Направи си сам
Майсторски класове, инструкции, полезни съвети, рецепти.
» » »Бърз начин за инсталиране на стълбове
Бърз начин за инсталиране на публикации

Напълно възможно е да спестите време и усилия в работата по инсталирането на дървени стълбове, ако прибягвате до тази проста и проста техника. И така, точно дотам, какъв е трикът. Обичайният класически метод включва изкопаване на кладенец, инсталиране на греда и запълване на празна кухина с готов смесен бетонен разтвор. Накратко казано.
Какво означава бърза инсталация? Факт е, че приготвянето на бетон отнема много време и усилия. Предлагам да пропуснете тези стъпки и да подготвите състава директно в кладенеца за монтаж. Вижте какво ще се случи в бъдеще не по-лошо.

Ще има нужда


  • Цименто-пясъчна смес. Всичко се изчислява индивидуално. Обикновено отнема 1 до 3 торби на пост. Средно чанта с тегло 25 кг се продава във всеки магазин за хардуер.

Инсталираме дървен стълб по бърз начин


В началото всичко е както обикновено: копаем ров на дълбочина около 1 метър. В долната част поставяме камък или тухла, поставяме и подравняваме всички колони по височина.
Бърз начин за инсталиране на публикации

Бар от всички страни, за стабилност, е облицован с камъни или тухлени фрагменти.
Бърз начин за инсталиране на публикации

Изравнете всичко във всички самолети.
Бърз начин за инсталиране на публикации

И тук е прилагането на нестандартен метод: взимаме маркуч за поливане с чешмяна вода и много обилно поливаме празнините в кладенеца.
Бърз начин за инсталиране на публикации

Отворете торбата със циментово-пясъчна смес и равномерно я поръсете от всички страни на колоната.
Бърз начин за инсталиране на публикации

Преди запълването горещо препоръчвам да използвате респиратор или маска за прах за строителите. Няма да е излишно да носите предпазни очила, за да не попадне сместа в очите.
На тези стъпки можете да коригирате публикацията, ако е настрани.
Бърз начин за инсталиране на публикации

Сега отново много обилно изсипете поръсения състав с вода. Не си струва да ужилвате вода, излишъкът все пак ще отиде на земята.
Бърз начин за инсталиране на публикации

Изсипете втория плик отгоре.
Бърз начин за инсталиране на публикации

Освен това се полива много, много обилно. Нищо, което да пречи.
Бърз начин за инсталиране на публикации

Ако изграждате не фундамент, а ограда, тогава няма да е излишно да прикрепите водача с винтове.
Бърз начин за инсталиране на публикации

След 12 часа, когато всичко се хване и се превърне в камък, трябва да направите малка слепа зона, винаги над нивото на земята.
Бърз начин за инсталиране на публикации

Ако това не бъде направено, тогава дъждовната вода ще се събере на дъното и дървесината бързо ще се разпадне.
Приготвяме малко количество бетон и веднага правим слепи зона по всички стълбове.
Бърз начин за инсталиране на публикации

Много бърз начин ще ви помогне да направите основата за лятната си беседка или бързо да поставите ограда.

