Направи си сам
Майсторски класове, инструкции, полезни съвети, рецепти.
» »Да направим вечна крушка


Така че нека започнем :)
За да започнем да се занимаваме с тази тема, трябва:


- лепило "Super Moment" или всяка друга секунда.
- LED
- корпус на крушката
- резистор *

* Съпротивлението на резистора към различни светодиоди се нуждае от различни неща, досега съм срещал светодиоди на 3,5 и 1,5 волта или с интегриран резистор на 12 V.
Ето нужната съпротива:
1,5 V - 1,5-1,8 kOhm
3,5 V - 1,1-1,2 kOhm
----------------------

Така че нека започнем:
1) Ние спояваме резистор на единия крак на светодиода и се опитваме да го запояваме възможно най-близо до светодиода, така че дизайнът да е възможно най-кратък, в противен случай може да не се побере в корпуса на крушката. След това спойка 3-4 „косми“ от тънка медна жица с дължина 2 см към втория крак и изолирайте резистора с термо тръба.




2) Издърпайте получения дизайн в корпуса на крушката, поставете резистора в "пъпа", залепете проводниците, споени към другия крак на светодиода, и залепете всичко към корпуса на крушката. След като лепилото изсъхне, го спойка.



3) Резултат:



Като цяло, разбира се, всичко тук е ясно от снимките, но все пак .... тук най-трудната част е да залепите всичко правилно, най-лесният и ефективен начин е да излеете малко лепило в корпуса на лампата и долната част на светодиода, той ще се държи здраво.



Източник:

Коментари (24)
  1. TYT
    #1 TYT госта 24 декември 2010 г. 11:42
    1
    само авторът не е описал какво е необходимо да се определи предварително къде светодиодът "+" и къде "-" удрям
    (най-лесният начин да направите това е експериментално)

    И дори като за мен, светодиодите за 3 и 4,5 волта по-често попадат ... на 1,5 аз лично не съм виждал !! хладен

    1. Едуард
      #2 Едуард госта 27 август 2017 19:35
      1
      Полярността на светодиодите може да се определи по дължината на клемите, положителният извод на светодиодите е по-дълъг. Можете също да разгледате светодиода, късият терминал вътре е +. И широкият терминал, на който е разположен кристалът, е "-"
      1. Едуард
        #3 Едуард госта 4 декември 2017 г. 05:55
        1
        Като правило, занаятчиите използват светодиоди BU, не можете да направите без метода на пъп. И така, всичко е много правилно
        1. Гост Валери
          #4 Гост Валери госта 19 август 2019 г. 15:44
          0
          Обикновено светодиодите вътре в кутията на обектива имат два крака. Големият "-" крак, а малкият "+"
    2. победител
      #5 победител госта 11 февруари 2018 г. 21:31
      0
      на ръба на светодиода, "-" има по-плосък.
  2. Витали
    #6 Витали госта 30 януари 2011 г. 14:45
    0
    снимката показва, че светодиодът е нов! (дълъг крак +) ядосанядосанядосан
  3. IvanGovnov
    #7 IvanGovnov госта 30 януари 2011 г. 20:01
    0
    неща! u menny mot купих ток заради такива домашно приготвени продукти усмивка
    сега те не са вечни език
  4. Nemecida
    #8 Nemecida госта 29 октомври 2011 г. 18:19
    2
    Завинаги !!! Ако се използва разумно !! ядосан
    1. Едуард
      #9 Едуард госта 27 август 2017 19:42
      4
      Ако използвате правилно светодиода, светодиодът ще стане вечен. Причината за изгарянето на светодиоди за автомобили и мотоциклети, произведени от Китай, в тяхната проста схема на окабеляване, а резисторът е подценен, тогава при проверка за базар или тиня в магазина продавачите показват, че LED лампите светят ярко, но те се скриват че светодиодите в тях работят на максималния ток за себе си, а когато генераторът работи на автомобил или мотоциклет, напрежението вече е 14,5 волта вместо 12, в резултат на това LED лампите бързо изгарят. Избърсвам стабилизаторния чип 78L05 в пакета TO-92, със стабилизирано напрежение 5 волта.И споявам светодиода към изхода на стабилизатора чрез резистор 56 Ohm. Всичко това се вписва в основата на лампата
  5. bodzik
    #10 bodzik госта 5 януари 2012 г. 17:30 часа
    3
    Ако погледнете диода, тогава има най-тънката част + и най-дебелата част.
  6. Veent
    #11 Veent госта 19 юли 2012 г. 21:48 ч
    4
    [b] патер [/ b],
    Едисън се претърколи в гроба си ...
  7. Дмитрий Владимирович
    #12 Дмитрий Владимирович госта 8 януари 2013 13:20
    6
    Подаването на светодиоди през резистор е почти като стрелба по врабче от оръдие.
    Пребройте леко. Пластмасовите бели диоди изяждат 20mA с спад на напрежението около 3,5 V, така че при захранване на един лед от 12V, мощността, която консумира, е 0,02x3,5 = 0,07W, а баластните резистори безполезно разсейват 0,02x (12-3,5) = 0,17 W. Обща хранителна ефективност на това недоразумение: 0,07 / (0,07 + 0,17) * 100% = 29,17%. По-изгодно и оптимално е да използвате три 3 мм лед последователно с такава основа.
    Извод: ако вече използвате икономични устройства, тогава се грижете за тяхното икономично хранене, с други думи, меко казано, се оказва несериозно.
  8. Дмитрий Владимирович
    #13 Дмитрий Владимирович госта 8 януари 2013 13:22
    0
    [b] Отдушник [/ b],
    Едисън го направи на хиляди, за да не свикне да хвърля и върти. : lol:
  9. Кирил
    #14 Кирил госта 14 юни 2013 г. 19:44
    0
    на светодиода има два контакта дълъг е + кратък е
  10. Юджийн
    #15 Юджийн госта 27 декември 2013 г. 14:00
    1
    Цитат: Дмитрий Владимирович
    Подаването на светодиоди през резистор е почти като стрелба по врабче от оръдие.
    Пребройте леко. Пластмасовите бели диоди изяждат 20mA с спад на напрежението около 3,5 V, така че при захранване на един лед от 12V, мощността, която консумира, е 0,02x3,5 = 0,07W, а баластните резистори безполезно разсейват 0,02x (12-3,5) = 0,17 W. Обща хранителна ефективност на това недоразумение: 0,07 / (0,07 + 0,17) * 100% = 29,17%. По-изгодно и оптимално е да използвате три 3 мм лед последователно с такава основа.
    Извод: ако вече използвате икономични устройства, тогава се грижете за тяхното икономично хранене, с други думи, меко казано, се оказва несериозно.

