгарят. Професионални електротехници, противно на всички мои убеждения и знания, направиха обрат под капачката със защита срещу окисляване с обикновен крем - на втората година полетът беше нормален
  42. Грегъри
    #63 Грегъри госта 30 януари 2019 04:18
    5
    Какво са WAGO? Вземете го, купувате NORMAL терминални блокове (Те се продават с тип лента от 12 бр.), Отрязани един по един, така че проводниците да се разделят и да се затягат с винт. И всичко е същото, което WAGO препоръчва там. Каква паста, мазнина да използвате. Немците, те са специалисти по смазването на VAG :) В новия си апартамент в стара къща (на 45 години) той преправя всички контакти и ключове. Подходящ и за монтаж на полилеи. Там също често таблата стърчат от тавана. Фиксирах клемния блок към тези битове и поне сменях полилеите всеки месец
  43. Александър Николаевич
    #64 Александър Николаевич госта 2 февруари 2019 г. 10:08
    2
    Никога не слагам Wago на силови вериги. Аз съм практик и трябваше да инсталирам ваго по желание на клиента и трябваше да го заменя, тъй като клиентът в повечето случаи вече купуваше дреболии за мен. Така че, когато вече беше необходимо да се преработи, в повечето случаи направи обрат. Ваго може да се използва само за осветление - токовете там са малки и скоростта на инсталиране по този метод е оправдана. Има мои приятели и друга причина или по-скоро две цели срещу ваго в изходящата кутия, ако късите проводници са 1. Това са техните размери. Някои гнезда просто не се вписват, например със заземяване, те наистина са по-дълбоки! , И 2. Има доста надежден и доста евтин клемен блок с две винтове от фирмата KVT - този клемен блок може да бъде прикрепен и към много къс проводник. И такива терминали са два пъти по-тънки от WAGO. Вземете това в арсенала си.
    1. Андрю
      #65 Андрю госта 4 февруари 2019 г. 14:01 ч.
      0
      Хората с Единния държавен изпит от WAGO са копеле, бързо и лесно. Преди шест месеца си поставих кухня, всичко беше включено, така че не се качих много, дойдоха две функции, сложиха цялото дърво, качиха се на електротехник. Донесох им два гнезда, едното 6мм под котлона и фурната, второто 2.5мм под миялната машина и малките неща. Така че те клатят всички искат .... На моя разумен въпрос отговорът беше, че вагата държи 40 ампера, т.е. 8,5 кВт Отворих WAGO, има ли мед? Месинг? проводници от ампери до 20. Накратко, това е бомба със закъснител.
  44. Гост Владимир
    #66 Гост Владимир госта 3 февруари 2019 г. 18:28
    0
    Можете да вземете всеки клемен блок с винтови контакти. И за да улесните инсталирането, използвайте жици от тел. Топло свиването не е необходимо. Обемът на винтовия клемен блок и цената е по-малка. При затягане на запоения край на жилото с винт, винтът ще отиде в изпъкналата област на края на жицата, така че просто натиснат монолит може да почива над контактната зона. Набразденото дърво ще лежи вътре в растението, както иска, т.е. без огъвания с гънки, но монолитът може да се счупи сам, когато се постави и монтира, може да падне под скобите на дистанционните винтове на изхода (не забравяйте, че старите кутии за гнезда са метални, може да се получи драскотина на изолацията.
  45. Гост Юри
    #67 Гост Юри госта 3 февруари 2019 г. 23:03 ч.
    1
    Ваго са подходящи само за осветление в гнезда, по-добре е да не ги поставяте.
  46. Гост Олег
    #68 Гост Олег госта 4 февруари 2019 г. 18:04 ч
    0
    Момчета, не забравяйте за електрохимичната съвместимост. Той значително влияе върху ерозията на чифт алуминий-мед. Това се отнася и за използването на терминални блокове. Така че, по-добре е да използвате проводник от същия тип, за да натрупате, направете обрат, за да го спойкате или одратете и изолирате с тръба или капачка. Ако в тръбите има монтажни кухини или окабеляване, по-добре е да замените жицата, преди да се счупите. кутия.
    Между другото, до 70-те години в СССР основно се използваха медни проводници, а „юфките“, които се използваха за вътрешно окабеляване, дори при изсушаване и счупване не позволяваха късо съединение, все още имаше въздушна междина.
  47. Ку
    #69 Ку госта 4 февруари 2019 18:49
    0
    Това UG също се разпространи.
    Не можете да направите това по принцип!
    Тук всичко не е наред, като се започне от напречното сечение на проводниците.
    Vagi от тази серия не може да се използва с алуминий, затягащият контакт вътре работи за „рязане“ на проводника - мекият алуминий ще се прекъсне рано или късно, плюс медно-алуминиеви пари = химическа корозия. Ако клемните блокове, тоест специални серии вагони с лук-окисляваща паста вътре, те са специално маркирани медно-алуминиеви и те са включени, а не затягани.
    Освен това, въпреки маркировката с 20 ампера, не бих използвал клемните блокове никъде, освен за осветление, където натоварванията са малки.
  48. U-96
    #70 U-96 госта 5 февруари 2019 г. 11:37 ч.
    1
    някои енергийни инженери и професори търсят тук! по-добре от болтова връзка няма нищо!
  49. Гост Виктор
    #71 Гост Виктор госта 6 февруари 2019 г. 11:24
    0
    Тук всички са грамотни, включително и авторът! Уплътнена тел! И не многожилна вена
  50. Гост Владимир
    #72 Гост Владимир госта 7 февруари 2019 г. 10:19
    0
    Стрелата трябва да бъде поставена на пластмасова дълбочина 65 мм, а гнездото - на 4 винта

    и с монтажа ти дръпнах няколко пъти и всичко ще изпадне

Прочетете също

Кодове за грешки за перални машини