Гледайте видеоклипа


Коментари (78)
  1. val352009
    #1 val352009 госта 11 септември 2018 14:46
    53
    След няколко години стълбът ще изгние от дъното и когато настъпи студ, стълбовете ще започнат да вървят ...
    1. Степан
      #2 Степан госта 11 септември 2018 20:19
      0
      И ако дървото е сухо, добре наситено с добър антисептик и подземната част е покрита с гумена боя, например?
      1. върба
        #3 върба госта 12 септември 2018 09:58
        4
        антисептик вместо хидроизолация? гумена боя? ти си ВЕЛИКИ!
      2. Denis
        #4 Denis госта 12 септември 2018 21:42
        16
        Тя е безполезна. ограден в приземния стълб живее 5 години. Изгнива напълно на нивото на земята. И никаква импрегнация няма да спести. Намокрех с епоксид. -5 години.
        1. Гост Сергей
          #5 Гост Сергей госта 13 септември 2018 11:05
          11
          Като цяло има такава стара технология, стълбът преди монтажа се изгаря до състоянието на въглищата, струва много дълго време, тъй като въглищата не гният.
          1. Гост Виктор
            #6 Гост Виктор госта 24 септември 2018 г. 08:10 часа
            1
            Дървените траверси също не гният дълго време. Намокрете с използвано масло - ще стои, стълбът разбира се, много дълго време.
            1. пронизваща
              #7 пронизваща госта 10 октомври 2018 г. 8:56 ч.
              3
              Импрегнирането трябва да е до цялата дълбочина на дървесината. Тренировка импрегнира само външния тънък слой. средата на дървения материал ще остане без импрегниране и ще изгние.
        2. Гост Леонид
          #8 Гост Леонид госта 23 септември 2018 г. 17:47 ч.
          0
          Вероятно тази опция е възможна ..... с коледно дърво, бор .... Лиственицата стои 31 години, макар че умира без да се накисва
      3. DP
        #9 DP госта 4 октомври 2018 г. 21:24 ч.
        2
        Както и да е, тя ще изгние само ако водата попадне в дървесината и влагата ще се разпространи вътре в колоната. И тогава всичко е просто ...
  2. псевдоним
    #10 псевдоним госта 11 септември 2018 18:36
    11
    Потопяемата част на колоната, която просто трябва да изгорите с взривна горелка и да заровите на дълбочина 1,2 метра, постът ще оцелее на създателя !!!
    1. Гост Василий
      #11 Гост Василий госта 13 септември 2018 07:56
      11
      Ако изгорите вашата „потопяема част“ с помощта на горелка, ще има ли глупак, който ще повярва, че този „стълб ще надживее създателя“?
  3. Гост Сергей
    #12 Гост Сергей госта 11 септември 2018 19:49
    25
    Той ще излезе през пролетта с бетон
  4. говоря глупости
    #13 говоря глупости госта 11 септември 2018 19:55
    23
    Това е метод, който не може да се приложи. Много по-лесно, по-евтино и по-надеждно е да напълните стълба с пясък и да го разлеете с вода. И ако импрегнирате дървен стълб с импрегниране от разпад (SENEZH), тогава той също е доста издръжлив. Аз съм имал такива стълбове в глина почти двадесет години и не съм бил пометен, а една година по-късно металните стълбове, пълни с хоросан, са изхвърлени.
    1. Петър
      #14 Петър госта 15 септември 2018 г. 11:48 ч
      2
      Напълно компетентен отговор! Подкрепям!
  5. Гост Андрей
    #15 Гост Андрей госта 11 септември 2018 г. 20:30 часа
    29
    Получават се златни стълбове
  6. Гост Александър
    #16 Гост Александър госта 11 септември 2018 21:25
    7
    Още по-рано, през пролетта, бетонният „булдозер“ на колона просто ще бъде изтръгнат от отварата. (тъжен опит на съседите, освен това, повторен)
    1. Степан
      #17 Степан госта 12 септември 2018 г. 11:21
      5
      Необходимо е да разширите основата на ямата - тя няма да се свие. вземете трапец в сечение, а не правоъгълна бучка от бетон
  7. Гост Александър
    #18 Гост Александър госта 11 септември 2018 г. 10:25 ч.
    11
    Струва ми се, че златна ограда ще излезе ......
  8. Гост Алекс
    #19 Гост Алекс госта 11 септември 2018 г. 22:48 ч
    8
    О, какви са всичко умни думи! смях И те самите не държаха лопата от болка)) Добър метод, не бива да сте умен. За изграждането на временна ограда за 3 години се сближава.
    1. Гост Андрей