    Не мислите сериозно, въпреки че това е от незнание. Отдавна е известно, че светодиодите трябва да се захранват чрез резистор, ограничаващ тока, в противен случай те ще изгорят само за няколко минути. Включете 3,5V светодиода към 3V източника без резистор и отбележете работното му време)))
  11. Atos
    #16 Atos госта 17 януари 2014 19:36
    6

    Публикувано от: Юджийн
    Не сериозно
    o Вие разсъждавате, въпреки че това е от незнание. Отдавна е известно, че светодиодите трябва да се захранват чрез резистор, ограничаващ тока, в противен случай те ще изгорят само за няколко минути. Включете 3,5V светодиода към 3V източника без резистор и отбележете работното му време)))


    А вие, Юджин, свържете три светодиода, които са свързани последователно без резистор и отбележете времето))). Просто имайте време да препрочетете закона на Ом. Всяка версия на светодиоди и мощност се нуждае от собствено изчисление. Тук е полезен законът на Ом. LED трябва да ограничи тока, а не напрежението. Led може да се залепи на 220 и няма да гори. Ето тока и границите на резистора според закона на Ом. Само резисторът вече ще се нагрява като печка. Имаме ли нужда от това? Ако номиналният ток е нормален, тогава не е необходим резистор.
  12. Рим
    #17 Рим госта 13 март 2015 19:44
    1
    С какво работи? Аз съм чайник
  13. Max
    #18 Max госта 17 януари 2016 18:25
    0
    [b] Дмитрий Владимирович [/ b],
    Значи всички светодиоди са свързани чрез резистор или предлагате нещо друго, което да ограничи тока до същите тези 20 mA?
  14. Hardbot
    #19 Hardbot госта 12 март 2016 г. 08:33 ч
    0
    И ако го захранвате през неполярен кондензатор, след това през моста, в края на краищата много клънкери на автомобили имат алтернатори?
  15. опетнявам
    #20 опетнявам госта 30 април 2017 г. 08:36
    2
    [b] Евгений [/ b],
    Да, прав си! И тогава се появяват „умни“ теоретици и побеждават желанието си да съберат нещо от хората с глупавите си твърдения. Редовно изкъсвам бели светодиоди от запалки за еднократна употреба и друг боклук и ги вмъквам в цоклите от изгорелите 12 волтови крушки на осветителното тяло на UAZ. В серия 1.5 kOhm резистор. Вече почти преведох всичко на такова. Те работят перфектно и не изгарят!
  16. Едуард
    #21 Едуард госта 27 август 2017 г. 19:58
    0
    моля, кажете ми стойността на резистора за светодиода на 3,5 волта, когато се захранва от 7,4 волта (6 батерии формат R20)? Искам да заменя лампата на криптона в комбинираната лампа с флуоресцентна лампа, сирена и мигащи лампи.Но лампата е добра, но основната лампа яде енергия диво и не свети много добре, което довежда предимствата на лампата до минус.
  17. Радио дядо
    #22 Радио дядо госта 28 февруари 2018 г. 18:09 ч
    0
    1,5 волта светодиоди - това не се случва! Светодиодите нямат параметър на захранващото напрежение като такъв.Вместо това се използва характеристиката на спада на напрежението на светодиода. Червеният има най-малкия спад на напрежението от около 1,8 V.
    И "вечният" продукт ще бъде, ако не надвишите номиналния ток на светодиода, в противен случай ...
  18. Александър
    #23 Александър госта 25 март 2018 г. 18:13
    0
    Най-добрата "вечна крушка" е да вземем 24-волтова лампа от камион KamAZ или друг камион (изберете мощността поотделно, например, ако използваме 10-ватова лампа, вземем 24-волтова лампа 20-21 вата) и тя ще работи много дълго време. ще свети на пода.
  19. Ди Пол
    #24 Ди Пол госта 1 юли 2018 г. 17:46 ч.
    0
    използвайте два резистора, които дават едно и също съпротивление и една и съща мощност. Ще бъде по-удобно да ги свържете, като запоявате всеки резистор към неговия светодиоден изход, тъй като те ще бъдат по-малки от един при една и съща мощност. Поставете резисторите всеки в изолацията им. Това може да се свие от топлина тръба, камбрик или чрез издърпване на жица с подходящ диаметър от изолационната обвивка. Ако използвате резистори 0,125 W с малки размери, ще получите добър запас на мощността. Само правилно свържете (спойка) светодиодите в корпуса от електрически крушки.

Прочетете също

Кодове за грешки за перални машини