      #20 Гост Андрей госта 15 септември 2018 15:59
      3
      И как ще поставите нови стълбове, ще разбиете стария бетон? Дъбови стълбове само в земята, без да се импрегнира на 30 години.
    2. Гост Владимир
      #21 Гост Владимир госта 18 септември 2018 00:54
      12
      Проблемът е, че циментът не се смесва с вода в правилната пропорция, Това ще намали якостта на бетона с до 80%, тъй като не можете да контролирате дори смесването на вода или пропорцията на сместа.
    3. Гост Сергей
      #22 Гост Сергей госта 25 септември 2018 г. 10:02
      0
      и значението на 3 летни поста да конкретизираш? ако е импровизиран, тогава е достатъчно просто да покриете самия стълб с пясък или пясък, и ако е постоянен, по-добре е тръбата да не е измислила нищо.
  9. жаба
    #23 жаба госта 12 септември 2018 01:57
    1
    Дърво без импрегниране и хидроизолация - ще изгние. Къде е кофражът?
    1. върба
      #24 върба госта 12 септември 2018 09:56
      1
      какъв кофраж? бира!
  10. чипсет
    #25 чипсет госта 12 септември 2018 02:07 AM
    4
    във Финландия и Норвегия сега са много разпространени строителство различни дървени конструкции дори имат дървени небостъргачи.Дървото се счита за много обещаващ материал. Само там те не използват дърво по такъв начин, понякога е необходимо многократно да се импрегнира със специално оборудване.Такива дървени части са пожароустойчиви и не изгниват.
    1. и гние и изгаря ...
      #26 и гние и изгаря ... госта 12 септември 2018 08:35
      6
      И такива материали гният и изгарят, печелят само след време
  11. Гост Сергей
    #27 Гост Сергей госта 12 септември 2018 07:53
    4
    Аз го улеснявам. Яма с поставен стълб се поставя с камъни над горната част, като се излива разтвор.
  12. Сергей инженер строител
    #28 Сергей инженер строител госта 12 септември 2018 г. 08:14
    32
    Много вреден и не интелигентен начин за пълнене на стълбовете с цимент (най-малкото .....). От поредицата- Не се повтаряй, глупост.
  13. шевиот
    #29 шевиот госта 12 септември 2018 г. 08:25
    3
    Метър надолу ... половин метър нагоре ... обаче ...
  14. Гост Владимир
    #30 Гост Владимир госта 12 септември 2018 08:46
    24
    И завинтих купчините на 2 метра, заварих полюсите към тях и сега чакам да изгният ...
    1. Джордж
      #31 Джордж госта 12 септември 2018 14:22
      0
      Уважение!
  15. Constantin
    #32 Constantin госта 12 септември 2018 08:51
    20
    всичко е наред, но в заглавието на публикацията БЪРЗИ начин, но къде е скоростта тук? спестени 3 минути на партида с миксер? страхотен съвет
  16. Аз съм
    #33 Аз съм госта 12 септември 2018 09:28
    5
    Дървесен стълб ще се разпадне много бързо. И какви глупости - не бъркайте сместа?
  17. Гост Андрей
    #34 Гост Андрей госта 12 септември 2018 10:51
    1
    По същия начин, той направи само DSP, но постовете бяха от желязна тръба)
    DSP при такива работи е много удобен, изля, разлята вода и забрави и забрави. Вместо да донесе пясък, чакъл и цимент, плюс всичко това в правилните пропорции, за да се месят ... един хемороид.
    1. Гост Владимир
      #35 Гост Владимир госта 12 септември 2018 21:03
      7
      Съгласен съм. Да, и защо да завършим строителството. Отидете там до отдела за бетон и свързващи вещества.
  18. Николас
    #36 Николас госта 12 септември 2018 г. 11:13
    15
    И този "начин" и всички коментари са от поредицата "Мисля така". И ти трябва - "знам."
    Нищо няма да помогне на дървото в земята, то само ще издърпа края (например траверси, които бяха импрегнирани с не скъпи "внесени" лайна с името "антисептик", но със смола под налягане. И те все още гният. Налейте стоманен или бетонен стълб и го завържете за него дърво, за да не докосвате земята, за да не издуете - изсипете дълбоко + пясък.
  19. Юджийн
    #37 Юджийн госта 12 септември 2018 11:19
    2
    Можете да покриете с битум частта, която е в разтвора и малко по-висока, гарантирано нагоре, тя ще стане неизползваема по-бързо. IMHO!
    1. Гост Андрей
      #38 Гост Андрей госта 13 септември 2018 г. 12:30 часа
      1
      Евгений, тогава влагата, погълната от горната част на колоната, ще се събира отдолу, като в чаша. И стълбът така или иначе ще изгние. Има различни крепежни елементи за метални стълбове. Най-простият, който използвах, е U-образна метална плоча с размерите на гредата, а отдолу е заварена армировка. Армирането преминава към бетон. Дървото няма контакт със земята и в идеалния случай поставя хидроизолация при контакта на метал и дърво. Евтини и весели.
  20. Гост Владимир
    #39 Гост Владимир госта 12 септември 2018 11:36
    4
    Какво забрави майсторът?
    1. Дъното на стълба.
    2. Хвърлете чакъл в ямата.
  21. гост
    #40 гост госта 12 септември 2018 14:23
    5
    Бетонът ще започне да се руши следващата пролет. След година или две това ще бъде яма с бетонни стърготини.
    Разбъркайте добре
  22. Сергей К
    #41 Сергей К посетители 12 септември 2018 15:26
    2
    В слепената зона на къщата се появиха пукнатини и в тях започна да расте трева. Тревата беше премахната, някои от пукнатините бяха ремонтирани с класически хоросан и след това бях привлечен към иновациите - реших, че ще бъде по-малко трудно да се напълни с такава суха и готова хоросан и след това да излея вода.
    Какво може да се каже след лятото? Където не е твърде мързеливо - нищо не расте и пукнатини вече не напредват. И иновативната част е покълнала, разбира се, не както преди да се излее, но няма какво да се яде ... Изглежда по-красиво, защото е трудно да се запълнят шевовете на малка плочка, така че се изсипва отгоре и след това плочката се измива. Във втория случай плочката изглежда по-добре, но шевовете дори на места са се провалили малко.
  23. възпалено гърло
    #42 възпалено гърло госта 12 септември 2018 20:57
    6
    Е, не знам. Току-що пробих 150 70 см с обикновена бормашина, взех стара водна тръба 32-та почистена от шлайф и засипах с чакъл-циментова смес без кофраж и дори за 4 години никога не съм загубил нищо!
  24. Denis
    #43 Denis госта 12 септември 2018 21:53
    3
    Не е необходимо дървото да се тушира, още повече, че при всички случаи то ще изгние на нивото на земята, без значение как импрегнирате, изгаряте и покривате. Много по-лесно, по-надеждно и издръжливо е да направите скучна купчина под дълбочината на замръзване. Диаметърът на изчисляването на носещата способност на почвата. В средната лента, като правило, 6 кг. 1 см2 ..Повдигнете се на височина около 20 см на нивото на земята с пластмасова тръба с подходящ диаметър. След втвърдяване, конструкцията може да бъде фиксирана към купчината с котви или шиповете трябва да се иммурират незабавно, завързвайки ги към армировката на колоната.
  25. бригадир
    #44 бригадир госта 13 септември 2018 03:54
    8
    И защо наистина стълбовете не са позлатени? Позлатените няма да изгният и цената няма да се увеличи много.
  26. Гост Сергей
    #45 Гост Сергей госта 13 септември 2018 08:32
    4
    Това е начин за топлите страни, ние имаме силата на замръзване да се издига всяка зима, такъв стълб ще изпъкне от земята с 10-20 см.
    1. Кашапов Тимур
      #46 Кашапов Тимур госта 14 септември 2018 08:39
      2
      За да се задълбочите с 10 см под нивото на замръзване и няма да викрите никъде.
  27. Юри Пягай
    #47 Юри Пягай госта 13 септември 2018 12:05
    0
    "дъждовната вода ще се събере на дъното и лъчът бързо ще се разпадне." ........ той така или иначе ще изгние, ако стълбът не бъде обработен, но няма да бъде достатъчно обработен за дълго време, циментовият разтвор и бетонът имат способността да изтеглят влагата от почвата, само ако инсталирате третирания стълб в азбестова тръба има шанс за дълголетие.
    1. Mastak
      #48 Mastak госта 22 септември 2018 г. 11:08
      0
      Болен или нещо такова? Азбестът е много токсичен, но ако искате да отровите себе си и близките си, тогава моля.
      1. бухал
        #49 бухал госта 25 септември 2018 г. 08:44
        5
        Такива коментари просто хващат своите глупост безумие. "Много отровни" Къде инфа? Калиевият цианид е много отровен, дори ако се яде, а азбестът е естествен силикат. Не го яжте и нищо няма да ви се случи.
  28. Гост Владимир
    #50 Гост Владимир госта 13 септември 2018 14:13
    9
    Дървото не е приятел с бетон или особено с хоросан.

    Веднага след като вали, подхранва водата, увеличава се по размер и разрушава пълнежа.

    Никога не оставяйте дървени отметки в циментовите отливки.
  29. Гост Владимир
    #51 Гост Владимир госта 13 септември 2018 17:41
    1
    Оказва се малко скъпо!)))
  30. сребърен
    #52 сребърен госта 13 септември 2018 18:13
    0
    Натрошен камък забравих да добавите.Да, а циментът с пясък може да се разпръсква на слоеве.
  31. Гост Игор
    #53 Гост Игор госта 13 септември 2018 20:32
    3
    И ако смесите бетона по нормалния начин, а не по този метод на колективната ферма ... И котвата в него се поддържа под стълба (от плоча, буква Р), тогава бетонната основа ще бъде издръжлива и полюсите могат да се променят.
  32. курвар
    #54 курвар госта 14 септември 2018 г. 16:53
    1
    Чували ли сте за вдигане на почви? А какво да кажем за хидроизолацията?
  33. Гост Василий
    #55 Гост Василий госта 15 септември 2018 18:22
    0
    1) Хидроизолация на дърво - задължително! Това е изискване за строителен код. Ефективната хидроизолация удължава експлоатационния живот на дървените стълбове за различни цели. На моя сайт, измивайки четката за боядисване с боя с бензин, намазах този бензин с боя върху опората за предаване на мощност. Така че тази поддръжка съществува повече от 30 години, докато почти всички други опори вече са заменени.
    2) Циментът абсорбира вода, т.е. хидратирани. Ако сте направили циментов разтвор, тогава циментът вече е хидратиран и няма да може да абсорбира много вода след втвърдяване. Ето защо, ако искате да защитите подземната част на колоната от гниене, тогава към почвата трябва да се добави цимент, без да се смесва с вода. Това значително ще намали разходите и разходите за труд.
    3) Почвата, запълнена в кладенеца (с цимент или без цимент), трябва да бъде внимателно уплътнена. Тогава подземните води почти няма да проникнат през този уплътнен слой в дървесината и следователно гниенето на опората ще бъде значително забавено. На моя сайт оградните стълбове дори няма да изкачат тези, които се заливат ежегодно във наводнението.
  34. Юрий Марченко
    #56 Юрий Марченко госта 15 септември 2018 19:47
    0
    ПО-ЛЕСНО Е ДА ПЪЛНЕТЕ СЕГА С Натрошен камък, ЗА ДА ДОСТАВЕТЕ ПОСЛЕДСТВО ЗА СПРЯВАНЕ НА СТРАНА ОТ НЕГО. ПОЩЕТО НЕ РОТИ ДЪЛГО ВРЕМЕ. Евтини.
  35. ingwar
    #57 ingwar госта 15 септември 2018 22:40
    3
    за ограда е по-лесно и по-надеждно да закупите 3-4 м колони от тръба за изтичане на вода и газ 76 * 3,5 (можете да намерите употребявани такива в продажба), да я забиете с кувалда 1,5 м или да я копаете в посочената дълбочина и само да бетонирате дъното ( можете да добавите опашка с "паяк") и да я чукнете с пясъчна обувка и няма да залепите никъде, тази ограда ще издържи до х ... и още повече, къщата ще изгние по-бързо ...
  36. Vinar
    #58 Vinar госта 16 септември 2018 20:40
    1
    За дълголетието на дърво в земята се използва намотка, направена от хидроизолация или обикновено гориво / смола.
    На ... да "надуе" 2 торби от сместа на точка, не разбрах.
  37. Diman
    #59 Diman госта 17 септември 2018 г. 11:07
    1
    Глупости))) След 4-6 години дървесината ще се разпадне, а този х ... да се вземе от земята ...
  38. жури
    #60 жури госта 17 септември 2018 13:08
    5
    това е, който излезе с бар 50х100 с три торби цимент до бетон.
  39. Гост Олег
    #61 Гост Олег госта 17 септември 2018 г. 2:03 ч.
    3
    Предложената технология е разбираема. Ето само „задайте и подравнете всички стълбове по височина“ - получавате идеята да изравните дълбочината на ямите. По-лесно е да се вземе дължината на колоната с марж и след това да се отпича.
  40. АНДРЕЙ НИКОЛАЕВИЧ Олешко
    #62 АНДРЕЙ НИКОЛАЕВИЧ Олешко госта 17 септември 2018 г. 16:05 часа
    0
    рампа от циментово дърво
    1. Рускиня Ваня
      #63 Рускиня Ваня госта 18 септември 2018 09:18
      6
      Конгрес, завийте надясно! )))
  41. Владимир Николаевич Николаев
    #64 Владимир Николаевич Николаев госта 17 септември 2018 23:14
    1
    Накратко, скоростта е да купите готовата смес.
  42. планер
    #65 планер госта 18 септември 2018 г. 10:26 ч.
    0
    Поставих стоманените стълбове D-60mm за оградата така. Пробих 10 см с кафяв hl от 1 м, леко разширени D дупки в долната част. пясък, бетон, залепи стълб на дъното, след което се изсипа хоросан наоколо. част от колоната на около 20 см до нивото на земята беше боядисана и разширена, за да се запълни главата с диаметър 25-30 см (за по-добра стабилност на колоната) оцветяването не се прилепва към бетон и не позволява на главата и тръбата да стърчат от земята при замръзване + държи разширяването на бетон в долната част на колоната. 2 години без оплаквания от геометрия. Почвата на площадката обаче не е много груба.
  43. Енергийна сфера
    #66 Енергийна сфера госта 19 септември 2018 09:12
    5
    глупости, строители на мъка
  44. Гост Дмитрий
    #67 Гост Дмитрий госта 21 септември 2018 08:07
    1
    Желязо трябва да бъде
  45. няма автор
    #68 няма автор госта 22 септември 2018 г. 15:50
    1
    Отколкото да използвате толкова скъпа технология, е по-лесно просто да копаете обработен стълб в земята, същите тези 3-4 години ще бъдат празни и ще се променят много по-лесно и по-евтино за цената на същите стълбове, които се окажат след няколко години, можете да пуснете безплатно
  46. Evgen75
    #69 Evgen75 госта 23 септември 2018 09:33
    0
    Колоната не само ще се разпадне след година или две, но през пролетта със сигурност ще изтръгне циментова плоча (ще мълча за качеството на хоросана). Авторът определено ще трябва да преустрои оградата много скоро ............
  47. вт
    #70 вт госта 24 септември 2018 г. 15:20 часа
    0
    По-стръмни от стълбовете от стари траверси. Само нови траверси могат да бъдат. По-стръмни от новите траверси са релси.
  48. Гост Владислав
    #71 Гост Владислав госта 24 септември 2018 г. 17:55 ч.
    0
    За да обработите дъното на колона с грунд и няма проблем! И с този метод, каюк пост след 3-5 години !!!
  49. бухал
    #72 бухал госта 25 септември 2018 г. 08:37
    0
    И ще си сложа петте цента ...
    За да не се изкачат вашите колони от земята, погребете ги под дълбочината на замръзване на почвата. Дълбочината зависи от региона, в единия 0,8 м е достатъчно да се погребе, а в другия 2м. не е достатъчно.
    Несмесената смес ще има ниска плътност, т.е. ще бъде порест. И цялата вода от земята ще бъде в дървото. Ако го покриете с боя или битум, ще получите обратен ефект. Цялата вода ще остане в дървото като в чаша и никаква импрегнация няма да спести от гниене. Само нефтопродукти ще бъдат импрегнирани, но ще има влага.
    Методът никога не е бърз, но и скъп. По-добре е да го заровите в глина, влагата не само частично ще се забави, но и излишъкът ще бъде отнесен.
  50. Гост Андрей
    #73 Гост Андрей госта 25 септември 2018 10:34
    0
    Не си струва да слагате гредата толкова просто, тя трябва да бъде хидроизолирана ... поне с битуминозен мастик или изгаряне.

Прочетете също

Кодове за грешки за перални машини